Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1325
igen: 409+410+411

apropó sebességek: a Nyirvidéki kisvasút 150-es lassújeleit láttátok már?
poén látvány, igaz 15-re gondoltak, de az a tábla a szabvány szerint 150-t jelent...

Előzmény: Lehoczki Gabor (1322)
plebejus Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1324
Lajos,
Pls. check mail.
A felbontas nalam helyesen: 640x480
dehat ez nem nagy, lehet 800x600-ban szele is meglenne, de az en monitorom nem birja.
Necckep4.5hu nekem se birja.
P.
Előzmény: Szucs Lajos (1316)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1323
Szeptember 26-án 9734. sz. vonattal mentem Akarattya és Almádi között (M61 001), hát bizony Kenese üdülőtelep után az sem 80-nal ment, szerintem 90-95 lehetett!
Előzmény: division by zero (1321)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1322
Melyik a 3. kocsi? 410? Akkor már értem, hogy hová tűnt. Eddig ugyanis Békéscsaba és Szeged között 407 és 410 járt, de mostanában már 412 megy.
Előzmény: division by zero (1321)
division by zero Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1321
Múltkor, amikor Pörbölyre mentünk a kisvasúti napra, akkor a háromkocsis IP (409-411) 87-el húzott...
Előzmény: Benyó (1319)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1320
Bzmot 412 most (Gyula-) Békéscsaba és Szeged között jár. Különben én is biztos vagyok abban, hogy Szeged és Hmvhely Népkert között 80-nál gyorsabban mennek néha...
Előzmény: Benyó (1319)
Benyó Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1319
Nem elég az IP-re a 90 km/h sem! Minimum 100-zal, de inkább 120-szal kellene tudnia menni, és akkor talán elláthatna fővonali szolgálatot is, mint egykor az Árpád. Különben a vezérek szerint a maga nemében (tehát: nem vonat, hanem motorkocsi) egészen tűrhető. A Bzmot 412-t (IP) a nyáron Leányvár és Dorog közt kihúzatta a vezér 90-re, pedig az még csak 80-as.

Bence

Előzmény: Lehoczki Gabor (1301)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1318
Ha kozvetlenul a talcan levo iconnon valasztom ki a felbontast akkor nekem csak a harmadik oszlop torzul, de a gorditosav bejon. Ha megoldodot a Netscape-s problema akkor ez lenne a fo lap.Vagy maradjon az eredeti?
Előzmény: plebejus (1313)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1317
#vasut IRC-n vagyok
Előzmény: plebejus (1313)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1316
Legy szives Kuld el, mert en sem tudom kie.
Igazad van . En nem probaltam ki ilyen nagy felbontasban. Harom oszloposra teszem. Nekem 28K-n elegge lassan indult el. Nincs Netscape-em, (nem is akarok) ezert jo lenne tudni neki mi baja vele.
Lajos
Előzmény: plebejus (1313)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1315
Várjál, még kész se vagyok! :-)
A fogam kösz OK.
Előzmény: plebejus (1313)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1314
Kulcsszavak: low-budget B-movie :-)) A James Bond-filmhez kreáltak egy páncélvonatot. Igaz, egy olyan lézerrel, amely tápostul befért egy (ráadásul működő) karórába, szóval egy ilyen 5mW-os pointerrel á la Ecseri piac, szóval fel lehetett nyitni, mint a halkonzervet... :-)) Na mindegy, szóval az ami progyuszerek biztos úgy találták, hogy a magyar M44 az elég borzasztóan hat az ami közönségre: uh, that scary East-European engine... those bloody Russians... we are so much better :-)))
Előzmény: Bölény (1311)
plebejus Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1313
Kedves ZöPö!
Sok munkadat NAGYON-NAGYON KOSZONOM:-))))))))))))))))
Olyan jo latni a meg gyerekkent keszitett - igaz nem vmi fenykepeszeti remekmu, - de megis SAJAT kepeimet. Egy kicsit (ipar)tortenelem azert ez is...
Remelem a fogad se kinoz mar.

