Hali, elkezdtem bontani egy 2001-es 2.0-s HDI-it, az autó teljesen működőképes volt lábon hoztam el nekem a motor kellett belőle, a kétzónás klíma is jó volt mindkét oldalon, ha valakinek kell belőle valami keressen bátran.: 06306893869
Első menetben ki kell mérni, hogy a kapcsolónál van e feszültség. Ha nincs, akkor két helyen lehet a hiba:
1. az üvegben van a tépfesz vezetéke és az szakadt
2. Az ajtó átvezetőnél a sok ajtó nyitogatástól eltört a kábelkorbács.
A javítása :
1. üvegcserével javítható.
A 2.-at könnyebb javítani, mert csak a mennyezeti kárpitot kell megbontani az ajtónál és az ajtó borkolatait kell leszedni. Ilyenkor érdemes az összes vezetéket újra cserélni egy fél méteres darabon.
2006-os benzines 2000-es C5 kombi kisegítő féklámpája nem világít. Hogy lehet hozzáférni? MIlyen izzó kell bele, vagy mire lehet cserélni, ha pl ledes? Mert gondolom akkor nem a led ment ki, hanem az elektronika.
A vezérlő panalen a FET megpusztult, házilag ki lehet cserélni pár száz forintból beszerezhető az eredeti FET Kicsit nehéz kiforrasztani, de ha lecsíped a lábait akkor utána sokkal könnyebb a lábak maradékát kivenni a nyákból. Én már 2 db vezérlőt javítottam ezzel a módszerrel.
A vezérlő panel csatlakozója nem érintkezik rendesen. Na ez már szopósabb meló, mert hol érintkezik, hol nem. Ki kell venni a vezérlőt, és a műszerfal alá bebújva át kell forraszatani az érintkezők felületét, alapos tisztítás után. Nem egy leányálom meló, mert 1-2 órát el lehet pöcsölni vele. Ha tudsz szerezni a kábelvégre gyári új csatlakozó dugót akkor inkább cseréld ki, sokkal jobb megoldás mint ott kínlódni a műszerfal alatt. A vezérlőn lévő csatlakozó érintkezőit is át kell forrasztani, hogy jobban érintkezzenek.
Nekem a 2.0 hdi produkálta ugyanezt, a hiba bagatel volt, teljes keresztmetszetében el volt oxidálódva az akkukábel, a szerelő levágott belőle 2 centit, azóta(3 éve) semmi gond. Persze ez csak tipp, de hátha....
Érdeklődnék mi lehet a fűtőventimmel(c5 l. 2.0hdi,digit),bekapcsolnám,de egy ideig nem történik semmi, majd a venti ikon üressé válik, néha a vezető felöli szám mellett egy kis pont villog, majd az is eltűnik.
Előtét ellenállást most cseréltem, meg amúgy sem megy full fokozatban sem! Előre is köszi a tippeket!
2007-es C5 2 hdi, az autó nagyon gyengén gyorsul, mondjuk ha eléri a 120-130-at akkor tarja a sebességet, de ha pl 110-nél 6.-ban rálépek a gázra mint a csiga úgy gyorsul.
Kedves sógorom egy 2010. évjáratú 1.6 hdi motorral szerelt C5 vásárlásán gondolkozik. Szeretnék tanácsot kérni, hogy mit érdemes megnézni egy ilyen autón? Vannak e esetleg rejtett hibák, amikre ti mint tulajdonosok rájöttetek és úgy gondoljátok hogy érdemes lenne vásárlás előtt megnézni az adott autón? Lehetnek buktatók az alap dolgokon kívül?
Sziasztok. Adott egy 2002 es c5 2.2 hdi. Hátsó hidro rendszert szeretném kiszerelni. hol tudom nyomástalanítani a rendszert előtte? köszönöm a válaszokat!
A komfort az be tud kapcsolni tengelyenként még egy rugógömböt a fölfüggesztésbe, így még puhább tud lenni.
Dőléstől, kormányszögtől, útrázósságtól stb. sok mindentől függ, hogy mikor hagyja puhábbra, de kézzel is kikapcsolhatod, úgymond sportmódba kapcsolva.
Alapértelmezésben be vannak kapcsolva a plusz gömbök. Én sose szoktam kapcsolgatni.