Üdv mindenkinek! Új vagyok itt. Gondoltam megosztok pár képet arrol, hogy milyen "nagy fába vágtam a fejszémet". Teljes futómű és fékcsere elöl hátul, plussz egy kis karosszéri munka.
Jó, de te azt írtad, 182 cm vagy, és bevered a fejed. Ezért írtuk többen, hogy hasonló magassággal nincs ilyen problémánk, tehát az ülésmagassággal kell játszanod, ha ez zavar téged. Szerintem egy 2 m körüli embernek már minden hasonló kategóriás autó kicsi.
2 focusom van , azèrt ismerem őket, nem tudom tèny hogy nincs az ülés le engedve teljesen de azèrt szerintem elèg szűk a hely, mondjuk egy kèt mèter körüli embert megnèznèk...ja a focus csak 186 ig jó, ez lett volna a mondandóm lènyege.
A leírtak és kommentek alapján én ezt az autót kerülném. Eleve az 1,4-es motor gyenge, főleg akkor, ha esetleg kombi a kiválasztott. Én azt mondanám, hogy a széthajtott motor jeleit mutatja, még akkor is, ha folyamatosan szervizelték.
Az olajfogyasztás az már inkább okozat mint ok, a kopott motor (jobb esetben "csak" az olajlehúzó gyűrűk) egy biztos jele. Okozni nem sok mindent okoz, nagyobb mérvű pénztárcaürülést mindenképp, hazavághatja a katalizátort, lehet abnormális mértékű kartergáz és még akad pár apróság. Ezenkívül ha mondjuk elfelejted az utántöltést akkor okozhat harkály-betelepülést valamint tréler-hívást is.
De egyébként az olajfogyasztást csak akkor fogod tudni felmérni ha elkezded használni az autót. Mindenesetre az eladásra kirakott autókon a max. fölé öntött olaj az esetek nagy többségében a olajfogyasztást igyekszik palástolni.
Azt írtad, hogy van dokumentálva minden olajcsere. Én megnézném a legutóbbinál az óraállást és az olaj színét a pálcán. Ha pl. azt látnám, hogy az olajcsere óta 10+E km van de a pálcán újszerű, szalmasárga az olaj akkor sikítva menekülnék.
Nem bíztos, hogy nagyon sokat fogyaszt,lehet hogy még vállalható mennyiség.Különösebb problémát nem okoz(ha nem drasztikus a fogyija) az anyagiakon kivül(mot olaj ára) meg megemeli a kartergáz mennyiségét, meg valamennyire rontja a CO mérést ha tul sok olajat fogyaszt. Ja, meg a katalizátort is rontja.
A hideg índitásnál megjelenő kipuf végén csordogáló víz az természetes(páralecsapodás) , mint ahogy azt előttem is írták. Az hogy fekete, az meg a csőrendszerben lerakodott olajos koromtol van. Nagy valszeg eszi az ólajat, igy nem tud tökéletesen kiégni a kipuf, meg lehet sok rővid táv miatt is. Elvileg nagyjából tiszta víznek kellene folynia. Azt azért figyeld, hogy ha már meleg nem gözöl e, mert akkor hengerfej is játszik.
Ja igen, és még ehhez annyit: a kipuban "pangó" víz erősen függ a használattól, egy állandóan hidegen üzemelő, városban, rövid távokra használt autónál nyilván sokkal több van mint egy naponta pályázó autónál.
És persze egy eladás alatt álló, esetleg már 5-10 alkalommal rövid időre beindított autónál szintén sokkal több lehet az átlagnál.
A hideg motornál a kipufogóban kicsapódó víz, amit aztán a kipufogógáz kifúj, akár normális is lehet, így nehéz megmondani, látni kellene.
A max. fölé öntött nívó az viszont figyelmeztető jel lehet, meglehet erősen zabálja már az olajat. Persze ezen meg nem csodálkozz, a 400E km nagyjából a tervezett élettartam 1,5-2-szerese szinte az autó bármelyik alkatrészének, de különösen a motorénak.
Sziasztok! Szeretnénk venni egy Ford Focus-t (MK2). Kinéztünk már egyet, 2007-es 1.4 benzin motorral. A kérdésem az lenne, hogy miért lehet az hogy hideg indítás után, gáz adásra feketés víz (olyan mintha olajos lenne) csöpög a kipufogóból? Tudni kell az autóról, hogy kicsit több mint 400 000 km van benne. Folyamatosan szervizelték, számlával alátámasztva ezeket. A nívó pálcán max fölött volt az olajszint, és egy kis kopogó hangot ad ki a motor, lehet hidrotőke. Mit gondoltok, mitől lehetnek ezek a dolgok?
Meg tudná valaki mondani, hogy egy mk3 Focus visszapillantó tükörbe épített gyári irányjelzőt ki lehet e cserélni, dinamikus, ledes irányjelzőre, büntetés nélkül?
Keresd az" ESS MOTOR KFT- GÖD"netten megtalálod. Ők csak Fordal foglalkoznak nagy szakértelemmel, és nem fognak probaképp cserélgetni ezt azt. Tudják, hova kel nyulni.
Ja, és indul szépen, hidegen - melegen. Nem füstöl, nem eszi az olajat. Ereje egyformán sosincs - talán hidegen, indítás után erősebbnek tűnik, de ezt lehet, hogy csak képzelem, mert nyomni nem lehet neki amíg be nem melegszik.