Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2081
Előzmény: Madár Béla (2076)
division by zero Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2080
nagyon duuurva....
Előzmény: Madár Béla (2076)
Carpy Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2079
Meg-meg!
Előzmény: Madár Béla (2078)
Madár Béla Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2078
Örülök, hogy tetszik! Azt hiszem, megérte utánajárni!
Előzmény: Carpy (2077)
Carpy Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2077
Kegyetlen jo a kep!
Előzmény: Madár Béla (2076)
Madár Béla Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2076
Kedves Csabi!

Ez óriási! Az a helyzet, hogy közben engem sem hagyott nyugodni az elátkozott pireneusi pályaudvar ügye, és saját erőből is megtaláltam! Mit mondjak, izgalmas szellemi kaland volt. AltaVista keresés, spanyol autóstérkép, stb. A célegyenesben egy holland nyugdíjas zarándok útleírásában találtam egy árulkodó mondatot: "Estaciónban megnéztem a hatalmas pályaudvart, belül lepusztult...". Itt:

http://www.hol.nl/private-pages/jp/meine_d.htm

Aztán egy képet is itt:

http://www.geocities.com/Area51/Station/2651/canfra01.jpg

Mit mondjak, valóban döbbenetes látvány. Pont ilyennek képzeltem. Amikor idáig jutottam, beléptem a fórumba és megtaláltam pontos és szakszerű ismertetődet. Köszönöm!

Üdv

MB

Előzmény: scsabi (2052)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2075
Köszönöm az Ikarus-55 linket! Megint visszakaptam a gyerekkorom egy újabb darabját. Lassan mehettek nekem pelenkát venni! :o))
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2074
" A típustól függetlenül kár, hogy "ott rohad"..."
Van még jó pár ilyen elhagyatott gép...
Tudnánk mire költeni azt az 1 milliárdot, ha mi nyertük volna...
Előzmény: FOMA (2070)
Alfred Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2073
Matiz:
Ez az a holland busz, amit szégyenszemre az Ikarus kiállított annakidején!
Előzmény: Törölt nick (2059)
FOMA Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2072
Köszönöm az infot az M/3-ról. A képen valóban az általam említett gép látható. Ennek sem itt lenne a helye...
Előzmény: division by zero (2071)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2071
M63-ból csak a 003 maradt meg, Szolnokon újít(gat)ják fel, kűlsőleg ok, de nem üzemképes, valószínűleg ez is a skanzenben lesz látható.
M63-ak a Gigant Club oldalain

Amiről az előbb beszéltetek Wernerrel, azt hiszem ez

Előzmény: FOMA (2070)
FOMA Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2070
werner kösz a pontosítást. A típustól függetlenül kár, hogy "ott rohad", nem hiszem,hogy túl sok példány lenne belőle.

Ki tudja, hogy van-e még üzemben M63-as gép, és ha igen hol lehet vele találkozni?

Előzmény: werner (2042)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2069
3799 csak 20m-es ívet bírt? érdekes tudtommal a Tatra T5C5 is...
Előzmény: NZA (1979)
Bölény Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2068
Nekem!!! Minden mennyisegben.

A www.ikarus.hu-ra en is ratalaltam, pavlovi reflexkent probalkoztam meg vele meg reggel. Este ui. kinai lakotarsamat faggattam a hazajaban elofordulo magyar eredetu jarganyokrol, es szereny rajztudasommal csak a faros alakjat tudtam felismerhetoen felvazolni, ezert be akartam neki mutatni a rendes kepeket. A farost amugy mar rajzrol felismerte, azt mondta, hogy Kina eszaki reszen latott ilyeneket. A 200-as szeriat viszont nem ismerte. A honlap szerintem iszonyu gagyi, azert nem is szoltam rola. Jo, hogy csodbe megy a ceg, ha ilyen szar a reklam. Mondjuk a NABIe se sokkal jobb, de ott azert mar tech info is van. Viszont Matiz linkje tok tuti!

Előzmény: division by zero (2064)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2067
köszi megjött, ok a .DOC...

igazad van tényleg a XIV. kerülteben lesz a skanzen a Tatai útnak az a fele már ott van...

Előzmény: John Howard (2065)
Berendi Peter Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2066
Egy uj villamos motorkocsit nemreg 10 es 20 millio Ft koze saccolt nekem egy tobbe-kevesbe illetekes. Ket vagy harom eve azt irta a Nepszabi, hogy egy EC-ben is jarathato szemelykocsi 200 millio.

Hasznalt arakat nem tudok :-)'

Előzmény: division by zero (2061)
John Howard Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2065
Feladtam emilen.

Nem emlékszem már az árára, jó egy éve vettem az 1997-est, de valószínűleg pár napon belül, vagy a jövő héten benézek a Belgrád rakpartra, hogy megjelent-e a '98-as, megnézem, mi van és mennyiért!

