Keresés

Részletes keresés

werner Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1736
"Most mutatták a TV-ben, hogy elkaptak három kölyköt (az egyik azt hisszem 20 éves), akik tegnap este a csepeli HÉV-et dobálták meg kövekkel, eredmény: egy könnyebb sérült volt...
Inkább nem sorolom az ötleteimet, mit kéne az ilyen hülyékkel csinálni..."

És azt is hallottad, hogy már el is engedték őket? Mennek megdobálni a következő vonatot.

Előzmény: division by zero (1639)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1735
A szegedi IC-ken hétvégenként renszeresen előfordul olyan, hogy 4. 2.o. kocsiként fülkés 1.o. kocsi közlekedik (MÁV 1999...)
Előzmény: division by zero (1734)
division by zero Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1734
én is kérném...

Olyan "Bko" IC kocsit is láttam már, hogy egy A kocsi ajtajára volt kitéve egy papirlap, hogy "2 osztály"...

Előzmény: Lehoczki Gabor (1732)
Benyó Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1733
Kérlek, nekem küldd el! Köszi
B.
Előzmény: Lehoczki Gabor (1732)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1732
Ha nem felejtem el behozni a képet, holnap beszkennelem és tudom küldeni e-mailban, akinek kell (Bzmot 220 IP-n, 52-es felirat krétával)
Előzmény: Benyó (1731)
Benyó Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1731
"Bz220 (!!!) segít be IP-ként."

Igénytelenség tetőfoka. Nálunk ilyen nem volt azóta (legalábbis nem láttam), amióta bevezették a helyjegyet. Egyszer volt 200-as Bz a helyjegyes IP-vel, de csak forgalmi okokból, utast nem engedtek felszállni.
A sima Bz-re is van bőr az arczukon elkérni a 90 Ft-ot????

"krétával volt felírva az 52-es kocsiszám"

Az előbb említett igénytelenség csúcsa. Ismerős a 2-esen is, bár az utóbbi időben egy kis számítógéppel nyomtatott cetlit ragasztottak celluxszal az ajtóra, belülről. MÁV 2000.

Bence

Előzmény: Lehoczki Gabor (1727)
division by zero Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1730
Milyen Hernyók mászkálnak mostanában Zugló felé?
division by zero Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1729
Előzmény: Lehoczki Gabor (1728)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1728
Most láttam, hogy felkerült néhány új magyar kép a mercurio-ra:

http://mercurio.iet.unipi.it/pix/new/oct12-hu/pix.html

Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1727
Szia Bence!

"Hétvégén nálunk is. Arrafelé mikor jár szólóban? A Gigantos fényképeiden még egyedül jártak. "

Akkor jártak szólóban, amikor még csak Hmvhelyig mentek. Mostanában általában hétköznap du. mennek szólóban (kedd-szerda-csüt), illetve akkor, ha valamelyik IPBZ bedöglik. Ekkor vagy szólóban mennek, vagy Bz220 (!!!) segít be IP-ként. Eddig 4-szer láttam ilyet egyszer fotóztam is: a 220-as BZ-re krétával volt felírva az 52-es kocsiszám (MÁV, 1999...)

Előzmény: Benyó (1724)
disp_ Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1726
Ha yoleméxem a Ferenc Vf nél vezették be kísérleti jelleggel a vonalkódos mozdonyokat (a leolvaso most is ott van a vontatási telep bejáratánál)
Előzmény: division by zero (1720)
plebejus Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1725
Koszi Nogo!
Reszemrol a turlem OK, csak hat tudod imadom gozosoket es a kivancsisag:))))))
Majd ird meg a lelohelyet. Jo munkat!
Előzmény: Nogo (1718)
Benyó Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1724
Szia Gábor!

"Békéscsaba és Szeged között általában két Bz jár összekapcsolva IP-ként"

Hétvégén nálunk is. Arrafelé mikor jár szólóban? A Gigantos fényképeiden még egyedül jártak.

"Budapestet nem érintő, nagyvárosok közötti távolsági IP-re (IC-re? szerintem kiváló lenne az MD felturbósítva"

Nincs mese, a turbó MD már IC-nek számítana. Az már vonat, nem motorkocsi. De akárminek is hívnák, tényleg kellene néhány Budapestet nem érintő IC.

Bence

Előzmény: Lehoczki Gabor (1721)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1723
Azzal viszont teljes egészében egyetértek, hogy olyan villamosított fővaonalra ne rakjanak BzIP-t, ahol a álya max. seb. 100-120 km/h. Viszont oda se, ahol csak 40 km/h!!!
Előzmény: Lehoczki Gabor (1722)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1722
Különben mi bajotok van a Sopron-Pécs MD-vel?
Előzmény: Lehoczki Gabor (1721)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1721
IP témához:

Az új IP-k (Bzmot 413-tól) max. sebessége 90 km/h. A Szombathely-Nagykanizsa vonalon eng. max seb. nem 80 km/h?
Békéscsaba és Szeged között általában két Bz jár összekapcsolva IP-ként, de vannak olyan napok, amikor az emberek nem férnek fel rá (vagy kifizetik a büntetést). Ez főként a délelőtti vonatnál figyelhető meg. Az előző menetrendben még volt egy személyvonat 9 óra után Bcsabára (MD), helyette csak egy Bz van Hmvhelyig.

