Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maseratisti Creative Commons License 2014.06.09 0 0 14604

Ja, és a másik meg az hogy olyan autók kerülnek néha eladásra amit nem is gondolnál, nem is tudsz róla hogy ilyenek vannak itthon garázsok mélyén...

 

Egy éve is hirdettek elég korrekt állapotú 425-öst. Full bőrös belső, nem missoni velúr. Régi magyar rendszámmal. Nem is tudtam hogy van ilyen itthon, pedig már vagy 20 éve maseratizom. 

 

Tehát nem csak az a 15-16 autó forog különböző tulajok kezei között amit ismerünk, néha fel-fel bukkannak olyan darabok is amit nem.

 

Elkapkodni nem érdemes ha van egy konkrét álmod akkor azt kell megvalósítani.

Előzmény: lowdesertpunk (14602)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.08 0 0 14603

Nekem ugye karbis, és 3 szelepes. Én ólom pótló adalékot szoktam belelöttyinteni. Biztos ami biztos alapon, de ugye az én gépem még nem katalizátoros. Régebben Shellt, de miután az megszűnt most valami Wyns, meg OMV-s van itthon.

 

Maserati vásárlás, hát én sose olyat vettem amit szerettem volna :-) Első körben egy karbis első szériás 2000 köbcentis kupét kerestem lehetőleg a ritka barna színben, erre vettem egy négyajtós 2,5-ös szürkét :-) Majd jött mell egy kiégett 222 motor és kardán, diffi nélkül, majd ehhez vettem egy motort aminek a felét, meg 9 db felni egy garázsfeltörésnél elloptak. 

 

Ja és közben egy vezérműszíj szakadt motorú, hiányos állapotú kupét :-) (vízhűtő, karbi takaró plénum, és pár apróság hiányzik csak, semmi vészes)

 

Ebből a 425 nagyjából egyben van, vannak hibái, de hadra fogható, (bár a műszaki két éve lejárt) többi meg szanaszét szedve várja a feltámadást. 

 

Én vagyok a példa rá hogyan NEM szabad maseratit venni, ha az ember nem bütykölni, hanem használni szeretné azt.

 

Jó, mondjuk a 425 az relatíve hamar összeállt használhatóvá, és sokat mentem vele 10 év alatt :-) Ma már inkább lassabban csinálnám meg, és jobban, de ezt lassan lehet is újra kezdeni (kasztni)

 

Nálam az a tapasztalat hogy egy tuti állapotú maserati az mindig drágább, de érdemes azt venni, mert több esély van rá hogy keveset kell jen szerelgetni. 

 

A közepes állapotú, amire még legalább az árát beletolod azonnal az a legolcsóbb megoldás.

 

És a nagyon olcsó, ismeretlen előéletű (vagy ismerten előre hatalmas szopás állapotú) darab lesz a legdrágább mire elkészülsz vele :-) Na nekem ebből van 3 :-))))

Előzmény: lowdesertpunk (14602)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.08 0 0 14602

Mar megyek is erte :)

 

A QP formaja nekem annyira nem tetszik. Neztem ezt a 4.24v-t is, de foleg egy kupe lenne a cel (most meg lehet).

 

Nektem mennyi ido alatt lett meg a kiszemelt darab? Gondolom nem valtozik tul gyorsan a piac, de nem is szeretnem elkapkodni, csak hogy legyen valami.

 

Mas kerdes: olvastam (http://www.maseratighibli.co.uk/home34.htmhttp://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri06ddd.htm), hogy a 92 elott gyartott ket literes 24 szelepes motorok nem birjak az olmozatlan benzint. Volt ezzek kapcsolatban valakinek tapasztalata itt?

Előzmény: maseratisti (14601)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.06 0 0 14601

És egy menta zöld quattroporte?

 

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=247323999&cd=635337986160000000&asrc=st|fs

 

Vagy a 2.24v négyajtós változata a 4.24v?

 

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=251971681&cd=635367934020000000&asrc=st|fs

 

ennél elég részletesen leírja a történetet. 

 

Esetleg egy Shamal, ha már ilyen olcsó :-))))))

 

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=252706267&cd=635376712630000000&asrc=st|fs

Előzmény: lowdesertpunk (14600)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.06 0 0 14600

Akkor tenyleg a gyujtogetett szamlakbol lehet csak kiindulni.

 

Ket telefonos beszelgetes + email utan tegnap a beigert kepek helyett annyit kaptam, hogy "I sold the Maserati..". Nem igazan orultem. Tovabb folytatodik a keresgeles.

 

Ezt talaltam meg:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/maserati-224v-vj-maastricht/186993874.html

 

 

De mondjuk ez sem tunik rossznak, csak lenne vagy 3m mire hazakerulne.

