Elvileg igen, de azért az angol regisztráció sem "gyere cipó" típusú. Ha Q rendszámos lesz, akkor onnan számít a reg, így lett az enyém 69-es donor mellett 87-es autó. Bratyó kérdezősködjön utána a DVLA-nál, meg a kinti kit car klubokban.
A segítségeteket kérném. Szeretnék vásárolni egy Ferrari 355 replikát (azt a pirosat, amelyiket Titta készített). Sokadik gazdájánál van és toyota papírokkal fut a mai napig, ráadásul volt benne még egy motorcsere is. A bátyám Angliában él és arra gondoltam, hogy papíron megvenné ő az autót és regisztráltatná a DVLA-nál mint Ferrari replica. Utána hazahoznám (mint Angliában érvényes forgalmival rendelkező autót). Kérdésem az, hogy a regisztrációs adó kiszámításánál melyik dátumot veszik figyelembe? Azt amikor regisztráltatták mint Ferrari replica, vagy az autó gyártási évét? Az első esetben 2M a másodikban tizede az reg.adó...
A legelső autómnak csak a formáját csináltam én, a műanyagos munkát szakemberre bíztam... Közben ott ólálkodtam és figyeltem, tanultam. De az is így készült, sablon és új elemek, a faragvány meg lejött róla.
Én úgy csinálom az ilyet, hogy áll az autó. :-) Menet közben vezetek, figyelek a forgalomra. Mikor így kialakít az ember egy formát, azt szépen ki kell gyalulni, lefesteni, lesablonozni, utána az egész purhabos, gittes bánatot ki kell dobni a kukába. Nem rákenni a gyantát, és hülyére csiszolgatni, gittelni a műanyag fonákját.
A kókányolóknál így van. De aki normálisan csinálja, az sablont vesz erről és utána leszed róla mindent, a habot is és felcsavarozza a kész műanyag idomot.
Hm ez az ember a hazi barkacsolas megalomaniajaban szenvedhet, purhab minden mennyisegben es ha veletlen egy vereb elfinja melette magat kiszakad az oldala :D ez mar a kokanyolas magas iskolaja mint amikor eladtam az egyik automat az ukranoknak a kuszobtol es ami alatta rejtozik pusztulattol felve csak legyintettek egyet es helyeselve dataltak, hogy csak egy kis purhab kell oda es jobb mint ujkoraban :D csak arra nem gondoltak, hogy az szaradas kozben terjeszkedik :D
32 wenturi wolt, de felfurták 34-re, a féklewegö nem tom, h hányas. Mondom, h most piszkosul jol megy, a szelephézagok jok, az uj tengely berakása ota még 100km t sem mentem. Az olaj jo minöségü, ennél a hengernél a hézagállitás elött elég nagy wolt a hézag, talán ez csinálhatott walami gikxert, nem tudom.
A gyertya is kormos wolt ebben. Most is sötétebb, mint a többinél.
bármi lehet , az a henger kopottabb valamikor nagyon megmelegedett és megnyalta a dugót vagy törött a kompressziógyűrű benne szar a szelep megégett ,szar a szelephézag szar minőségű a tuning vezérműtengely és a himba vagy a tőke kezdi elnyalni . a kisebb kompressziójú hengert máshogy kell fúvókázni hogy tökéletes legyen benne a keverék lehet hogy dús és attól hidegebb... neked 2db 40es dupla weber van fent ha jól emléxem?
Én nem értek a motorokhoz... Bár nekem gyanús, hogy a kisebb kipufogó hőmérséklet nem a kompressziótól van, véleményem szerint inkább valami gyújtás gond és néha az a henger nem robban...