Keresés

Részletes keresés

850 Creative Commons License 2000.02.16 0 0 404
Inkább az erényeiről írnék, mert ezt az oldalát jobban ismerem.
Elpusztíthatatlan!!! Ez mindent elárul, SZVSZ. Az a dízel a VW-től van és legalább 300E-t kibír gond nélkül. Fogyasztásra is elég jó.
Egy újabb típusáról(1991-es asszem) annyi rosszat tudok, hogy a klímája állandóan elsz@ródik.
ben Creative Commons License 2000.02.16 0 0 403
Üdv Mindenkinek!

Sohasem volt még Volvo-m, csak tetszik és gondolkodom egy 240 D kombi vételén a tavasszal. Ha valaki ismeri a típus erényeit és hibáit, amit a vásárláskor érdemes nézni, szójjon.

Köszi

ben

lore Creative Commons License 2000.02.16 0 0 402
Szóval 262. Állati volt a teteje. Tiszta chop roof.
Ilyen volt belülről? Lenyeletni vele az összes szétdobált csikket!
Azért jaj de tetszett! Egyszer majd megngedhetem magamnak, hogy pénzzel megváltsam az ilyen igazi autók életét az ilyen narkós állatoktól.
Pedig ilyen autót csak szeretetből lehet vásárolni (eddig aszittem)!
Előzmény: fargo (401)
fargo Creative Commons License 2000.02.16 0 0 401
lore,

igen, azt a Bertonet én is láttam, nem belga volt, hanem ha jól emlékszem, holland. NAGYON le volt lakva, mégis többen meg akarták venni tôle, de a szervizes srácok elmondása szerint nem akarta eladni az ürge. Fájó volt látni: rozsdásodó sárvédôk és ajtók, csikkek szétdobálva a padlón, ápolatlan bôrülés....

Minek az ilyen embernek egy 262 Bertone Coupe?

Előzmény: lore (400)
lore Creative Commons License 2000.02.16 0 0 400
fargo,

Én láttam az Ivanicsnál egy fekete bőrtetős (és fekete bőrbelsős) bertonét. Akkor az nem hétszázas hanem kétszázas volt (kb. 8 hónapja)?? Egyébként asszem belga rendszáma volt.

Azért ha mégis bolond leszel eladni szójjá :-)

Előzmény: fargo (399)
fargo Creative Commons License 2000.02.16 0 0 399
Most nézetek utána, de van rá esély, hogy a 2.3-as turbos motor, amivel a 780-ast szerelték, megfelel a környezetvédelmi elôírásoknak. '91-ben jöttek ki az utolsó darabok, az akkor is nagyon szigorú kaliforniai szabályoknak megfelelôen. Jó eséllyel nem szerepel az autó az engedélyezett autók listáján, mert annyira keveset gyártottak belôle, (9086 darabot) így valószínű, hogy el lehet intézni az egyedi vizsgálatot. Különbözô praktikákkal fel lehet annyira javítani az emissziós értékeket, hogy simán átcsússzon.

Nekem KELL egy ilyen Volvo, 2.5-3.5 millióból bent van az országban. Befektetésnek sem utolsó, lenne rá vevôm ennek az összegnek a duplájáért. (Majd bolond lennék eladni :-)

Előzmény: Bolas (398)
Bolas Creative Commons License 2000.02.16 0 0 398
Hát igen...
Én is ilyet akartam venni csak az a baj, hogy itthon nem lehet kapni és külföldről meg nem hozható be!
Kivéve ha külföldön élsz vagy dolgozol!
Meg még nekem is gyűjtenem kellene rá egy keveset..
Előzmény: fargo (397)
fargo Creative Commons License 2000.02.15 0 0 397
Volvo 780 Bertone:





(Lehet, hogy inkább erre kellene gyűjtenem? 4 és 10 ezer USD között kapható...)

fargo Creative Commons License 2000.02.15 0 0 396
A 850-es elsô módosítása során a legszembetűnôbb valóban a lámpák kisebb mérete. Azt hiszem az elsô lámpákat még egyszer módosították, csak úgy, amikor külön került a tompított és a távolsági fényszóró, H1-es izzókkal cserélték fel a régi H4-est, gondolom a kisebb lámpatest nem bírta a hôterhelést.

