Keresés

Részletes keresés

szipusz2 Creative Commons License 2010.07.26 0 0 19048
a levegőszűrő mennyi volt?
Előzmény: GABO-81 (19046)
szipusz2 Creative Commons License 2010.07.26 0 0 19047
"európai szintű a kereskedői hozzáállás idehaza is!" HA-HA-HA. Jó és felháborító ilyet olvasni... Jó, mert ilyenkor látom, hogy nem csak én vagyok túl érzékeny, amikor megpróbálnak, vagy sikerül is "nekik" átverni és felháborító, mert látom, hogy rajtam kívül millió ilyen eset lehet.
Én hasonlóképp jártam egy LG tv-vel, és már az Edigital kereskedelmi igazgatójával leveleztem teljesen normális kereskedő-panaszos stílusban. Majd amikor közölte, hogy ugyanolyanra nem tudják cserélni, mert nincs, várjak két hónapot, vagy fizessek rá egy jobbra, mondtam neki, hogy semmi gond, ugyanannyiért elviszem az egyel jobbat. Magamra vállalva az újabb - nem tervezett - szállítás és kényelmetlenség velejáróit. Erre mérhetetlen paraszt stílusban szó szerint elhajtott a picsába, mondván, hogy mit képzelek én... Pechére csak néhány km-re van a központjuk és kilátásba helyeztem, hogy, ha nem vált vissza normális stílusra, akkor menten kocsiba pattanok és megtárgyalhatjuk személyesen... Erre engedtek 10k-t a jobbikból. Szánalmas.

De ez már csak a vége volt... pl nem voltak hajlandóak visszaadni a pénzt, mert kártyával fizettem és az eladó! közölte, hogy arra csak visszautalni tud :). A legelején az LG szerviz hevesen bólogatott, hogy hoz házhoz egy új tv-t, mondtam semmi gond, előfordul az ilyen, várom. Erre 3 hét múlva hozott a csicska egy fecnit, hogy ez alapján levásárolhatom, ott, ahol vettem (edigital). Már itt elöntötte a szar az agyam, ugyanis nem ezt ígérte az LG. A kérdésemre, hogy mi van, ha Zalaegerszegről jöttem Budapestre anno a tv-ért, nem volt válasz...
És ezt kaptam 200k-ért :(

Ezer ilyet tudnék még mondani saját tapasztalatból.
Előzmény: Traubisoda ("u") (19045)
GABO-81 Creative Commons License 2010.07.26 0 0 19046
gyertyát 24ezernél cserélnek, levegőszűrőt dettó.

de ha nem szántóföldön jársz akkor a 24ezret simán bírnia kell a levegőszűrőnek, tisztítani azért szerintem ajánlott 6ezrenként, nem nagy valami és jót tesz a motornak.

nekem a szervizes szűrő ment bele 10e körül volt, gyertya meg 5e darabja, de magánakcióban gondolom olcsóbban beszerezhetőek ezek a cuccok...

