Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csokis Creative Commons License 2014.05.07 0 0 13121

Elvileg igen, de azért az angol regisztráció sem "gyere cipó" típusú. Ha Q rendszámos lesz, akkor onnan számít a reg, így lett az enyém 69-es donor mellett 87-es autó. Bratyó kérdezősködjön utána a DVLA-nál, meg a kinti kit car klubokban.

Előzmény: big-dewil (13119)
A tatinson Creative Commons License 2014.05.07 0 0 13120

szerintem is, angliában  ez nem lesz 2014 autó

Előzmény: big-dewil (13119)
big-dewil Creative Commons License 2014.05.07 0 0 13119

angliában xerintem a toyota eredeti papirjai xerint adják meg a gyártási éwet. A bratyod meg is kérdezheti. Itthon kötelesek e xerint beregelni.

Előzmény: Gipszjakab918 (13118)
Gipszjakab918 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 13118

Szevasztok!

A segítségeteket kérném. Szeretnék vásárolni egy Ferrari 355 replikát (azt a pirosat, amelyiket Titta készített). Sokadik gazdájánál van és toyota papírokkal fut a mai napig, ráadásul volt benne még egy motorcsere is. A bátyám Angliában él és arra gondoltam, hogy papíron megvenné ő az autót és regisztráltatná a DVLA-nál mint Ferrari replica. Utána hazahoznám (mint Angliában érvényes forgalmival rendelkező autót). Kérdésem az, hogy a regisztrációs adó kiszámításánál melyik dátumot veszik figyelembe? Azt amikor regisztráltatták mint Ferrari replica, vagy az autó gyártási évét? Az első esetben 2M a másodikban tizede az reg.adó...

big-dewil Creative Commons License 2014.05.07 0 0 13117

Az hagyján, de minek a csomagtérajtora lewegöbeömlö nyilás? )))

Előzmény: A tatinson (13116)
A tatinson Creative Commons License 2014.05.07 0 0 13116

mik azok a sörösdobozok a csomagtérfedőn? ;)

Előzmény: big-dewil (13115)
big-dewil Creative Commons License 2014.05.07 0 0 13115

Tatinson-nak! )))

 

big-dewil Creative Commons License 2014.05.04 0 0 13114

a szükség nagy ur, momentán akkor nem wolt keret szakemberre...

Előzmény: tittadili (13113)
tittadili Creative Commons License 2014.05.04 0 0 13113

A legelső autómnak csak a formáját csináltam én, a műanyagos munkát szakemberre bíztam... Közben ott ólálkodtam és figyeltem, tanultam. De az is így készült, sablon és új elemek, a faragvány meg lejött róla.

Előzmény: big-dewil (13112)
big-dewil Creative Commons License 2014.05.04 0 0 13112

a wégefelé mán mi is igy csináltuk, de az elejin kapargattunk.

gondolom te sem tudtad rögtön a tutit, mikor elkezdted.

Előzmény: tittadili (13110)
Radocz Antal Creative Commons License 2014.05.04 0 0 13111

En nem vagyok ebben kompetens, sajna a szakszeru megoldasban sem mert meg nem dolgoztam uvegszalas anyaggal.

Előzmény: big-dewil (13107)
tittadili Creative Commons License 2014.05.04 0 0 13110

Én úgy csinálom az ilyet, hogy áll az autó. :-) Menet közben vezetek, figyelek a forgalomra. Mikor így kialakít az ember egy formát, azt szépen ki kell gyalulni, lefesteni, lesablonozni, utána az egész purhabos, gittes bánatot ki kell dobni a kukába. Nem rákenni a gyantát, és hülyére csiszolgatni, gittelni a műanyag fonákját.

Előzmény: big-dewil (13109)
big-dewil Creative Commons License 2014.05.04 0 0 13109

Mondjuk amit menetközben tanálsz ki, arrol hogyan wexel le sablont?

Előzmény: tittadili (13108)
tittadili Creative Commons License 2014.05.04 0 0 13108

A kókányolóknál így van. De aki normálisan csinálja, az sablont vesz erről és utána leszed róla mindent, a habot is és felcsavarozza a kész műanyag idomot. 

Előzmény: big-dewil (13107)
big-dewil Creative Commons License 2014.05.04 0 0 13107

a purhabot az ember, miután elkészült a héj üwegxálbol, általában ki xokták kapargatni alola, me minek a felesleges suly oda?

