Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KawaBazsy Creative Commons License 2018.03.09 0 0 155486

Elfolyik, vagy elég. Más nem lehet..

Előzmény: Tom801008 (155485)
Tom801008 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 155485

HELP!!!!!!!!!!!!

Sziasztok.

Írországból írok, a következő problémával.

Saab 95 2.0t BioPower 2007 autóm falja az olajat, kb 1 liter ezer kilóméteren.

Jól ismerem a kocsit, ez a hatodik, de már nem tudom mit kezdjek vele.

Kapott teljesen új és eredeti turbót, PCV system hibátlan, zaj és füst nincs, menetteljesítménye rendben és összesen 85 ezer kilómétert futott. Mindezek ellenére eltűnik az olaj az autóból.

DI panel és gyertyák szintén újak, bár ennek sok köze nincs a dologhoz...

Valaki járt már az én cipőmben, esetleg ötlet valakitől?

Saab szervíz itt nem tud mit kezdeni vele...

Köszi előre is, Tamás.

h i r d e t é s
BmS1 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155484

 ...csóri országban nem alakult ki a bármilyen "timerezés" kultúrája. 

 

Inkább úgy mondanám: kialakult az, csak egy szűkebb réteg játékszere.

Ismerek egy-két embert, akinek 4-5 nyálcsorgató oldtimere van, szinte gyári állapotú. Egy-két jobb ház ára Bp. közvetlen, jobb agglomerációjában.

 

Többségünknek persze ez nem adatott meg.

Előzmény: MrTinkertrain (155483)
MrTinkertrain Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155483

Csak úgy éreztem, kicsit többet gondolsz a hsz-em mögé, mint amennyi valójában van benne.

Arra céloztam, csóri országban nem alakult ki a bármilyen "timerezés" kultúrája. Amikor a tizenéves vasak életben tartása a prioritás sajnos.

 

Nem volt ideges vagy ilyesmi csak ezt jelezni akartam.

Előzmény: BmS1 (155482)
BmS1 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155482

De, de, összejött :-))))

 

Leírtam pár tételt, egyre reagáltál.

 

De ne vegyük nagyon komolyan.  

 

üdv

Előzmény: MrTinkertrain (155481)
MrTinkertrain Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155481

BmS,

 

Ez most nem jött össze. 

 

Senki nem mondta, hogy olcsón akarok jó minőséget.

 

Egy jelenségről írtam, egyes szám harmadik személyben.

 

Üdv

Előzmény: BmS1 (155470)
BmS1 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155480

A K-Jet komplett javításáról már leálltunk.

Kézben hozott alkatrészeinek vizsgálata változatlanul megy, a jelzett WLR felújításra sok megrendelésünk van.

Előzmény: KawaBazsy (155473)
matlok Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155479

Be tudnánk fújni de azt mondja a szerelő,hogy nem sokáig bírná és ha megint megszorul,könnyen lehet hogy kinyírja az elektronikát.

Előzmény: anonym19 (155466)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155478

 Amit írsz, plusz nagyon fontos az olajcsere. Nekem pl az OFF  diesel kocsiban ilyen rugalmas intervallum van extraként, ami akár 30 ezret is enged egy olajjal. Szerencsére az előző tulajok - nagyon helyesen - ezt felülbírálták, s 15 ezrenként cserélték, ahogy én is. A Saabnál már nem emlékszem az intervallumra (nekem 9-3 volt B204E-vel), de olyan 10-15E lehet.

Előzmény: Delgado's (155477)
Delgado's Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155477

2003-as

 

A turbónál a hidegen nem hajtás, melegen nem leállítás a lényeg, vagy valami más nyűgje is?

Előzmény: KawaBazsy (155476)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155476

Évjáratot nem látok, de ha ilyet szeretnél, akár jó is lehet. Azzal kezdeném, h átvizsgáltatnám vmely jó nevű Saab szervizben (s nem ott, ahová hordták, Pesten pl 3 is van). A turbo, ha ügyelnek rá, kiszolgálhat egy motort, a DI panel meg emlékeim szerint 80-100 ezres tétel, vagyis nem akkora ügy, kicserélni meg házilag lehet, szervizktsg nélkül.

Előzmény: Delgado's (155474)
Delgado's Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155474

1 misiért adja, a számlák alapján ráköltött az öreg évi átlag 150e Ft-ot, szóval nagyon rendben van ilyen téren.

Előzmény: KawaBazsy (155472)
Delgado's Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155474

1 misiért adja, a számlák alapján ráköltött az öreg évi átlag 150e Ft-ot, szóval nagyon rendben van ilyen téren.

Előzmény: KawaBazsy (155472)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155473

Nem is rossz. Ki kell nézni egy hasonló, jól fogyó alkatrészt vmely veteránkorú kocsihoz, s ráállni a felújítására.. Monnyuk K-Jetronicot már ti se vállaltok..

Előzmény: BmS1 (155471)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155472

Minden 250 ezret futott kocsinál várhatóak ilyen-olyan meghibásodások. A kérdésre a válasz pedig a vételártól függ. :-)

Előzmény: Delgado's (155469)
BmS1 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155471

Helyesen:

A neten felújított ilyen alkatrészt a miénken kívül már gyakorlatilag nem találni, viszik, mert egy német cég kínálja (persze, jókora haszonnal).

Előzmény: BmS1 (155470)
BmS1 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155470

 

Nem pedig külföldi árakon kínált, de magyar buhera mesterek által tákolt aknamezőre kellene lépni.

 

"......you get, what you pay for"

 

1. A nyugati autós munkadíjak többszöröse a hazainak. Majd nézz utána.

 

2. Itthon is találsz kiemelkedő minőséget nyújtó, oldtimer vállalkozásokat. Nem olcsók, sőt, jóval drágábbak, mint a hazai átlag, de minőséget kínálnak. És mélyen a nyugati árak alatt. Gyakran a megbízásaik java része nyugatról jön. Majd nézz utána.