a 18ezres pedig nem extra szerviz szal csak az általad említett dolgok vannak, mint írtam a 24ezres lesz nagyobb, a fékfolyadék pedig nem valami nagy tétel mennyiségre meg árra sem szóval nyugodtan cseréld le ha akarod...
Előzmény: _FECO (19044)
Traubisoda ("u") Creative Commons License 2010.07.26 0 0 19045
A jól ismert Kawasaki ER-6f, és ER-6n típusú motorkerékpárjainak gyermekbetegsége, s talán mondani lehet, szériahibája a kipufogója. Ezen típusok nagy százalékánál 10-20e km használat után a kipufogó egyre erősödő, ciripelő hangot hallat. Ez a jelenség az idő múlásával, megtett kilométerek gyarapodásával fokozódik.
Több panaszos is fordult a márkakereskedőkhöz, ahol vásárolták a kétmillió forintba kerülő motorkerékpárt, vagy magához a magyarországi importőrhöz, a DMC Kft.-hez, de minden alkalommal elhajtották őket, anélkül, hogy akárcsak a hiba okára fényt derítettek volna. Miért is tették volna, hiszen az álláspontjuk szerint hibáról szó sincsen. Való igaz, hogy „megváltozott a motor kipufogójának a hangja, de ez nem hiba, a használatot nem befolyásolja, együtt kell élni vele”. Így végül soha egyetlen vásárlónak sem foglalkoztak a panaszával, így ők „kénytelenek voltak” beletörődni ebbe a helyzetbe, vagy alternatív megoldásként a jótállási időn belül – saját költségükön – lecserélték a gyári, ciripelő kipufogót egy másik gyártó termékére.
A legfurcsább az egészben, hogy a Kawasakinak látszólag fogalma sincs a kipufogókkal kapcsolatos problémákról, hisz még egyetlen alkalommal sem vizsgáltak meg egyetlen ilyen hibás darabot sem, így azt sem deríthették ki, hogy tulajdonképpen mi okozza a zavaróan idegesítő hangot, és vajon van-e bármilyen hatással a motor teljesítményére, működésére, befolyásolja-e a rendeltetésszerű használatot. Vagy pedig pontosan tisztában vannak vele, de mivel sokkal egyszerűbb, és költségkímélőbb elhajtani a fogyasztókat, mint kicserélni a kipufogókat, vagy visszahívni az egész szériát, hogy mindet lecseréljék olyanra, ami nem produkálja a hibát, inkább homokba dugják a fejüket.

Itt kapcsolódtam a történetbe, mikor is megkeresett az egyik ilyen motor tulajdonosa, hogy szeretné a jótállási idő lejárta előtt visszavinni a motorját, hogy ezt a problémát orvosolják. Mivel a márkakereskedés, ahol vásárolta, már bezárta kapuit, a DMC Kft.-hez vitte a motort, mint márkaszervizhez, s a Kawasaki hivatalos importőréhez. Elláttam tanáccsal, hogy milyen papírokat kell kitölteniük a motor leadásakor, mit írjanak rá feltétlenül, hogy minden rendben legyen. Valamint azt is, hogy ha azzal akarnák elküldeni, hogy a jelenség természetes, és nem hiba, akkor ragaszkodjon ahhoz, hogy vizsgáltassák be független szakvéleményeztető céggel.

Elvitte a motort, meghallgatták a szerelők, és a szervizvezető, s elismerték, hogy nem olyan a hangja, mint az újonnan eladásra kerülő motoroké, és azt mondták, hogy megvizsgálják. A hang okára vonatkozó kérdésre a válasz az volt, hogy valami szűkülés okozhatja… vagy valami tágulás.
Mindenesetre hagyja ott, majd átnézik, és jelentkeznek.
Két nappal később érkezett a telefon, hogy megvizsgálták a motort, és nem találtak rendellenességet. Lehet jönni érte, s elvinni. Ekkor kért meg a panaszos, hogy segítsek személyesen intézni az ügyét a Kawasakinál, mert neki ez a döntés bizony nem elfogadható.