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=240381335

Bar ha olyan allapotban van mit irjak, es tenyleg lekovetheto a tortenete akkor jo arnak tunik nem?

Előzmény: maseratisti (14599)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.04 0 0 14599

Ez sajna nem ilyen egyszerű :-(

 

Kizárt hogy a gyár a nem garanciális autók időszakos szervizeit nyilván tartsa.

 

Megkockáztatom azt is, hogy egy magyar vagy osztrák szerviz között sincs átjárható kapcsolat a garancia időn túli szervizek esetében.

 

Hollandok, Belgák, Angolok inkább a szervizszámlákat gyűjtögetik. A másik az hogy ha egy olyan specialista szervizel mint olaszban Candini, vagy a belgáknál a Valenti, esetleg Svájcban a Speedy garage, az tuti csak a saját adatbázisukban van valami.

 

Szóval szerintem nem. Majdnem kizárt. Az én 425-öm pld nem is volt a gyári adatbázisban egyáltalán. Hónapok után jött róla egyáltalán infó, gyári dokumentáció.

Előzmény: lowdesertpunk (14598)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.03 0 0 14598

Ertheto, koszi.

 

Maserati markaszervizeknek van kozponti adatbazisa? A hivatalos szervizeleseket le tudom itthon ellenoriztetni alvazszam alapjan?

Előzmény: maseratisti (14597)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.02 0 0 14597

Na erre senki nem fog tudni neked értelmes választ adni.

 

Tulajdonos, és használat függő erősen. Hogy bántak a kocsival, ki szervizelte, mindig időben megkapott-e minden alkatrészt, és az megfelelő minőségű volt-e, milyen kenőanyagokat kapott ... és még millió tényező.

 

Inkább vennék meg egy 200.000-et futott kinti kocsit, ha rendesen dokumentált története van, mint egy itthoni 70.000-es futásteljesítménnyel hirdetett ezredik gazdás kocsit, amin már mindenki végig kontárkodott mindent amit csak lehetett :-(

 

Totalcaron szokták írni hogy "állapotot" veszünk, nem futásteljesítményt :-) Nagyon igaz.

 

Ha hozzá értő szerelő rendszeresen szervizel egy ilyen kocsit, és a tulaj is megfelelőképp bánik vele, nagyon sokat el tud menni egy ilyen motor. És ugyanennek az ellenkezője is igaz. Nem hülye biztos, nagyon könnyen gallyra lehet vágni.

Előzmény: lowdesertpunk (14596)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.02 0 0 14596

Amugy mennyit birnak ezek a motorok az elso felujitasig?

lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.02 0 0 14595

Orulok, hogy felhoztad, ez is rajta van a listamon :)

Az elado szerint jol megy csak par helyen (kerekivek es csomagtarto) rozsdasodik.

Előzmény: maseratisti (14594)
maseratisti Creative Commons License 2014.05.30 0 0 14594

Ez is egy fasza kis ritka gépezet:

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=246756273&asrc=st

 

222,4v. A 222 optikai faceliftes verziója az egyik első szériás 24v 2,8-as motorral ami később a Ghiblikbe is ment. Ez még az elosztós/rotoros gyújtású blokk. Talán mg ABS nélkül, mint a korai ghiblik.

 

Na ebből se fut nagyon sok.  Szép is, olcsó is.

Előzmény: PetiQP (14593)
PetiQP Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14593

Ha lesz lehetőség egyszer fel kellene kerekedni Hollandiába (ha valakinek kellene kocsi), bár ugye azért elég messze van, tehát szállás és üzemanyag mindenképpen rámegy egy treviso-i olasz autóhoz képest, de sok autó van ott és olcsóbbak. Például amerikai autók félelmetes mennyi van....

 

 

Előzmény: maseratisti (14590)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14592

Ezt en is neztem, de nekem is gyanus volt az ara. Bar autoscout24-en is tenyleg olcsobbak a hollandok.

Előzmény: PetiQP (14589)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14591

Kozben megneztem a gepet mert ott volt a szomszedban es sajnos, ha lassan is, de esszeruen gondolkodva en is erre jutottam. Ha tobb idom es tapasztalatom lenne lehet nekivagnek rendberakni (uj turbok, alvazvedelem, fenyezes, benzin-, es vakuum-csovek, elektronika, kopo alkatreszek, stb.) de igy elsore nem. Most meg ugyis be kell fejezni egy masikat (igaz az offroadra lesz, egy 80-as G merci).

 

Viszont azota amit tudtam elolvastam a temaban, es egyre jobban beszippant annak ellenere, hogy latom lesz mindig valamit csinalni. Mondjuk alapbol is regebbiek kozott keresgeltem.