"A képek plebejus tulajdonai, ő rendelkezik felettük."
Kepeimet a softwareknel alkalmazott "freeware" peldajara "freepics"-nek szanom. Egyaltan nem ellenzem, ha melto kornyezetben barhol felhasznaljak, pl. "Gigant Club, vagy a mercurio", vagy Szucs Lajos http://www.extra.hu/vasut/....html oldalan, dtb., de azt azert elvarom hogy minimum a szerzo nevet, a kepen levo gep sorozat+palyaszamat es ha lehet a felvetel helyet, idejet feltuntessek. Szvsz igy korrekt, meg tan nem is olyan nagy kivansag. (Adatok ZöPö-nel, kivansagra mailban kuldom.)

division by zero,
Neked meg az elismerest koszonom.

Szucs Lajos,
Tetszik a design, nekem IE5-el egesz jol muxik, bar 640x486 felbontasban a jobb szele lemarad pl. amikor a 3. photos lapon allok, csuszkat meg nem ad.

Udv, P.

Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1312
Nem semmi...
Előzmény: division by zero (1303)
Bölény Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1311
Annyira nagyon azert nem lehetett regi, mert veres csillag mar nem volt a mozdonyon, de meg a katonak sapkajan sem. Valszeg mar a nagy Szojuz felbomlasa utan keszulhetett, tehat 6-7 evesnel biztosan nem oregebb. Aztan meg Ukrajnaban szerintem meg olcsobb lehetne a forgatas, igaz, kozben a fel stabot mondjuk elrabolnak... :-)))

Ami nagyon nem fer a fejembe, az az, hogy ha mar oroszos filmet csinaltak, akkor miert nem Szergejeket fogtak be? Az M44 kulonben is nagyon komolytalanul hatott az "atomvonat" elen.

Előzmény: ZöPö (1308)
division by zero Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1310
Villamos fűtőgép, valószínűleg egy V41 vagy V42 villanymozdony volt valaha...
Lejebb olvashatsz a Keleti pályaudvar fűtési rendszeréről, ott meg tudod mire jó...
Előzmény: szkeres (1309)
szkeres Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1309
Ismét én vagyok az amatőr...
A hétvégén a 20-on utaztam. Nagyon tetszett, hogy Fehérváron már nem kell mozdonyt cserélni.
Viszont Várpalotán a gazban szomorúan álldogált egy mozdony VF15-ös felirattal. Ez mi a csoda?
ZöPö Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1308
Jó régi film, van még egy pár ilyen. Jóval olcsóbb (plusz egyéb előnyök) nálunk forgatni.
Előzmény: Bölény (1307)
Bölény Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1307
Neztetek tegnap este 8 korul kozszolgalati kettest? Valami idiota amerikai kem-akcio-vigjatek volt James Belushival, a cimet sajnos nem tudom, mert keson kapcsoltam be. Atomrobbanofejeket csempeszgettek jobbra-balra, a sztori szerint Ukrajnaban. Egy pottyet fetrengtem a foldon, amikor mutatnak egy igen jol felismerhetoen magyar vasutallomast, es kiirodik a szoveg: Belgorod, Ukraina. A hatterben par Hungarocamionos Raba-vontato, ilyesmi. Aztan begordul az M44 101-es, mogotte egy "tesoja", hattal es egy par porekocsi. Volt meg egy par hasonlo dolog, amitol kockasra kapartam magam. Nem tudja valaki, hogy hol vettek fel ezeket a jeleneteket, es mikor?
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1306
Lehet, hogy a Netspace nem tamogatja a dhtml formatumot?
Előzmény: division by zero (1305)
division by zero Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1305
Nekem a 4.6-os Netscape száll el tőle...
Előzmény: Szucs Lajos (1302)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1304
Nem állítom, hogy nem nálam van a hiba, de nekem elszáll tőle a 4.5-ös Netscape-m. :-(
Mindjárt megnézem egy másik gépen.
Előzmény: Szucs Lajos (1302)
division by zero Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1303
jó hír: a V43 1378 mégse lesz fűtőgép
rossz hír: a V43 1168 mégse lesz mozdony, visszakerült a "0. vágányra", kicsit mintha kopaszabb lenne a teteje

Tegnap milyen NOHAB járt a Nyugatiban? a Róbert Károly felűljáróján mentem át épp egy busszal, amikor láttam egy naracs Nohabot két kocsival a Nyugati felől Rákosrendező irányába haladni...

