Sziasztok. keresek a4 b7 1.9 pd tdi avant brb motor kódú. Központi elektronikához login kódot. usa régión van és át kellene állítanom de buborékban nem jelenik meg a kód. szerviz szerelési utasításom nincs.
Kérdésem: Ha Eobd2 csatiban leválasztom a diagnosztika idejére a "K" 7PiN ről a kommunikációs vezetéket, akkor CAN buszról önmagábam is elkell tudni érni a motorvezérlőt???? ( Tehát .,nem a kötelezően előirt .,Eobd2 szintű-felületről való Motor elérhetőségről van szó ,a PIN 7-en "K" vezetéken keresztül!!!)
Beszereltem a légzsákot ... kiváncsi leszek meddig tart.
Ez amúgy tényleg működik ???
"Vegyél egy 2 Ohm 5-10W-os ellenállást és dugd bele a csatlakozóba a két végét. Ha így elmúlik a hiba, akkor a légzsák a hibás, ha marad, akkor a vezeték/csatlakozó valahol."
Rövid riport az előzményekről :"Vcds 16-8-0 clone..,Tegnapelött történt.,Autohoz lehetett csatlakozni--hibakódkiolvasás müködött --többi funkció nem lett kiprobálva.., viszont "Probaverzió" üzenet jött"----ez egy Dell Wn10/64Bit-es gépen történt egy Audi B8-n.
Másnap ugyanaz a csatoló, ugyanazon a Audi B8-n., Windows 7.Prof.32Bit-esen hibaüzenet nélküli csatlakozás, minden vezérlőhőz..,de a vcds clone mivoltából .,már eddig is meglévő némi korlátozásokkal de minden kifogástalanul müködik...
Lehet hogy eddig nem figyeltem föl erre,de a sikeres csatlakozási tesztnél most ezt figyeltem meg:
K1: Short to Ground
K2:Ok
Can : Ok. (Régebbi nem CAN-es auton is kiprobáltam , ott "Not redy van a CAN Ok helyett)
Gondolom a két "K " az adat-kommunikációs kábelek akarnának lenni.. a K2 talán a PIN 7-es.., a "K1"., az meg a régi autók L adatvonalé esetleg??? Ezeknél az autóknál nyilván csak a PIN 7 K vonal aktiv stb..., de miért van a "K1""nél " Rövidzár a testhez "megjegyés füzve???
Esetleg csak diagnosztikai programoknál -nem ritka félreérthető maradványokszerüségek ???
Arról van emlékem hogy K1'és K2 "not redy-nél semmilyen kommunikáció sem volt lehetséges...
Még valami. Nem tudom lehet -e köze hozzá, de mindig akkor jön a hiba ha az autót nagyon tűzte a nap. Gyakorlatilag tűz forró volt a mőszerfal.
Példa. Reggel semmi gond, elmegyek a melóhelyre, ott leállítom az autót, és délután mikor beleülök és indítok már ég a légzsák lámpa. Tűző napon állt a kocsi.
És mindig akkor jelentkezett a hiba mikor az elmúlt nyári melegben tűzte a nap.
Nem szoktam feladni :) ha segítetek tovább keresgélek.
Lepattintottam a csatlakozó fedelét, így meg tudtam mérni a zsák ellenállását. Bedugtam a csatlakozót ami tényleg feloldja így a rövidzárat. Szóval így 1.2 Ohm-ot mértem.
A kábel elvileg nem szakadt , és a csatlakozóban lévő kis tekercs ellenállása is 0. A másik felén lévő csatiból is kiszedtem addig a lemezkét ami a zárt csinálja.
Mi történhetett?? Milyen lehetőségek vannak esetleg valami reparáció félére???
Vcds 16-8-0 clone..,Autohoz lehetett csatlakozni--hibakódkiolvasás müködött --többi funkció nem lett kiprobálva.., viszont "Probaverzió" baljos üzenet jött sajnos .,ami eddig sohasem.., net bevolt kapcsolva., Audi B8 volt a tesztalany...,végső esetben alternativa volna egy VCDS-lite letöltése .,és ha kiprobálás után minden vezérlőhöz csatlakozna .,akkor az egy gépre aktuális kb 100 dolláros-euros változatot meg venni ??? Egy ujratelepités esetleg megprobáljak?
Vegyél egy 2 Ohm 5-10W-os ellenállást és dugd bele a csatlakozóba a két végét. Ha így elmúlik a hiba, akkor a légzsák a hibás, ha marad, akkor a vezeték/csatlakozó valahol.
Fogalmam sincs van-e típuseltérés (szerintem nincs mert így szállításkor pl. statikus elektromosság sem indítja be) de amiket eddig láttam azokban volt ilyen védelem. Ha egy nagyítóval benézel látni fogod.