Azt vki nem tudja esteleg, higy kozteruleten evenyes muszakival rendelkzo autot hogyan es meddig kehet parkoltatni? Mert kozteresek csak azzal foglalkoznka, aminek nincs evenyes muszakija, vag ykinvsn vona, de azzal, ami mondjuk 1!5 eve all egybhelyben, arra nem mondanak semmit, csak azt h ok nmem tudjka megallapitani h hasznalva van-e vagy sem. Jol gondolom h ervenyes muszakival ott parkoltatom ameddi le nem jar, ahol cska akarom (kozterulet).
mert pl van aznipartelep utcaban egy parkolo, szembe a bekas kft-vel (nem a pennye, nem a self stire-e), hanem sztem a kerulete, es aznottlakok hasznaljak,,mamr joideje all ott 8-9 kisteherauto ( fiat ducato, renaul master, berlingo, kia, stb)l egyhekyebn. Van muszakijuk, de latszi rajtuk h parkoltatjak oket. Ez ellene semmit sem lehet tenni?
Pedig a Lime már elérhető a III. kerület egy részében is, pont a héten próbáltam ki. Autó helyett mentem vele, bringaúton.
Szerintem nagyon jó kiegészítése a közösségi közlekedésnek, az autó kiváltásának.
Nyilván nem a Lime lesz a tömeges megoldás, ahhoz drága.
De ha lenne egy ilyen szolgáltatás (e-bike, e-roller), amire bizonyos korlátok között érvényes a bérlet, vagy vehetnél a bérlet mellé időegységeket, akkor sokan használnák szerintem.
1es villamossal járok minden reggel komoly harc van a Zay utca környékén a P helyért. Én bőven a Shell kút után állok meg. gyalogolni tudok az a baj amikor cipelek valamit.
Az egy jövőbeli metróvonal megállójának is ki van jelőlve régóta. De az "ideiglenes" park jellegéhez a belső-óbudaiak most már nagyon ragaszkodnak, aki ahhoz hozzá merne nyúlni, az garantáltan búcsút mondhatna a polgármesteri széknek.
A parkolási és forgalmi problémák egy meg nem oldott kormányzati feladat (agglomerációs közlekedés) fővárosra, illetve a kerületekre tolt következményei.
A népek autóval járnak be a Dunakanyar és a Pilis felől, mert ez -- bár ha őket kérdezed, kényelmetlennek fogják nevezni -- kényelmesebb opció, mint a vonat/busz/hév/stb.
És itt, Óbudán csapódnak be, nagy részük itt rakja le az autót; de addig is csinálja dugót nekünk is.
Mert ha az ingyenes marad, akkor az oda érkezőknek nem maradna hely, ugyanis P+R-nek lenne használva. A dolgozóknak pedig - elvileg - a parkon belül van ugye a parkolás. Amúgy ez lehetett az elv, más kérdés, hogy ezt így az ott dolgozók, de bent parkolót nem kapók szívják meg elsősorban. (De a másik változatot is megszívták volna, ha nem korán mennek dolgozni...)
Speciel a zónakijelölésről a Bús vezette kerület kérésére a Tarlós vezette főváros döntött. A mostaniak pedig ebben a kérdésben "elfelejtettek" ellenzékieskedni. Milyen véletlen.
Most voltak nálam mesterek Újbudáról dolgozni. Kérdik miért váltottuk le az öreg Tarlóst. Mondom ne tőlem kérdezze hanem a "demokratáktól".. itt van ez kellett.
Reggelente tök üres a Kunigunda utca és minden fizetős hely a zóna után meg világháború az autók között a parkolóhelyért. Úgyse fizetek. És a többiek sem. Tudom.
Aki megmondja, hogy pl. a Gázgyárnál miért lett fizetős, azon kívül persze, hogy a dolgozónak jobban megérje a döntéshozó haverja által az egykori deltavágány helyén kialakított parkolójában bérletet váltania ahelyett, hogy fizetne a közterületi parkolásért, azt meghívom egy óra parkolásra a III. kerület bármelyik részén.
Ott van aflórán térrel szembe, a vörösávári és a kiscelli közütt egy óráis placc. Oda miért nme tudnka egy többszintes mélygarázst építeni, p+r-rel? és föld alatt el lehetne jutni az 1-esig, hévig, szentétkeétrre, stb. Elég jó p+r leheten belőle.
De vmiért a fizetős pakrolás az eső, arra nem gondolnak, hogy ennek milyne hatásai vannak. Persze, kelljen fizetni, na de majd csak akkor kelljen, ha van sok-sok p+r (ami békásnál meg kaszsánál van, az röhej, ócska) meg normális tömegközlekedés, illetve utak.
A gázgyárnál a graphisoft előtt lrkaták a sodert és az a pakroló?? gratula.
Eddig az új vezetés kb szarabb, mint az előző... ezek is csak henyélnek és lubickolnak a semmittveésben. jó, mindneféle sündisznóvédelmi egylet meg hanbsoló huszadrangú baormságok azért alakulnka. és dobálják a postaládába a szavazólapkat, hogy van 1 millió ft, mit csináljanak vele...
Köszi. Elengedtem Kaszást és a környéket. Ma reggel a Bécsi úton felfelé a Shell kút felett álltam meg. Ott jobb helyek vannak mert nem egy lebontott autóra szeretnék du érkezni a munkából.
Ott kavarognak autók százai , családok cihelődnek fel a sétára. HÉV felejtős fonódo villamossal jövök be.
Ott rohadjanak meg egy fillért se fizetek ezeknek.