Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

K-api Creative Commons License 2013.09.19 0 0 681

Hi. Először nézd meg, hogy bovdenos, vagy elektromos az óra meghajtása. Attól függ a javítása. Üdv Kapi

Előzmény: bocskay (680)
bocskay Creative Commons License 2013.09.16 0 0 680

Szevasztok 

 

Szert tettem egy kíváló II -es cromára ,  kis segítségelkelnne annyi a problémám nem megy a km Óra  

és vilog az ABS

K-api Creative Commons License 2013.07.06 0 0 679

Hi. Cromához szinte mindenféle alkatrészt tudok adni. Jelenleg 1,9tdid és 2,5td is van még beindítható állapotban. Tel: 06-20-3177542. Üdv Kapi

Előzmény: Gábor Baraté (677)
Pepi 517 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 678

Sziasztok! van egy-pár felesleges alkatrészem I-II Cromához, esetleg valami érdekell kérdezz,Üdv Pepi

Gábor Baraté Creative Commons License 2013.07.01 0 0 677

Sziasztok! egy 90-es évjáratú 1.9 TDID cromához keresek szervókormányhoz szervócsövet. ha valakinek van kérem hívjon: 0670/948-44-11. előre is köszönöm!

bocskay Creative Commons License 2013.05.07 0 0 676

Siasztok! 

1-es croma kaeosszéria elemek olcsón!

sogi01 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 675

Sziasztok!

Van egy CHT cromám karburátoros.Van itt aki tudja,hogy a vákuum csövek hova vannak bekötve?

kisbontos Creative Commons License 2013.05.06 -1 0 674

na ez az hörmann hátsó lökös,12 ezer ft lenne teljesen új!ha esetleg érdekel valakit,van még pár darab gyári új karoszéria elem 06 70 347 1217

kisbontos Creative Commons License 2013.05.06 0 0 673

Sziasztok!Tudja valaki milyen croma lökhárító ez?köszönöm

zsolt701 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 672

Levegős a rendszer.

Előzmény: digó limó (669)
digó limó Creative Commons License 2013.04.07 0 0 671

Köszi a tippeket, meg fogom ejteni.

bocskay Creative Commons License 2013.04.05 0 0 670

Hello digo limo 

 

pár ötlettel én is hozzájárulok 

1 a gázolajszűrő és adagolo közé tegyél átlátszó csövet és inditáskor figyeld van e légbuborék 

lehet hogy valamiért visszaejti a gázolajat,  erre általában segít a szűrő és adagolo közé visszacsapo szelep 

pár ezer forint. ellenőrizd a résolajcsöveket mert ott is visszatud levegősödni és szép lassan visszafolyik a szűrőből a tankba az üzemanyag  és idő kell mire újra felszívja az adagoló szivattyúja  

 

Előzmény: digó limó (669)
digó limó Creative Commons License 2013.04.05 0 0 669

Helló!

 

Békés megyében lakom, de előfordulok Dunaújváros környékén is. Az előtöltést állitólag beállitották és a kompressziómérésnél is minden rendben volt. Hidegen vannak gondok, melegen pöccre indul.

 

Rohadjak meg, ha értem.

 

Azért köszi a segitséget.

Joceee Creative Commons License 2013.04.04 0 0 668

Szia! Merre laksz?

Ha valóban újak az izzítógyertyáid és a porlasztócsúcsaid, akkor még ellenőrizni kell az előtöltés beállítását az adagolódon, ha az sem segít, akkor sajnos kompresszióhiányos a motorod. Meg lehet méretni a kompressziót is benne, de tapasztalatom szerint az eredménye elég sokmindentől függ, akkumulátor, önindító állapota, stb. Arra jó, hogy pl. megállapítsd, hogy az egyik hengerben a végnyomás 4 barral kevesebb, mint a többiben, tehát az kisszűrhető vele, ha valamelyik henger sántít csak a többihez képest.

üdv

Józsi

Előzmény: digó limó (666)
digó limó Creative Commons License 2013.04.03 0 0 667

Sziasztok!

 

Azt meg tudja valaki mondani, hogy miért tűnt el a hozzászólásom, amiben segítséget kértem?

digó limó Creative Commons License 2013.04.03 0 0 666

Sziasztok!

 

Gondom van: Tud esetleg valaki olyan szerelőt, aki tényleg ÉRT is a 2,5 Td Croma motorhoz? Csak szövegel mind, de rendesen beállitani egy sem tudja. Én meg fejőstehénnek érzem magam. Megy, mint a barom, hidegen indulni nem szeret az új porlasztócsúcs és új izzítógyertya ellenére sem. ÁllÍtólag az adagoló is be van állítva, mi lehet vajon...

 

projekt 2: És olyan autóvillamosságist tudtok-e, aki elvállalja, hogy beletesz egy Saab 9000 műszerfalat?

 

Előre is köszi a válaszokat!

cromagrale Creative Commons License 2013.04.02 0 0 665

Sziasztok! :)
Van egy eladó Fiat Cromám, 1996-os 2.0 IE Turbo, full extrás, fekete szakadás mentes bőrbelső stb., a motorja leszervizelve(vezérlés olaj csapágysor vízpumpa termosztát stb. ), plussz kapott gyári integrale tengelyeket :), gyári nyomáson használva nem szét tolva...
4db 17" os gyönyörűszép az autóhoz illő könnyűfém felnivel 225/45 r17 mischlein gumikkal.
Ha esetleg érdekel valakit akkor írjon: reno8888@freemail.hu
Üdv. mindenkinek! :)

S.z.e.k.y Creative Commons License 2013.03.27 0 0 664

 

Üdv!