A szervizvezető fogadott bennünket, s már adták volna vissza a motort, mikor is közöltük, hogy nem azért jöttünk, hogy elvigyük, hanem azért, hogy közöljük, nem értünk egyet a válaszukkal, miszerint nem hibás a kipufogó, és elküldessük velük a motort független bevizsgálásra. És megkértem arra is, hogy a jogszabályokban foglaltak szerint jegyzőkönyvben rögzítsék a fogyasztó panaszát, s igényét, az előírások szerint, mert ezt is elmulasztották legelőször. Csak munkalap készült akkor, mikor otthagyta a motort.
Mivel jegyzőkönyv sablonnal nem rendelkeztek, elment a szervizvezető, hogy hoz ilyet. Vártunk vagy 20 percet rá, mire visszaérkezett. Papírt ugyan nem hozott, de jött vele egy hölgy, akiről a bemutatkozást követően kiderült, hogy ő bizony a DMC Kft. kereskedelmi igazgatója, és ő intézi a jótállásos ügyeket. Szeretett volna bekapcsolódni az ügybe, így megkérte a vásárlót, hogy mondja el, hol tart az ügy. Ezt követően közölte, hogy ír egy jegyzőkönyvet arról, hogy a motort megvizsgálták, és nem találták hibásnak a kipufogót. Felvilágosítottam, hogy vitás kérdés esetén a jótállási idő alatt nekik kell bizonyítaniuk, és ehhez elküldeni független bevizsgálásra a járművet. Erre azt válaszolta, hogy náluk ez nem így működik. A Kawasaki megvizsgálta a saját termékét, és megállapította, hogy az nem hibás. Ennyivel elintézték a dolgot, és már írta volna a jegyzőkönyvet erről. Azt mondta, hogy a vevő, ha akarja, elviheti a motort bevizsgáltatni, zajszint mérésre, SAJÁT költségén, és ennek eredményével jöjjön vissza a Kawasakihoz, és akkor majd a mérési eredményeket elküldik a gyártóhoz, és ha az eltérés olyan nagymértékű, akkor dönthetnek úgy, hogy foglalkoznak érdemben is a panasszal, és kicserélik a kipufogót adott esetben.
Közölte a srác, hogy neki ez nem felel meg, mert a jótállási idő vitás esetben a bevizsgáltatás a forgalmazó kötelessége, és annak költségét is nekik kell megfinanszírozni legjobb tudomása szerint. A kereskedelmi igazgató ezt menten megcáfolta, és ugyanazt hajtogatta, amit eddig. Egyáltalán nem volt hajlandó foglalkozni a fogyasztó jogos igényével, és fittyet hányt a kötelezettségeire. Mikor láttam, hogy a békés megegyezésre nem sok lehetőség adódik, kértem, hogy adják oda a vásárlók könyvét, hogy írásba foglalhassuk a tapasztalt jogszabálysértéseket. Erre nem volt hajlandó, holott a vásárlók könyvét nem is kellene kérni. A Kereskedelmi Törvény úgy rendelkezik róla, hogy jól látható, könnyen hozzáférhető helyen kell tartani azt, úgy, hogy abba kérés nélkül bejegyzést tehessen bárki. Esetünkben még oda sem adták, mondván, hogy már záróra van, és ha bele akarunk írni, jöjjünk vissza másnap. Természetesen ebbe nem egyeztünk bele, már csak azért sem, mert amíg ő a jegyzőkönyvet elkészítette volna, mi is letudtuk volna a bejegyzést. Ismételten felszólítottam őket, hogy adják át a vásárlók könyvét, de ismét süket fülekre talált a kérésem, sőt közölte több ízben, hogy velem nem hajlandó tárgyalni a továbbiakban, és a panaszoshoz fordult. Kijelentettem, hogy ha nem teszik meg, akkor hatósági közeg segítségét fogom igénybe venni. Semmi hatás. Menten telefonáltam a tudakozóba, hogy a helyi rendőrkapitányság telefonszámát megtudhassam. Röviden egyeztettem a panaszossal, hogy van-e kifogása az ellen, hogy kihívjam a rendőrséget, hogy kikényszerítsék a vásárlók könyvét a Kawasaki „jeles” képviselőjétől, s mivel nem volt, máris hívtam a szervet. Rövid eszmecsere után azzal váltunk el egymástól, hogy küldenek valakit. Közben a nő eltűnt, és mindaddig nem is láttuk, míg megérkeztek a rendőrök. Én mentem ki értük, hogy odataláljanak a Kawasaki képviselet irodájához, s közben tájékoztattam őket a tényállásról. Mialatt távol voltunk, előkerült a „hozzá nem értéséről” tanúbizonyságot adó igazgató ismét, és már azzal fogadott bennünket, hogy semmi szükség a rendőr urakra, mert ő bizony már megegyezett a panaszossal, kicserélik a kipufogót a motorján.
