tapasztalatból tudom, pl pár éve a bálnatúra egy része simán elsumákolta a fizetést a lepényért, de végülis ennyit megért....legalább nem én ettem meg mindet, 20 dekával kevesebb hasi zsír jött össze :))
Köszi Andor. Hogy Allah növessze egyre nagyobbra a szakálladat!
Nekem is viszketett a kezem az írásra - de pont elszólított a sors másfelé - és mire visszajöttem, konszolidálódtak a reagálásnak szánt gondolataim...
A fikázóknak: oda volt írva, hogy: "Óvatosan". Hát b+, ez pont ezért volt, hogy fenntartásokkal kell kezelni, mint az 1.0-ás vindózt' - meg akármit.
Tehát nem számonkérni - hanem örülni, hogy van mit látni!
A közzétételbe valóban egy kis döccenet került - pontosan az, hogy életemben először 8-kor bedűltem a Zágyba - és reggelig... :-( De, egybként és viszontag: itt felül van egy BOLD szöveg, ami utal az alant folyó betűfolyamra, miszerint "Yamaha TÉNÉRÉ Klub". Vagyis, ez a fórum elsősorban a klubé, másodsorban meg publikus - és szívesen látunk itt mindenkit, akivel együtt tudunk működni! A weblap amúgy is publikus... Pont arról szól, hogy a Klubról hírt vigyen a világba.
Ez a HÍR újraéledt, a tartalom pedig folyamatosan fog változni - innentől újra érdemes lesz figyelni!
(kösz, Bucho!!! És persze mindenkinek, aki csak közreműködött a költözésben...)
Külön köszönet a Jobban Teljesítő Agyarisztánunk Sóhivatalainak, akik nélkül nem jött volna létre ilyen későn a weboldal - és sokkal hamarabb lehetett volna véleményt alkotni róla :-((
--------------------------------------------- TOT bejárások
(A létszám körülebelül kezelendő, +1 és +2-re is írhattok, majd meglátjuk, hogy addig lesz-e lemorzsolódás meg a szállás hogyan alakul)
#1 -- Főleg az oda- és visszavezető utak 2019.05.24-26 Aki kéri, gdb-ben elküldöm a tervet!
Gyülekező: sarkadi MOL kút 9:15 indulás tele tankkal: 9:30 Késés esetén gyere egyenesen a nagyszalontai pénzváltóhoz: az OMV kút bejáratával pont szemben van egy kis utca, ott be - és 20m múlva JOBBRA, bent az udvarban egy szimpatikus kis ház. Innen indulás: 10:30 Szállás: IC Ponor üdülő, félpanzió. 30% előleget kell fizetni náluk, ami nem jár vissza. Ha nem tudsz jönni és beugrik a helyedre valaki, akkor lebizniszelitek egymásközt.
Ha valakinek valamilyen pozitív/negatív észrevétele van a honlappal kapcsolatban, nyugodtan jelezze felém. Igaz, még én is ismerkedem a "hátsó" motorral... Ahogy Dénes is említette..a tartalom részben marad..csak a "f@szomtuggya" mi változott a háttérben.
Egyik motorostársunk (aki nem Tenerés, (de tudom, hogy fáj rá a foga) :-) ) vette a szabadidejét/tudását/stb és segített átemelni a tartalmat. Köszönjük! Mivel Bögölyösön (direkt nem írtam a "titkos megbeszélést") nem volt a "kolléga", így nem tudta pl. a taglistát (sem). Reám vár a feladat, hogy "napra" készre faragjam.
Mivel ezt is szabadidőmben (más dolog kárára)csinálom, nem megy gördülékenyen.... de igyekszem!!
Ezúton is a régi honlap szerkesztését köszönöm Takinak...majd iszunk reá :-)
Nálunk is valami hasonló készülget, ahogy hallom, mert a BIGeknek sincs egy működő, hivatalos club oldala.
Tudom, hogy ez csak egy kezdeti formátum és biztos, hogy sokkal jobban ki fog bővülni, változni.....de lenne egy ötletem.....
A tipus történelemben is csak egy félmondat van az XTZ 750-ről és a rallytörténelmi részben is csak egy kép árválkodik Peterhansellel.
Tekintve, hogy a Dakar-őskori (78-79) Yamaha győzelmein kívül (xt500, ami még nem Tenere) csak a Super Tenerére épített versenymotorral tudott, fényes győzelmisorozatot elérni a 90-es években a Yamaha, ami óriási hírnevet hozott a Tenere névnek.
