Keresés

Részletes keresés

werner Creative Commons License 1999.09.13 0 0 663
Szeptember 28:

Nekem nem biztos hogy jo... inkabb a 29... biztosabbat a jovo heten.
Werner

werner Creative Commons License 1999.09.13 0 0 662
"Láttam Bh-t Miskolcon... vasárnap Tornanádaskára."

Milyen géppel (psz?).

Törölt nick Creative Commons License 1999.09.13 0 0 661
5426 (Miskolc-Ózd), ez volt pénteken
35416 (Miskolc-Tornanádaska), ez pedig vasárnap.
Azt nem tudom, hogy ugyanaz a kocsi volt-e, mert a hirdetőtábláktól nem láttam a számokat, átmenni pedig nem volt időm.
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.13 0 0 660
Köszi, most nem, de majd szept 27-30 között hozd el!
Tényleg, most már lassan megbeszélhetnénk az összejövetel helyét és időpontját. Mit szóltok szept. 28-hoz (kedd) este 7-kor a Nyugati 13-as vágány végénél, persze mindenki fényképekkel és egyéb ereklyékkel felvértezve...
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.13 0 0 659
A pókok Káli Laci (Miko) kedvencei voltak! Kutya összesn 3 volt, de hál'istennek megúsztam...
Én bármilyen további bejárásban benne vagyok, csak előtte 2-3 héttel beszéljük meg, hogy a családot még időben tudjam puhítani!
lazar Creative Commons License 1999.09.13 0 0 658
Gabor!
Ok.Kimasolom majd, mas vonal nem kell
esetleg meg?

Armand

division by zero Creative Commons License 1999.09.13 0 0 657
vonatszám?
division by zero Creative Commons License 1999.09.13 0 0 656
Bko rulez!
Az IC kocsikat utálom, bővebben este leirom a véleményemet...
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.13 0 0 655
Láttam Bh-t Miskolcon. Ózdra ment pénteken, vasárnap Tornanádaskára. De csak egy ilyen kocsi volt a szerelvényben.
Lillafüredi kisvasúton sokan utaztak szombaton. Óránként járt. Jó volt.
200-as psz. Tatra sárga-kék-zöld színekben pompázik (mint az új 400-as buszai az MVK-nak), nagyon állat.
division by zero Creative Commons License 1999.09.13 0 0 654
Pókok: egész ürszelvényt átivelő hatalmas pókhálók közepén hatalmas, éhes pókok várták, hogy felfalhassák az arra tévedő vasútbarátokat...

Úgy látom bőven van hova túrázni menni...
Kaposvár-Szigetvár se rossz ötlet, én már egy jó darabot bejártam belőle, nagyon szép környék, szeretném az egészet bejárni. Ezt kétnaposra kéne tervezni, ha jól tudom az táv kb 53Km, egy almamelléki különvonatot se lenne rossz bele szervezni a programba...

werner Creative Commons License 1999.09.13 0 0 653
"Felmerült bennem egy kérdés: ha az eredetileg MD szerelvényen (Ax+Bx+Btx) nem MD mozdony van, a fűtés a Btx vezérlőkocsiból működtethető-e? Kell-e erre külön ember ilyenkor. Télen többször előfordult, hogy M62 vagy M44 segélyezett MD-t a 135-ön, de nem tudom, hogy az utasok megfagytak-e? "

Elvileg működnie kéne a fűtésnek akkor is, ha nincs rajt az MD. Természetesen akkor azt a vezérlőkocsiból kell üzemeltetni. Én azt nem tudom, hogy motorvonati üzemben az MD-ről is lehet-e szabályozni, valszeg igen (ez lenne logikus, de hát a MÁVnál mi logikus?). Én MD-vel csak vezérlőkocsis vezetéssel szoktam utazni.

Üdv, Werner

werner Creative Commons License 1999.09.13 0 0 652
Szép az útibeszámoló!

Igen-igen sajnálom, hogy nem mehettem én is veletek de majd legközelebb!