A 1997-es Vasúthistória Évkönyben megtaláltam: a 64-es vonal 1911-ben lett átadva, tehát ami 1908-1911-es síneket láttunk azok eredetiek!!!!

Szucs Lajos Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1302
Kerem a T. tarsasagot nezze meg a http://www.extra.hu/vasut/eye.html oldalt.
Erdekelne mi a velemenyetek , mert ha tetszik es minden jo akkor ez lenne a fo oldal.(index.html) Akit erdekel a HEV-es vezetoallas annak ajanlom nezze meg a http://extra.hu/vasut/hu.html oldalt.
Lajos
Előzmény: Lehoczki Gabor (1301)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.04 0 0 1301
Az új IP (pl. Bzmot 413) jár Debrecen környékén, jómagam aug. 29-én láttam, a Mátészalka-Debrece IP-n. Annyi még a különbség, hogy a max seb 90km/h.

Pénteken végül is "abszolváltam" M61 020-t, igaz, csak Kisteleken sikerült utolérnem. Előtte szept. 26-án láttam Füreden és Fehérváron, azóta lemosták, nagyo szép volta, a hangja pedig egyenesen szenzációs! Egy dajcs turistacsoportot vitt Lajosmizsére, de azt nem sikerült kiderítenem, hogy Kecskeméten volt-e gépcsere. Ha valakinek van infója erről a menetről írja meg!

Előzmény: Benyó (1300)
Benyó Creative Commons License 1999.10.03 0 0 1300
Válasz az IP kérdésre: én még csak fényképen láttam az új IP-t, Esztergomba csak az osztott ablakosok járnak. Nem is tudom, merrefelé lehet az újat megtalálni. Tavaly nyárig volt egy csomó adatom róla, de sajnos elvesztek. A lényeg az, hogy pár hellyel több van benne, az eleje műanyagból van, és ugyanaz a Volvo Penta motor (210 kW) hajtja, mint a hagyományosabb IP kocsit.
Üdv

Bence

Előzmény: Törölt nick (1293)
gyurmosz Creative Commons License 1999.10.03 0 0 1299
Én úgy tudom azért, mert az előző nyomvonal tiszta sár volt, rossz helyre építették, és valszeg az ívek sem tettek volna lehetővé egy nagyobb sebességet. De ebben nem vagyok egészen biztos.
Előzmény: Alfred (1298)
Alfred Creative Commons License 1999.10.03 0 0 1298
Sziasztok Sinbohócok! :-D
A Várpalotai UV-t láttam többször is, most is üzemel mint kocsma, nem verték szét katasztrofálisan, de kívülről úgy be van vasalva, mintha börtönné akarnák alakítani, valójában csak a helyi közbiztonság igényeihez alakították.

Ma voltunk autózni, és némi terepezés után Biatorbágyon a mostani faluház - valamikor vasútállomás - előtt rámentünk a valahai nyomvonalra, és majdnem Tatabányáig autóztunk rajta. A nagyobb hidak hiányoznak, a kisebbek megvannak, és végig megvannak a térdmagasságban elvágott régi felsővezeték oszlopok.

Azt tudom, hogy az első villamosított vonal volt, a Kandó-féle mozdonyok jártak rajta, tehát ipari műemlék - lenne. Miért szüntették meg, illetve helyezték át a nyomvonalat?

Előzmény: division by zero (1288)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.03 0 0 1297
off-off
:-o Nálam villámgyors az Extra!
Előzmény: Bölény (1295)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.03 0 0 1296
Dehogynem lehetne, annál is inkább, mivel a "page" még nincsen kész. Szívesen elkészítem azt is, de hátha "bukik rá" a Gigant Club vagy a mercurio is, azaz oda is felkerülhetnek.
A képek plebejus tulajdonai, ő rendelkezik felettük.
Előzmény: Bölény (1295)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!