A belsô teret érintô változtatások minimálisak, kicsit átfésülték a kezelôszervek designját, amolyan kifinomultabb lett minden. Az S/V70 belsô terében ez még jobban érezhetô, bár az nekem már kicsit túl "puha", az igazi a 850-es utolsó arca volt, természetesen az, ami nekem is van ;-)

(Mellesleg a kedvencem Volvo belsô design terén a Bertone féle 780. Az valami félelmetes!)

Ha jól tudom, kicsit módosítottak a futóművön, és azonos teljesítmény mellett kedvezôbbek lettek a motorok emissziós értékei. Biztos változott a széria-felszereltség is, ha jól sejtem ettôl kezdve lett széria az erôsebb modellekben a 4 légzsák, a gyengébbekben (GLE, GLT) a 2 lufi.

Több nem jut eszembe...

Előzmény: lore (395)
lore Creative Commons License 2000.02.14 0 0 395
Az S60 télleg baromi jól néz ki, bár akinek a 80-as nem jött be annak nem biztos, hogy teccik. Azt nem értem, hogy miért köll ilyen photoshoppal feljavított műképekkel beérnünk amikor ősszel már hivatalosan is bemutattyák. Állítólag nextyear tavasszal már kapható lesz. Szerintetek van esély egy olyan nyomatékkirály common-rail dízelre a 60-asban ami felveszi a kesztyűt a cdi-kkel és a bajor d-kkel (számomra dízelben most ők a mérce)? Állat lenne egy 200 lovas de 400 nm-es Volvoval suhanni....

850-es pajtásaim: pár éve a 850 facelift-jénél elaludtam... Szóval milyen lényegi változásokat eszközöltek az ős (nagylámpás) 850-esen? Gondolom nemcsak a lámpákat csinosították...

Harvester: ABS szivattyú??? Valóban csak nagyon halk a hang de akkor más kocsikban (pl. Vectra) miért nem hallom? Azérköszi az infot majd rákérdezek. Még jó, hogy nem vérezte össze a 440 orrát...

lore

850 Creative Commons License 2000.02.14 0 0 394
Állatul néz ki ez az S60-as, teccik. Lehet még képet szerezni róla?

850

Harvester Creative Commons License 2000.02.14 0 0 393
Igaz ugyan, hogy nem hátulról, de ilyen zaj van az én 440-esemben is: szerintem az ABS kompresszora állítja be üzemi értékre a fékfolyadék nyomását. De nagyon halk zaj, városban nem is hallani, csak ha csend van a kocsi körül. Tegnap voltam kénytelen ellenőrizni az ABS-t és egyúttal megmenteni egy gyalog életét aki akkor lépett ki elém szabálytalanul, amikor villamossíneken hajtottam át. Működik.

Disk felirat: Szerezz egy VADIS manualt, szerintem abban benne van. Legalábbis a 400-as sorozat manualjában elég sok diagnosztikai információ van (más se nagyon...).

Harvester

Előzmény: lore (390)
lore Creative Commons License 2000.02.13 0 0 392
Köszi a tippet. Úgyis nyakamon a 45ezres majd említem a srácoknak.
fargo Creative Commons License 2000.02.13 0 0 391
Szerintem az AC pumpa, az szokta felépíteni a befecskendezônek szükséges nagy nyomást ilyenkor. Nekem egy Golf GTi-n volt ilyen hang, nem sokkal azután, hogy hangossá vált, elszállt az AC pumpa. Lehet, hogy egy szűrô tisztítás (ha van neki ott ilyen) orvosolja a dolgot...

A "disk" feliratról még nincs semmi hírem, de hamarosan megyek kötelezô átvizsgálásra, akkor kiverem a srácokból, ha addig élek is.