Ez így mind szép és jó, de én csak nem akartam anélkül távozni, hogy a szándékomtól eltérnék, vagyis a tapasztalt jogszabálysértő tevékenységről írásos nyomot ne hagyjak a vásárlók könyvében. Mondtam is a nőnek, hogy ilyen szándékom továbbra is van, és kértem, hogy adja oda a könyvet. Erre felemelte a hangját, és kikelvén magából azt szajkózta, hogy én sehova nem fogok beírni, mert nem is vettem náluk semmit, hagyjam el azonnal az irodát meg az épületet. A rendőrök is próbálták csitítani, miközben megkérdeztem a panaszost, hogy milyen papír készült arról, hogy ki fogják cserélni a kipufogóját. Nem lepett meg a válasz: „Semmilyen”. Megkérdeztem a nőtől, hogy ezt mégis hogy gondolták? Ekkor már nem tudta visszafogni magát, és jóformán ordított, hogy ő kezet fogott a panaszossal, és a szavát adta, hogy kicserélik a kipufogót. Diplomatikusan közöltem, hogy márpedig innen addig el nem megyünk, amíg ezt írásba nem adják. Az igazgató tovább üvöltözött, és követelte, hogy hagyjam el a felségterületüket. Szerencsére a szervizvezető látta, hogy rossz fába vágták a fejszéjüket, és mondta, hogy a korábban megírt munkalapra felírja, hogy cserélik a problémás alkatrészt, ha az megfelel. Közben az egyik rendőr igyekezett lecsitítani a nőt, és felírni az adatait, mire az közölte, hogy nem hajlandó megadni azokat. A közeg tájékoztatta arról, hogy ez nem opcionális dolog, de csak nem akarta megérteni. A kollégája megkért, hogy menjek ki, mert addig úgysem fog lehiggadni, míg bent vagyok. Felvette az én adataimat is, miközben a kolléga is elérte a célját odabent. Felírhattam az intézkedő rendőr nevét, jelvényszámát, hogy mikor panaszt teszek a fogyasztóvédelmi hatóságnál, tudják kit kell megkeresni, hogy a jelentést be tudják kérni, amivel bizonyítható 100%-osan, hogy még a rendőri felszólítás ellenére sem adták át a Vásárlók könyvét. A tapasztalt többi jogszabálysértést majd hozzácsapjuk, és mehetnek a hatóság emberei vizsgálódni a Kawasakihoz. És természetesen kiróni a jól megérdemelt bírságot.
Le merem fogadni, hogy egyáltalán nem volt az irodában vásárlók könyve, és ezért nem adták oda még a rendőrök jelenlétében sem. És az sem véletlen, hogy az igazgatónő igyekezett megegyezni a panaszossal a távollétemben, hogy elkerülje a panaszbejelentést, és a vizsgálódást a jogszabálysértésekkel kapcsolatban. Nyilván informálódott az idő alatt, míg magunkra hagyott, hogy megütheti-e a bokáját, ha a vevőt nem hallgattatja el, és fény derül mindarra a disznóságra, amivel megpróbált keresztbe tenni, és elhajtani minket. Szerencsétlenségére, nem volt vele tisztában, hogy darázsfészekbe nyúlt. Elhivatott fogyasztóvédőként kötelességemnek érzem, hogy elkövessek mindent azért, hogy a jogszabályok földbe tiprására a jövőben ne legyen példa a Kawasakinál, és mindenkinek a panaszával foglalkozzanak, aki ugyanezzel a hibával jelentkezik be náluk, ne csak ez esetben mutassanak „könyörületet” csakis azért, mert ott voltam, és a végletekig elmentem. Igenis csináljon egy fecske is nyarat a ciripelős ER-6-os motorkipufogók között.
Én meg panaszt teszek az NFH-nál, és írok egy levelet a DMC ügyvezetőjének, hátha nincs tisztában azzal, hogy milyen jogi hiányosságokkal rendelkezik a kereskedelmi igazgatója, mennyire rugalmatlan, valamint milyen minősíthetetlen hangnemet enged meg magának a vevőkkel szemben. Azt hiszem, ez a legkevesebb, amit meg kell tennem.

