Egy Feroza új tulajdonosa vagyok, remélem majd boldog is :) Most még a gondok elhomályosítják a boldogságot... Futómű problémákkal kell szembenéznem műszakisztatáskor, gömbfejek, kanyarstabilizátorok, lengőkarok, szerintem ezek kellenek majd. Egy laprugó is el van törve, talán hátsó kerékcsapágy is kellene. Röviden ennyi, egyébként a haza vezető 150 Km-es utat 110 km/h sebességgel kitűnően állta az autó. Meglepően könnyen vette az emelkedőket, jól gyorsult, ennek ellenére a fogyasztása kb 9 liter volt. Ezek az első tapasztalatok, aztán majd lesz több is, de ahhoz le kell műszakiztatnom. Minden segítséget, jó tanácsot, és alkatrész beszerzési helyet, ötletet, szívesen fogadok.
Szia, egy kontraanyás megoldással tudod feszíteni és engedni.
A beállítás a futómű állítás része, erősen függ a hátsó rugók feszességétől és eltartásától.
Az alábbi linket tanulmányozd át,itt megtalálod a korrekt futóműállítást, ami ennél a futóműnél a rugók beállításával kezdődik. (Kevés futóműves ért hozzá igazán. Én a Mexikói úton találtam egyet.)
Feroza szerelő Budapesten: 0620 3370823. Sok alkatrésze is van motorhoz.
A problémád valószínűleg az, hogy hideg motornál megemeli az alapjáratot egy megkerülő járat, ami kikerüli a fojtószelepet. Ha melegszik a motor, ez elzár, és ezért áll le a motor. Normálisan az alapjáratot egy csavarral lehet állítani, ez a csavar nincs teljesen becsavarva? Ez is okozhat ilyen tüneteket.
Kérem segítsen valaki ! Feroza karburátort keresek, vagy olyan alternatívát amivel helyettesíthető lenne.
A gondom a következő: a kocsi beindul megy is egy idő után leesik az alapjárat és leáll a motor amint elveszem a gázról a lábam. Már mindent kipróbáltam. Ha esetleg valaki tud szerelőt vagy alkatrészt vagy bármi érdemi információt nagyon kérem jelezzen. +36 70 361 9839
A szerelőm azt mondta, hogy egy haverja elég mágus a nethasználatban és méret alapján keresgéltek. Külső átmérő jó lett, a hosszából könnyen lehet vágni, a belső átmérő nagyobb volt, ezért raktak bele masszívabb csavarokat. Így oldották meg nekem. Talán Toyota szílent. Azóta is szupi. Bár pont tegnap vettem észre, hogy az egyik segédrugóm eltört... Mehetek kovácsoltatni. Állítólag Dunabogdányban van egy szaki aki tuttin megcsinálja. Csak lóvé kell rá, meg egy kis idő...
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ki és milyen formában találkozott tetőcsomagtartóval Feroza műanyagtetőre?
Mennénk kempingezni és elég kicsi a hely (csomagtartó amúgy is kicsi, de nekem a gáztartály van ott...), pakolnék a tetejére is - már ha lehet és meg tudom oldani.
Köszi a válszt! Én arra gondolok, hogy az én kocsim valamikor egy angol donor Feróza felhasználásával lett összerakva és ezért van a fordított felállás az ülésekkel. De talán tudok egy ugyanilyen ülést szerezni a későbbiekben! Üdv!
Az üléssel kapcsolatosan szeretnék infót adni. Nálam pont fordított a helyzet, vagyis az anyósülésem csúszik előre döntéskor és a vezető oldali ülés csak dől (és nem csúszik előre).
Érdekes a világ... Szerintem a csúszósín és az ülőlap lehet csak érintett.
Nem túl rég lettem Feroza tulajdonos, egyenlőre kevesebb örömmel, mint bánattal! :)) De kitartok! Szipusz fórumtárs járgányát vettem meg tavaly.
Felújítás és átalakítás során eladó sorba került néhány Feroza alkatrészem : komplett hengerfej (vezérműtengely+himbasor), vadi új szelepszár szimmeringek, saját részre felújítva. A felújítás óta nem lett beszerelve, feleslegessé válás miatt eladó. Két darab hátsó "vak" lámpa, ami a kaszniba való. Komplett hátsó lökhárító. Hátsó ülések mellé való műanyag könyöklő+felfogató idom. Hátsó lökhárítóba való lámpák, a bal oldalinak törött a búrája. Hengerfej : 50000. Vak lámpák : 2500/db, egyben 4000. Lökhárító : 10000. Hátsó lámpák : a jobbos 3000 a balos 2000, egyben 4000. A hengerfejhez ajándékba adom a szelepfedelet, egy hajszálrepedés van rajta, de javítható. Mi is alig vettük észre. Egy kérdésem is lenne : Nem tudom létezik e olyan anyósülés, ami előrecsúszik, mikor megdöntöm a támláját. Nekem most a vezető oldali ilyen, de a másik oldalra is jó lenne egy ilyet szerezni! Tud erről infót valaki? Kérésre küldök képet a cuccokról, ha érdekel valakit. emil: berczesim@freemail.hu
Ferozám tegnap gázadáskor csattogó hangot hallatott magából. Én a silány üzemanyagra vagy a valamilyen úton megnövekedett előgyújtásra gyanakszom. Az elsőt ki tudom zárni, mert nem most tankoltam, és eddig nem csinálta.
Milyen gyújtás van ezen, és legfőképp hogyan lehet beállítani? A szervizek többsége nem vállalja be az autót, nem értenek hozzá, vagy inkább nem akarnak.... Most találtam egy műhelyt, akik talán bevállalnák, de saját bevallásuk szerint ők sem tudják még, hogy hogyan. Gondoltam utánaérdeklődök, hátha tudok nekik segíteni.
A másik, hogy a szelephimbák alatt ennek is hidrotőkéi vannak? Vagy lehet valahogy szelephézagot állítani? Ha lehet mennyi az értéke?