Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.28 0 0 14616

Koszi, kozel is van, de hetfon megyek Hollandiaba. Ket Ghibli es egy masodik verzios 2.24 van tervben, remelem az egyikkel jovok haza.

Előzmény: maseratisti (14615)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.24 0 0 14615

Tudom hogy nem vagy quattroporte fan, de érdemes lenne megnézni:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/maserati/quattroporte/maserati_quattroporte_24v-8022375

 

Nekem ez a gép pld új, nem emlékszem hogy találkoztam volna vele. (2.8-as motor az egyik legjobb választás bele)

Előzmény: lowdesertpunk (14614)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.23 0 0 14614

Sejtettem, hogy nem tudok ujat mutatni :)

Előzmény: maseratisti (14613)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.23 0 0 14613

Igen, sajna már egy fél éve nem frissített :-(

 

Pedig anno szinte 2 hetente érdemes volt odakattintani :-)

Előzmény: lowdesertpunk (14612)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.22 0 0 14612

Talaltam egy erdekes sorozatot amiben egy srac darabokra szed egy Spyder-t:

https://www.youtube.com/watch?v=_G98MWBJ3Qc

 

Sajnos nincs vege pedig kivancsi lennek az eredmenyre.

lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.22 0 0 14611

igen, ez tul kapos volt. tegnap mar el is adta...

Előzmény: maseratisti (14610)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.19 0 0 14610

Na ez tényleg nagyon tuti. (legalábbis fotók alapján)

Ráadásul Eindhowenbe megy fapados járat :-) (wizz)

Belefér egy napba megnézni. A hajnalival ki, az estivel haza :-)

Előzmény: lowdesertpunk (14609)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.19 0 0 14609

Ez most kerult fol, nem tunik rossznak

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=253456963

maseratisti Creative Commons License 2014.06.17 0 0 14608

Nadapon is ott volt egyszer, ha jól emlékszem :-)

Előzmény: shami (14607)
shami Creative Commons License 2014.06.17 0 0 14607

Ez a metálzöld Ghibli tényleg jó autó, volt egyszer esztergomi Alfa talin, ahova a  Maseratikat is meghívták.

Előzmény: maseratisti (14606)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.12 0 0 14606

A 8000 euro Ghibliben az elég korrekt ár, nem nagyon láttam értelmes állapotút ez alatt.

 

Ez ahogyan számoltál vele kb 3 milla mire itthon van, és ennyi most itthon a piaci ára egy akármilyen ghiblinek (jó is, rossz is) csakhogy itthon egy eladó Ghiblit tudok (ha még megvan) de azt itthon nem is hirdették mert patika állapot, és dupla pénz. 

 

http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri36ppp.htm

 

Ennyiért meg itthon az életbe nem megy el, pedig azért a kocsiért ez teljesen korrekt ár. Keveset futott, jól dokumentált, szép állapotú ghiblik reálisan 17-22.000 euro között mozognak :-(

Előzmény: lowdesertpunk (14605)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.12 0 0 14605

Igen, a 3 szelepes az elvileg nem erintett ilyen szempontbol.

 

Ugy latom akkor te mar tenyleg sok mindent tapasztaltal :) Garazsfeltores az eleg gaz, nem is mondok semmit... biztos "csillogtak" a felnik :( Es ezeket is mind itthonrol sikerult osszeszedni?

 

Valahova a kozepes es a jo allapotu koze probalok loni, kis butykoles nem gond, de azert hasznalgatnam is.

 

Igazabol az elmult par napban azt a piros Ghiblit probaltam lenyomozni. Kiderult, hogy az gazdaja nem is ertett hozza es nem is szervizeltette agyon. 2012-ben volt egy szervizen: teljes kuplung csere, uj gombcsuklok, hatso fekek javitasa es meg par aprosag. Eredetileg azert vitte el mert 60km/h felett rezonalt az auto. Mivel rahajtott valami fara es az egyik felni megadta magat. A kuplungot ki sem akarta fizetni mert nem hitte el, hogy cserere szorult (gyakorlatilag a tarcsabol nem maradt semmi).