Végtére is megismerkedtem a Kawa kereskedelmi igazgatójával. Be is jelöltem az iwiw-en… Várom a visszaigazolást.

És folytatódik a történet. A D.M.C. ügyvezető igazgatója felhívta a srácot, hogy megtudja tőle a nevemet, és a telefonszámomat, mert mindenképp beszélni akar velem. Kijelentette azt is, hogy addig visszatartja a motorját, amíg velem nem beszélt. Meg hogy hogy jövök én ahhoz, hogy rájuk hívjam a rendőrséget? A panaszos közölte, hogy nem tudja a nevemet, de egyébként sem kapott felhatalmazást arra, hogy bármi személyes adatot kiadjon rólam. Mivel nem láttam indokoltnak, hogy társalogjak az igazgató úrral, míg nem készült el a motorkerékpár, így nem is hívtam fel, miután megadta a telefonszámát a srácnak. Több ízben telefonálgatott az ügyvezető, és közölte, hogy beszélt az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság főigazgatójával, és ő is azt mondta, hogy nem volt jogom kihívni a rendőrséget. Persze ez kamu, mert se nem mondana ilyet, hiszen bárki, bármikor, bárhova hívhat rendőrt, ha szükségesnek érzi, másrészről hiába vannak komoly fogyasztóvédelmis kapcsolataim, még én sem tudnám megszerezni a főigazgató telefonszámát.
Hetekig vártunk az alkatrészre, mert először hiányzott valami, aztán meg rosszat küldtek, de 24 nappal később keresték, hogy elkészült a motor, mehet érte. Az átvételre sajnálatos módon nem kísértem el a panaszost, így nem találkozhattam ismét a bájos kereskedelmi igazgatóval, a szervizvezetővel, és a mindmáig csak hírből ismert ügyvezető igazgatóval. De ennél nagyobb baj, hogy egy olyan jegyzőkönyvet állítottak össze, amely tele volt a tények elferdítésével, valótlan állításokkal. A srác már szabadulni akart a cégtől, és az ügytől, így felületesen olvasta át, és jóhiszeműen aláírta, azt gondolván, hogy valós tényeket tartalmaz. De korántsem. Az szerepelt benne, hogy a motor leadásakor is hibátlan hangja volt a kipufogónak, de a srác kérésére mégis bevizsgálták, a kipufogó leszerelésével, megbontásával. Érdekes dolgok ezek, mert a kipufogódob egy darabban van, és legfeljebb szétvágni lehet, de ilyesmit nem tettek. Mindemellett arra a következtetésre jutottak a vizsgálódás során, hogy semmi baja a kipufogónak. Vajon akkor miért mentek bele mégis a cserébe? Egy hibátlan kipufogót jófejségből kicserélnek egy újra? Hogy mennyire ügyfélközpontú ez a Kawasaki! Csak a jótállási jegybe felejtették el beírni, hogy a kipufogót kicserélték, és arra a jótállási idő újraindul, és meghosszabbodik 3 évvel. Mi több, még a korábban felvett munkalapot is vissza akarták kérni, nehogy bármi bizonyíték is legyen arra, hogy zajos volt a kipufogó, és vállalták a cserét, hogy elkerüljék a jogszabályok semmibevételével járó következményeket, bírságot. Szerencsére ez nem volt a srácnál. Mindenesetre az is szerepelt a "jegyzőkönyvben", hogy a kipufogót "méltányosságból" kicserélték egy ÚJRA.

