Keresés

Részletes keresés

misi967 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 39872

Ezek saját"cégesbuli"bennfektes utak vagy valami magán utazások...mint rendszeresen az angol vasuti barátok szoktak  utazgatni?

Esetleg ne csak a noszti honlapját fürkéssze a halandó?

Véleményem szerint többször-több vonatot meglehetne ilyen programokkal tölteni.

 

Előzmény: alkotasu (39859)
alkotasu Creative Commons License 2018.05.07 0 1 39871

Na, akkor legyen egy kép a másik vonalról is:

Előzmény: Tastam (39870)
Tastam Creative Commons License 2018.05.07 0 0 39870

 A hozzászólásodat akár én is írhattam volna.

Előzmény: alkotasu (39867)
Izsó001 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 39869

De, csináltam. :) Csak még időm nem volt megnézni. :( Ha sikerült, akkor természetesen megosztom. Igazándiból olyan volt, mintha valaki egy cementes zsákot rázott volna ki, hisz annyira már nem volt sűrű az a füstmaradék. 

Előzmény: alkotasu (39866)
tothgun modells Creative Commons License 2018.05.07 0 0 39868

Üdvözletem!

 

Érdeklődöm, van-e valamelyik topictársnak infója arról, hogy a Kárpát Vasút Kft. nemrég felújított 459 022 NoHAB mozdonya kapott-e/kap-e oldal pályaszám táblákat, illetve súlytáblát is? Ha igen, akkor milyen kivitelűt?

 

A válaszok - esetleg képekkel kiegészítve - jöhetnek privátban is a publikus mailcímemre!

 

Köszönöm, előre is! 

 

Üdv, tothgun

alkotasu Creative Commons License 2018.05.06 0 0 39867

Nekem régi álmom volt eljutni erre a vonalra (illetve a másikra ismét), úgyhogy ez a kirándulás nekem nagyon jól jött. És így, hogy még itt fotózni is lehetett... (Mondjuk állhatott volna a mozdony kicsit előrébb is, hogy a híd fele ne maradjon üres, de ne legyen elégedetlen az ember.)

Előzmény: Tastam (39865)
alkotasu Creative Commons License 2018.05.06 0 0 39866

Hát erről lemaradtam. Képet nem csináltál róla?

 

Előzmény: Izsó001 (39864)
Tastam Creative Commons License 2018.05.06 0 0 39865

 Engem igazából az lepett meg, hogy a vonat nagyon hamar leért a völgyhídról a megállóba. Hosszabb várakozásra számítottam.

Erre a leereszkedős akcióra még itthon, indulás előtt magam is gondoltam, de hogy ténylegesen meg is valósul, arról még álmodni sem mertem.

Előzmény: alkotasu (39861)
Izsó001 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 39864

Így viszont nem láttad, hogy tolta ki maga előtt az alagútból a szlovákok gőzöse által otthagyott füstöt. ;)

Előzmény: alkotasu (39859)
alkotasu Creative Commons License 2018.05.06 0 0 39863

Garamfőnél. Egy spirális alagút. Felül jöttünk, alul kibújtunk. Gyönyörű vasútvonal.

Előzmény: PufiFuxi (39862)
PufiFuxi Creative Commons License 2018.05.06 0 0 39862

Hol is van ez "helyileg"?

Előzmény: alkotasu (39859)
alkotasu Creative Commons License 2018.05.06 0 0 39861

Zajos és sötét. De valahogy van egy ilyen perverzióm, hogy szeretek alagutakban menni (ami persze nem túl hosszú). Ugyanezért élveztem az első napi utazást is.

A fala lőttbetonnal meg volt erősítve. Egyébként valahol megtaláltam, hogy a '30-as évek második felében építették, 1239 m hosszú, 12,5%o-es lejtőben és 400 m sugarú ívben fekszik.

Előzmény: Tastam (39860)
Tastam Creative Commons License 2018.05.06 0 0 39860

 ...keresztül akartam menni az alagúton...

És milyen volt?

Előzmény: alkotasu (39859)
alkotasu Creative Commons License 2018.05.06 0 0 39859

Háááát... Ezek szerint... :-)

 

De ezeket a képeket a fiam csinálta, mert és meg az egyik ablakból vigyorogtam (a vonatból fotóztam). Meg keresztül akartam menni az alagúton.

Előzmény: Tastam (39858)
Tastam Creative Commons License 2018.05.05 0 0 39858

 Ezek szerint Te is ott voltál...

Előzmény: alkotasu (39855)
alkotasu Creative Commons License 2018.05.05 0 0 39857

Hát, akkor javaslat: kezdjed béhunni be a szemed...! :-)

Előzmény: Vendégsín (39856)
Vendégsín Creative Commons License 2018.05.05 0 4 39856

...valakinek tetszik

 

Kizárt.