Előzmény: lore (390)
lore Creative Commons License 2000.02.13 0 0 390
Kérdés:
(volt már ilyesmi vmi disk felirattal a boardcompin ha jól emlékszem)
Szóval: S40-esen ráadom a gyújtást (nem inditózok) akkor hátulról egy-két másodpercig vmilyen elektr. zaj hallatszik (mintha vmi felhúzna vmit). Mi a franc ez? (nem az antenna!) Ettől még nyugodtan alszom de szertnék mindent tisztán látni a kis kedvencben.

Télleg mi a helyzet a disk felirattak? Vagy csak lemaradtam?

lore Creative Commons License 2000.02.13 0 0 389
fargo:
kösz a Volvo Hungáriás tippet! Erre nem is gondoltam.

A haverom term. azonnal orvoshoz (Ivanics) vitte a kocsit, azóta meg se nyikkan.

Bár tetszik a 850-essel elkezdett és a 40-essel tökéletesített new style, de a 740-es nekem is A VOLVO.
És melyik motor ajánlott: a 2.3 TD-vel sincs gond?

Volt szó a Valent ellen szóló érvekről... Hát nem csak a szervíz lehet szar. Először a Valentnél akartuk megvenni a 40-est de nem jött be. Ha egy ott vigyorgó nőci bunkó akkor legalább értsen a Volvókhoz de nem így van. Az Ivanicsnál még a szerelők is udvariasak (ajtóban előre enged, ifjú korom ellenére nem tegez le stb..)

fargo Creative Commons License 2000.02.13 0 0 388
Az S40-esrôl csak annyit tudok -- már ami a típushibáit illeti -- hogy volt valami gondjuk a gyári pneumatikus csavarkulcsaikkal, úgyhogy átadás elôtt újra kell húzni a futóműcsavarokat, így megszüntethetô a futómű kopogása az új kocsiknál. Az Ivanics ezt egy ideje elvégzi, nem tudom, más márkaszervizek hogy vannak vele.

Egyébként szerintem 2 év és 15k km a budapesti utakon elég hozzá, hogy tönkretegyen valamit a futóműben. Miért nem viszi el legalább megnézetni a haverod a kocsiját?

Az S60-at tudomásom szerint ôsszel kezdik el árulni. Ha felhívod a Volvo Hungáriát, és megkéred ôket, hogy értesítsenek a bemutatóról, biztos hogy kapsz meghívót nyílt napra.

Biztos hogy nem jársz rosszul, ha veszel egy megfelelôen átvizsgált 740-est. Szerintem a 740-es az "IGAZI" Volvo, nagyon jó kocsi. 6-800k-ért elég jó darabok kaphatók, az egyik barátom kb ennyiért vett egy 62 ezret futott darabot. Szinte bejáratós volt.

Előzmény: lore (386)
lore Creative Commons License 2000.02.13 0 0 387
Közben szörcsöltem és...:
A http://www.automedia-online.com/e_spion.htm cimen látható S60 szerintem egy álom.
lore Creative Commons License 2000.02.13 0 0 386
Szasztok!

Van vkinek vmi új infója a 40-esek típushibáiról? Anyám egy éves S40-esén eddig mindössze egy darab izzót kellett cserélni pedig 43000 km van benne. Ugyanakkor egy haverom szűk 2 éves (15e km) 40-ese néha nem indul az immo miatt, és asszem a futóművével is volt valami gond (gödörben koppant).

Szóval: mázlink van, hogy eddig semmi baja nincs vagy ez átlagos? Tudom, hogy már volt szó a 40-esek statisztikájáról, de engem minden apróság érdekel.

Más: tud vki vmit az S60 bemutatásának időpontjáról? Vajon a V70 elejét kapja? Rosszul járnék ha 6-800e-ből egy 740-est vennék?