Miután már minden rendeződni látszott, motorra pattant emberünk, és elindult a munkahelyére. 20-30km megtétele után belehajtott valami lyukba, és hangos koppanásokra lett figyelmes a motor hátulja felől. Menten belekapaszkodott, s taposott a fékekbe, hogy mihamarabb megálljon, és ellenőrizze a motort. Vagyis csak taposott volna, ugyanis a fékpedál beesett. Miután leszállt, legnagyobb ámulatára azt kellett konstatálnia, hogy a féknyereg a felni és a hátsó lengővilla közé esett, s szorult be. Érthetetlen módon hiányzott belőle mindkét rögzítő csavar. Több, mint 15e km motorozás alatt SOHA egyik sem lazult meg, vagy esett ki, és a szervizbe történő leadáskor is kifogástalanul működött. Mindösszesen a kipufogódob cseréje miatt volt a motor a D.M.C. Kft-nél, és ehhez a művelethez ugyan nincs semmi szükség a hátsó fék szétszereléséhez. Hogy lehetséges az, hogy éppen a szervizből való távozás után „esik ki” mindkét csavar, amelyre még sosem volt példa, de még bármely más márkatársnál sem. El sem tudom képzelni, hogy ha akkor történik a „baleset”, amikor még az autópályán haladt a srác 130 körüli tempóban, akkor vajon milyen sérülésekből kellett volna felépülnie, és a motor mennyire tört volna darabokra? És a most keletkezett kárt vajon ki fogja bevállalni, s kifizetni? Az eset után rögtön telefonált a szervizbe, és menten küldtek egy szerelőt, aki megjelent két csavarral, és egy imbuszkulccsal. Természetes, hogy erről a beavatkozásról sem készült semmilyen papír? Kawasakiéknál igen.

Ugyanezen a napon az is kiderült, hogy az ÚJKÉNT kapott kipufogó egy rozsdás, használt vacak. Erre várt a panaszos 24 napot. A mellékelt képen ez látható.

És még véget sem ért a történet. Az alábbi linken meghallgatható a történet röviden, amely a NeoFM, Bumeráng című műsorában volt hallható pénteken:
Márta néni és a kipufogó

Vigyétek hírét e történetnek, linkeljétek, idézzétek, hogy változzon a helyzet Magyarországon, s legyen európai szintű a kereskedői hozzáállás idehaza is!
A Kawasaki magyarországi importőre által "méltányosságból" kicserélt ÚJ kipufogódob
_FECO Creative Commons License 2010.07.25 0 0 19044
Sziasztok!

18000-es szervizen mi volt a tapasztalatotok? Mit csináltak, cseréltek? Én nem tervezem hivatalos szervizbe vinni. Akarok egy olajcserét, légszűrő tisztítást. Most, hogy belegondolok le kellene cserélni a fékfolyadékot is.

Levegőszűrővel mi a tapasztalatotok? Hány tisztítást bír (nekem eddig csak a 12e-nél tisztították, olajozták). Cserélt már valaki szűrőt (mennyi km vagy év után)? A szervizekben beszerezhető levegőszűrőn kívül ismertek más beszerzési forrást?

Gyújtógyertyák még nem voltak cserélve, ti hogyan jártatok el?


üdv
FECO
zsEr6n Creative Commons License 2010.07.17 0 0 19043

 

képek

zsEr6n Creative Commons License 2010.07.17 0 0 19042

Hi!

 

Eladó ER6 n-re ffabbri plexi 16000,és egy LAZER Revolution (felnyitható) sisak M-es méretben 37000. A plexit kb 10 km-t használtam, nekem nem jön be...

Érd e-mail, vagy 20/3666584

Frigyes Mester Creative Commons License 2010.07.15 0 0 19041
Szia!

Én autó bőrüléséhez való bőrápolót szoktam használni, jó alaposan bekenem vele és hagyom felszívódni, ezt esetleg másnap megismétlem. Igaz, hogy ezt csak eltevésnél szoktam, ősszel, év közben nem.

F.M.
Előzmény: Ohgee (19040)
Ohgee Creative Commons License 2010.07.14 0 0 19040
Sziasztok!

