Keresés

Részletes keresés

Kuruc71 Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3050
Kérlek fejsd ki hogy mire alapozod az állításodat.


Köszönöm.




ui : Csak a megértés végett egy kérdés ( ami kettő ). Szereted a hazád ? Mit csinálnál ha megtámadnák?
Előzmény: toratoratora (3049)
toratoratora Creative Commons License 2008.02.04 0 0 3049
Nem kell tornázni!
Mint régebben jelentettem, a HA-LCI-t az izraeli Navy rakétája szedte le.
A többi spekuláció smafu.
"Fock elvtárs" ugyan kirúgta az izraeli követséget,de maradz többezer Mosszad ügynök.akik naponta leadták a drótot Izraelnek.Eredmény: A HA-LCI ártatlan hajózó személyzete.
Előzmény: Törölt nick (3041)
Kuruc71 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3048
A 800-1000 méter mélység a K....va sok + ÁFA kategóriába tartozik. Itt már valóban nagy költségek lehetnek. A roncs felderítése mondjuk még a viszonylag egyszerűbb dolgok közzé tartozik. A fő problémát az okozza hogy a feltételezett hadianyag miatt akárki nem fogja elvállalni és aki el is vállalja a nagyon kevés közzül kinek meg van technikája hozzá az meg fogja kérni az árát.
Reménykedtem egy sekélyebb partmenti vízbe de 800 méter az bizony kegyetlen mély. A legtöbb katonai tengeralatjáró még csak nem is képes oda lemerülni de még a közelébe sem.
Előzmény: Törölt nick (3043)
BJani Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3047
Próbáltam keresni a neten vízmélységet is mutató térképet, de ehhez én kevés vagyok. Valaki egy hajós topicba menjen már át, tuti akad ott olyan ember aki tud legalább útmutatást adni, merre érdemes keresgélni.
pák Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3046
ha nincs meg a mélység nem tudunk tovább lépni.
Kuruc71 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3042
Roncskutatásra illetve ebben profi emberekre van némi rálátásom. Alapvetően ami fontos és meghatározza a költségeket hogy mennyire távol ( jelen esetben ez elhanyagolható ) de legfőképpen milyen mélyen van a gép.


Meg tudod nekem mondani ott az aktuális tengermélységet ?


ps : A péz szerintem a könnyebik fele lesz.


Előzmény: Törölt nick (3041)
Kuruc71 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3040
Lehetett Hunter ! Lehetett Mirage ! Lehetett aza gép amelyik lelötte ! Lehetett egy teljesen véletlen !

Száz szónak is egy a vége csak akkor tudunk meg többet ha kiemelik a gépet illetve részeit.

Számomra a pénz ami ehez kell nem tűnik még csak nehéznek sem ( megszerzése ). A kérdés és azt mondom hogy akkor most ha ennyire szeretnéd akkor inkább feladat kideríteni hogy oda mehetünk e? Ki vehetjük e ?


Ha igen akkor cca2 hónap múlva hazautazom és összeröffenhetünk egy alapító munkamegbeszélésre.
Kuruc71 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3037
"Pontosabban: ha volt bármilyen rádióforgalmazás a feltételezett lelövő géppel, akkor annak a környéken több helyen nyoma kellene, hogy legyen.
Nem hiszem, hogy ebben a ciprusi radarkezelő benne lett volna. Vagy radart kezelt, vagy mást.
Ezért nem stimmel, hogy ő repülőt is látott, rakétákat is, és tudta, hogy azok hőkövető Sidewinder-ek."



OKÉ !

Szimpla teória arra hogy mi ( is ) történhetett esetleg ott és akkor.