 

3. Ha ócsón akarsz kiemelkedő minőséget, akkor el vagy tévedve. "A jó az drága"

 

4. Egy példa. Nem tudok róla, hogy pl. Európában rajtunk kívül bárki is vállalná egy adott oldtimer motoralkatrész szakszerű felújítását. (WLR, Warmlaufregler, Warm-up regulator, felmelegedés szabályzó) Nem tudtunk betörni az ebay piacra vele, mert az átlag nyugat-európai fazon -ebben az értelemben- csőlátó, hasonlóan gondolkozik, mint te.

Egy német cég keresett meg próbajavításként, kevés bizalommal bennünket, azóta többszáz darabot leszállítottunk nekik, megelégedésükre. A neten felújított ilyen alkatrészt már gyakorlatilag nem találni, viszik, mert egy német cég kínálja (persze, jókora haszonnal). Ma már számos egyéni megrendelőnk is van nyugatról, mert rátaláltak a forrásra.

 

Szvsz. el lehet gondolkozni.

 

https://injektor.hu/de-DE/

 

 

üdv

 

Előzmény: MrTinkertrain (155468)
Delgado's Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155469

Sziasztok, egy kis segítséget kérnék Tőletek! :)

 

Nagyon kedves ismerősöm eladja az első kézből lévő Saab 9-5 2.3 Aero benzines kocsiját, baráti áron.

A mai napig vezetett szervíz könyvvel 248.000 km van benne, nagyon megkímélt állapotú.

Átnéztem a szervíz jezőkönyveket, pont a DI panel és a turbó nem volt cserélve, javítva.

Gondolom ez nálam nagy eséllyel meg fog történni?

Továbbá van egy hiba jelzés (check engine), amire azt mondták neki a szervízben hogy nem kell vele foglalkozni,

3 éve világít a lámpa.., de ez nekem nem tetszik.

 

A súlyadó és biztosítás költségeivel is tisztában vagyok.

 

Szóval.. érdemes megvennem a kocsit vagy nem a várható meghibásodások miatt?

MrTinkertrain Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155468

Nem politizálni akarok (tényleg), de ha Mo-on lenne széles polgárosodott réteg (mondjuk 6-7 millió ember), amelyik nem játékpénzt keres, ennek a youngtimer-oldtimer színtérnek is kialakult volna a kultúrája. Nem pedig külföldi árakon kínált, de magyar buhera mesterek által tákolt aknamezőre kellene lépni.

Előzmény: Prien47 (155463)
anonym19 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155467

Végtelen üzemanyag mértékegysége :)

Előzmény: Rabbyapo (155465)
anonym19 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 155466

Nem is tudjátok befújni?

Előzmény: matlok (155461)
Rabbyapo Creative Commons License 2018.03.07 0 0 155465

Kép a jelenségről teli tanknál, gyújtással és anélkül.

Előzmény: Rabbyapo (155464)
Rabbyapo Creative Commons License 2018.03.07 0 0 155464

Koszi a tipet. Nalam ugye pont forditva, azaz mindig tobbet mutat negyeddel.

Szerintem azonban valami mas lesz, mert a mutato leallitas utan sem zuhan a helyere, hanem negyed kornyeken all meg.

Előzmény: G.Erdelyi (155462)
Prien47 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 155463

Esetemben az a baj ezzel, hogy az úr X összegért (kb. az autópályán megengedett sebesség szorozva ezerrel) vette az autót valakiktől, akiknek az örökségből a garázs érdekesebb volt, mint a gép. Aztán - saját bevallása szerint - költött rá 400 ezret.

 

Ehhez képest volt kicsit meredek az eladási ár. :) Meg ahhoz képest, hogy a lakatos munkát vmi mekkmester nyomta. :)

Előzmény: MrTinkertrain (155454)
G.Erdelyi Creative Commons License 2018.03.07 0 0 155462

nekem volt hasonlo par eve.

ha negyed folott volt, nullat mutatott.

 

szintjelzo szenzor csere.

 

majdnem ures tankkal kell menni szervizbe, leszerelik, kicserelik.

Előzmény: Rabbyapo (155460)
matlok Creative Commons License 2018.03.07 0 0 155461

Szia!

Ma kiderült,hogy a motor szorul nagyon.Cserés.

Ár érték arányban hol mennyiért lehetne venni?

Köszönöm.

Előzmény: anonym19 (155423)
Rabbyapo Creative Commons License 2018.03.07 0 0 155460

Sziasztok,

a napokban ugy nez ki,hogy sokerult tultankolni az autot,aminek hala az uzemanyagszintjelzo kb egy negyed tankkal mindig tobbet mutat, mint a valosag.

Talalkozott mar valaki ilyen esettel?

Van ra "egyszeru" megoldas?

KawaBazsy Creative Commons License 2018.03.07 0 0 155459

Neked 15! :-)

Előzmény: MrTinkertrain (155458)
MrTinkertrain Creative Commons License 2018.03.07 0 0 155458

És mindenki fizet 10 rugót minden fél óra udvar használatért, nem? :)

Előzmény: KawaBazsy (155457)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.03.07 0 0 155457

 Én mindig fix árat írok, utálom a pofátlan bepróbálkozásokat. S még így is jönnek, pedig 3 felkiáltó jelet szoktam írni a nagybetűvel szedett "fix ár" mögé, s azt is oda vésem, h csak akkor keressenek, ha ez megfelel. Egyszer azt is beírtam a hirdetésbe, h kidobom az udvarról, aki pofátlankodik.. :-)

Előzmény: MrTinkertrain (155456)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!