Valaki tudna okosat mondani a bőrkesztyű tisztítására, újra puhítására?
Már nagyon ráférne, de azért mert piszkos, még nem veszünk újat... :)

Előre is kösz!

OG
GABO-81 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 19039
a 2 legjobb gumi a kategóriában, egyikkel sem tudsz mellényúlni, nekem michelin volt, nagyon jó és tartós nekem 20 e km felett ment mindkettő pedig volt benne mátra bükk stb (a michelin-nek "szebb" a mintája azért választottam azt :))
Előzmény: Laci :-) (19037)
Ohgee Creative Commons License 2010.07.13 0 0 19038
hogy segítsek dönteni (ha még nem olvastad)
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_turasportgumi_teszt
Előzmény: Laci :-) (19037)
Laci :-) Creative Commons License 2010.07.12 0 0 19037

Köszi a válaszokat!

Most a Metzeler Z6-os on és a Michelin pilot road 2-ön hezitálok.

Nem tudom melyik legyen,mert egyikkel sincs tapasztalatom. 

szipusz2 Creative Commons License 2010.07.12 0 0 19036
Én - egy ismerős SV Clubos tanácsára - Conti Sport Attackot vettem. Ha jól tévedek, ez is "kétkeverékes". Nekem tökéletesen bevált, bár csak a szar gyári Dunlophoz tudom hasonlítani. Kanyarban nagyon biztosan tart, esőben is ellépked, bár akkor ugye senki nem úgy húzza... Igazából csak egy szituációban tudtam kisebb csúszásra bírni, ez pedig elindulás után 20c alatt. Akkor kell néhány km, mire beállnak a féktávok. Eddig 4e-t mentem vele, szerintem biztonságosan van még benne 5-6e.
Előzmény: Laci :-) (19032)
technoid22 Creative Commons License 2010.07.12 0 0 19035

 

csak a gumitémához tudok hozzászólni. én amikor vettem a gépet még a gyári dunlop volt rajta. háát, szerintem nagyon rossz gumi szerintem.

én bridgestone bt021-esekre cseréltem, itt a gumi széle puhább anyagból készül a közepe pedig keményebb összetételű, így jól is kanyarodik, viszont egyben tartós is, hiszen hosszú egyenesek után sem kockásodik.

ráadásul most már olcsóbbak is lettek, hiszen itt van a 023-as.

első hátsó 021-es kb. 65-70-ből kijön már, szereléssel együtt.

 

üdv

Előzmény: Laci :-) (19032)
Frigyes Mester Creative Commons License 2010.07.12 0 0 19034
Szia!

Nekem anno Metzeler Roadtec Z6 került fel és nagyon meg voltam vele elégedve.

F.M.
Előzmény: Laci :-) (19032)
Jena307 Creative Commons License 2010.07.10 0 0 19033
Sziasztok tudna valaki segíteni hol találnék kawa futómű gyári beállítási adatokat? Nekem egy zxr750L van.
Laci :-) Creative Commons License 2010.07.10 0 0 19032

Sziasztok!

Valaki már szintereztette a felnit vagy festette már le?

Ha igen akkor kell előtte homokfúvatni vagy nem?

És tud valaki valami jó gumit ajánlani ami tapad is és tartós is?

Ki milyen gumit vett a gyári után és mennyire van megelégedve vele?

Köszi előre is mindenkinek a segítséget!

Helló!

szipusz2 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 19031
Szerintem városban sincs jelentősége, maximum többet megy a venti... Nekem még sosem volt hűtésgondom, pedig 90%-ban városban megyek, és soxor voltam már dugó közepébe beszorulva 30-35 fokban. Egyedül nekem kellett volna több hűtés :)
Előzmény: technoid22 (19030)
technoid22 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 19030

na, jól emlékeztem; így ír a kawa honlap a 2009-es modellről:

 

"A 40 mm-el nagyobb hűtőradiátor megnöveli a hűtés hatékonyságát (17.4kW >> 19.4kW )."

