Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gyuszi1903 Creative Commons License 2020.02.26 0 0 12409

Sziasztok egy kis segitség kéne

Van egy b6 os passatom év 2008 2.0 PDTDI ami a hiba

Álandó aramot mutatt hiaba nincs bene a kulcs akor is mutatja a muszerfalon az áramot ha jár a motor kiveszem a kulcsot de a motor jár továb😥 enyire nem szerethet járni🤔

Voltam szerviszbe azt monták csak Wv ben javitják lehet orvosolni mert nincs közelbe Wv service

Köszönöm elöre a válaszokat

Suny2018 Creative Commons License 2020.02.25 0 0 12408

Sziasztok

Ha esetleg valaki egy Tényleg szép és jó állapotú benzin Kombi Passat-ot  szeretne vásárolni. "Nem Hülyegyerek autó"

B5.5 2001 év végi Kombi. 1.8 Turbó. 

Irány ár: 850.000

Érd: Tel 0670-708-4761

 

stubo Creative Commons License 2020.02.23 0 0 12407

Holnap keresek is szerelőt,aki meg tudja nézni.

Köszönöm.

Előzmény: mica-r (12406)
mica-r Creative Commons License 2020.02.23 0 0 12406

A két jelzés összefügg. Valószínűleg egy hibára utal.

Nem lehet ennyiből megmondani. Fékkapcsolótól az ABS vezérlőig bármi lehet.

Előzmény: stubo (12405)
stubo Creative Commons License 2020.02.23 0 0 12405

Értem,és köszönöm.

Remélem ott meg mondják a hibát.

Előzmény: mica-r (12404)
mica-r Creative Commons License 2020.02.23 0 0 12404

Meg kell diagolni.

Előzmény: stubo (12403)
stubo Creative Commons License 2020.02.23 0 0 12403

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni,mert két visszajelző lámpa is világít menet közben.

Van amikor már beindításnál is világítanak,de van amikor csak menet közben világítanak és akkor nem megy az abs.

Van amikor több kilométeren keresztül nem jeleznek vissza,és akkor az abs is működik.

Mi lehet az oka?

Minden segítséget köszönök.

mica-r Creative Commons License 2020.02.20 0 0 12402

egy van és abból megy előre és hátra, egy golyós szeleppel oldják meg az előre-hátra váltást, meg a motor forgásirányával

Előzmény: csaknoriss (12401)
csaknoriss Creative Commons License 2020.02.20 0 0 12401

Hány szívattyú van hozzá? Külön előre és külön hátra? Vagy egy az egész csak elvannak osztva a csövek?

Előzmény: mikro10 (12399)
mica-r Creative Commons License 2020.02.20 0 0 12400

Ablakmosó szivattyú lehet a ludas

Előzmény: csaknoriss (12398)
mikro10 Creative Commons License 2020.02.20 0 0 12399

Mikor az elsőt mosod, akkor a hátsóra is nyom egy kicsit, de mivel el van tömődve az első irány, így a hátsóra már annyi jut h ki is jön belőle.

Előzmény: csaknoriss (12398)
csaknoriss Creative Commons License 2020.02.19 0 0 12398

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy ha az első ablakot szeretném mosni (magam fele húzom a kart), akkor csak az ablaktörlő lapát megy de nem jön a víz, hanem a víz a hátsó ablaknál jön ki ahol a lapát pedig nem megy. Mi lehet a gond? Fúvókák rendben nincsenek eltömődve. Ablakmosó folyadék rendben feltöltve.

Köszönöm a segítséget.

Viktorinogsz... Creative Commons License 2020.02.19 0 0 12397

Kiderült hogy a vezérlés készletben nincs a tőcsavar. Így az nem lett cserélve. 240 000 óta! A kár majd a jövő héten derül ki. Alapjárat közelében történt és a kattanáson kívűl semmi hang. Reménykedem, hátha megúszom nagyobb károsodás nélkül.

Előzmény: mica-r (12394)
atuc Creative Commons License 2020.02.18 0 0 12396

Az EGR hűtőnél levő tömítés rosszul van beszerelve, csak az egyik csavarnál van lyukon, a másiknál el van csúszva.

Az itt levő kis résen kifújó kipufogó gáz okozza a fütyülő hangot .