 

Kulonben nagyon keszsegesek voltak (http://www.auto-forza.nl/), vagy fel orat beszeltunk telefonon, elmeselt mindent, illetve, hogy mire kell egy vasarlasnal figyelni. 2009-ben lattak egy masik helyen (http://www.maseratispares.com/), de akkor nagyon nem nyultak hozza (vezermuszij meg par szuro), azt hiszem nem sokkal korabban kerult a jelenlegi tulajdonoshoz. Szelep allitas azt hiszem idoszeru lenne, egyik helyen sem csinaltak meg, illetve termeszetesen az uj vezermuszij mellett lehet a lancot is cserelni kene.

 

Ha max. 8000-ben meg tudunk allapodni, lehet kimegyek, es ellenoriztetem (szivargas + kompresszio tesztet is megcsinaljak) az egyik helyen, ugy tunt ertenek a Biturbokhoz. Igy max. az utat bukom, akkora nagy meglepetes talan nem erhet. Realis lehet ez az ar?

Előzmény: maseratisti (14604)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.09 0 0 14604

Ja, és a másik meg az hogy olyan autók kerülnek néha eladásra amit nem is gondolnál, nem is tudsz róla hogy ilyenek vannak itthon garázsok mélyén...

 

Egy éve is hirdettek elég korrekt állapotú 425-öst. Full bőrös belső, nem missoni velúr. Régi magyar rendszámmal. Nem is tudtam hogy van ilyen itthon, pedig már vagy 20 éve maseratizom. 

 

Tehát nem csak az a 15-16 autó forog különböző tulajok kezei között amit ismerünk, néha fel-fel bukkannak olyan darabok is amit nem.

 

Elkapkodni nem érdemes ha van egy konkrét álmod akkor azt kell megvalósítani.

Előzmény: lowdesertpunk (14602)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.08 0 0 14603

Nekem ugye karbis, és 3 szelepes. Én ólom pótló adalékot szoktam belelöttyinteni. Biztos ami biztos alapon, de ugye az én gépem még nem katalizátoros. Régebben Shellt, de miután az megszűnt most valami Wyns, meg OMV-s van itthon.

 

Maserati vásárlás, hát én sose olyat vettem amit szerettem volna :-) Első körben egy karbis első szériás 2000 köbcentis kupét kerestem lehetőleg a ritka barna színben, erre vettem egy négyajtós 2,5-ös szürkét :-) Majd jött mell egy kiégett 222 motor és kardán, diffi nélkül, majd ehhez vettem egy motort aminek a felét, meg 9 db felni egy garázsfeltörésnél elloptak. 

 

Ja és közben egy vezérműszíj szakadt motorú, hiányos állapotú kupét :-) (vízhűtő, karbi takaró plénum, és pár apróság hiányzik csak, semmi vészes)

 

Ebből a 425 nagyjából egyben van, vannak hibái, de hadra fogható, (bár a műszaki két éve lejárt) többi meg szanaszét szedve várja a feltámadást. 

 

Én vagyok a példa rá hogyan NEM szabad maseratit venni, ha az ember nem bütykölni, hanem használni szeretné azt.

 

Jó, mondjuk a 425 az relatíve hamar összeállt használhatóvá, és sokat mentem vele 10 év alatt :-) Ma már inkább lassabban csinálnám meg, és jobban, de ezt lassan lehet is újra kezdeni (kasztni)

 

Nálam az a tapasztalat hogy egy tuti állapotú maserati az mindig drágább, de érdemes azt venni, mert több esély van rá hogy keveset kell jen szerelgetni. 

 

A közepes állapotú, amire még legalább az árát beletolod azonnal az a legolcsóbb megoldás.

 

És a nagyon olcsó, ismeretlen előéletű (vagy ismerten előre hatalmas szopás állapotú) darab lesz a legdrágább mire elkészülsz vele :-) Na nekem ebből van 3 :-))))

Előzmény: lowdesertpunk (14602)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.08 0 0 14602

Mar megyek is erte :)

 

A QP formaja nekem annyira nem tetszik. Neztem ezt a 4.24v-t is, de foleg egy kupe lenne a cel (most meg lehet).

 

Nektem mennyi ido alatt lett meg a kiszemelt darab? Gondolom nem valtozik tul gyorsan a piac, de nem is szeretnem elkapkodni, csak hogy legyen valami.

 

Mas kerdes: olvastam (http://www.maseratighibli.co.uk/home34.htmhttp://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri06ddd.htm), hogy a 92 elott gyartott ket literes 24 szelepes motorok nem birjak az olmozatlan benzint. Volt ezzek kapcsolatban valakinek tapasztalata itt?

