Airwheel, Fastwheel, Inmotion, IPS, Ninebot, és minden más elektromos egykerekű. Vásárlás, tapasztalat, élmények/kudarcok, műszaki adatok miegymás. Tulajdonosoknak, vásárlás előtt állóknak vagy csak szimplán érdeklődőknek.
Természetesen az eladó gépnek van töltője és pedálja. Teljes gyári csomag, minden gyári tartozékkal. Az extrában kérhető töltőnek a dupla töltő csatlakozó miatt lehet értelme, a plusz pedál pedig az új hexa-style pedál - csodálkozom, hogy pont Te nem értetted meg.
Szia! Köszi az érdeklődést! Adatlapon már látszik a mailcím. (fene gondolta, hogy ilyen fapados ez a fórum :) ) Ha megírod a számod hívlak ha kényelmesebb.
Végülis jogos... :) Nem gondoltam, hogy a index fórumon a nick-névre kattintva nem küldhető priv. üzenet, így a parafenomén igényt sem jeleztem. A profilon már látható a cím. Mégha a stíluson van is mit csiszolni ;) - azért köszönöm a jelzést!
Ilyen olcsón nagyon jó kiindulási alap. Később lehet hozzá tuning cuccokat (mint pedál, töltő) venni. Mindenesetre érthető miért "0" kilométeres. Pedálok nélkül nem mentek vele egy métert sem. :)
Én írtam neki a nem_publikus@gmail.hu -ra de még nem jött válasz :) Bár nem értem, mire jó egy ilyen kerék, pedál és töltő nélkül.. Illetve azt miért plusz extraként kell megvenni hozzá xD
Nyilván az akku az egy meghatározó kérdés, de egyelőre számomra a legfontosabb, hogy magyarországi legyen, mert a leírás alapján én arra gyanakszom, hogy külföldi beszerzés lehet. Úgy meg azért garanciát érvényesíteni macerásabb.
1900 EUR alatt én nem találtam (az most 684). (myewheels, eucsale, eunicycles, eucservice - mindenhol több mint amit irsz.) Nekem egy 0km-es 364 napos ;) garanciális van amit eladnék: 649e-re gondoltam az itthoni árakat látva. Előnye: itt van, nem kell várni rá heteket - vagy mint aliról olykor - hónapokat. Plusz extra tartozékok (ülés, töltő, pedál, offroad gumi, powerpad igény szerint kérhető pluszban)
100% elégedett ügyfélkör valóban nincs, talán nem is lehet. De ettől még nem kell nyilvánosan rágalmazni valakit vélt vagy valós sérelem miatt. Reméltem, hogy nem ennyire súlyos az eset de ha már így alakult, derüljön ki az igazság és aki vétkes nyerje el méltó büntetését.
Nemrég vettem Gézától V8f -et, sem olcsóbban, sem drágábban, mint máshol. Egyedül tanultam, de youtube linkeket küldve segített, hogy kezdjek hozzá! (nem pesti vagyok, így nem tudtam elmenni hozzá) Azóta elmentem 2.000 km-rt. Én elégedett voltam, vagyok a szolgáltatásaival, következő gépet is tőle veszem majd, ha lesz.
Géza, felesleges felvenned a kesztyűt! 100% elégedett ügyfélkör nincs.
Csak batran, Geza! Ha Te nem vagy, ma tuti nem egykerekuzom! Es ez lett volna eletem egyik legrosszabb dontese! Nekem Kingsongot ajanlottal es nagyon bejott! Imadom! Kellett hozza a batoritasod, motivalasod az elso igencsak feladásízű mozdulatoknal! Nemcsak jo uzletember vagy, de nagyszeru EMBER is! Tapasztalt, joindulatu, vérprofi! Koszonjuk, hogy vagy nekunk, akinek pedig valami nem tetszik, elmehet mashova! Ennyi! 🙂🥂
V3 bizonytalan volt mert attól fügött hogy engedik a légi fuvart ment volna másnak
Alig vártam hogy megjöjön. Haverokkal csomagoltuk ki. Vilanyoszlopba kapaszkodva probáltunk rajta megállni. Akkor azon gondolkodtam hogy lehet visszaküldenni.
3 böl 2-en nem tudtunk rá felszállni se, 1 meg úgy ment vele mintha mindig ezzel ment volna.
Másnapra már ök is rendeltek egy-egy gépet. Aztán jött a tanulásnak nevezett kinlódás. kb 2 hét s már ment.
Felszállás nagyons sokáig ritka szarul ment, s ssajnos még mindig nehezen megy. Elég szar mert beidegzödött az elmúlt 4 év alatt. Egyre többet mentem vele, egyre több helyre vittem magammal az országba is. Aztán vettem egy v5f-et amit utáltam. Ritka kényelmetlen volt a pedál nagyon befelé dölt. Aztán meg lett csiszolva a pedál s egy fokkal jobb volt de még igy is utáltam nem is igen jártam vele, Közbe vetttem egy P1F bringát is. V3- rengeteg defekt , troli törés de gumi cserét Gézáék csinálták, többit meg én. Annyi defektet kaptam hogy már pillanatok alatt szétkapom s össze. Tavaly elött vettem egy Kingsongot na ez végre már gép. De V3 még mindig kedvenc. Most újra lett épitve egy használtból. Csapágy beállt ház romokba, trolli szarakodott. Akku maradt meg meg a BT panel.
Én is a Mester utcában szerencsétlenkedtem először. Szerintem ők sem hitték, hogy valaha megtanulok egykerekezni, látszott rajtuk a csodálkozás amikor fél óra küzdelem után megvettem az első gurigámat (AirWheel X5). De akkor még nem találkoztam Gézával. :) A "régi szép" időben még legalább 3 alkalmazottja volt.
Te hol vetted az első egykerekűdet? Hol álltál rá először, dobogó szívvel, pesszimistán, hogy úgyse fog sikerülni, öreg vagyok hozzá, ki fognak röhögni, és hasonló érzések.
Engem még az Attila / Géza páros dícsérgetett, és töltötte belém az önbizalom vedreit.
Ezen a fórumon eddig is vélemény és szólás-szabadság volt, de nagyon nem szeretném ha személyeskedésbe csapna át. Továbbra is azt támogatom, ha valakiknek baja van egymással, akkor azt a fórumon kívül, személyesen oldják meg. És mint olvasható, eddig Gézával csak Neked volt problémád, a többség jó véleménnyel van róla. Az is lehet, hogy másnak is vannak rossz tapasztalatai, csak nem éri el azt az ingerküszöböt, hogy a nyilvánosság elé tárja. Az elfogultságról meg annyit, hogy lehet pozitív és negatív is. Mi a tapasztalataink alapján pozitívak vagyunk vele szemben, Te meg egyedüliként negatív. Ezek után tégy belátásod szerint.
Elnézést, nem neked akartam címezni, hanem csak egy sima válasz akart lenni, amit én tapasztaltam.
Amennyiben nem a megbeszélés szerint alakult volna az ár, vagy más egyéb, akkor én kiírnám, segítve ezzel azokat, akik vásárlás előtt állnak, a félreértések elkerülése végett.
Ha a Te ügyed nem való a nyilvánosság elé, akkor azt gondolom, hogy felesleges volt felhozni, de ha igen és ezzel segíteni tudsz másoknak (rágalmazás nélkül), akkor tedd meg.