1. ) Akiket itt kiképeztek Palesztín nevezzük most őket harcosoknak. Azokat nem páncélos hadviselésre, vagy repülőgépet vezetni képeztek ki. Ennek a csoportnak a célja továbbra is a Libanoni kormány megdöntése illetve a konkurens csoportok megsemmisítése által a hatalom megszerzése volt. Erre 30-50 fő még ha mindegyik egy külön harckocsit is vezet sem lenne alkalmas, kivéve ha szabotázs akciókra robbantásokra, meglepőaknák robbanócsapdák telepítésére azaz terorra lettek volna kiképezve. Ha ezt a kiképzést kapták ( volt szerencsém beszélni két helyi emberrel is akik ott voltak Somogyországban egy ilyen kiképző táborban mikor éppen a ilyen embereket köztük talán Carlost is képezték ) akkor a kisérő szálítmány amit velük küldteka gépen kézifegyverekből, optikai megfigyelő eszközöökből, éjjellátókból, robbanóanyagból időzítőkből gyutacsokból robbanó és gyújtózsinórokból állhatott. A robbanóanyagok a közhiedelemmel ellentétben nem olyan érzékenyek hogy ha láng éri akkor robbannak. A TNT alapú robbanyagok annyira stabilak hogy a katonák téli hónapokban bizony fűtöttek is vele egy egy levágott darabot a kályhába dobva.
Így nem feltétlenül kell egy nagy detonációt várni rakétatámadás esetén csak akkor ha pont ott találja el a rakéta a sárkányt. A hajtóművek a raktértől pedig messze vannak így valszeg ha infrás volt a rakéta akkor még csak oda se köszönt az "árúnak". A füst amit viszont a szemtanú láthatott mikor a gép lezuhant lehetett az égő kerozin illetve a felszálló gőz keveréske.

2. ) Honnan tudhatta a Cipruson szolgáló hölgy hogy két SIDEWINDER-t indítottak rá ? Azt ugye tudjuk hogy ez az állomás nem egy egyszerű légtérellenörző állomás volt hanem egy katonai elektronikus megfigyelő állomás. Azaz a légtér figyelésén kívül szinte minden elektronikus jelet igyekeztek különböző eszközökkel összeporszívózni a rádióktól az IFF rendszereken át egészen a zavaróberendezések sugárzásáig. A rádiófelderítés kicsit leegyszerűsítve úgy nézett akko de szinte ma is ki, hogy úl a kezelő egy szélessávú vevőkészülék elött emelyik ha vesz egy adást kijelzi a frekit amin érkezett. Ha ez meg van akkor arra a frekire ráállnak és azt rögzítik hallgatják. Feltételezve hogy az IAF gépe lőtte le a gépet( hozzá teszem hogy ha a fenti találgatásom igazak akkor sajna jogosan) akkor a vadász a felszállás után rávezetést kapott a légiirányításól. Azaz volt idő bemérni a frekit és ráállni még mielött az a MALÉV gép közelébe ért volna. A kezelő ( talán éppen a hölgy) ott ült a fülhallgatóval a fején és hallgatja hogy irányítják a gépet a MALÉV gép mögé és adnak ki neki tüzelési parancsot. Talán hallotta is mikor a pilóta jelenti a rakéták kilövését "FOX 3" ami kötelező mikor elengedi az ember a rakétát a levegőbe.
Így ők megalapozottan állíthatják hogy MELYIK ország légereje, MELYIK,MILYEN rakétával lötte le a gépet.

3. ) Abban pedig semmi különös nincs hogy ezt a rövi szakrádiózást a pilóta és a légiirányítást között senki nem rögzítette , ugyanis ez nem polgári frekin történt így azok képtelenek is lettek volna ezt meghallani. A frekvenciatartományuk nem is alkalmas nagy részt a katonai forgalmazás vételére. Így nem meglepő hogy a civílek között nincs nyoma ennek a rádiózásnak.