Előzmény: maseratisti (14601)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.06 0 0 14601

És egy menta zöld quattroporte?

 

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=247323999&cd=635337986160000000&asrc=st|fs

 

Vagy a 2.24v négyajtós változata a 4.24v?

 

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=251971681&cd=635367934020000000&asrc=st|fs

 

ennél elég részletesen leírja a történetet. 

 

Esetleg egy Shamal, ha már ilyen olcsó :-))))))

 

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=252706267&cd=635376712630000000&asrc=st|fs

Előzmény: lowdesertpunk (14600)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.06 0 0 14600

Akkor tenyleg a gyujtogetett szamlakbol lehet csak kiindulni.

 

Ket telefonos beszelgetes + email utan tegnap a beigert kepek helyett annyit kaptam, hogy "I sold the Maserati..". Nem igazan orultem. Tovabb folytatodik a keresgeles.

 

Ezt talaltam meg:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/maserati-224v-vj-maastricht/186993874.html

 

 

De mondjuk ez sem tunik rossznak, csak lenne vagy 3m mire hazakerulne.

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=240381335

Bar ha olyan allapotban van mit irjak, es tenyleg lekovetheto a tortenete akkor jo arnak tunik nem?

Előzmény: maseratisti (14599)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.04 0 0 14599

Ez sajna nem ilyen egyszerű :-(

 

Kizárt hogy a gyár a nem garanciális autók időszakos szervizeit nyilván tartsa.

 

Megkockáztatom azt is, hogy egy magyar vagy osztrák szerviz között sincs átjárható kapcsolat a garancia időn túli szervizek esetében.

 

Hollandok, Belgák, Angolok inkább a szervizszámlákat gyűjtögetik. A másik az hogy ha egy olyan specialista szervizel mint olaszban Candini, vagy a belgáknál a Valenti, esetleg Svájcban a Speedy garage, az tuti csak a saját adatbázisukban van valami.

 

Szóval szerintem nem. Majdnem kizárt. Az én 425-öm pld nem is volt a gyári adatbázisban egyáltalán. Hónapok után jött róla egyáltalán infó, gyári dokumentáció.

Előzmény: lowdesertpunk (14598)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.03 0 0 14598

Ertheto, koszi.

 

Maserati markaszervizeknek van kozponti adatbazisa? A hivatalos szervizeleseket le tudom itthon ellenoriztetni alvazszam alapjan?

Előzmény: maseratisti (14597)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.02 0 0 14597

Na erre senki nem fog tudni neked értelmes választ adni.

 

Tulajdonos, és használat függő erősen. Hogy bántak a kocsival, ki szervizelte, mindig időben megkapott-e minden alkatrészt, és az megfelelő minőségű volt-e, milyen kenőanyagokat kapott ... és még millió tényező.

 

Inkább vennék meg egy 200.000-et futott kinti kocsit, ha rendesen dokumentált története van, mint egy itthoni 70.000-es futásteljesítménnyel hirdetett ezredik gazdás kocsit, amin már mindenki végig kontárkodott mindent amit csak lehetett :-(

 

Totalcaron szokták írni hogy "állapotot" veszünk, nem futásteljesítményt :-) Nagyon igaz.

 

Ha hozzá értő szerelő rendszeresen szervizel egy ilyen kocsit, és a tulaj is megfelelőképp bánik vele, nagyon sokat el tud menni egy ilyen motor. És ugyanennek az ellenkezője is igaz. Nem hülye biztos, nagyon könnyen gallyra lehet vágni.

Előzmény: lowdesertpunk (14596)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.02 0 0 14596

Amugy mennyit birnak ezek a motorok az elso felujitasig?

lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.02 0 0 14595

Orulok, hogy felhoztad, ez is rajta van a listamon :)

Az elado szerint jol megy csak par helyen (kerekivek es csomagtarto) rozsdasodik.

Előzmény: maseratisti (14594)
maseratisti Creative Commons License 2014.05.30 0 0 14594

Ez is egy fasza kis ritka gépezet:

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=246756273&asrc=st

 

222,4v. A 222 optikai faceliftes verziója az egyik első szériás 24v 2,8-as motorral ami később a Ghiblikbe is ment. Ez még az elosztós/rotoros gyújtású blokk. Talán mg ABS nélkül, mint a korai ghiblik.