Budapestet nem érintő, nagyvárosok közötti távolsági IP-re (IC-re? szerintem kiváló lenne az MD felturbósítva. IP-t nem fognak vinni a Szombathely-Pécs vonalra, mert így csak egy oda-vissza utat tudna megtenni naponta, ezt 90 Ft-os pótjgy mellett nem fogják megcsinálni. Az IP-t kimondotan a rövidebb szakaszokra használja a MÁV. Ha esetleg beállítana Szhely-Sztgotthárd IP-t, az 2-3 szor megfordulhatna naponta, így 2-3-szor annyi 90 Ft jönne be. Szóval, szerintem rózsaszín álom a hsszútávú IP 90 Ft-ért.

division by zero Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1720
tényleg, mi az a vonalkód? más gépen is láttam már ilyet...
Előzmény: Nogo (1715)
division by zero Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1719
Hajrá! már nagyon esz a kiváncsiság...
Előzmény: Nogo (1718)
Nogo Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1718
A szkennelés folyamatban van. Internet hozzáférésem a munkahelyemen van, szkenner otthon, úgyhogy nem lesz gyors a dolog, de hamarosan elküldöm a megfelelő helyre. Archiv gőzös csak kb. 20 van, de elég jó minőségűek. Türelem emberek! :-)
Előzmény: plebejus (1664)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1717
Sziasztok !

Raktam uj linket
http://www.modell.hu
cimen talalhato!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: ZöPö (1692)
division by zero Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1716
Kösz szépen!
Előzmény: Nogo (1715)
Nogo Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1715
Az 1001-es Szili (nagyon szép állapotban van) rendszeresen visz munkásvonatokat a Bp-Pusztaszabolcs vonalon. Én arra lakom, minden nap vonattal járok be, sűrűn látom, az én vonatomat is gyakran viszi. Az 1002-est is sűrűn látom arra (valami vonalkódféleség van az oldalán).
Előzmény: Törölt nick (1697)
Benyó Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1714
"Az Ip jo otlet volt, csak nem kizarolag Bz-vel kellett volna megcsinalni, es keretik elfelejteni a BZ-ket, mint potencialis
IP-ket egyes helyeken."

A számból vetted ki a szót. Ez az a vélemény, amivel 100%-ban egyet tudok érteni. Kell egy InterBz a mellékvonalakra IC folytatásként, és kell egy nagyobb méretű kocsi (olyan Árpád-féle, csak persze modernebb változatban) a fővonalakra.
Bence

Előzmény: Carpy (1695)
Benyó Creative Commons License 1999.10.13 0 0 1713
Ez jóóóó!!!! :-))))))))))))
B.
Előzmény: ZöPö (1692)
Carpy Creative Commons License 1999.10.12 0 0 1712
Van megoldas: egy Turbo Boost gomb a Bz-re!
Előzmény: division by zero (1709)
division by zero Creative Commons License 1999.10.12 0 0 1711
Netpiac próbáld velük kerestetni, ha minden igaz szereznek nekem "Kihajolni veszélyes"-t, remélem tényleg megtalálták...
Hátha a "Viadukt" is megy nekik...

Csak írd meg a "írja meg milyen filmet nem talált" címnél meg...

Előzmény: ZöPö (1710)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.12 0 0 1710
Eldobom az agyam... :-(((((((((

Nota bene: Matuska Szilveszter is pontosan így kezdte. Nyomozom a filmet (Viadukt), ha megvan, jelzem.

Előzmény: division by zero (1709)
division by zero Creative Commons License 1999.10.12 0 0 1709
mindegy, minimum életfogytig, ha már nincs halálbüntetés...

"Gyilkolni akart az ismeretlen a vasúti pályán

Négy alkalommal próbálta meg kisikklatni egy ismeretlen merénylő Drávarfok előtt a személyvonatot. Előbb kövekkel teli vashordót, hatalmas farönköket és száz méter hosszan öklömnyi bazaltot rakott a sínszálakra. Hatvan kilométeres sebességgel robogott Barcsról Villány felé minap a vonat, amikor a vezetője észrevette a sínek között fekvő hordót. Centimétereken múlt, hogy megtudott állni előtte. Megdöbbentő látvány tárult Orbán Attila mozdonyvezető elé: a hordó tele volt ökklömnyi kövekkel. Mögötte kitépett vasúti jelzőtábla hevert keresztben, a sínszálakon pedig száz méter hosszan hatalmas kövek feküdtek. Orbán Attila a kalauzzal együtt tisztitotta meg a pályát. - Szerencsére csak hatvan kilométeres sebességgel haladtam. Meghaltunk volna, ha nekimegyek a hordónak vagy ráhajtok a kövekre. A mozdonyvezető, mielőtt továbbindult, gyanút fogott, és megnézte a fénysorompót. Nem működött, a merénylő megrongálta azt is. A sikertelen akció után hetvenkilós kilóméterkövet ásot ki valaki az út széléről és cipelt a Villányból visszafelé tartó vonat elé. Szerencsére a mozdonyvezető ezúttal is időben észlelte az akadályt. Az eset másnap kétszer megismétlődött. Az ügyben a szigetvári rendőrség nyomoz.
Blikk, 1999. május 28."

Előzmény: ZöPö (1708)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.12 0 0 1708
A manifeszt elkövetés nem áll meg, ha nincs baleset, de az előre megfontolt szándékkal, társtettességben (orgazda!), nyereségvágyból elkövetett tömeggyilkossági kísérlet az igen. És ugyanannyi időre kellene becsukni az orgazzdát is, mint az akkutolvajt. Ne ússza meg pénzbüntetéssel, mert az csak további bűnözésre ösztönzi.
Előzmény: division by zero (1706)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.12 0 0 1707
Nem nyert! :-( Ilyen alapon a kezüket is le lehetne vágni, mint a tolvajokét az iszlám országok némelyikében, akkor tuti nem dobálnának többet. Viszont mindig akadnak újabbak, akik majd megpróbálják. :-((

Milyen érdekes, máshogy gondolkodik az agyam és a szívem. :-( Persze, a nőknél már mexokhattam volna... :-)

Előzmény: Carpy (1705)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!