Szerintem.
Előzmény: Törölt nick (3032)
alainx Creative Commons License 2008.02.02 0 0 3033
Ha mondjuk volt a gépen 300db AK, (szépen bedobozolva, lőszer nélkül) akkor az mitől volt robbanásveszélyes?
Előzmény: Törölt nick (3032)
Kuruc71 Creative Commons License 2008.02.02 0 0 3031
A függetlenség napja című filmet láttad ? Will Smith egy vadászpilótát játszik amikor a gaz földönkívüliek megtámadják a világot. Persze megmenti a földet de vannak benne légiharc jelenetk ahol ahogy az életben úgy a filmen is jelzik a pilcsik hogy elengedtek egy egy rakétát.

"FOX3"
"FOX2"


stb.



A kiképzésük az Izraeli pilótáknak alapból ugyan az volt így el tudom képzelni hogy bizony elhangzott a jelentés az éterben amit Ciprus vett is.


De ez mint annyi minden csak egy teoria.
Előzmény: Törölt nick (3030)
Kuruc71 Creative Commons License 2008.02.02 0 0 3029
Nem tudom az IAF ben mi a módi de tudtommal jelentik a pilcsik rádión ha elindítanak egy rakétát. Más más kóddal ha infra vagy lokátoros volt.
Ezt hallhatta pl cipruson a néni.
Előzmény: Törölt nick (3028)
Dynasty-006 Creative Commons License 2008.02.01 0 1 3025

Mert azt te sem gondolod komolyan, hogy pont ezt és csak ezt a pénzt tudták volna kilopni a főelvtársak, ezért inkább lemondtak arról, hogy ország-világ előtt lerántsák a leplet az imperialista/cionista körök üzemleiről ...

 

Meghallgatva a rádiómüsort,elkönyvelhetek egy újabb tagot az "összesküvés-elméletekben hivök csoportjában,jelen esetben a filmkészitőt.Mivel elmeséli,hogy még a SZU is felajánlotta a kiemelést-de a "dorogie vengerszkij továrisi" elzárkoztak elöle-(Marx is megmondta,a lé határozza meg a tudatot)-bár gondolom a KGB legalább úgy tisztában volt a körülményekkel mint az itteni neveltjeik,de vagy tisztában voltak az elkövetök saját maguk által támogatott népcsoportjának valamely szárnya-(Sziria,rivális arab/palesztin csoportok)-kilétével,vagy a lové mégiscsak jobban jött mint hogy "ország-világ elött lerántsák a leplet az imprialista/cionista körök üzelmeiröl..."

 

Most nem fogok kurvaanyázni sehova,mivel látván azt,hogy eme tevékenységemre néhány "hivö" elöbb ragad klaviatúrát,mint arra,hogy a mai napig a kutakodókat a gyerekeik jövőjével fenyegetik a mai divatos kifejezéssel élve-az adófiztök pénzén tartott állami alkalmazottak.Ezért csak azt kivánom az egymás és embertársaink iránti tolerancia nevében,hogy minél több "nem idén barnult" nagyranött fiatalember köszönjön neked emigyen: -Jó napot szomszéd! 

Előzmény: doncike (3000)
Dynasty-006 Creative Commons License 2008.02.01 0 0 3024

Nekem mást ir ki:

 

 

A Windows Media Player nem találja a fájlt. Ha a műsortár valamelyik elemét próbálja lejátszani, lemezre írni vagy szinkronizálni, lehetséges, hogy a műsortárelem egy áthelyezett, átnevezett vagy törölt fájlra mutat.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (3020)
BJani Creative Commons License 2008.01.31 0 0 3021
Nem vagyok regisztrálva ezen a portálon.
Előzmény: Törölt nick (3020)
cdl1 Creative Commons License 2008.01.31 0 0 3019
Sziasztok.


ITT megnézhető online is, ha valaki szeretné a Titkok légijárata címü film.
Előzmény: Törölt nick (2973)
BJani Creative Commons License 2008.01.31 0 0 3018
Gyorsabb voltál. :)
Előzmény: Törölt nick (3016)
BJani Creative Commons License 2008.01.31 0 0 3017

Itt van mp3-ban annak, aki nem szereti a RealPlayert.

http://212.92.28.75/kossuth/MP3/4-Csu/Csu-K17.mp3

A 4. perc után kezdődik.

