Akkor nem vagyok egyedül, ezzel a gondolom letiltással. Már frissítettem is a Firefoxot, de akkor sem. Nem ad előreugró ablakot, ahova a jelszavamat írhatom. Pedig azt is engedélyeztem, hogy nyithat.
Nem csak képet vesznek le mások, nekem a szövegemet is egyszer megismertem, valaki lemásolta. Nagyon nem érdekelt, nem tudok jogdíjat szedni a művemért.
Nem tudok én meg belépni két napja a Jófogásra. Nem küldtek emailt, hogy letiltottak volna. Látom, mások hirdetései megjelennek, tehát azokat engedi belépni. Vagy a gépemen van valami, ami miatt nem mehetek be? Kikapcsoltam az előzményeket, akkor nem jelent meg a nevem, mikor az oldalra kapcsolok, hanem a belépés, de hiába kattintgatok rá, semmi. Kaptam üzenetet is termékkel kapcsolatban, azt sem tudom megnézni. Regisztrálni sem enged. Nincs másik gépem, hogy arról kipróbáljam. Bosszantó nagyon.
Jófogáson kívül van valami más hirdetési oldal?? Elegem van a sz@r bandábol akik üzemeltetik.. Hasonló gondokkal küzdök én is! multhéten próbáltam regisztrálni uj email címmel, de azt se lehet. 2 x írtam nekik levelet arra sincs reakció.
sziasztok..mi van a jófogással??nem megy az oldalon a részletes kereső,hírdetés feladásnál továbblép,de nem tölti be az űrlapot,profilba nem lehet belépni,hiába kattintok rá nem reagál,részletes keresőben nem lehet régió és kategória szerint keresni,vételárat tól-ig be lehet írni viszont szűrésre kattintva a következő oldalon műszaki hibát ír ki...hiába frissítek 1000* semmi úgyan az a jelenség :(,előzmények törölve és semmi,nettel semmi baj más egyéb oldal megy,műkszik..ilyenkor mi van???megoldás valaki??köszi...
Jelentem a Jófogás most is egy hulladék. Többszöri próbálkozásra sem teszi fel a hirdetésemet, ami minden kritériumnak megfelel. Ellenben a nyilvánvaló átverések, klónok, előreutalásos hirdetések a mai dátummal sikeresen fent virítanak.
Szörnyű, hogy csak itt lehet(ne) hirdetni..... iszonyú pipa vagyok!
Sokat javult a Jófogás-oldal fórumszoftvere. Van benne sok javítás:>>
* Kinagyíthatóak a képek;
A facebook-chat-et másolva megjelent az íráskijelzés funkció (kis mozgó ceruza) az üzenőfal üzenetszerkesztőjében, ha a másik fél ír nekem;
* Megjavult a képletöltés azon korábbi hibája, hogy az egér jobb klikkjénél a kép mindig a következő képre ugrott el, nem maradt meg a klikkelt képnél, és így nem biztosan tudhattad, hogy a képletöltéssel melyik kép fog éppen elmentődni;
* Megjelent egy új funkció is:ha a termék már elkelt, akkor az oldal kiteszi rá az "Elkelt!, kiszállítás alatt!" feliratot (bár ez a szolgáltatás még gyerekcipőben jár, mert eddig még csak két hirdetésen láttam kint, de sok általam régen megvett cuccra még nem tette rá, és a régi hirdetéseket sem időben veszik le az oldalról: ezt még javítani kell!);
* Megszűntek a Jófogás-oldalakon nemrég is látható üzenetküldési hibák, és a feltörésekből származó vírusterjesztések, mert látványosan sokat javult a fórumszoftver!!!!;.
Összességében sokat javult az oldaluk minősége!Egyetlen rossz tendencia talán a gyanús játék-reklámok meghagyása, és a hitel-reklámok megjelenése!
Vevőként szoktam eléggé sűrűn fent lenni a Jófogás oldalán, és ha valamilyen eladóval megegyezek egy hirdetett árucikk adásvételében, akkor:>>
1. Megnézem, hogy az eladónak van-e telefonszáma (ha később csalónak bizonyulna, akkor ennél megfogva tudom feljelenteni a rendőrségen) -- szerencsére, csaló eladóval még egyszer sem akadtam össze, így erre -- eddig.... -- még nem volt szükség.;
2. Megbeszéljük az adásvételt, és ha kevés a fénykép az árucikkről, ami alapján a minőségét meg lehet állapítani, vagy ha valamilyen adatát még pontosíttatni akarom fénykép alapján, akkor ez esetekben még plusz-fényképeket kérek róla.;
3. Megbeszéljük a fizetés módját, ami általában banki, vagy ennek hiányában rózsaszín csekkes előreutalás szokott lenni (utánvét csak nagy ritkán, mert drága!), és azután elkérem a bankszámlaszámot (banki átutalásnál) vagy a postacímet (rózsaszín csekkes utalványozásnál). Átverni már nem fog tudni, mert ismerem a telefonszámát. Ugyanígy én sem verhetem át, mert már az eladó is ismeri az én telefonszámomat. Biztosítom az eladót, hogy postáznia csak azután kell, ha már a pénzt megkapta: így az eladó kedve sem megy el amiatt, hogy nem tudja hogy megkapja-e a vételárat, avagy sem!!;
