2005-ben a 460-asomnál ugyanez volt. Kivettem a lámpákat, újraszigeteltem és visszaraktam őket. Azóta rendben van minden a csomagtartó száraz. A régi nem csoda, hogy tíz év után elfárad...
Ha a 2db jogosítvánnyal rendelkező magzatod azért könyörög, hogy a 360-ast cseréld már el valami klassz bukólámpásra, hozzám ne gyere! (Gulyáslevessel megpróbálhatsz kiengesztelni!)
Két esős nap után kiváncsi lennék mások tapasztalataira: ez tényleg üzemi állapot, hogy a csomagtartóban térdig ér a víz? Szinte szó szerint, mert a pótkerék alatti gumidugóban lévő furatok a kosztól el voltak dugulva, így ott mintegy 15 centi víz állt! Most már kidugaszoltam, de így sem normális, ha nem marad benn. Ha jól emlékszem Kisagy mintha nemrég fejtegette volna, hogy a csomagtérajtó tömítés
csere nem old meg semmit. Hát akkor mi? Aszály? Ha valakinek van rutinja a javí-
tásban,nagyon várom az ötleteit, mert ez így elkeserítő!
Egek! Most komolyan, hol gyártanak ma már ilyen Autókat?! Ebben az autóban lélek van, ezt minden túlzás nélkül szívvel tervezték, egyértelműen az emóciókra hatva. A C30 csak árnyéka ennek a lelkes koncepciónak, amely a 480-asban öltött testet. Újra a régi lemez, tudom, de nem tud nem bosszantani, hogy gyakorlatilag az összes gyártó (helyesebb volna talán összeszerelő cégeknek hívni őket) a Hondától a BMW-n, Saab-on át a mostani Volvokig bezárólag plasztik és nem épp szép, egyedi tömegtermékekkel árasztják el az utcákat. Talán az Alfa még kivétel.
Az ebay-en hirdette egy manusz, mire licitáltam volna, lezárta vagy véget ért, nem tudom. Irtam neki, azt mondta nem érdekelt senkit, erre én, nekem kell. De nem jött válasz azután. Nem piszkáltam többet.
Igen, a 480-as nekem is nagyon tetszik feketében, olyannyira, hogy gondolkodom, átfényeztetem az egészet, a tetőt úgy is kell, mert tetőablakos megy fel. Ha nem feketére, akkor twotone-ra (zöld-szürke), mivel szürke a színe most.
Köszi! Ehhez én alapvetően béna vagyok, csak gyönyörködöm az autókban, de belenyúlni nem mernék... Van nekem már egy ügyeskezű mesterem, bizonyos kisagy, illetve S. Károly, majd ők megnézik.
A motor komputerének van egy hőmérő szenzora direkt a hidegjárat szabályozásához. Ez esetleg okozhat ilyen problémát, meg még más is persze, ahogy az előttem szóló írta. A fojtószelep alatt, a blokkban keresd.
Azt elhiszem, nekem is tetszik! Bár nélküle is nagyon szép... Fogalmam sincs, honnan lehetne venni, szerintem valami házi verzió lehet. Amúgy ez a fekete 480-as az egyik legszebb, legízlésesebben tuningolt autó, amit a neten találtam.
Íme a többi kép a kocsiról (hollandul sajnos nem tudok):