Előzmény: Planitas (3015)
Planitas Creative Commons License 2008.01.31 0 0 3015
Előzmény: Planitas (3014)
Planitas Creative Commons License 2008.01.31 0 0 3014

MR1-Kossuth Rádió - Közelről

 

"A Malév-gép 1975. szeptember 30-án zuhant a tengerbe Bejrut közelében. Az eltelt 33 év kevés volt arra, hogy a rejtélyre fény derüljön. Ez az egyetlen tisztázatlan légi kataszrófa, de most film készült, amely segíthet a földerítésben."

Riport 17:04-kor (8 perc) a film készítőjével.

tri-tonus Creative Commons License 2008.01.29 0 0 3012

Az LCI végig szabályosan, mondhatni rutinszerűen repült. Úgy értem, amikor a Malév még Il-18-assal közlekedett Bejrutba, akkor is volt már egy kitaposott navigációs (útvonal) eljárás.

 

00.33-kor Nicosia ACC FL 370-en engedélyezte a süllyedést FL 110-re.

00.34-kor átadták őket Bejrutnak, ahol megerősítették a FL 110-et. Bejrut ekkor 00.50-re számította az érkezőt.

00.37-kor még FL 340-et jelentettek süllyedőben FL 110-re és B15B-t 00.44-re számították. Ekkor Bejrut engedélyt adott 6000 lábra és BOD-ra, QNH 1009,5 a 18-as pályára. Ez volt az utolsó rögzített üzenet a gépről, ezt is csak az irányító “emlékezetből” leírta, mert a repülőtér 24 csatornás magnója éppen a Malév gép és az irányító közötti kommunikációt nem rögzítette, “meghibásodott”. Gondolom a gyártó (elég neves cég) pert indítana ellenem, ha megnevezném, miután az ilyen szerkentyűk nem disco club kategóriák, ezért mint safety berendezést csak szándékosan lehet “meghibásítani”…

Mert ugye az ember még csak mondhatja, tisztelt bíróság, nem tudom, nem emlékszem, nincs nálam. De a gép az csak egy gép. Az nem hazudik, maximum működik vagy nem.

Éppen ezért a kivizsgálási jegyzőkönyvnek nevezett förmedvényben még utalás sincs arra, hogy a gépet holdingra küldték, ez csak utólag derült ki. A megközelítéskor három NDB (BOD, RAB és SAD), valamint két VOR (BAR és CAK) működött, az ILS nem üzemelt.

00.55-kor az ACC érdeklődött a toronynál, hogy van-e összeköttetése a MA 240-el, mert nem válaszolt a 119,3-as frekin.

00.56. A torony belső telefonon jelenti az ACC-nek, hogy nincs összeköttetése a géppel.

00.57. ACC a toronynak: a MA 240 BOD-ot 00.54-re számította, de nem jelentette és nem válaszol a hívásokra, ezért bejelentik a bizonytalanság állapotát. Az ACC kéri Nicosia ACC-t, ő is hívja a gépet, de a válasz negatív.

01.05 Bejrut telefon: Bejelentem a veszély állapotát, kérem értesítse az illetékes hatóságokat és a mentést koordináló központot annak valószínűségéről, hogy egy repülőgép vízre szállt, vagy szerencsétlenül járt.

01.05 Nicosia Acrotiri katonai radar tájékoztatása a megkeresésre telefonon, mely szerint neki a MA 240-essel az utolsó hivatalos radarkapcsolata Bejruttól Észak-Nyugatra 50 tengeri mérföldre volt (3425 N 3520 E).