Előzmény: IMP0ST0R (12388)
ladis33 Creative Commons License 2020.02.17 -1 0 12395

Sziasztok. Olvasgattam itt a fórumot és látom ti nagyon jártasak vagytok a dologban.Informaciot szeretnék kérni a nemrég vásárolt autómról.Egy Skoda Octavia lenne 2009 facelift 2.0pdtdi motorral és AZV motorkóddal.

Tudtok valami információt erről a motorkódról?Ezt az autót/motort is érinti az olajnyomásos probléma? Ez még láncos vagy már fogaskerekes megoldás? Minden érdekelne róla amit tudtok előre is köszönöm 🙂

mica-r Creative Commons License 2020.02.16 0 0 12394

Ha 8mm-es tőcsavar volt a feszítőgörgőnek, akkor azt 10-esre fel kellett volna fúrni. 

Elszúrták ezeket, mert a régi 1.9-ben 10mm-es volt és nem volt velük gond. 

Előzmény: Viktorinogsz... (12393)
Viktorinogsz... Creative Commons License 2020.02.16 0 0 12393

Ellenben tegnapelőtt szétment. Conti kb 8000 km után. A feszítőgörgő tengelycsavarja kitört.

Még nem tudom a kárt. :-(

Előzmény: Viktorinogsz... (12391)
accessnorbi Creative Commons License 2020.02.14 0 0 12392

Sziasztok! Létezik, hogy a B6 Passat is amiatt ázik, amiért a B5? (motortérben elzáródott a vízelvezetés)
A vezetőülés előtti szőnyeg vízben áll.  Sírok :-(

más: végülis vettem a külső visszapillantóba új LED indexet Kínából. KnightRider-es futófénnyel. Párezer Ft.

Illetve egy érdekesség: ennek a lengyel B6-osnak gyönyörűen kicsinosították a belterét https://www.youtube.com/watch?v=zsN5WkTuSFo

Viktorinogsz... Creative Commons License 2020.02.12 0 0 12391

120000 nekem is az van.

Előzmény: mhroland (12389)
mica-r Creative Commons License 2020.02.11 0 0 12390

inkább 120 000

Előzmény: mhroland (12389)
mhroland Creative Commons License 2020.02.11 0 0 12389

Sziasztok. Nemrég vásároltunk a családdal egy 2006-os Passat b6 2.0Tdi autót, BMP motorkód. Vezérléscserére készülök, már megvettem hozzá az INA szettet, vízpumpával. A kérdésem az lenne, hogy 60 vagy 120 ezer km a csereperiódusa az autónak?

Bármi részletet vagy tapasztalatot tud valaki, azt megköszönném.

IMP0ST0R Creative Commons License 2020.02.11 0 0 12388

Sziasztok! 2008-as BMR motorkódú autóm van, benne 240e km. Egy olyan gondom van, hogy az EGR visszahűtő felől a motort felpörgetve "fütyülő" hang jön. OLyan, mintha tömítetlenség lenne, és mikor a turbó adja a nyomást, akkor ott "kifütyül" a levegő. A turbó 170e-nél fel volt újítva. Esetleg van tippje valakinek, hogy ez konkrétan EGR hiba, vagy más egyéb tömítetlenség is lehet. Már két szerelő is nézte megbontás nélkül, de nem tűntek meggyőzőnek, ezért írok ide is.

 

Esetleg VCDS-el meg tudok nézni nyomásértékeket, ha az közelebb visz a megoldáshoz.

 

Bp, vagy környéki szerelők jelentkezését is várom. Szívesen elviszem, ha valaki tényleg ért hozzá, és nem csak a számokkal dobálózik, és tippelget.

 

Előre is köszönöm.

Bali-G Creative Commons License 2020.02.07 0 0 12387

Akkor inkább benzines mit egy öreg dízel;)

Vagy gte. :D

Előzmény: Octi19 (12385)
Bali-G Creative Commons License 2020.02.07 0 0 12386
Előzmény: andreas19 (12382)
Octi19 Creative Commons License 2020.02.07 0 0 12385

"...amúgy mennyi lenne a minimális km hogy azt mondjuk min ennyit kell menni?"

 

Mondjuk napi 20-oda és 20 vissza már elég arra, hogy egy regenerálás lefusson, persze télen talán még ez is majdnem kevés. Ennél kevesebbre már nem vennék modern dízelt! (EURO-5 vagy újabb) Egy DPF nélküli EURO-4 még egy ilyen használattal kimenne a világból, de azok ugye már legalább 10 év körüliek. (Még az 1.9 PDTDI-vel volt Octavia-2 eredeti kasztnis változatban Tour modellben, csak azokból nagyon kevés lett eladva) És egy dízel autónál a min 10 év kb.: egyet jelent a csillió km-rel...

