"Most mutatták a TV-ben, hogy elkaptak három kölyköt (az egyik azt hisszem 20 éves), akik tegnap este a csepeli HÉV-et dobálták meg kövekkel, eredmény: egy könnyebb sérült volt...
Inkább nem sorolom az ötleteimet, mit kéne az ilyen hülyékkel csinálni..."
És azt is hallottad, hogy már el is engedték őket? Mennek megdobálni a következő vonatot.
Igénytelenség tetőfoka. Nálunk ilyen nem volt azóta (legalábbis nem láttam), amióta bevezették a helyjegyet. Egyszer volt 200-as Bz a helyjegyes IP-vel, de csak forgalmi okokból, utast nem engedtek felszállni.
A sima Bz-re is van bőr az arczukon elkérni a 90 Ft-ot????
"krétával volt felírva az 52-es kocsiszám"
Az előbb említett igénytelenség csúcsa. Ismerős a 2-esen is, bár az utóbbi időben egy kis számítógéppel nyomtatott cetlit ragasztottak celluxszal az ajtóra, belülről. MÁV 2000.
"Hétvégén nálunk is. Arrafelé mikor jár szólóban? A Gigantos fényképeiden még egyedül jártak. "
Akkor jártak szólóban, amikor még csak Hmvhelyig mentek. Mostanában általában hétköznap du. mennek szólóban (kedd-szerda-csüt), illetve akkor, ha valamelyik IPBZ bedöglik. Ekkor vagy szólóban mennek, vagy Bz220 (!!!) segít be IP-ként. Eddig 4-szer láttam ilyet egyszer fotóztam is: a 220-as BZ-re krétával volt felírva az 52-es kocsiszám (MÁV, 1999...)
Azzal viszont teljes egészében egyetértek, hogy olyan villamosított fővaonalra ne rakjanak BzIP-t, ahol a álya max. seb. 100-120 km/h. Viszont oda se, ahol csak 40 km/h!!!
Az új IP-k (Bzmot 413-tól) max. sebessége 90 km/h. A Szombathely-Nagykanizsa vonalon eng. max seb. nem 80 km/h?
Békéscsaba és Szeged között általában két Bz jár összekapcsolva IP-ként, de vannak olyan napok, amikor az emberek nem férnek fel rá (vagy kifizetik a büntetést). Ez főként a délelőtti vonatnál figyelhető meg. Az előző menetrendben még volt egy személyvonat 9 óra után Bcsabára (MD), helyette csak egy Bz van Hmvhelyig.
Budapestet nem érintő, nagyvárosok közötti távolsági IP-re (IC-re? szerintem kiváló lenne az MD felturbósítva. IP-t nem fognak vinni a Szombathely-Pécs vonalra, mert így csak egy oda-vissza utat tudna megtenni naponta, ezt 90 Ft-os pótjgy mellett nem fogják megcsinálni. Az IP-t kimondotan a rövidebb szakaszokra használja a MÁV. Ha esetleg beállítana Szhely-Sztgotthárd IP-t, az 2-3 szor megfordulhatna naponta, így 2-3-szor annyi 90 Ft jönne be. Szóval, szerintem rózsaszín álom a hsszútávú IP 90 Ft-ért.
A szkennelés folyamatban van. Internet hozzáférésem a munkahelyemen van, szkenner otthon, úgyhogy nem lesz gyors a dolog, de hamarosan elküldöm a megfelelő helyre. Archiv gőzös csak kb. 20 van, de elég jó minőségűek. Türelem emberek! :-)
Az 1001-es Szili (nagyon szép állapotban van) rendszeresen visz munkásvonatokat a Bp-Pusztaszabolcs vonalon. Én arra lakom, minden nap vonattal járok be, sűrűn látom, az én vonatomat is gyakran viszi. Az 1002-est is sűrűn látom arra (valami vonalkódféleség van az oldalán).
"Az Ip jo otlet volt, csak nem kizarolag Bz-vel kellett volna megcsinalni, es keretik elfelejteni a BZ-ket, mint potencialis
IP-ket egyes helyeken."
A számból vetted ki a szót. Ez az a vélemény, amivel 100%-ban egyet tudok érteni. Kell egy InterBz a mellékvonalakra IC folytatásként, és kell egy nagyobb méretű kocsi (olyan Árpád-féle, csak persze modernebb változatban) a fővonalakra.
Bence
Netpiac próbáld velük kerestetni, ha minden igaz szereznek nekem "Kihajolni veszélyes"-t, remélem tényleg megtalálták...
Hátha a "Viadukt" is megy nekik...
Csak írd meg a "írja meg milyen filmet nem talált" címnél meg...
mindegy, minimum életfogytig, ha már nincs halálbüntetés...
"Gyilkolni akart az ismeretlen a vasúti pályán
Négy alkalommal próbálta meg kisikklatni egy ismeretlen merénylő Drávarfok előtt a személyvonatot. Előbb kövekkel teli vashordót, hatalmas farönköket és száz méter hosszan öklömnyi bazaltot rakott a sínszálakra. Hatvan kilométeres sebességgel robogott Barcsról Villány felé minap a vonat, amikor a vezetője észrevette a sínek között fekvő hordót. Centimétereken múlt, hogy megtudott állni előtte. Megdöbbentő látvány tárult Orbán Attila mozdonyvezető elé: a hordó tele volt ökklömnyi kövekkel. Mögötte kitépett vasúti jelzőtábla hevert keresztben, a sínszálakon pedig száz méter hosszan hatalmas kövek feküdtek. Orbán Attila a kalauzzal együtt tisztitotta meg a pályát. - Szerencsére csak hatvan kilométeres sebességgel haladtam. Meghaltunk volna, ha nekimegyek a hordónak vagy ráhajtok a kövekre. A mozdonyvezető, mielőtt továbbindult, gyanút fogott, és megnézte a fénysorompót. Nem működött, a merénylő megrongálta azt is. A sikertelen akció után hetvenkilós kilóméterkövet ásot ki valaki az út széléről és cipelt a Villányból visszafelé tartó vonat elé. Szerencsére a mozdonyvezető ezúttal is időben észlelte az akadályt. Az eset másnap kétszer megismétlődött. Az ügyben a szigetvári rendőrség nyomoz.
Blikk, 1999. május 28."
A manifeszt elkövetés nem áll meg, ha nincs baleset, de az előre megfontolt szándékkal, társtettességben (orgazda!), nyereségvágyból elkövetett tömeggyilkossági kísérlet az igen. És ugyanannyi időre kellene becsukni az orgazzdát is, mint az akkutolvajt. Ne ússza meg pénzbüntetéssel, mert az csak további bűnözésre ösztönzi.
Nem nyert! :-( Ilyen alapon a kezüket is le lehetne vágni, mint a tolvajokét az iszlám országok némelyikében, akkor tuti nem dobálnának többet. Viszont mindig akadnak újabbak, akik majd megpróbálják. :-((
Milyen érdekes, máshogy gondolkodik az agyam és a szívem. :-( Persze, a nőknél már mexokhattam volna... :-)