4. Elvégzem az átutalást.;
5. Visszajelzést kérek az eladótól a pénz átvételéről.;
6. Postára érezésekor átveszem az árut.;
7. Visszajelzem az eladónak, hogy az árut rendben és sértetlenül megkaptam, és így lezárjuk az üzletet.
Én ekkora 100000 Ft.-os összegnél megosztanám a fizetést két részre: adjon a vevő előre utalva 20000 Ft.-ot előlegként, és ha már megjött az előleg, csak akkor adnám fel a csomagot. Utána pedig, ha már megkapta a vevő az árut, küldhetné a fennmaradó 80000 Ft.-ot is.
Mert tudok vevőt, aki azért nem üzletel tovább már a jófogáson, mert előreutalva kifizette teljes összegben az áru árát, de utána az eladó "elfelejtette" elküldeni a már kifizetett csomagot. Így a vevőnek elment a kedve az előreutalásos vételektől egyszer és mindenkorra.
Más esetben meg az eladót verték át azzal, hogy a már elküldött csomagot "elfelejtették" neki kifizetni, és mivel a vevő telefonszámát sem tudja, így most futhat a pénze után... !
Ezért a megoldás az, hogy legyen valamennyi biztosíték mind az eladó, mind a vevő kezében, hogy egyik se rázhassa át a másikat. Ugyanezen okból kifolyólag a kölcsönös telefonszám-cseréhez pedig ragaszkodni kell!!!!
Ne haragudj, de ez innentől már nem topiktéma, hanem egy rendőrségi ügy. Fel lettél jelentve a vevő által azért, mert az általad feladott csomag útközben megsérült.
Egyikőtök sem járt el helyesen, se a vevő, sem te.
/1./ A vevőnek nem téged kellene feljelentenie, hanem a szállítást végző posta,- vagy futárszolgálatot, hiszen a csomag őmiattuk sérült meg, így ők tartoznának kártérítéssel te feléd (mert még nincs kifizetve az árud), és egy kicsit a vevő felé is (mivel ő szeretett volna hozzájutni a készülékhez, de megérkezve már csak egy lesérült, hibás vacak cuccot kapott.
/2./ Te abban hibáztál, hogy belementél abba, hogy a csomagot a háztól házig-gal küldessed el a vevőhöz. Legközelebb válaszd a Magyar Postát: igaz, hogy ott bizonyos díjak is lehetnek, de viszont adnak is érte valamit cserébe. Pl.: pár 100 Ft.-ért lehet értéknyilvánítást tétetni a csomagra, és akkor ha bizonyíthatóan a posta hibájából, ill. ha bizonyíthatóan nem a te hibádból vész el, vagy sérül meg a csomag, akkor a posta az értéknyilvánításban feltüntetett összeget kötelessége megtéríteni a feladónak, vagy a vevőnek, ha már fizetett érte, vagy mindkettőtöknek. Az értéknyilvánítás 50000 Ft.-os csomagérték alatt díjmentes, 50000 Ft.-os csomagérték felett is pedig csak pár 100 Ft.-os (500-800 Ft.-os összeg körül...). A csomagot meg elsőbbségi/ajánlott módon kell feladni. És akkor nincsen örök harag és magázódás, meg feljelentgetések, mert akkor a posta lesz a hunyó a sérült csomagért.
Elvileg ebben nincs rizikó,mert csak akkor adja át a GLS a csomagot a vevőnek,ha fizet.Ha nem fizet,visszakapod a küldeményt és nem kell fizetned a futárért sem.Ez itt most az a helyzet,amire én sem számítottam volna,pedig jó pár éve árulok a neten.
De egyébként én eladóként ragaszkodom az előre utaláshoz,igaz,ez csak a vaterán természetes,minden más oldalon kifejezetten kerülendőnek írják sajnos és a vevők bizalmatlanok.Biztos van rá okuk,de én rossz néven veszem,ha ismeretlenül csalóként kezelnek már előre.
Udv nekem olyan problemamvan hogy elkuldtem egy kozel 100ezer ft os lcd 3d smart tvt egy illetonek haztol hazog
Es megia erkezett neki ma erdeklodtem hogy miert nem utaljak a penzt erre kaptam egy valaszt a jofogastol gls tol hogy follettem jelentve a vevo altal mert a tv a szalitaskozben megserult.. erre felhivom a vevot es aztmondta hogy a tvrol neis almodjak h visszakapom raadasul se penzt nemlatok se a sajat tv met sem semmit foljelentettem de semmi most mit tegyek ?????? Raadasul ha telleg megserult a kart nekm kifogja megteriteni???