Előzmény: Bali-G (12381)
Rőth Sándor Creative Commons License 2020.02.07 0 0 12384

En is inkabb a biciklit javasolnam napi 2x4 km-re, abba meg a hengerfej sem vetemedne el telen. 
Viszont koztes megoldasnak egy programozhato allofutes segithetne, ami nem az utasteret, hanem a hutovizet melegitene, esetleg keringtetve is a vizet. Egy hengerfej-koszorules arabol kijon.

Előzmény: andreas19 (12382)
mica-r Creative Commons License 2020.02.07 0 0 12383

Elektromos autó lenne ideális

Előzmény: Bali-G (12381)
andreas19 Creative Commons License 2020.02.07 0 0 12382

"Sajnos én kb 4 oda 4vissza kmt megyek dolgozni,de azt is mondták hogy ha minden héten megjaratom pályán akkor nem lesz baj...."


Az ilyen üzemet semmilyen autó nem kedveli, de a kardiológus megdicsérne, ha ezt naponta lesétálnád, vagy kerékpároznád.
Oda és vissza is!
Érrendszeri és vérnyomás problémáid sem lennének, és akkor még add hozzá a fogyasztást, az adót, a biztosítást, autópálya díjat, stb.
:))

Előzmény: Bali-G (12376)
Bali-G Creative Commons License 2020.02.07 0 0 12381

Hát  mivel imádom a nagy autókat ,ezért is néztem Passat -ot vagy Octaviát vagy superb-t amúgy mennyi lenne a minimális km hogy azt mondjuk min ennyit kell menni?

A régebbi 7dsgrol vannak elég rossz hírek..az újabbak azt hiszem dq381 -es az más ,de azok után nem olvastam,de régit nem szeretnék.... ezért is néztem ha benzin akkor 2.0 ,az 1.8 okba a 7es van...vagy marad a manuális,de azt nem kéne:)bár azt mondják ha gond van a  dsgvel akkor az végig szar lesz.....ha jó akkor (örök)

Előzmény: Octi19 (12380)
Octi19 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 12380

Sajnos az újabb típusokkal inkább több a gond mint a régiekkel. Az újabbakban már olyan komplikált kipufogógáz utánkezelő egységek vannak, amik nagyon kényesek, míg egy EURO 3-4-es autóban ezek nincsenek benne. Nekem van a családban egy AUDI A2-es 1.4 TDI motorral (EURO-3-as) amivel pontosan ilyen napi 2-3* 2-3km-es utakat csinálunk. Az simán bírja! ...jó, szeretni nem szereti, de bírja...

Egy EURO-5 vagy modernebb DPF-es autó az ilyenben hónapok vagy max 1-2 év alatt beledöglene. (az autó nem is, de a DPF biztosan!) Annak egyszerűen kell a hosszas üzemmeleg futás megfelelő gázáramlással, a tisztességes regeneráláshoz! A te esetedben simán előfordulhat az hogy a hét elején jut el az autó abba a fázisba, hogy elindít egy regenerálási fázist, amit minden alkalommal újra el fog kezdeni és félbehagy amíg jobb esetben a hét végén ki nem viszed a pályára.

Miért zárod ki a száraz DSG-t?

Ha megfelelően használod az is lesz olyan jó mint az olajos tárasi, amiből az újabbak már nem is 6 sebességesek hanem 7-sebességesek! (nekem is ilyen van)

...de a nagy baj a napi 2*4 km! Ez nem elég szinte csak arra, hogy felmelegedjen a motor, pláne télen és egy dízelnél még arra sem...

Egyszerűen ilyen használatra nincs ideális autó! Én a helyedben egy szívó benzines kisautót, max egy kompakt méretűt vennék. (a VW palettájában ez mondjuk a Polo vagy a Golf kategória) Ezek tudnak akkorák lenni, hogy ha kell akkor egy család és némi csomag is elfér bennük, de a munkába járáshoz is ideális méretűek, egyszerűek, olcsók, könnyen fenntarthatók, még a fiatalabbak sem kerülnek nagyon sokba.

Előzmény: Bali-G (12376)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!