A napokban kaptam egy levelet+csekket kedves szülővárosom parkolási cégétől, hogy 2005-ben parkolójegy mentesen vettem igénybe egy darab földet és legyek szíves uszkve 8000 Ft-ot átengedni a magaméból. Mivel eddig ilyesmivel nem zaklattak, gondoltam, hogy nincs minden rendben a bizonyítékok terén, bementem hozzájuk tájékozódni. A fotókat meg a helyszínt megnézve beugrott az eset. Tavaly télen néhány percre kiugrottam egy ismerősömhöz és bizony rossz helyen hagytam a gépet. Amikor visszatértem, két kamerás egyént láttam somfordálni az autó körül. Lopunk?! Lopunk?! kérdésemre igen magas sebességi fokozatban hagyták el a helyszínt, pedig az agresszív (BMW-s) külső nemigen jellemző rám. Így az ablakomban sem helyezték el a szeretetcsomagot. Az ügyfélfogadó irodában hangot adtam abbéli felháborodásomnak, hogy arcátlanságnak tartom most ezt a 8000 Ft-os csekket így elsőre, és nem vagyok hajlandó kifizetni! Megállapodtunk, hogy néhányszáz forint ellenében eltekintünk egymás további zaklatásától, amit a helyszínen rendeztem, majd távoztam.
Mindkettőt használtan vettem Németországból és mindkettő dízel kombi volt. Az A4 (110 LE) 98-as, az E46 (136 LE) pedig 2001-es évjáratú volt, közvetlen frissítés előtti. Ezt hogy frissítés előtti, azért hangsúlyozom ki mert a 2001 októbere és a 2002 első felében gyárott 320d-knél sok volt a gyermekbetegség (általában a motorvezérlő elektronika), annyi pénzem meg nem volt hogy 2003-ast vegyek.
Audi előny: stabilabb mint a BMW (mondjuk sportfutómű volt alatta)
nekem jobban bejött az elsőkerékhajtás (kinek a pap, kinek a papné)
Audi hátrány: az alacsony hasmagasság miatt sokszor odahúzta az alját
kis lábtér hátul
BMW előny: sokkal nagyobb a hely a hátul utazóknak mint az Audiban
BMW hátrány: lágy rugózás
Amúgy a szokásos kopóalkatrészeken kívül egyiknek sem volt semmi baja. Egyikre sem tudok rosszat mondani, mindkettővel nagyon meg voltam elégedve.
Vásárlás előtt festékvastagságmérővel okvetlenül nézd meg az autót! Szervízkönyv + az összes gyári kulcs meglegyen!
Ja, ha a BMW mellett döntöttél és teheted innen vásárolj mert nem biztos hogy drágább mint a mobile.de-n egy "mezei" kereskedőtől:
Hi Daniken!
De az a baj, hogy 100km lehet az órában, de az nem biztos hogy valós! Hol találok olyan embert, aki laptoppal odajön és leellenőrzi? A tuningról nekem az a véleményem, hogy a jó autókat nem kell, csak jó felni rá és kész, bár van olyan aki azt mondja, hogy konvervatív. Rengeteg szar Civicet lehet látni lesötétítés, kipuf, szárny és 1000 éves, de azért azt hiszi, hogy menő :(
Az a baj, hogy nincs külföldi ismerősöm és nem is tudom, hogy a kintről behozás hogy megy? Köszi
Hello IloveBmw!
Te újjonnnan vetted a tiedet? Szerinted ha vki elad egy 2 éves Bmw-t az mit vesz helyette? 1 új Bmw-t? Ha vki nagyon vigyáz rá, akkor nem sajnálja 2 év után eladni? Kössz
Hi megszállott 325i!
Az 1. Bmw milyen és hány éves volt? stb Leellenőriz tetted e, hogy mennyi a valós km benne és az megeggyezett az óraállással? És most milyet veszel? A vásárlást azt februárra tervezem, csak már most elkezdtek körbenézni, de ha meglesz, bármit veszek is akkor küldök képet Köszi
Hi Höxter!
Mi volt a 320d és az a4 között a különbség? Melyiket találtad jobbnak? stb. Ezeket újonnan v. használtan vetted? És akkor gondolom No-ból? Volt e velük valami gond? Köszi
Dízelre értettem. Szerintem használt BMW dízelt nem szabad venni 4 év fölött, azok már a 200K -s futásteljesítményt súrolják. Nézzetek utána a mobilen.
De annyi pénzre, amit Yayo írt nagyon jó Autót (BMWt) lehet venni, dízelben is. Bár én ennyi pénzre utolsó szériás E39 520d-t vennék.
íme a mi választottunk, hétfőn megyünk utána.Nem baszogatni a nyalóka motor miatt, apumnak kell, s ő 140 fölött szédül :) Ja, s nálunk nincs regadó, ez vámostól 10000 Euró lesz:
na persze, mert az A4-et nem hajtják...muhaha.:-)))
Leon: butított vóccvágen, A Mondeo egy igásló, tök igénytelen, ár-érték arányban a legjobb.használod egy évet és tovább passzolod. ilyen céges autónak jó, épelméjű ember ilyet nem vesz magának. amúgy a Moneok 80%-a flotta eladás.
Felszereltségen és az állapoton nagyon sok múlik.
5-6-7- évesen ez viszi a döntésnél a pálmát.vagy legyen fittipaldi, vagy minimum rengeteg jópofa, praktikus, hasznos dolog legyen benne.
ennyi pénzért simán kapsz jó autót. de legyél résen, én biztosan nem dobnék ki az ablakon ennyi pénzt olyan autóra, ami:
-kereskedőtől van, csak magánszemélyől, vagy itthoni kereskedés aki vállal rá garit
-szervízkönyv, festékvastagságmérő a minimum.