Sziasztok! Mostanság egyre többet vásárlok használtan és arra jutottam, hogy utólagosan is érdemes leírnom egy erősen múltbéli átverésem, mert a srác továbbra is él és virul, a Google pedig nem dob ki semmilyen negatív kritikát a nevére. 2014 szeptemberében vásároltam használtan egy akkor lecsengő iPhone 4S-t Pohner Balázs bajai lakostól és persze zárolt volt. Feljelentést megtettem, de még levél sem jött, hogy lezárták a nyomozást. Azóta is őrzöm az archivált üzenetváltásunkat és az adatait, hátha még egyszer utoléri a lassúcska magyar igazságszolgáltatás vasfoga.
Elolvastam az első 3 oldalt, utolsóra már álmos vagyok :) Én addig hirdettem míg ingyen lehetett tehát már bő 1 éve nem hirdetek semmit.
Arra emlékszem hogy volt 500ft-os cuccom amit frissíthettem volna 800 vagy 1000 forintért....Hát any@dtokat :) Én mióta ilyen sz@r lett azóta sz@rfogásnak hívom az oldalt :)
Még valami.még volt olyan beírás 2016os is, aki azt várta hogy a gyengélkedő jófogás miatt újra megjelenik az olx. Na ezt el lehet felejteni. Volt erről egy cikk mikor megszünt az olx. A 2 nagy hírdetési oldal vezére "szét osztották" europát. Hol az olx van hol a jofogás (más néven) maradt meg. Tehát minálunk az olx lépett vissza, de volt olyan ország ahol a "jófogás" cége lépett vissza.
Szerintem a Jófogás csak a reklámok miatt megy még.
Pár havonta belépek megnézni, de vevőként használhatatlan: kategorizálás, listázás, szűrések csak nagy vonalakban és inkább csak elméletben léteznek, párszor írtam is nekik, hogy mit lenne érdemes rendbe tenni, de ők inkább marketingre költenek a felhasználóbarát rendszer helyett. Persze lehet, hogy vevők nélkül is megy a bolt. Szerencsére a legtöbb eladó nem csak egy helyen hirdeti meg a dolgait, így van esély rájuk akadni más oldalakon.
Szia, felajánlottam, de azóta nem válaszol. Elolvassa az üzenetet, de nincs reakció. Elküldtem a bankszámlaszámomat, ahova elutalhatja a kár értékét, de persze semmi (nem is vártam más). Köszönöm a javaslatod.
Szia. Ha ezek utàn is szeretné a terméket Én felajànlanàm neki az előreutalàsi lehetőséget plusz az eddigi kàrt is hozzà adnàm és ha megérkezett a pénz akkor küldeném a terméket
Egyszeri eladóként (így is marad) rögtön rossz tapasztalatom volt a "szellemvevő"vel, aki a termék iránt kifejezetten érdeklődött, kérte, hogy postázzam. Addig kutakodtam, amíg egy számára kedvezőbb árú futárszolgálattal a küldést meg tudtam oldani (úgy gondoltam, ez mindkettőnknek megéri, tőlem gesztus, neki kevesebb pénz). Pontos napot és munkaidő utáni időpontot is megadott az átvételhez, amit mégsem vett át (nem volt otthon). A futárszolgálat a következő pár napban újra megpróbálta, semmi. Én eközben rá is kérdeztem az első kiszállítási időpont után, hogy minden rendben volt-e, erre annyi választ kaptam, hogy "Nem, majd jövő héten". Gondolom, senkit nem lep meg, hogy másodjára sem vette át, így a csomag elindult vissza, én pedig kifizethetem az ő kis szórakozását (hiszen valakinek ki kell fizetni a futárszolgálatot is). Nem értem, hogy ez mire jó, mi ebben a szórakoztató. Meg egyáltalán, honnan veszi bárki a bátorságot ahhoz, hogy ilyen módon másnak anyagi kárt okozzon? Azt is értem, hogy a vevő legyen bebiztosítva, ne utaljon előre stb, na de az az eladó, aki egy szolgáltatást kell hogy igénybe vegyen ahhoz, hogy célba juttassa a terméket, mégis milyen biztosítékot remélhet?! (A fentiek után nem restellte újra kérni a szállítást...)
Én körülbelül két hete próbálok feladni egy hirdetést a jófogáson sikertelenül.Hozzá teszem adtam már fel régebben is hirdetést,tehát van némi tapasztalatom. :) Elkezdtem levelezni is velük.Fotót is küldtem,de mindig leráznak.Próbáltam már több eszközről is feladni,próbáltam chrommal, mozzilávval is,de semmi. Tud valaki tanácsot adni?
Hát most éppen be sem lehet lépni a Jófogás profilomban, ezt már múltkor is eljátszották reggel...remélem a haldoklás egyik jele...és jön a rendes hirdetési oldal mint az LXO oldal...
De most hová kerülnek az új autó hirdetések, mert szerintem 1 hete nem látok változást, vagy más szisztémával kell keresni a frisseket? Szóval valóban egy nagy nulla az egész.