Adott egy 50-es kínai blokkos Keeway Partner, váltáskor azonnal fogja a kereket, nem csak gázadáskor.
Az alapjárat nem magas ami indokolná a jelenséget.Lassításkor-megálláskor erősebben kell fékezni mint korábban. A valtónál lehet valami. Valaki tudja mi lehet a baj?
https://www.mototrade.gr/el/ Ez egy baromi jó oldal, de Görög ismerős nélkül nem tul szerencsés, mert magyarorszagra nem postáz, viszont nagyon jó áron vannak nagyon jó alakatrészeik.,, Nézegethetjük, és fantáziálhatunk róla. :)
Megerkezett Görögországbol a henger, dugattyu, tomites.ketto hengert vettem. Ket blokkom van 28-32 euro volt. A gyári Honda 115 euro lett volna. A gyari 47.000 kmt ment el. Kivancsi vagyok hogy ebben mennyi km lesz majd evek mulva. Mindez nem holnap utan fog kiderulni, de felirom a statisztikat :)
Itt egy autentikus beszámoló a benzincsap javításáról, japán oldalon találtam, szöveg nélkül is beszédesek a fotók! (a csap ugyanolyan mint nálam a supercub c90-en)
A fedlap szegecselve, első művelet: kifúrni a szegecseket, ezzel szétszedhető már. 2.5mm-es fúróval, 1 cm mélyen.
Belül a lyukacsos gumikorong, tömítések.
120 jenért (kb. 350 Ft) vásárol egy új korongot, kibontja és összehasonlítja a régi, 30 évessel: a több évtized alatt a gumikorong elhasználódott, deformálódott, vékonyabb lett, mindenképp cserélni kell.
Összeszereléshez először menetet vág a kifúrt lyukakba, majd M 3 mm-es csavarokat szerez, rácsavarozza a fedlapot és kész!
Ugyan még nem szedtem szét, de szerintem ugyanaz mint a Trabant vagy a Vespa benzincsapja - 1 kiállás (tartalék). Amit membránnak néztél az egy darab gumi, praktikusan olajálló.
Szerintetek lehet-e javítani a benzincsapot, vagy csak csere?
Supercub c90 járgányon szivárogni kezdett a benzincsap, a központi részen, nyitott állapotban, zárt állásban nincs szivárgás. A fotón láthatóan két csavar rögzíti, a fedlapja fixen szegecselve, hogy mi van alatta, nem látni. Van-e valakinek fotója a belső szerkezetről?
Én kerestem a neten, de nem találtam. Egy hirdetés mutatta alulnézetben, ott nincs semmi.
Pár nem-Honda benzincsap-javítási videót megnéztem, ott belül egy gumimembránt látni, ami kilyukadhat, mi a helyzet a cubnál?
Meg ezeknek szeretnek letapadni a gyűrűk, mégha rendes olajjal használod is. Volt 1, ami szabalyosan zabálta. Hengerben nulla kopas, kimérve. Kapott új alapméretes gyűrűt, azóta minden kokas