CYRUS Creative Commons License 2000.02.11 0 0 385
Tényleg nagyon szép gratula :)
Előzmény: Harvester (383)
fargo Creative Commons License 2000.02.11 0 0 384
SZÉÉÉP! :-)

Jaj, de szerettem én is a 460-ast. Olyan jó kis kocsi, nem? (Most estig nosztalgiázok...)

Előzmény: Harvester (383)
Harvester Creative Commons License 2000.02.11 0 0 383
Hali

Sikerült gyártani néhány képet a kocsimról :)
Volvo 440 GLT 1989


És még egyet:


Harvester

nemkell Creative Commons License 2000.02.08 0 0 382
Kösz H.
Előzmény: Harvester (381)
Harvester Creative Commons License 2000.02.08 0 0 381
Rieger

A www.volvospy.com weboldalon van egy 300-as FAQ a lap alján.

H.

Előzmény: Rieger (378)
Harvester Creative Commons License 2000.02.08 0 0 380
Szerintem is úgy működik a kopogás dolog, ahogy fargo leírta, szóval oktánszám-függő.

Amit tegnap este sikerült kideríteni még, az is ellentmondó. A Haynes manual-ban van egy mondat, miszerint a "turbo-s típusok kopogásérzékelővel vannak ellátva" (az enyém nem turbo). Ugyanennek a könyvnek a hátuljában a kapcsolási rajzoknál a nem-turbós változtanál is jelöli a szenzort. Megnéztem a VADIS manual-t is, az is aszondja, hogy kell bele. Megnéztem a Bosch automotive aftermarket weboldalt, ott is jelöli, hogy a kocsimba kellene szenzor és megadta a típusát is. Szóval az igen-nem arányok alapján úgy tűnik, hogy kell bele. Majd elmondom, hogy sikerült-e szerezni és mi lett a hatása a kocsi működésére.

Ja, a múltkor említettem, hogy meg van rogyva a kocsi bal eleje egy kicsit. Elvittem egy harmadik szerelőhöz de az már nem talált semmilyen repedést, törést, semmilyen kijött szilentet etc. Ha ez a kocsi ilyen öngyógyulós, akkor remélem kopogásérzékelőt is növeszt magának rövidesen :)))))))

Bye
H.

Előzmény: fargo (379)
fargo Creative Commons License 2000.02.07 0 0 379
A "kopogás", ha jól tudom, (ha nem, akkor javítsatok ki,) az akkor észlelhetô, amikor a benzin-levegô keverék nem a szikrától gyullad meg, hanem pl. a túl nagy kompresszió következtében. Ilyen adódhat, ha kicsi a benzin oktánszáma (nem bírja a sűrítést), vagy túl nagy a turbonyomás, stb.
Rieger Creative Commons License 2000.02.07 0 0 378
Volvo 360 (GLT) kasznit, és motort kersek, vagy valamilyen karosszériatuningot, ill. képet. És tapasztalatokat erről a típusról, meg a gázas átalakításáról(megéri-e vagy nem, mennyibe kerül?).De bármi érdekel ami kapcsolatban van a 360 vagy a 340-essel.
850 Creative Commons License 2000.02.07 0 0 377
Kopogás akkor van, ha túl későn kapja a szikrát az összepréselt üzemanyag. Nem hiszem, hogy ez oktánszám függő. De persze aki tényleg ért hozzá, az cáfolhatna.

850

850 Creative Commons License 2000.02.07 0 0 376
gyors vagy, mint egy nyuszi:)
Szóval én sem tudom, hogy mi-micsoda a motortérben(600 érzékelő meg kábel), nekem is kéne okítás.

off
nem jössz vhova csetelni? Úgy jobban meg lehetne dumálni az ilyesmiket.
on

Harvester Creative Commons License 2000.02.07 0 0 375
A kopogás mértéke/ megjelenése nem az oktánszámtól és az előgyújtástól függ? Azért gondoltam, hogy ha 98-ast tankolok, kisebb a valószínűsége, hogy emiatt állítani kellene az előgyújtáson az elektronikának.

Bye
H.

Előzmény: 850 (373)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!