Eddig többször figyeltem, és az utastájékoztatón megjelenő idő megegyezett az AVM órájával. Persze az utastérben levő óra a sofőrnek vajmi keveset segít.
Hö.. Na innentől kezdve senki az ég egy adta világon nem fogja megmondani, hogy ki hányas forgalmi... Ami helyszíni irányításnál adott esetben óriási segítség tudna lenni...
fejlesztek egy - főleg automatizálástechnikával és kommunikációval foglalkozó - oldalt, és erre most írtam meg az TCN rendszer leírását. Ha esetleg van egy kis időd, örömmel venném, ha átolvasnád, és a pontatlan fordításokat javítanád. A TCN (Train Communication Network) jellemzően a német vonatok fedélzeti kommunikációs rendszere, ezt mutatja be - remélem - a fejezet, de a Combino is részben (MVB) ezt alkalmazza. Németországban dolgozok, pillanatnyilag az új generációs ICE új fedélzeti rendszerén, ezért illeszetettem be az oldalra ezt a kissé kilógó profilú buszt. A magyar vasúti kifejezéseket sajnos nem ismerem, ehhez kérek segítséget.
A link: http://ob121.com/bus_tcn.html (elnézést, de ezt a bejegyzést többször / több fórumra is bemásolom, hátha reagál valaki/többen rá)
Jut eszembe! A légkondi műxi még vagy nem használják és csak a forró nyári napokon? Mert "már" tegnapelőtt amivel mentem Blahától Margit híd irányába: minden 2-3 ablak fullra nyitva volt. Olyan húzat volt.