 

Na ebből se fut nagyon sok.  Szép is, olcsó is.

Előzmény: PetiQP (14593)
PetiQP Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14593

Ha lesz lehetőség egyszer fel kellene kerekedni Hollandiába (ha valakinek kellene kocsi), bár ugye azért elég messze van, tehát szállás és üzemanyag mindenképpen rámegy egy treviso-i olasz autóhoz képest, de sok autó van ott és olcsóbbak. Például amerikai autók félelmetes mennyi van....

 

 

Előzmény: maseratisti (14590)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14592

Ezt en is neztem, de nekem is gyanus volt az ara. Bar autoscout24-en is tenyleg olcsobbak a hollandok.

Előzmény: PetiQP (14589)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14591

Kozben megneztem a gepet mert ott volt a szomszedban es sajnos, ha lassan is, de esszeruen gondolkodva en is erre jutottam. Ha tobb idom es tapasztalatom lenne lehet nekivagnek rendberakni (uj turbok, alvazvedelem, fenyezes, benzin-, es vakuum-csovek, elektronika, kopo alkatreszek, stb.) de igy elsore nem. Most meg ugyis be kell fejezni egy masikat (igaz az offroadra lesz, egy 80-as G merci).

 

Viszont azota amit tudtam elolvastam a temaban, es egyre jobban beszippant annak ellenere, hogy latom lesz mindig valamit csinalni. Mondjuk alapbol is regebbiek kozott keresgeltem.

 

Szerintetek melyik biturbokat erdemes nezni? A 2.24v tetszik, ahogy olvasgattam 89-90 kornyekere sikerult is kikuszobolni a korabbi hibak nagy reszet is. A kulfoldi oldalak alapjan ugy latom, hogy 6000 euro korul mar lehet normalisabbat kapni. Persze egy Shamal, Racing vagy Ghibli sem lenne rossz, de azok mar egy kategoriaval feljebb vannak.

Előzmény: PetiQP (14586)
maseratisti Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14590

Most a 2.24v, a Ghibli, meg a QP IV van abban a negatív "hullámban" amikor egyes piacokon "gombokért" meg lehet venni. A régebbi biturbo már klasszikus, annak az ára lassan de biztosan kúszik felfelé, ezek meg most érik el a mélypontot.

 

 

Főleg azért mert kint ezekből még azért sok van, a presztizsük már nincs meg, de a biztosítás és egyebek viszont nagyon drágák rá kint (főleg a Britteknél, azért van a Eurosparesen annyi bontani való látszólag sértetlen ghibli meg QP, mert van valami kisebb baja - mondjuk hengerfejtömítés, vagy főtengely szimering - amit a szakember megjavítana mondjuk 3-4000 fontért + az éves bizti = az autó értéke)

 

Inkább eladja.

 

Egyébként itt is írja hogy egyben van a gép de foglalkozni kell vele...tehát szokásos apró biturbo nyűgök tuti vannak. 

Előzmény: PetiQP (14589)
PetiQP Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14589

Szinte már gyanúsan olcsó...bár azt látom mindenféle típusnál, hogy Hollandiában sokkal olcsóbbak a régi autók...

Előzmény: maseratisti (14588)
maseratisti Creative Commons License 2014.05.29 0 0 14588

Ha már a 2,24v tetszett meg neki akkor hozd be neki ezt :-)

 

http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri36bbbb.htm

 

Az Enrico,s honlapra csak Maserat szerető ember nézeget és hirdet, ebből kindulva, meg abból hogy a hollandok belgák rendesen karban tartják az oldtimereket/youngtimereket, nem lehet rossz a kocsi, és "csak" 2500 euro, de már a ráncfelvarrott dizájn.

 

Full gyárinak tűnik, a rengeteg plüss állatkát kivéve a beltérben :-)

 

 

 

 

Előzmény: PetiQP (14587)
PetiQP Creative Commons License 2014.05.28 0 0 14587

Kövezzetek meg, de én például ezért az Alfa Romeo-ért nagyon elmennék....tudom, hogy ez Maserati fórum, de én annyira szeretem az összes olasz autót....és egy ekkora gengszter Alfát szívesen birtokolnék :)

 

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=250534970&asrc=st

 

2.0 V6, hátsókerékhajtás, mi kell még? Kicsit javítani, kicsit szerelgetni jááááj és forgalomba is lehetne helyezni....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!