Előzmény: alkotasu (39855)
alkotasu Creative Commons License 2018.05.05 0 1 39855

Hátha valakinek tetszik:

Dash 9 Creative Commons License 2018.04.28 -1 1 39854

Szerintem itt alapból örül mindenki a gép ilyen szintű felújításának. Sokan tisztában is vannak azzal, hogy a mozdonynak van egy tulajdonosa, amit ő meghatároz, az lesz a géppel! Ezt el kell fogadni.

 

Annak örülnénk a legjobban, ha szép lassan az össze olyan felújítást kapna, mint anno a 17-es.

 

De mint sok minden, ez is pénz kérdése.

Előzmény: 59th_Roy (39852)
r1232 Creative Commons License 2018.04.27 0 4 39853

Unalmas, 12 egy tucat séma. Lehetett volna sokkal szebb, eredetibb, de nem mertek nagyok lenni...

Előzmény: Izsó001 (39847)
59th_Roy Creative Commons License 2018.04.27 -2 1 39852

Kicsit off.

Azt nem értem,  az miért van, hogy bármilyen felújítás történik, legyen az gőzös, M63003, M40 209, vagy most ez a Nohab..az öröm és a gratuláciok helyett mindig azt lehet olvasni, hogy" miért ilyen lett a színe, miért nem olyan" , "miért nem szedték le a pályakotrót és tettek rá magyar fajtát" ,"miért van rajta csillag.." stb stb...

 

A fotelből, facebookon ,interneten kritizálók belegondolnak vajon, hogy a felújítások megtervezői, finanszírozói (milliókról,esetenként több tízmillió forintról van szó)végrehajtói, akik nélkül ezek a mozdonyok csak rozsdás ócskavasak lennének, mit éreznek? Hála és köszönet helyett, kritizálás, leszólás ,okoskodás,számonkérés... 

Persze látom azokat is akik tényleg tudnak örülni, a vasútrajongók nevében is köszönetet mondani! Èn ez utóbbi táborhoz csatlakozva, gratulálok a felújításhoz és a remek fényezéshez,szép munka volt! 

On

Dash 9 Creative Commons License 2018.04.27 0 1 39851

Azért vannak, vagyunk egy páran, akinek a narancs festés jobban tetszik. Személy szerint világosszürke aljjal.

De persze ízlések és pofonok.

 

De, hogy ennél a gépnél maradjunk, vagy a mellgerenda alatt tátongó lyuk miatt, vagy a plusz zárlámpa miatt, vagy az inkább téglavörösnek tűnő szín miatt, de nekem ezen a gépen nem tetszik ez a fényezés.

 

De hangsúlyozom, mindegy kinek mi a véleménye, amit a tulajdonos rendel, olyan lesz, el kell fogadni.

 

Én csak abban bízom, hogy azért egy narancs marad...

Előzmény: alkotasu (39848)
alkotasu Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39850

"Szépnek, szép,"

 

Na, akkor már érted is... :-)))

Előzmény: tom sawyer (39849)
tom sawyer Creative Commons License 2018.04.27 0 1 39849

Szépnek, szép, bár a dán bordó nekem jobban tetszik, viszont kicsit egyhangú. 

Előzmény: Izsó001 (39847)
alkotasu Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39848

Szerintem azért, mert ez a festés nagyon eltalált volt, és jellemző is a típusra addig, ameddig azt a randa, jellegtelen, egyen narancs festést meg nem kapták.

 

Az OHO által leközölt képen külföldön is az eredeti színtervre festették ezeket a mozdonyokat:

http://iho.hu/img/blog/nyiltvonalon/2012/03_Marcius/Egeln_09.jpg

Előzmény: tom sawyer (39846)
Izsó001 Creative Commons License 2018.04.27 -1 0 39847

Ööööö..... mert szép? ;-) :-))))

Előzmény: tom sawyer (39846)
tom sawyer Creative Commons License 2018.04.27 0 4 39846

De. Nem értem miért kell az összesen ezt a színtervet erőltetni, ráadásul nem is őshonos példány. 

Előzmény: EMD sound is music (39845)
EMD sound is music Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39845

Erre nem rezonál senki? Vagy csak nem itt...

timarati Creative Commons License 2018.03.22 0 0 39844

Kedves Fórumlakók!

 

Az alábbi képen az ütköző alatt van egy kapaszkodó. Erről szeretnék többet megtudni.

 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=122608869&t=9118421&openwith=1

 

Van esetleg valakinek műszaki rajza vagy bármilyen hiteles adata a kapaszkodó geometriájáról?

 

Szeretném lemodellezni, csak sajnos nem tudom a pontos méreteket.

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

smnks Creative Commons License 2018.03.07 0 1 39843

Szép napot!

Egy púposos fényképen fellelkesülve döngetném ismét az illetékesek virtuális ajtaját:

-Nem lehetne egyszer majd a 019 is "átmeneti" színű? Ráadásul itt még a pályaszám is hiteles lenne...

Előzmény: smnks (39060)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!