Ezért hiányolom egy kicsit a felsorolásból a 750-est, ha már az 1200-es bekerült.
Bízom benne, hogy ez a későbbi verziókban benne lesz......büszkélkedjetek már, ha van mivel!😁😁
A 90-es években 7x "oktatott" a Yamaha a Dakaron a 750-később 850-esre felfúrt verzióval.
Sok sikert a honlap működtetéséhez! Tetszetős.....
Gyerekek ez most komoly??? Itt szívjátok egymás vérét??? Mi van veletek, de most komolyan!!! Mintha az oviban érezném magam...
Aki nem volt a "Bögölyösön" az valami oknál kifolyólag nem volt ott...
Ha nem voltál ott akkor miért VAU VAU-zol bele?
Érdekes módon akinek ott kellett lennie az ott is volt (jut eszembe valaki még most is tartozik nekem!!!
Jó lenne ha megadná a tartozását , mert így korrekt!!! Remélem magára ismer az illető)
Azért mert nem szólok bele naponta 15x a fórumba, hogy most mekkora a guminyomás a motoromba, milyen
olajat tettem bele stb stb attól még élek és virulok :) Szerencsére :) De lehet sokak szemébe eme levél után sajnos :)
Szóval amiért gondoltam, hogy megszólalok aki nem törzstag az minek VAU VAU-zik bele milyen a fórum???
Ha még pártoló tag sem vagy akkor örülj, hogy itt vagy, megoszthatod a guminyomásodat, olaj márkádat a többiekkel, de miért fikázol le mást? Más játékát, örömét miért rontod / teszed tönkre? Nézzétek már egy kicsit magatokba...
Azért mert én nem megyek fel a nagy Biharra egy keréken és jövök le onnan attól én még ugyanolyan ember vagyok mint bárki. Jah nem mellékesen Tenerém van :)
Mivel ezt ki is fejtettem, hogy senki hangsúlyozom SENKI nem kötelezhet SENKIT, hogy saját vagy motorja épségét bármilyen okból, kivagyiságból, más miatt tegye tönkre!!!! Ha az illető nem akar terepezni akkor menjen aszfalton.
Neked aki azt hiszi, hogy attól leszel Tenerés, hogy a homokba veret 70km/h el kell áruljak valamit: NEM ATTÓL LESZEL!
Mivel ezek a motorok közel 30 évesek. PL az enyém pont 30. Az alkatrész eléggé drága, ha elesel.
PL ha lebontom az oldalát az 150.000 alatt nem úsznám meg.
De Ti ezt biztosan tudjátok, hiszen mindent IS tudtok!!! Minek ócsárolni azt aki nem megy le az aszfaltról és vágja tönkre a motorját.
Ő pénze, ő motorja... MI A F***zom közöd hozzá???? Már bocsássál meg...
Van itt egy pár olyan ember akivel 8 éve nem találkoztam pedig igyekszem elmenni minden találkozóra az még mindig itt van?
Lehet... Itt is marad??? NEM!!! Van egy pár ember akinek garantálva látom a sorsát (egyébként ez pont téma is volt az általatok "titkos megbeszélésnek nevezett" találkozónak)
-----Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy azon a megbeszélésen nem is ittunk!!!!!!------ :) csak utána :) :)
Szóval ha észrevételetek van az ÚJ fórummal kapcsolatban és az építő jellegű akkor lehet építőjellegű kritikát írni!
De nem fikázós hangnemben!!!!!!! Ha fikázni akarsz valamit, csinálj TE egy weboldalt és tedd ki ide a fórumba!
Garantálni tudom, hogy megoldjuk, hogy a weboldalad, fórumod le lesz majd fikázva :) :) :)
Ha már kritika! Mistrál elárulnád, hogy miért itt a fórumon osztottad meg az új fórumot?
Volt aki lemondott, volt aki engem megkért, hogy vegyük le az oldalról mert nem érdekli a téma stb stb...
Miért nem ment ez egy belső levelezésen keresztül? Ott eldöntjük, hogy min kell változtatni, hogy jobb legyen stb stb és többieknek akik idejárnak megbeszélni az olajnyomást és azt, hogy mekkora legyen a guminyomás a földúton, a murván, a sárba esetleg amikor mászik fel a fára , annak csak a végleges formátumot tálalni az ÚJ honlappal kapcsolatban...
