Keresés

Részletes keresés

Kukorica János Creative Commons License 1999.09.20 0 0 904
Hali!

Adjatok infót erről a kiállításról (hol, meddig, stb) plíííz!

Kukorica

Szucs Lajos Creative Commons License 1999.09.20 0 0 903
Mi van nallam? kicsit bovebben mert nem emlekszem ra.(Oreg ember hamar felejt):-))
SzigDani Creative Commons License 1999.09.19 0 0 902
Igen, a végállomason lesz. Mintha úgy láttam volna, hogy a Városvédő Egyesület meghívója már szerepelt itt, de az lehet, hogy a kozlekes levlistán volt rajta.
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.19 0 0 901
Szintén a kiállításon láttam egy képeslapot a 020-as NOHABról, amint fűtőkocsival húzott Z1-es kocsikat (Balatonfüred). Nagyon jól nézett ki!
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.19 0 0 900
Most jöttem a kiállításról:
Kevesebb terepasztal van, mint szokott, nincs fotókiállítás, a meglévő asztalok között is sok gyenge van, de azért jó volt. Vettem egy kéttengelyes MÁV személykocsit (Sachsenmodelle) 4125 Forintért, van poggyászkocsi is, marha jó, megéri. Modern asztaloknál lehet lakásként használni, szuper. A peronkialakításra is ellestem egy tuti módszert. Szóval érdemes kimenni.
nohab Creative Commons License 1999.09.19 0 0 899
O:o:o:

Pontosan hol is lesz az a kiállítás? Egyelőre kedd du. 4 óra nekem is jó. Ha valaki még jön és speciális kívánsága van (hozzak fotót mutogatni, ilyesmik), mailjen nyugodtam magánban is akár.

Egyébként 61019-et láttuk szombaton, szép szürke forgóvázai vannak és a sárgákat (hágcsó, kapaszkodók stb.) is újrafestették. Az már sajnos a tapolcai igénytelenséget jellemzi, hogy a mozdony egyéb részeit le sem mosták...

Ákos

Törölt nick Creative Commons License 1999.09.19 0 0 898
Megneztem (van a modellrol par kepem) 2139-es volt a szama. Bovebben HEV vezeto listatarsunk tudna rola meselni, most eppen nala "lakik" ha minden igaz.

Kedd delutan mi lesz a kiallitas-latogatassal? En mar biztos, hogy megyek, valszeg 4 korul erek oda.

gyurmosz Creative Commons License 1999.09.19 0 0 897
Úgy néz ki, hogy ezen a hétvégén elmarad a 2121-es Csörgő meglátogatása, de a vasútmodellkiállításra kimegyek, majd megírom a beszámolót.
Villamososok figyelem!
Holnap Budafokon (a 47-es végállomásánál?) délután 3 órakor lesz a budafoki HÉV cenenáriumi ünnepsége!
ZöPö Creative Commons License 1999.09.19 0 0 896
Izé, nem-e lehetne-e véletlenül fényképezni azokat a kincseket?

Na jó, csak kérdeztem... :-((

division by zero Creative Commons License 1999.09.19 0 0 895
Naná!
SzigDani Creative Commons License 1999.09.18 0 0 894
Ugye tudod, hogy milyen kincsek lapulnak ott?
division by zero Creative Commons License 1999.09.18 0 0 893
Örvendetes, ha minden igaz hamarosan bevisz oda valaki körülnézni...

SzigDani Creative Commons License 1999.09.18 0 0 892
A Metró-Mukik Fradiban, a 7141 is ott van (no meg sok szep gyongyszem:))), a 7130-ast tavaly ilyenkor fenykepeztem le, Bf. felé tartott. Állítólag az összes Muki a Fradiban települ.
division by zero Creative Commons License 1999.09.18 0 0 891
Köszi SzigDani!
Azt nem tudod, hogy melyik hol "lakik"?
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.18 0 0 890
Tudtommal 3 féle motorral készült:
-a forgóvázas
-a középső, de nem a Bühler
-a jelenlegi Bühler.
Az első változatnak is 2139 volt a száma? Hol lehet manapság ilyet szerezni (felkeltetted az érdeklődésem iránta :-))?
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.18 0 0 889
Lenne egy kérdésem a terepasztalépítéssel kapcsolatban:
valami szuper peronkialakítási módszert keresek, mert amiket én ismerek elég primitívek és éppen ezért nem illenek a környezetbe. Tudtok ajánlani valamit?
SzigDani Creative Commons License 1999.09.18 0 0 888
Szervusztok!

division by zero megj. Reakcio: Muki palyaszamok: 7033, 7038, 7039, 7040, 7045, 7061. Egyelore. Hogepbol lattam a 7130 es 7141 gepeket. Kepek majd, vagy a villamos. budapest.hu-n, vagy a mkkk.kma.bme.hu cimen.