Nem lenne rossz pl. egy rudabányai v. tornanádaskai vonalat megnézni.
No, és az Eger-Putnok. Hétköznap pl. még Szerjoe is szembejöhet.

Aztán ott van még tényleg használatlan vonalként a Dombóvár-Mezőhidvég, Sv-Bicske vonal. Vagy Kaposvár-Szigetvár.

Olvastam, a pókok fontos szereplők voltak. Valamelyikőtök egy másik szenvedélyét képezik (a vonatokon kívül)?

Gábor, kutya volt? :-)

Werner

werner Creative Commons License 1999.09.13 0 0 651
"2 db Bko-t IC-kent. Kicsit rohejes, hogy ezert ugyanugy el merik kerni a 320 forintot, aztan se legkondi"

De legalább az ablakot le tudod húzni és lóghatsz az ablakban, vasútbarát!!! :-)))

Már itt is találkozunk, Armand, de rég nem hallottam felőled...

Werner

Törölt nick Creative Commons License 1999.09.13 0 0 650
Lamer kérdés, de ha szeretnék venni egy nagy menetrendet, amiben minden vonal minden vonata benne van, egy sima mezei jegykiadónál van? Szeretnék egy térképet is, amin rajta vannak a vasútvonalak (az aug.11-ei kiránduláson volt az egyik srácnak egy hatalmas cool térképe). A régi menetrendhez adtak, a mostaniakhoz is adnak ilyesmit?
Tényleg bocs a lamer kérdésért :-)

Más: elkészült pár fényképem a kiskörei duzzasztó iparvágányáról, és az ott lévő hídről. Ha valakit érdekel, bescannelem és felteszem valahová.

1014 Creative Commons License 1999.09.13 0 0 649
Gratulálok a kirándulásotokhoz! Jó lett volna ott lenni, de....
Én a Nyíregyháza - Balsa vonal további részének maradékait keresgéltem egyszer. Az már valamikor a háború után megszűnt, de még mindig vannak nyomai! (hídmaradványok, töltés, stb. ) Azt is érdekes lenne végig guberálni! Ha jól emlékszem, a '94-es vasúti évkönyvben van hosszú írás erről a vonalcsoportról.
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.13 0 0 648
Egy kicsit lejjebb már írtam, de most újra (akik még nem látták):

XLVI.Nemzetközi Vasútmodell Kiállítás és Verseny
1 999. szeptember 18 - október 3
Bp. XIV Petőfi Csarnok
Hétfő kivételével naponta 10-18h

plebejus Creative Commons License 1999.09.13 0 0 647
Még mindig gőzösök!
(Ha unalmas: PgDn/PgUp)

A MÁV (MAGYAR KIRÁLYI ÁLLAMVASUTAK 1869-1946, MAGYAR ÁLLAMVASUTAK 1946-) NAGYVASÚTI GŐZMOZDONYAI SOROZATSZÁM SZERINT:

10
11
12
20
22
40
41
91

150
175

201
201(II)
202
203
220
221
222
223
224
225
226
227
236
237
238
239
240
241
242
250
252
253
254
255
256
257
258
259
268
269
273
274
275
282
283
284

301
302
303
314
315
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
330(II)
331
331(II)
332
333
334
335
336
336(II)
337
338
339
340
341
342
343
350
351
355
356
357
358
359
361
368
369
370
373
374
375
376
376(II)
377
380
381
382
383
384

401
402
403
404
410
411
420
421
422
424
431
434
441
442
450
459
459(II)
460
475
476
477

501
510
520
520(II)

601
651

Kutatásaim és SZVSZ 129 különféle sorozatszám, de csak 126 típus, mert 11=175, 22=275 es 336(II)=351 es mindez ~90 év alatt. Rengeteg igazi MÉRNÖKI munka van benne.
(Az utolsó gőzöst 1959-ben gyártották.)
És ebből nekem csak 17-ről van saját fényképem:-(((((((

Ifjabb, de főleg idősb (vas)utasok: a listát kéretik kiegészíteni, vagy csökkenteni hites adatok alapján.
Bárkinek bármilyen gőzösről van fényképe, megdobhat vele, bármilyen formában, magánban is, előre is köszi.
P.