Előzmény: Radocz Antal (13106)
Radocz Antal Creative Commons License 2014.05.04 0 0 13106

Hm ez az ember a hazi barkacsolas megalomaniajaban szenvedhet, purhab minden mennyisegben es ha veletlen egy vereb elfinja melette magat kiszakad az oldala :D  ez mar a kokanyolas magas iskolaja mint amikor eladtam az egyik automat az ukranoknak a kuszobtol es ami alatta rejtozik pusztulattol felve csak legyintettek egyet es helyeselve dataltak, hogy csak egy kis purhab kell oda es jobb mint ujkoraban :D csak arra nem gondoltak, hogy az szaradas kozben terjeszkedik :D

Előzmény: tittadili (13104)
big-dewil Creative Commons License 2014.05.04 0 0 13105

Ritka ronda lett, de jo sokat dolgozott rajta. )))

Előzmény: tittadili (13104)
tittadili Creative Commons License 2014.05.04 0 0 13104

Itt egy érdekes projekt, elrettentő példának. :-) http://heftig.co/sportauto/

Előzmény: Radocz Antal (13061)
big-dewil Creative Commons License 2014.05.03 0 0 13103

mindenképp mérünk majd. nem xeretném ha ennyi lowé belocsolása után wmi baja lenne a motornak. Megszerettem ezt a dögöt nagyon. )))

Előzmény: pizo (13102)
pizo Creative Commons License 2014.05.03 0 0 13102

Leéghet a korom a szelepről, javulhat is. Azért mérjetek.

 

Zoli

Előzmény: big-dewil (13101)
big-dewil Creative Commons License 2014.05.03 0 0 13101

kicseréltem a kábeleket is és a trafot is. semmi különbség nix.

még nem mértem, kicsit nyüstölöm még, aztán jöwö héten elmék Gere-hez oxt jol megmérjük.

Előzmény: pizo (13100)
pizo Creative Commons License 2014.05.03 0 0 13100

Nekem rossz gyertyakábel okozott ilyet. Kompressziót nem mértetek azóta?

 

Zoli

Előzmény: big-dewil (13096)
Hárman Szeretni Creative Commons License 2014.05.03 0 0 13099

sok szép és finom befőttem van, fososodjék meg minden macskád, az jó lesz? meg hasasodjék is...

Előzmény: tittadili (13087)
big-dewil Creative Commons License 2014.05.03 0 0 13098

kb 1500-tol huz 8500-ig folyamatosan.

5.-ben 1800-al simán megy 90-el.

elég nyomatékos is.

De megmondom öxintén, h nem igazán érdekel a 4000 alatti tartomány. )))

Előzmény: A tatinson (13097)
A tatinson Creative Commons License 2014.05.03 0 0 13097

 34es venturi :) gondolom 2ezres fordulaton nem egy erőgép

Előzmény: big-dewil (13096)
big-dewil Creative Commons License 2014.05.02 0 0 13096

32 wenturi wolt, de felfurták 34-re, a féklewegö nem tom, h hányas. Mondom, h most piszkosul jol megy, a szelephézagok jok, az uj tengely berakása ota még 100km t sem mentem. Az olaj jo minöségü, ennél a hengernél a hézagállitás elött elég nagy wolt a hézag, talán ez csinálhatott walami gikxert, nem tudom.

A gyertya is kormos wolt ebben. Most is sötétebb, mint a többinél.

Előzmény: A tatinson (13095)
A tatinson Creative Commons License 2014.05.02 0 0 13095

meg 200feletti féklevegők ? meg 30-32 ventúrik?

ez kb jó lehet  így de a a gyengébbik hengerrel el lehet kezdeni játszani

Előzmény: big-dewil (13094)
big-dewil Creative Commons License 2014.05.02 0 0 13094

igen az wan. most 145-ös föfuwokák wannak benne.

Előzmény: A tatinson (13093)
A tatinson Creative Commons License 2014.05.02 0 0 13093

bármi lehet , az a henger kopottabb valamikor nagyon megmelegedett és megnyalta a dugót vagy törött a kompressziógyűrű benne szar a szelep megégett ,szar a szelephézag szar minőségű a tuning vezérműtengely és a himba vagy a tőke kezdi elnyalni . a kisebb kompressziójú hengert máshogy kell fúvókázni hogy tökéletes legyen benne a keverék lehet hogy dús és attól hidegebb...  neked 2db 40es dupla weber van fent ha jól emléxem?

 

Előzmény: big-dewil (13091)
tittadili Creative Commons License 2014.05.02 0 0 13092

Én nem értek a motorokhoz... Bár nekem gyanús, hogy a kisebb kipufogó hőmérséklet nem a kompressziótól van, véleményem szerint  inkább valami gyújtás gond és néha az a henger nem robban... 

Előzmény: big-dewil (13090)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!