01.30 Nicosia tájékoztatása: egy gép megy B15B-hez (ez a Herkules) és megkezdi a kutatást. Hívójele Ascott 411.

02.10 Ascott 411 B15B fölött, folyamatosan kéri a süllyedési szinteket, végül Bejrut ACC engedélyezi 250 lábra. “A roncs fölött vagyok, helyzete 14 tengeri mérföld Észak-Nyugat 205 radiál CAK, 350 BAR, 340 BOD zöld rakétát lövök a mentőhajóknak.

04.42 Ascott 411 a feladat befejezve, visszatérünk.

 

Még 3 rövid megjegyzés: a ciprusi angol bázist ne nevezzük radarnak, talán helyesebb az elektronikus felderítő központ kifejezés, ami ugye kicsit tágabb. A “nagy” radarjuk akkoriban ellátott egészen az egyiptomi partokig, de nyilván számos módszer van a különböző máshonnan begyűjtött infók rendszerbe integrálásába. Ez akkor is titok volt meg most is az, és gyanítom így lesz a jövőben is.

 

Hőkövető (infra) air to air rakétából mindig kettőt indítnak, még a kameruni légierőnél is, ha van nekik ilyen. Szolgálati szabályzat első óra első lecke – már ha valóban eredményt kell elérni egy légiharcban. Bár éjjel tutibb a találat, bármi megzavarhatja, nem beszélve a műszaki meghibásodásról. Tehát aki azt kérdezi, hogy miért kettőt, az nem látott még bérgyilkos kiképzést. Kalibertől függetlenül legkevesebb kétszer kell meghúzni a ravaszt.

 

Végül: aki itt Hunter-t emleget, az azt is írja be, hány darab volt 1975-ben Libanonnak, és milyen hadrafoghatósággal, illetve felszereltséggel. Felderítésre még lehetett néhány az öreg hulladékból, az egyik állítólag át is húzott már napfelkelte után a helyszín fölött, de azért légierőnek az akkori helyzetben nem nevezném igaz szívvel az akkori libanonit.

Előzmény: Törölt nick (3008)
alainx Creative Commons License 2008.01.29 0 0 3010
Mondjuk ezzel számomra hiteltelenné vált az egész "dokumentum műsor".
Előzmény: doncike (2999)
tri-tonus Creative Commons License 2008.01.29 0 0 3009

Az igazi adósságspirált az 1973-74-es olajárrobbanás indította el az egész világon. A légi iparág az egyik legnagyobb vesztese lett. De a Concorde megrendelések visszamondása is ide datálódik hogy mást nem mondjak. Szóval Magyarország akkor (és attól) kezdte el igazán szívni a hosszú cicit.

Abban az időben minden magyar vállalat - így a Malév is - legfontosabb feladata a dollár, font, márka stb. termelése volt bármi áron. A biztosítás végén mégis csak a Lloyds állt, tehát az akármennyi összeg éppen jól jött.

Fejletlen jogérzékem szerint a nagyobb rész mindenképpen a HA-LCI tulajdonosát illette, és nem az átmeneti bérlőt, bár a biztosítás utóbbi köti és fizeti, tehát Brezsnyev elvtárs birodalmát. Formailag lehet hogy ide jött be a pénz, ez esetben kellemes feladat lehetett alkudozni arról, hogy a tőkés valutából mennyi maradjon nálunk. Azért a kozák ember se hülye teljesen. De az is lehet, hogy a Malévnél "kimutatták" a valutabevételt az elvtársaknak, ami növelhette a főnökség prémiumát, aztán diszkréten tovább ment a lé keleti irányba.

Az egész LCI ügy két fő szálon fut: az egyik a politika, a másik a pénz világa. Ki-ki eldöntheti, melyik a mocskosabb, de talán nem tévedek, hogy ezen aligha fogunk összeveszni :-((((

Előzmény: eyeore80 (3005)
Dynasty-006 Creative Commons License 2008.01.29 0 0 3007

Annyit irtam,hogy hosszú Final-t kell tervezni.De ez egyébként teljesen mindegy,mivel a gépet kiforditották kis magasságon a tenger felé:

 

Bemondó 1: Jessica, tanú, személyazonosságát nem kívánja felfedni. 1975-ben közel állt a 280-as Szignál egységhez.