Tényleg nem értem...
Próbáljunk már meg egy kicsit gondolkodni emberségesebbnek lenni!
Nem mindig csak szapulni és ócsárolni a másikat... a másiknak a weboldalát!
Annyi fórum van még. Amennyiben nem tetszik akkor séta tovább
és valahol téged is tárt karokkal fognak várni!
Zárszóként:
Mindenkinek a szabadideje a legdrágább!
Ha valaki vagy szerencsés esetben valakik az idejüket megosszák Veled egy motorostalálkozón, egy összejövetelen, légy hálás, mert a legdrágább ajándékát adja számodra!
NEM vagyok klub tag (még pártoló tag sem, kb 3 éve kértem, hogy töröljetek és rakjatok nyugodtan Sztív mellé) ezért nem voltam ott. Ahova nem hívnak oda egyébként sem szokásom menni.
A Román túrán nagy volt a "hőzöngés" , hogy mekkorát fogtok változtatni....... biztos csak a jó pálinka hatott rátok ennyire, attól volt mindenki "kurva okos".
A weblapokhoz nem értek és nem is érdekel a mögöttük lévő faszomtudja mik.
Ugyan azt látom mint eddig. Olyanok képe virít ott akiknek SEMMI KÖZE NINCS A TÉNÉRÉ klubhoz.
Ki ígérgetett nektek a weblapon nagy változást?? A weblap mögötti back-office, nna, az, az qrva nagyot változott, valóban. De a költözés akkor jó, ha kifelé ebből pont nem látszik semmi - hiszen a feladat pont az volt, hogy a régi egyazegyben' (lehetőség szerint) kerüljön át.
"csak" a webmotor, a tárhelyszolgáltató meg a név-cím feloldó változott a háttérben... Vagyis gyakorlatilag MINDEN. Most még az is nagy eredmény, hogy egyáltalán már látszik rajta valami...
Ez egy 1.0-ás verzió. Még meleg. Egy kiindulási állapot. De legalább megvan végre.
Ezt fogjuk faragni - a saját képünkre. A beérkező javaslatokat figyelembevéve... A frissítés folyamatos - és még el sem kezdődött.
-
A "nagy és titkos" megbeszélésen megszereltük többek között az igazhitre áttért Andorunk elszakadt kuplung-bowdenjét.
--
Kis kíváncsi! Ha ott lettél volna, akkor tudnád, hogy mennyien voltunk :-)
Vártam a beígért nagy változást. Tegnapelőtt amikor végignéztem azon agyaltam, hogy biztos hülye vagyok mert nem látom benne a változást, az újat, de ezek szerint nem vagyok magamban. Ugyanazok az arcok a "tagok" között .... ugyan azok a feltételek a tagságot illetően...stb stb
El nem tudom képzelni mi lehetett azon a nagy titkos megbeszélésen ami ezeket a nagy változásokat eredményezte :)
Arra azért kíváncsi lennék, hogy hány törzstagnak nevezett Ténérés volt ott a 23-ból.
Van olyan akit a 10 év alatt soha nem láttam. Lehet ott volt a HÁROM kötelezőn csak jól álcázta magát :)
Láss - és borzadj :-)) Ez ugyan 3YF, aminek egészen más a szűrője, de pont ehhez hasonlón töröd most a fejed.
Tehát: az enyém gyárilag papírszűrős. Aszfalton elmegy egy évet, homokon meg 200 km-t :-(( EGy jócskán előrehozott motorfelújásom bánta, ez volt a tanulópénz.
A gyári szűrő 5-6-8 eFt, az utánzós meg 3-4-5. A 200 km kb egy fagyi Vadkerten (Szögedinből) - vagyis egyetlen túra - nna ehhez drága a cucc.
A "rehabilitálható" cuccok közül egyből tudtam választani: az a K&N mostható szűrő volt. Amikor a kezembe vettem elhűltem: annyira lukacsos volt, hogy szerintem csak a sasokat meg a szarvasbogarat fogta meg...
Offroad-ra nem ajánlanám senkinek. AZtán vki kitatálta itt a tutit: egy vékony crossz szivacsot elétenni!! És lőn! Szerencsére a hely pont adott volt, 5mm-es szivacs létezik - bevártam formára a műa tokba - olajat neki - és gó!