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:_TdHUJM90-UJ:www.kawasaki.hu/product.asp%3FId%3D340E7D8EAA5+er-6n+2009+h%C5%B1t%C5%91&cd=4&hl=hu&ct=clnk&gl=hu

 

 

3-4 év után rájöttek, hogy 2005-ben elbaszták a tervezés során...

nem kell azért túllihegni, ha nem városban használod, akkor nincs jelentősége, városba meg robogózni kell, nem? :)

Előzmény: technoid22 (19029)
technoid22 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 19029

 

ez normális, ugyanis az er-6-nak (2006-2008) alulméretezett a hűtője.

ha jól tudom, akkor 2009-től már megnövelték a méretét.

nem városba való (nyáron).

 

 

 

 

Előzmény: gravityboy (19023)
Ati 69 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 19028
Szia
Erre bármilyen doboz jó,nekem 35l givi volt fent.
Előzmény: szipusz2 (19027)
szipusz2 Creative Commons License 2010.07.05 0 0 19027
Erre csak gyári doboz megy rá, vagy bármi? Nem volt még sosem dobozom...
Előzmény: Ati 69 (19026)
Ati 69 Creative Commons License 2010.07.05 0 0 19026
Hali

Eladó er6n gyári doboztartó konzol 23000ft és biondi plexi 23000ft.


Ohgee Creative Commons License 2010.07.05 0 0 19025
Sziasztok!

Tegnap kiégett a tompított izzóm.
Mit kell kicsavarni, hogy ki tudjam cserélni? Vagy nem is kell csavarni?
Próbáltam hozzáférni, de a sok kábel és kormány miatt felnőtt kéz oda tuti nem fér be.

A venti problémát én is tapasztalom, de bízom a japán technikában! :)
szipusz2 Creative Commons License 2010.07.05 0 0 19024
Én is ezt tapasztalom már 20-26c külső hőmérséklettől fölfelé. Ez ilyen, nekem nincs baj, most volt fagyálló is cserélve, nem levegős.
Előzmény: gravityboy (19023)
gravityboy Creative Commons License 2010.07.05 0 0 19023

Sziasztok!

 

Érdeklődnék a kedves motoros társaktól, hogy ER-6n-nel tapasztaltatok-e olyan fokú melegedést, hogy a ventillátor igen gyakran bekapcsol?

Hétvégén tettünk egy 700 km-es túrát egy ismerőssel (neki SV-650-je van), és azt vettem észre, hogy amikor utazótempóról városi tempóra lassítottunk, akkor a ventillátor egyből kapcsolt, városban pedig kb. 3-4 percenként, megállásnál pedig szinte minden esetben...míg a Suzuki hűtése mindösszesen 2 alkalommal pörgött a túra során.

 

Az ezres olajcserén most esett át a gép (kb 2000 km-nél járok), hűtőfolyadék is van benne, úgy vélem, hogy nem lehet normális ez a tünet, nem szeretném, hogy megfőjön a rendszer. Hibajelzés egyszer sem jelent meg, így nem tudom, hogy mi okozza a fenti jelenséget. Valaki esetleg tapasztalt már hasonlót?

 

Előre is köszi a segítséget!

GezakekazeG Creative Commons License 2010.07.02 0 0 19022
sziasztok !

Ma reggel Maglód térségében megelőzött egy narancs N-es kollega, UIV-1xx
Innen esetleg valaki ?

üdv
Jeges
pusy79 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 19021
elöl:2,25
hátul:2,5
Előzmény: Johann80 (19020)
Johann80 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 19020
Sziasztok!

Meg tudja valaki mondani, hogy mennyi er6f-nél az előírt guminyomás elöl-hátul?
Ati 69 Creative Commons License 2010.06.29 0 0 19019
Szia

Úgy tudom ennél a fordulatnál keveset kapott. A beállítás után azt gondoltam hogy több lesz a fogyasztása de még egy picit kevesebb is lett.
Előzmény: szipusz2 (19018)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!