 

Lenne egy majdnem teljesen egyben lévő croma 2,5 TD motorom eladó ( Generátor és vízszivattyú nincs rajta) és még pár felesleges cucc.

 

A címem: szekka@freemail.hu 

Cromatdid Creative Commons License 2013.03.15 0 0 663

Sziasztok! Venni szeretnék egy Cromát.1.9 tdid motorral(1990 utáni évjáratot). Neten nem találtam normális állapotút.Esetleg nem tudtok valami jót ami eladó? Ha valakinek esetleg van eladó akkor leírom a számomat. 30/453-5013-Papp Tibor.

Tibi186 Creative Commons License 2013.03.12 0 0 662

Üdv mindenkinek!!!! Fiat croma 1.9 id 1990-es bontódik!

 

Ami még meg van: adagoló

                              turbó

                              cooler

                              önindító

                              szervó szivattyú

                             motorburkolat

 

 

 

petya41 Creative Commons License 2013.02.22 0 0 661

Köszönöm a segítséget,majd a jövő hónapban kiderül hogy lesz orvosolva a hiba!!  Üdv: Péter

Előzmény: K-api (660)
K-api Creative Commons License 2013.02.20 0 0 660
Hi.A hiba oka csak szétszedés után derül ki. Nekem a felületek tisztítása után egy pakolás csere elég volt. Sok függ a kb 20 év alatt használt fagyálló vagy hűtővíz minőségétől. Ilyen korra sokszor a korrózió miatt a hengerfej lyukai elszélesednek, nem fedik a tömítést. Sok szerencsét. Kapi
Előzmény: petya41 (659)
petya41 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 659

Köszönöm az információt,a szerelő is ezt mondta nekem,mint amit te írtál nekem,akkor biztos hogy ez a baja. Csak akitől elhoztam az autót,neki is mondtam,és nem hitte el,hogy miért nem forog előre a motor,csak hátra forog. Még én sem találkoztam ilyennel,és nem értettem én sem.Köszönöm még egyszer a hasznos információt. És amikor nálad volt ilyen,akkor mi lett a hengefejhiba? A pakolás,vagy a hengerfej???

Előzmény: K-api (658)
K-api Creative Commons License 2013.02.20 0 0 658
Hi. A hűtővíz bemegy valamelyik hengerbe. Mivel a folyadékok nem összenyomhatók, ezért megfogja a motort, mintha megszorult volna. Néhány éve az enyém is így járt. Van eladó 1,9tdid motorom még beindítható állapotban,de azt hiszem neked írtam emailban. Majd eldöntöd hogyan akarod megoldani a problémát. Üdv K-api Tel:06-20-3177542
Előzmény: petya41 (657)
petya41 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 657

Szeretném,ha segítene valaki,mert a napokban hengerfejes lett a Cromám.(1.9 TDI). Az a gondom,hogy miután hengerfejes lett az autó,fellforrt a vízem,nincs fűtés,hideg volt a hűtő elöl. A probléma az,hogy állt az autó kb 3 órát, és elsem indult,meg sem forgatta a motort.Olyan mintha megragadt volna a motor. Utána megnézettem egy szerelővel,ő azt mondta hogy rakjam 5 fokozatba a váltót,és toljuk meg hátra az autót. Meg is toltuk,és forog hátra a motor.És amennyit hátra forgattuk a motort,annyit tudtam forgatni előre önindítóval,utána megállt újra a motor. A kérésem az,hogy ha van valaki szakember aki tudna segíteni hogy mi is lehet a baja az autónak. Köszönöm!!!  Petya!!!

K-api Creative Commons License 2013.02.10 0 0 656
Hi. A leírtak alapján az izzító relé betápja nem megfelelő helyről kapja a +12V-ot. A Fiatokban van egy nagyáramú relé ( általában 30A-os ) amely a gyújtáskapcsolóval bekapcsol, de önindításkor minden felesleges fogyasztót kikapcsol. Pl: műszerfal világítás, rádió, stb. Ha ebben a körben nem találod a hibát, akkor vigyél ki egy plusz szálat a gyújtáskapcsolóról. A régi betápot az izzító reléről vágd le, és szigeteld. Ha van beépítve riasztó, akkor lehet annak is egy belső reléje bekötve a körbe. Üdv Kapi
Előzmény: bogarasroli (655)
bogarasroli Creative Commons License 2013.02.09 0 0 655

Probáltam másik croma relét ami egy müködö cromából való.Annál indítás után is rajta marad pár másodpercig.Átraktuk az én cromámba ott pedig leveszi indításkor az ízzítást.Ezért találom furcsának az egészet.

Előzmény: Törölt nick (654)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.09 0 0 654

Akkor olyan a reléd ami indításkor automatice lekapcsolja az utóizzítást, van ilyen is, olyan is...  Egy jó állapotú idtd motornál felesleges az utóizzítás...

Néhány TDI típusban -5 fok alatt nincs is izzítás... Ne foglalkozz vele, legalább többet bírnak az izzítógyertyáid.

Előzmény: bogarasroli (653)
bogarasroli Creative Commons License 2013.02.09 0 0 653

Az a probléma,hogy az indítás pillanatában megszünik az ízzítás.

Előzmény: K-api (651)
bogarasroli Creative Commons License 2013.02.09 0 0 652

Ha a lámpa elalvást nem várom meg és hamarabb indítok akkor is leveszi az ízzítást,a ízzító gyertyáknál próbalámpával néztem.

Előzmény: K-api (651)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!