Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
ezen kívűl 85-ben állítólag egy szovjet MiG-25-ös lelőtte társát ( véletlen fegyverhasználat!!??), valamint a szírek saját állításuk szerint lelőttek a típussal egy izraeli F-15-öst '81 június 29-én, bár ez erősen kétséges.
Hát azt nem tudom. Mindenesetre a franciskák savanyú képet vághattak, amikor nemrégi gyarmatuk MiG25Rje ott parádézott Toulon fölött, ők meg csak az öklüket rázhatták rá.
Saját követelményeik alapján az oroszok vagy 80x fogták el a Backbirdöt a Balti - tenger felett. Ez azt jelentette, hogy a menetrend szerint érkező SR71es mögé 1 km-el, és alá 3mal beállt 1 MiG25ös 2 R40es (vagy R33as? nem tudom, de az infrás) rakétával, és késsz. Az NDKból szálltak fel, és azt hiszem Kalinyingrádnál szálltak le. Mindig csak 1 gépet emeltek rá. Ez is kurva drága volt.
Ja, az óriás MiGek. Vagy 10 különböző tipusról van szó. Volt róla cikksorozat a Top Gányban. 1ik se került gyártásba. A MiG25ös lett a megoldás. Még F18ast is lőtt irakban.
Az első prototípus első repülésekor gondolom javában szerelték már a másodikat, így én sem számítottam jelentős eltérésre. Olyanra semmiképpen nem, mint az YF-22 és a szériagép látható kialakítása között van.
A hopellengator ezen mar nem makett es ugyanolyan konnyeden felszallt ezzel is mint az elozovel.
Nagy valtozast en sem latok, tehat valszeg mar nem is varhato a kesobbiekben sem. Nem csodalkoznek ha meg az iden egy harmadik gep is csatlakozna a tesztekhez.
Az biztos, hogy az indiaiaknak kell a segítség - elég csak a már több évtizede vergődő Tejas gépekre gondolni (ha jól tudom, máig nincsen hozzá működőképes hazai hajtómű...).
Az amiknál qúúrwanagy leépítés volt a háború után. Az angoloknál jóformán felszámolás. Nézz csak utána. 1edül az oroszok folytatták, de ők sem akkora svunggal. 1949ben az amiknak mindössze 7 atombombájuk volt. azt hitték, ez elég is 50 évre.
Nem kizart, hogy eppen ezert rendeltek csak 60-at (5 evre elosztva), mert pont ez az idoszak lesz az amikor minden szakemberuk az indiai gyartosor beinditasaval lesz elfoglalva.
- Azt megsem mondhatjak nekik, hogy "itt a gep, meg a dokumentacio, - vigyetek haza es kezdjetek csinalni, mert nekuk itt van egy 200 db-os rendeles es ki sem latunk a munkabol". - "Ja... Hajtomuvet is csinaljatok magatok, mert mi mar lekotottuk az elso 2x200 db-ot (+a TASZT) es az sem lesz meg egyhamar".
Az indiai gepek a fontosabbak, mert az hozza a penzt.
Az YF-22 1990-ben, az F-22 1997-ben szállt fel először, és végül 2005-ben állt szolgálatba. 2010. októberében 168 darab volt legyártva a 187-ből. Úgy néz ki, hogy az idén hagyják abba a gyártást. De majd meglátjuk.