Ps. Dieselekről és villanyokról is van ám listám, érdekel valakit?

plebejus Creative Commons License 1999.09.13 0 0 646
Erdekes a beszamolotok a kirandulasrol.

Meg nem biztos, de lehet, hogy szombaton felmegyek Pestre. A 381. sz. vonattal elmeletileg 9,22-kor erkezem a Keletibe, altalaban 10-15 percet kesni szokott. 12h-ig raerek, tervem szerint kimennek a PeCsa-beli kiallitasra. Ott lesz kozuletek valaki kb. negyed11 es 12 kozott?
Asszem egy ilyen kozlekedesi rovatban nem tul offtopic, ha megkerdezem a bpestieket: taxin kivul mivel lehet a leggyorsabban eljutni a Keletibol a PeCsahoz?

ZöPö, ha veletlen ott tudnal lenni, akkor posta helyett kezben vinnem kepeimet.
P.

Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.13 0 0 645
Kész vannak a képek, nem lett mindegyik túl jó (az árnyékban kézített képek szemcsések a 400-a film miatt), de pl. a Nagypalli utolsó menetrend (amit ablakon keresztül fényképeztem) tökéletes lett.
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.13 0 0 644
Sőt, még útitársunk is akadt, ha jól emlékszem, valahol Feked környékén, egy nő, egy férfi, egy kisgyerek és két kutya "személyében". Mit kereshettek ezek ott???
division by zero Creative Commons License 1999.09.13 0 0 643
Izgalmas volt a lakosság reakciója:
Palotabozsokon amikot fotóztunk, két idő hölgynek rögtön felcsillant a szeme: "A vasúttól jöttek?"
Pécsváradon a kocsmában, amikor kiderült, hogy végig mentünk a pályán:"Akkor fel lesz építve a vasútunk!", majd mikor kiderült, hogy csak túrázni voltunk:"A francba a kirándulással, inkább a vasútat építenék!"
Kiderült, hogy valakik (talán a vasútasok" azt a rémhírt terjesztik, hogy már el is lopták a pályát...
Nagyon örültek az emberek a hírnek, hogy még minden meg van!
division by zero Creative Commons License 1999.09.13 0 0 642
És minden váltó le volt zárva, amit láttunk...
division by zero Creative Commons License 1999.09.13 0 0 641
Szebényben, az volt az első sorompó, nem?
még le is akartam tekerni, csak aztán láttam meg a lakatot...
a Pécsvárad felöli oldalra nézett a kar.
division by zero Creative Commons License 1999.09.13 0 0 640
Erdősmecske után kb 1-1.5 km-rel volt a különböző sinszállas hely, tuti megnéztük...
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.13 0 0 639
Szerintem az a nagypalli átjárónál volt..
division by zero Creative Commons License 1999.09.13 0 0 638
Szebényben meg van a tekerő kar, csak le van lakatolva, szerintem le is fotóztam...
division by zero Creative Commons License 1999.09.13 0 0 637
jó ötlet, talán kibirjuk pókok nélkül is, vagy majd hozzunk magunkkal...
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.13 0 0 636
Én benne vagyok, pl. Lepsény-Enying csak attól félek, hogy ott még hiányolni fogjuk a pókokat...
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.13 0 0 635
Armand! Végül is nem hoztam el a régi menetrendet, de ha meg tudod oldani, akkor arra szeretnélek kérni, hogy az összes, neked meglévő menetrenből (1996 előtt) másold ki légyszíves a 64-es vonalat és küldd el nekem (vagy 1999. szept. 27-30 között személyesen!)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.13 0 0 634
Mikor, hol és milyen vasútmodell kiállítás lesz?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!