Női hang: Ez nem baleset volt. Információim szerint a megközelítő szakaszban, a várakozási pontnál azt kérték a gép személyzetétől, forduljanak vissza, és ismételjék meg a megközelítést. Cipruson van az Olympus radarállomás, a No. 90-280 számú egység kezelésében. Ők megerősítették a Malév gép lelövésének a tényét. Ez egy mintegy 2 mérföld távolságból két hőkövető rakétával végrehajtott támadás volt, a gép hátulját találták el. A Brit Royal Air Force megerősítette, az akciót egy sugárhajtóműves katonai repülőgép követte el, mely természetesen "Sidewinder" hőkereső rakétákkal volt felszerelve, és a találat hátulról jött.

 

Előzmény: Törölt nick (3004)
Dynasty-006 Creative Commons License 2008.01.29 0 0 3006
Ha ilyesmi érdekel,ajánlom a yahoo,google stb. internetes keresö szolgáltatásokat.
Előzmény: doncike (2999)
eyeore80 Creative Commons License 2008.01.29 0 0 3005

Nem tisztem, hogy a "gurulo dollarok" koreben hivatalos allast foglaljak. Csak egy egyszeru jegybanki alkalmazott vagyok. Nem eltem meg 70-es evekben igy meg azt sem mondhatom, hogy tapasztalatbol beszelek. Egyszeruen egy reggeli par perces beszelgetest osszefoglalojat szeretnem megosztani ami egy olyan emberrel folyt aki most nyugdij kozeli es mar az MNB-ben dolgozott a 70-es evekben.

 

A hetvenes evek gazdasagi politikaja olyan kesze-kusza volt, hogy szinte senki nem latja at. 1968 es 1970 hozott ird es mond 11 Milliard Amerikai dollar hitelt vett fel az orszag. A dollar es rubbel arfolyamait ireallisan alacsonyan tartottak. 1 USD 40 es 60 HUF kozott valtakozott akkoriban. Emiatt olyan szintu adosagspiralba keveredett az orszag, hogy az nem kifejezes. 1976 (pont a tragediat koveto ev) elejen megszunik az aranydeviza ertelmezese es helyette a dollar/valatu alapu elszamolast vezetik be. Ez a magyar gazdasagot megjobban megrazza. Kozben tobb millio dollaros tamogatasokat nyujt az orszag "fejlodo/barati" orszagoknak valamint atlathatlan penzaramlas a SZU es hazank kozott. Persze elegge dokumentalatlanul.

 

Ebben a helyzetben esik be az MNB-be egy karterites osszege amely X. Az kapasbol bekerült a nagykalapba es az orszag likviditasi problemajat ohajtjak vele megoldani elobb.Hisz az vagy Font-ban vagy USD-ben kellett erkezzen. Ugy kellett ez akkori idokben mint egy falatt kenyer. Hisz az orszag aranytartalekra van berendezkedve meg 75-ben mig 76-ban mar deviza tartalekkal is kell rendelkezzen. Idovel forintositjak a penz valamely mennyiseget amely megmaradt belole es az AB-n keresztul kifolyositjak a legitarsasagnak. Hogy ebbol kozben tuntek-e el sulyos forintok nem tudni es mar szerintem nem is lehet megtudni.