gyurmosz Creative Commons License 1999.09.18 0 0 886
Éppen ez a probléma.
ZöPö Creative Commons License 1999.09.18 0 0 885
Mindannyiunkban van vágy, hogy valamilyen módon otthagyjuk a nyomunkat a világban. Amikor a tehetség kevés, akkor az alkotás helyett jön a rombolás.
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.18 0 0 884
Szintén OFF
Ezekkel nem lehet beszélni! Csak tudnám, hogy mi az élvezet abban, hogy valamit elcsúfítanak? Ha nekik ez művészet, tegyenek ki egy vásznat és csinálják arra. Ne azt mocskolják be, ami másnak kedves és szép.
ZöPö Creative Commons License 1999.09.18 0 0 883
OFF
Mivel ezek a festegető skacok azt állítják, hogy nekik ez "önkifejezés", a graffiti-topicban felvetettem, hogy én majd elkapom őket és szép színesre kitetoválom az arcukat, mert nekem meg az lesz az önkifejezés. Erre megkaptam, hogy holmi firkálásért én megkínoznám a gyerekeket és szégyelljem magam. Arra a kérdésre, hogy akkor mikor is mehetek az illető frissen festett kerítését és családi házát graffitival díszíteni önkifejezésileg, nos erre már nem kaptam választ. No comment.
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.18 0 0 882
Amikor én voltam, nem volt. Viszont a jövő héten valszeg kimegyek, megnézem.
Az én első Csörgőmodellem 1993-ból való, középmotoros. Pont tegnap tisztítgattam ki, már csak a motorral kéne valamit csinálni, mert nagy sebességnél kicsit lelassul és érdekes hangokat hallat... Biztos hogy a motor csinálja, kipróbáltam. Mit lehet ezzel csinálni?
Más: Elszörnyedve tapasztaltam, hogy valami agyatlan bolhazsák összefirkálta kedvenc Csörgőmet. Az agyatlan bolhazsák azt "írta" rá, hogy "Til". Ezeknek már semmi sem szent?
Van valakinek valami ötlete, hogy mit lehet ezekkel az embernek nem nevezhető alakokkal csinálni?
A másik: Mennyibe kerülhet egy Csörgőn 2 négyzetmétert újjáfesteni?
Bocs ha off voltam, de most betelt a pohár!
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.17 0 0 881
Szerintem elmentel mellette. Amikor kint voltam utoljara, az M63-as kasznit arulo srac mellett arultak palyaszamot is, amit ra kell "vakarni" a modellre.
Nekem egyebkent ket Csorgo modellem volt: az elsonel a motor az egyik forgovazban volt, ket tengelyt hajtott, "zabalta" a fogaskerekeket es veszesen gyenge volt. Akkoriban meg lehetett kulon motoros forgovazat venni :-) talan nem veletlenul :-) Raadasul a szine is inkabb volt sarga, mint narancssarga. A masodik mar sokkal jobb volt, ez az altalad ismertetett kozepmotoros kivitel volt.
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.17 0 0 880
A kaszni hossza megegyezik a 130-al, szerintem a forgóváz is jó erre a célra.
É majdnem vettem is, de előbb szerezni akarok matricás pályaszámot.
M41,2101-ről és 2121-ről MINDEN infót várok!!!
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.17 0 0 879
OK, kaszni van, forgovaz alapokat is adnak hozza (eppen igy aruljak a Leoket is). Csak azt nem tudom, milyen forgovaz kell ala. Netan a PIKO BR130-as passzol? Arulnak Gigant kasznikat is, az ala tuti ezeket teszik, egy kicsit meg emlekeztet is a forgovaz a Kruppra (eltolt rugok, fektartalyok).
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.17 0 0 878
Nekem peldaul nem kell bemutatni a helyzetet, a nyaron volt fel oram az eszaki parton, leultem Nohabot varni erre jott a 190-es. Azert lefenykepeztem, nem mindennapi latvanyt nyujtott.... :-)
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.17 0 0 877
M63 modell karosszériát lehet kapni szombatonként a börzén, 7500Ft, szerintem megéri, mert nagyon jól néz ki.
Highprofit Creative Commons License 1999.09.17 0 0 876
Mozdonyvezető a vasúti átkelő előtt:
- Kamion nincs, a többi nem ellenfél.
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.17 0 0 875
Feltettem egy képet az M63-ról az egyéb mozdony kategóriában.
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.17 0 0 874
A Dombóvár-Mezőhídvég. A tavaly májusi Pályaőrben van róla egy remek cikk.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!