Nemrég lett összeszerelve a motor (sokáig állt és nemrég kipufogó szelep lett cserélve), majd ezután már jó volt a motor bár még nem mentem vele, beállítottam az alapjáratot szivató nélkül 1500-ra, majd szépen itt is maradt, viszont ma olyan 10-15 perc motorozás után felugrott az alapjárat olyan 3500-4000-re, megálltam és állítottam az alapjáratot de csak olyan 3000-ig esett le, én a karbira gondolok, lehet egy tisztítás elég lenne és megoldódna, de gondoltam azért írok és megkérdezlek titeket, esetleg van valami ötletetek?
Ja bocs, az is lehet hogy fordítva lesz: pénteken Kalocsáról a Transzalpina irányában kezdek, és majd visszafelé - egy héttel később - ugrok be anyámhoz Debrecenbe. A várható időjárás függvényében, az utolsó pillanatban fogok dönteni. Ha egy hét tartós esőt jósolnak, akkor meg maradok itthon a sejhajomon... :-(
Konkrétan egy "kis" olajcsepegés, ami egyre rosszabb.
1-2 cseppel kezdődött az egész, ami reggel fogadott a motor alatt.
Azt hittem az olajleeresztő csepeg, de nem ez a helyzet. Mostanra a jobb oldal a kipufogóig olajos lett egy nagyobb menet végére, pár apróbb csepp a hátsó felnin is van.
Megállás után, oldaltámaszon a jobb alsó idomból szemmel láthatóan csepeg ki a benne a motorozás során összegyűlt olaj.
Az elmúlt pár napban nem használtam, ma volt időm leszedni az idomot a jobb oldalról.
Csináltam képeket, tudnátok segíteni, hogy merre induljak el?
Az első képen felül látható 2 motorfedél-csavaron tudtam húzni egy kicsit, de kellett hozzá erőt kifejteni rendesen.
Esetleg még a 2. képen gyanús, hogy picit mintha olajos lenne az olajhűtő alja, de az a bal oldalon van, annak a bal oldalt kellene összespriccelnie, ha ott lenne a gond, ugye?
Üdv mindenkinek! Friss forumos vagyok, remélem jó helyre írok. Tavaly ősszel vettem egy 2006-os GS 500at, kb 18e kmel( tudomásom szerint gondos előző tulajtól)
Mai gurulásról hazaérve alapjáraton kattogó hangot hallottam, mintha csavarhúzóval ütögetnének egy vasdarabot. A blokk bal oldalából hallom, nem ütemes, párat kattog aztán semmi majd megint.... Menet közben nem vettem észre semmi szokatlant. Szelepre gondoltam de szerintem az ütemesen kattogna és inkább hidegen... Valakinek van esetleg ötlete mi lehet? Segítséget előre is köszönöm :)
Kuplungod meg... elsőre a bowdent vizsgálnám át, nem akad-e. Ha az szépen, simán, könnyedén siklik, akkor benn a blokkban lesz a gond.
Erre utal a nehezen megtalálható üres is (szinte kivétel nélkül kuplung bajság). A kuplung ráengedésével ilyenkor ne próbálkozz, csak ront a helyzeten. Nem nagy a kar holtjátéka?