 

Szerintetek melyik biturbokat erdemes nezni? A 2.24v tetszik, ahogy olvasgattam 89-90 kornyekere sikerult is kikuszobolni a korabbi hibak nagy reszet is. A kulfoldi oldalak alapjan ugy latom, hogy 6000 euro korul mar lehet normalisabbat kapni. Persze egy Shamal, Racing vagy Ghibli sem lenne rossz, de azok mar egy kategoriaval feljebb vannak.

Előzmény: PetiQP (14586)
maseratisti Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14590

Most a 2.24v, a Ghibli, meg a QP IV van abban a negatív "hullámban" amikor egyes piacokon "gombokért" meg lehet venni. A régebbi biturbo már klasszikus, annak az ára lassan de biztosan kúszik felfelé, ezek meg most érik el a mélypontot.

 

 

Főleg azért mert kint ezekből még azért sok van, a presztizsük már nincs meg, de a biztosítás és egyebek viszont nagyon drágák rá kint (főleg a Britteknél, azért van a Eurosparesen annyi bontani való látszólag sértetlen ghibli meg QP, mert van valami kisebb baja - mondjuk hengerfejtömítés, vagy főtengely szimering - amit a szakember megjavítana mondjuk 3-4000 fontért + az éves bizti = az autó értéke)

 

Inkább eladja.

 

Egyébként itt is írja hogy egyben van a gép de foglalkozni kell vele...tehát szokásos apró biturbo nyűgök tuti vannak. 

Előzmény: PetiQP (14589)
PetiQP Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14589

Szinte már gyanúsan olcsó...bár azt látom mindenféle típusnál, hogy Hollandiában sokkal olcsóbbak a régi autók...

Előzmény: maseratisti (14588)
maseratisti Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14588

Ha már a 2,24v tetszett meg neki akkor hozd be neki ezt :-)

 

http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri36bbbb.htm

 

Az Enrico,s honlapra csak Maserat szerető ember nézeget és hirdet, ebből kindulva, meg abból hogy a hollandok belgák rendesen karban tartják az oldtimereket/youngtimereket, nem lehet rossz a kocsi, és "csak" 2500 euro, de már a ráncfelvarrott dizájn.

 

Full gyárinak tűnik, a rengeteg plüss állatkát kivéve a beltérben :-)

 

 

 

 

Előzmény: PetiQP (14587)
PetiQP Creative Commons License 2014.05.28 0 0 14587

Kövezzetek meg, de én például ezért az Alfa Romeo-ért nagyon elmennék....tudom, hogy ez Maserati fórum, de én annyira szeretem az összes olasz autót....és egy ekkora gengszter Alfát szívesen birtokolnék :)

 

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=250534970&asrc=st

 

2.0 V6, hátsókerékhajtás, mi kell még? Kicsit javítani, kicsit szerelgetni jááááj és forgalomba is lehetne helyezni....

PetiQP Creative Commons License 2014.05.28 0 0 14586

Felejtsd el azt az autót, még a sokkal jobb állapotú idős autókkal is (a Maserati főleg) mindig vannak gondok, nem egy olyannal ami már párszor vissza lett hozva a halálból....főleg olyan jó balkáni megoldásokkal ahogyan itthon sokan szerelnek: "Jó lesz ez így is"......

 

Miért nem választasz egy régi Alfát, Fiatot vagy Lanciát, ehhez közeli összegért csak olyanban lehet nagyon nagy odafigyeléssel gondolkodni. De abban lehet. És az sem fog gyakran szembejönni veled. Ha meg igen, max integettek egymásnak :)

Előzmény: lowdesertpunk (14585)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.05.23 0 0 14585

Sziasztok,

 

uj vagyok itt, illetve a tema is uj nekem.

 

Olyan sportos autot kerestem ami nem jon velem szembe minden kanyar utan, lehet vele neha foglalkozni, javitgatni, de amikor kell hasznalhato es oromet okoz. Havi kb. 1500-2500 km (neha Budapest, nem dugoban, altalaban tobb autopalya) es evi 1-2 kirandulas lenne a menu.

 

Igy talaltam meg en is ezt az autot. Ahogy meglattam rogton megtetszett es azota nem hagy nyugodni. Elkezdtem utana olvasni es igy jutottam ide is. Viszont ez a mondat elegge elbatortalanitott. Tudnal esetleg kicsit tobbet mondani mi tortent vele? Volt esetleg valami sotet folt a multjaban? Szamithatok jora is?