Itt látszik körben a sötétebb rész ott szorítja be a műa tartó. Évente 2-3 db-ot cserélek (még mosogatni sem érdemes, ahogy ROnya írta, gombokért lehet kapni negyed m2-es táblában a szivacsot.)
A fenti kép kb kéthavi adag itt a pusztában, olyan 6-800km, talán. Mögötte a k&n egy év után is tiszta volt, mosva azért jövögetett pár "betondarab" belőle - de ez a duplázás baromira bejött!!
Légellenállás:
A K&N miatt valsz sok levegőt kapott volna - de így kb visszaállt az eredeti állapot!
Csak 5let. Nekem nagyon bejött! A KN volt vmi 18 eFt, egy éves papír-szűrős adagnak az ára... Már régen visszajött :-))
Nem akarok ilyet :D nem a gyorsabban menés a lényeg hanem a por. Bajom, hogy a szűrő után por volt nem is kevés :( és ez az oka ami miatt izgulok. Sajnos mivel nem láttam más XT légszűrőházát így nem tudom, hogy mennyire gond az ha a belső fele a szűrőnek lötyög. Olyan mint ha ki lenne kopva az a kis pálya ahova be kell tolni a szűrőt.
Elképzelés van ennek a fura megoldásnak javítására. Melóba van ilyen szivacs/gumi csík abból ragasztok rá körbe a szivacs helyett. Csak picit várok, hátha van megoldás ami már ki lett kísérletezve tudományosan :D mert találtam a neten megoldást, de az nekem túl drasztikusnak tűnik meg változik tőle a levegőáramlás is (bár így is a gumiból ahol bemegy a levegő már daraboltak le.
Igaz ez egy XT660-as levegőszűrőház, de a levegőszűrő ugyan úgy van benne.
Ma megjött a bukócső :) elég hamar, csütörtökön utaltam a pénzt és ma reggel már itt volt. A gyertya is meg van már ideje csak még nem mászott a helyére :) 1-2 dolgot még javítok az XT, emiatt még szét van borítva (pár idom repedt, leszakadt műszerfal, plexi gyártás, stb.) és "kész" is az öreglány :D
A levegőszűrővel nem vagyok kibékülve nem tűnik túl pormentesnek az a ráfeszítés ami a helyén tartja. Van rá valami megoldás ami be vált?
:-) Én a 19 éves motort vettem 58.xxx-szel - gondolom, 60 a lélektani határ a vevőknél :-)) Aztán nyolc év alatt beletoltam egy százast. Pár évvel ezelőtt kellett volna eladnom, amikor tekerés nélkül mutatott az óra huszonharmincezret... Most várhatok ezzel megint 4 évet, a köv átfordulásig :-)
Tegnap picit elszomorodtam (igazából nem mert nagyon vicces) :) az XT adatlapját lekértük haverommal és olyat láttam amit nem hittem el :D vissza felé ment benne a km számláló :D meg az idomba van egy Olasz matrica ami 51eKm van 2004ben 2011-ben is kb. ennyi volt mikor behozták (ezen nem is lepődtem meg szinte az össze kinti motort hasonlónak gondolom), de azt hogy már itthon dokumentálva van és tűnik el a km a motorból ez nagyon vicces :D reálisan gondolkodtam, és egy 20+ éves motornál a 62eKm nem reális így mikor motort néztem inkább a leharcoltságott néztem mint a km órát, de az hogy le van könyvelve a km hiány az azért mókás :D mind1 haverom átküldi majd és elolvasgatom részletesen, hátha csak elkerülte a figyelmem az, hogy km órát cseréltek, de ha nem akkor mégis mi értelme van ennek?? az esetleg, hogy így pár motor eladhatatlan lesz? mert ha valaki majd nézi a km-et úgy, hogy egyből a telóján le is tudja ellenőrizni az nem fogja megvenni (nem mint ha a közeljövőbe el akarnám adni) mert ugye az emberek nagy része nem állapotra vesz autót/motort hanem km óra állás alapján. Személy szerint engem nem annyira érint mert szerintem sokat ez nem ront az árán, de ha most egy 2M motorral jár valaki ugyan így az elég sokat bukhat rajta. Igazából csak érdekeségből írtam le, mert aztán én picit elmaradott vagyok és lehet ez csak nekem furcsa és új :D