-ne legyen benne 100 k felett
-ilyen dumát, hogy női tulaj és nagy sedán, bullshit!! nem létezik, vagy az is hajtja és minden sarkon megreccsenti:-(
ne legyen sportkipuff, meg sötétítés, meg a többi gagyi baromság.
menj és keresgélj.
miért nem hozol magadnak egy autót kintről?
ha van szlovák ismerősöd, akkor ő az üzembentartó, vagy tulaj , egy másik szerződéssel levéded magad és akkor regadó kilőve.
A legjobb, ha utánanézel, kitalálod mit akarsz, kipróbálod őket és aztán ha megvan, akkor rászállsz a témára, kicsit kikupálódsz és hívsz segítséget.
Mi is autóvásárlás előtt állunk, a második használt BMW kerül a családba. Nem kell félni tőle, csak oda kell figyelni vásárláskor. Ne halgass másokra, akik le akarnak beszélni, azoknak bíztos soha nem volt BMWjük. Legendákat hallottak a fenntartási költségről stb. Használt dízel BMWt tényleg nem ajánlatos venni, de szerintem 4 éven felül. Tényleg hajtják őket, de egy 2,5 éves autót nem lehet kihajtani a világból, ráadásul ezek még garanciában vannak. Szerintem nézhetsz nyugodtan magyarországi autót, szervízkönyvvel, festékvastagságmérővel (én nem vagyok ennek a híve, mert parkoláskor nagyvárosban becsúszhat egy kocc, ajtócsere, attól még király lehet az autó), s nem fogod megbánni. Az a lényeg, hogy ilyen fiatal autó vásárlásánál nincs mitől félni, csak óvakodj a nepperektől, a külföldről hoztam de elveszett a szervízkönyv félétől. Sok szerencsét, s nem haragudnék meg, ha bettennél majd pár képet a szerzeményről!
A segítségeteket szeretném kérni! Autót akarok venni 4,8-5,2 millió között. Én mindenképpen Bmw-t szeretnék, 320d-t, nézegetem milyenek vannak, 2,5 éveset már tudok ennyiből kapni. Nekem nem kell full extrás. Viszont sokan le akarnak arról beszélni, h Bmw-t vegyek, "ráadásul használtat". Ezen kívül még az Accord tetszik. Azt mondják ha ennyit kiadok érte, akkor miért nem újat veszek? "Hülye vagy!"- mondják. Ilyen irányba akarnak terelni: Seat Leon, Ford Mondeo. Ezt is mondják: Ha mindenáron használtat akarsz, akkor miért nem A4? Attól félnek hogy a 2,5 éves Bmw már "gyilkolva van" "Mi van ha megveszed és egy csomót rá kell költeni?!"- Mert akinek jó kocsija van az nyomatja mint az állat (előítélet)
Nem kötözködni akarok, de úgy tűnt mintha az RS kiment volna az egyik kijáraton. Vezettél már M5-öst és RS4-et? Tudod mekkora a különbség? (Az Audi javára)
Magyarországon ma alapvető gond van a jobbratartással, balra tartó kamion mögül kinézni, hogy jönnek e szembe balra tartó autóstársak... horror!
Ködlámpahasználat, téli gumi, tompított fény külterületen, előzés előtt tükörbe nézés, kikanyarodáskor nem csak balra, hanem jobbra is, mert hátha előznek, sávtartás... 10 autósból 4-5 átképzőre mehetne...
Én is roppant útálom azokat a se**fejeket, akik fél méterrel átlógnak a szembesávba .....úgy folyamatosan előzés előtt. Szívesebben vezetnék ilyenkor valami galytörőrácsos ezeréves dzsipet és készítenék némi folytonossági hiányt a paraszt oldalára.....A másik hasonló amikor a kanyarban a külső nagyobb ívben kanyarodó levágja az ívet, oszt mondjuk a Bükkben egy éles kanyarban szembejön velem...
Szeretem még a hülye terepjárósokat, akik legfőképp a KIA és HYUNDAY típusú vadiúj gépükkel a tejszerű ködben kétméterre beállnak a seggembe és még csodálkoznak, hogy a ködlámpámat nem kapcsolom le és még villognak is sértődötten. Pedig tudhatnák, hogy pont miattuk nem kapcsolom le, hátha egy kis visszatartóerőt képvisel és normális követési távolság tartásra kényszeríti őket. Pedig ha normálisan követnének, lekapcsolnám.
3-as kombi Bmw a szembejövőknek fenntartott kanyaródósávban majd az azt követő sraffozott területen előzött. Persze előtte egy 150-200 méteren az orrát félméterrel kijebb nyomta, (már átlógott a szembejövő sávra) hogy ő mostan itten nagyon menni akar. Osztrák rendszámú volt, de nem tartom kizártnak, hogy magyar csóka izmozott benne.
Minden 5-ik előzési szándéknál ezt látom, hogy aki előzni akarja az előtte haladót, a felezővonalon félméterrel kijebb rakja az autót, de nem nagyon zavartatja magát, hogy abban a sávban nem neki van elsőbbsége és jönnenk vele szemben, ő le akarja tolni az előttelévőt. Néhány nappal előtte egy Foskuszos is ezt játszotta, "takarodjál vissza a sávodba, kisköcsög" jeligével rávillantottam, miközben jobbra kellett húzódnom, de nem nagyon zavartatta magát. Hát ilyen a közlekedési morál.