 

Koszonom

Előzmény: shami (14581)
Mauro Creative Commons License 2014.05.08 0 0 14584
Mauro Creative Commons License 2014.05.08 0 0 14583
shami Creative Commons License 2014.04.29 0 0 14582

Emberek!  Május 1-én nadapi majális!

 

Indulás 9-kor a régi balatoni úti Shell kúttól (a szerpentin feletti).  Aki nem Budapestről vagy erről a részéről jön, azzal Nadapon találkozunk 10 óra magasságában (vagy csatlakozik közben, de jelezze).

 

100 éves a Maserati, mi meg 10 éve találkozunk Nadapon :-)  Meg kell ünnepelni!

shami Creative Commons License 2014.04.29 0 0 14581

Ó, a szegény kicsikém, már megint eladó...  A fél ország végigment rajta már.

Előzmény: Cucmey (14575)
vajopi Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14580

Szia!

 

én nem régen vettem egy '97-es QP-t. Teljesen rendben volt, patika állapot. Mégis, amit csináltunk rajta: bal első rugó csere (ezért a jobb is), összes fék, olajok, vezérműszíj, görgök. Ez kb 2 hónapot tartott, mert a megfelelő alkatrészeket, normális áron nehéz volt beszerezni. Ez volt így ca 700e. Az a 2.24-es nem drága 990e-ért. Ha még rá kell költeni 1 milliót, akkor is még bőven jól jársz! Ritka autó és szép autó. Ha nincsen elegendő pénzed, akkor nincsen értelme. Ez akkor néz ki jól, ha vigyáznak rá. Milyen Maserati az, amelyik egy külső kerület szürke kis utcájában rohad?

Előzmény: Cucmey (14575)
PetiQP Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14579

Szerintem ez most a legeslegjobb Maserati ajánlat a piacon. 

 

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=249719831&asrc=st

 

A leírás alapján katalizátort is cserélni kellene, megoldható az? Ki lehet ezt váltani utángyártottal, hogy itthon kapjon kpm-es műszakit, hivatalosan gondoltam, mert nyilván kamut kapna, de komolyan, hogy tényleg jók legyenek az értékek?

 

Elképesztő, szerintem a legjobb Spyder amit eddig láttam, színben, kinézetben, belső szempontból.

PetiQP Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14578

Pedig sajnos ez csak úgy derül ki, ha személyesen megnézi az ember. Bár ez a szegény konkrét autó ha jól tudom kézről kézre jár, mintha mindenkinek beletörne a bicskája. El tudom képzelni, hogy a Magyarországon töltött 10-20 éve alatt hány "jó lesz ez így is" megoldást látott az autószerelőktől. De ezt csak feltételezem a tapasztalataim alapján. Plusz érdekes, hogy egész Európa legszuperebb piaca lennénk ha külföldön sokszorosáért megvehető autókat itthon aprópénzért tudunk adni :P ... bár gondolom nem véletlenül! Ez egy 10.000 euros kocsi külföldön....félelmetes.

Előzmény: Cucmey (14577)
Cucmey Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14577

Főleg Győrben használnám tömbnyire jobb minőségű utakon.

Dugó szinte soha sincs lehet normálisan haladni. Havonta kb 500 kilométert illetve hosszabb kirándulásokra használnám autóúton. Autópályán nem is tudom mikor voltam utoljára.

Télen nyáron menne és sajnos garázsom sincs.  

1 millióért kicsit olcsónak tűnik nekem ezért voltam kíváncsi hogy érdemes e egyáltalán megnézni vagy rögtön vihetném a szervizbe és hagyhatok ott az autószerelőnek még egy milliót ezen kívül. :) 

Előzmény: maseratisti (14576)
maseratisti Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14576

15 éve ez a kérdés :-) Rendes válasz még mindig nincs rá.

 

Mindenkinek mást jelent az a fogalom hogy "mindennapi használat"-ra alkalmas autó.

 

Mindennapi használat az is ha egy vidéki kisváros jó minőségű útjain zavarsz le napi 25-30 km-t, meg az is ha Budapesten napi 2-3 órákat araszolsz a dugókban.

 

Előbbi esetben simán bírni fogja évi 100-150.000-es szerviz cédulával, utóbbi esetben meg nincs az a pénz amit ne lehetne rá elkölteni.

 

Ha télen/esőben/sárban használod rozsda előbb-utóbb tuti lesz, ha csak a garázsban áll akkor is tuti tönkremegy valami, meg kell találni az arany középutat.

Előzmény: Cucmey (14575)
Cucmey Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14575

Sziasztok! 

Szerintetek ránézésre mennyi pénzt kell erre még rákölteni hogy mindennapi használatra alkalmas autó legyen belőle? 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/maserati/2.24/maserati_2.24-7845088

Köszi. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!