Mára búcsú, üdv Mindenkinek!
John Howard

Előzmény: division by zero (2062)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2064
akkor Bagojjnak a ceglédi 66-osról van képeslapja, nekem a tatabányai 55-ösről, én is beszkennelem, kinek kell?
Előzmény: Törölt nick (2044)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2063
www.ikarus.hu kicsit durva szerintem, hogy csak angolul van...
Előzmény: Törölt nick (2059)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2062
jöhet a tartalomjegyzék...
mennyiért árulják ezeket a könyveket kb.?
Előzmény: John Howard (2060)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2061
ezt a kérdés még egy, két, három, négy,stb mozdony és villamos esetében feltenném...
Előzmény: ifj. Kiss_László (2058)
John Howard Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2060
Nekem is van egy levéllel, buszjegy is, villamosjegy is. A mostaniakból is mindig teszek el, mindig az aktuális árút, hadd lássák "unokáink is", milyen olcsó volt a tömegközlekedés anno 1999... :)

Jut eszembe, megtaláltam a Vasúthistória Évkönyvek tartalomjegyzékét, ha még aktuális a dolog, átemilezem!

Üdv Mindenkinek:
John Howard

Előzmény: division by zero (2048)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2059
ifj. Kiss_László Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2058
Tudja-e valaki, úgy merő véletlenül, hogy mekkora értéket képvisel ma egy V43-as Szili? Mondjuk EURIFIMAsítva.

Másik:
Mikorra várható a kormánydöntés a mellékvonalakról?

Carpy Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2057
Amikor a Szergej elment repazni, az nekem is megutotte a fulemet... :)
Alfred Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2056
Ja, és engem is nagyon érdekelnek a Faroslinkek!
Előzmény: Törölt nick (2051)
Alfred Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2055
Szabad buszozni is itt?!
Akkor csak néhány szót. Szinte mindegyik Volán újiít(ott) föl 55-66-ost, most már. Az Ikarusz szülinapi kiállítására négyévvel ezelőtt, holland ismerőseim lakóbusszá alakított NDK farosát kellett kiállítani, mert itthon nem volt bemutatható darab!
Mellesleg, figyeljétek meg, a most lelkesen szétvágott 260-asokból se lesz egy se, mert a buszokat, teherautókat annyiba se veszik mint az öreg mozdonyokat.
Előzmény: Törölt nick (2051)
Bölény Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2054
Matiz, jöhetnek nekem is az IK55-ös linkek, és Bagojj, én is kérnék majd a képeslapos képből. Bocs az OFFért.

Az NDK-s buszokat illetően nekem úgy rémlik, hogy a Volánnak is gyártottak olyan szóló buszt, aminek 1. és 2. ajtaja volt, az 1. nem a hagyományos ráncajtó, hanem valami ahhoz hasonló, de szélesebb szárnyakkal. De a vége felé már egyforma ajtókkal is gyártották őket, ha jól tudom.

ZöPö Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2053
Kellenek, szólok! :-)
Előzmény: Törölt nick (2051)
scsabi Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2052
T. Aszteltársak!
Szokás szerint az események után qllogok.

Elátkozott pireneusi pályaudvar.

A pályaudvar neve Canfranc, Aragóniában van a Zaragoza-Huesca-Jaca-Canfranc oh-Pau vonalon.
Csodálatos nagy pályaudvar vámhivatallal, szállodával, eü. állomással, normál nyomtávú használaton kívüli villamosított (!) francia oldallal és egy kis négyvágányú széles spanyol oldallal. Az SNCF hálózattal egy 17 km hosszú alagút kötötte össze amely a francia oldalon '72-ben, vagy '73-ban beomlott. Ekkor az SNCF felhagyta az állomást (leszerelték a jelzőket).
A spanyol fél komolyan szorgalmazta a helyreállítást és a forgalom felvételét – lévén Zaragozán keresztül erre vezet a legrövidebb út Madridba– , de a franciák hálózatfejlesztése inkább a Hendaye-Irun és a Cerbere-Port Bou átmenetet támogatta.
Az új spanyol vasúti koncepció is elvetette a Canfranc-i átmenet újbóli megnyitását (többek között a Canfranc-Jaca közti hegyipálya kétvágányúsításának és villamosításának költségei miatt), inkább a Madrid-Guadalajara-Calatayud-Zaragoza-Barcelona összeköttetést építik ki normál nyomtávú AVE (TGV) pályává.
Én 1994-ben jártam arra, a pályaudvar gyönyörűen mutatott a szép zöld füvű francia oldal ellenére is.
Üdv:
Csabi

P. S. : Kedves Csabi druszám, én is üdvözöllek,
Szabó Csaba

Előzmény: Madár Béla (1956)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!