 

Az MNB irataraban biztosan felelheto egy jovairas a biztosito reszerol. Ha nem zarolt akkor hozzaferhetove teheto a koznep szamara is. Viszont, hogy a beerkezett dollarok / fontok sorsa mi lett(mivel 1000%, hogy szet aproztak) mar nem megmondhato. A kis tetelu nyilvantartas dokumentumjait meghatarozott szabalyok szerint zuzdaba kuldik X ev utan. Valaki nyult-e effektive ebbol az osszegbol azt ketlem, de biztos ment a vegen olyan "kozos kalapba" belole amibol tudtak eltuntetni. Viszont ezek a "kalapok" mashonnan is gyarapodtak.

doncike Creative Commons License 2008.01.29 0 0 3000

Pártunk és kormányunk vezetői a köz vagyonát sajátjukként "kezelték", semmi szükségük nem volt arra, hogy privát életükre effektíve pénzt lopjanak.

Egyszerűen kifizették a közösből, oszt jónapot.

Annál is inkább, mert saját pénzből nem tudtak francia pezsgőt, meg Mercit venni, meg villákat építeni, de államiból igen.

 

De még ha elfogadjuk, hogy tényleg átlapátoltak pénzt a saját bukszájukba: ahhoz nem volt szükség a HA-LCI biztosítási összegére, az is csak egy tétel volt egy pénzügyi nyilvántartásban.

 

És akkor még arra is gombot kellene varrni, hogy a még magyar költségvetés szempontjából (de a szovjetéhez képest aztán végképp) kerekítési hiba nagyságrendű összegért cserébe miért mondtak le az évtized propaganda lehetőségéről.

 

Mert azt te sem gondolod komolyan, hogy pont ezt és csak ezt a pénzt tudták volna kilopni a főelvtársak, ezért inkább lemondtak arról, hogy ország-világ előtt lerántsák a leplet az imperialista/cionista körök üzemleiről ...

Előzmény: Dynasty-006 (2997)
doncike Creative Commons License 2008.01.29 0 0 2999

OFF

 

Lehetett volna ezzel is kezdeni, de így is köszönöm.

 

(Az már tényleg a szavakon való öncélú lovogolás lenne, ha kérném, hogy akkor a többi zsidó médiaportált is ismertesd, mert hogy az eredeti kijelentés az "egyik" ... -re vonatkozott.

De mivel ebben a topikban szinte példátlan a szavakon való öncélú lovaglás, ezért javaslom, hogy ne is menjünk bele.)

Előzmény: alainx (2995)
Dynasty-006 Creative Commons License 2008.01.28 0 0 2998
Szép összeg.A "meggymagost" meg becsukták,úgy nagyjából akkoriban..............
Előzmény: eyeore80 (2993)
Dynasty-006 Creative Commons License 2008.01.28 0 0 2997

Egy bizonyos szint fölött nem volt szükség arra, hogy ilyen "dugipénzekből" vegyenek el

 

Ezt te sem gondolod komolyan.Bár mivel a rádió-riportból az derült ki,hogy 36 millió maradt itthon,(dr. Fülöp is ugyanezt a számot emliti a könyvben)a többi,az összeg nagyobbik része a SZU-ba vándorolt,de életszerü ha Horn e.t. és tettestársai esetét veszem a  Moszkvába "guruló dollárokról".

 

 

Ha már, akkor inkább lehetett az, hogy egy politikai okokból titokban tartott ok (pl. szír és/vagy palesztin testvéreink a hunyók) miatt nem lett firtatva, hogy hová is lett a pénz, mert pont azok kezén tűnt el, akik tud(hat)ták, hogy mi is történt a géppel, az meg kellemetlen lett volna politikailag, ha kiderül.

 

Talán igy már nekem,visszamaradott gondolkodásúnak és értékrendünek is érthetö,hogy a BM-ben (többségben) maradt rokonok(lelkek) miért is fenyegetik a kutakodókat.

Előzmény: doncike (2991)
Dynasty-006 Creative Commons License 2008.01.28 0 0 2996
Ahogy látom van neve is.Idézetek miatt-mivel magam is gyakran élek velük-az eredeti szerzökhöz tessen fordulni.......bizalommal........
Előzmény: doncike (2994)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!