Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sooty Creative Commons License 2018.04.02 0 0 279

Gyűrű, hengerfej, lánc 162ezer km.  A miénkben 136 van most, még nem produkál semmi ilyet, de már parázom. Most kell a futóműben egy szilentet cserélni, illetve a hátsó motortartó megadta magát. Ma megrendeltem, szerintem hétvégén ki is cserélem ezeket.

Előzmény: frici78 (274)
sooty Creative Commons License 2018.04.02 0 0 278

Igen. Jó, de ennek ára van, ezt nem kell elfelejteni. Ez az alapjárati történet meg lehet száz dologtól, ők ki fogják mérni, meg fogják csinálni.

Előzmény: frici78 (277)
frici78 Creative Commons License 2018.04.01 0 0 277

Gyanítom, hogy a BmS lenne az ajánlott, ha Érdről beszélünk, ugye (illetve a korábbi hozzászólásokból is rájuk gondolok)? XXI. kerülettől csak egy ugrás, írok nekik! Köszi :)

frici78 Creative Commons License 2018.03.31 0 0 276

Érd teljesen jó! 

87e km-rel vettem (órában annyi volt), most 162e van benne. 

sooty Creative Commons License 2018.03.31 0 0 275

Mennyi a km, ha ennyi minden volt rajta csinálva?

Szerviz pedig érden.....

Előzmény: frici78 (274)
frici78 Creative Commons License 2018.03.31 0 0 274

Üdv Mindenkinek! Van egy 2003-as K12-es Micrám, CR14DE motoros. Kb 5 éve van nálam, vásárlás után egy szerviz során sikerült a szerelőknek tönkretenni a fojtószelepet (illetve az alapjárati léptetőmotort, lényeg, hogy egy bontottra cserélték) Az alapjáratot akkor márkaszervizben beállították, de azóta sem tökéletes, kb 450 és 800 között ugrál... Teljesen rapszodikusan jön elő a hiba, leginkább az éppen bemelegedett állapotban csinálja (mikor kialszik a kék lámpácska), de teljesen üzemmeleg állapotban is szokta. Jól felszerelt Nissan szerelőnél töltött már egész hétvégét, nála nem jött elő a hiba (rádugott Consult II-vel próbálta befogni a jelet, hiába...)

Volt cserélve lánc szet (nyúlás miatt), gyűrűzve volt a motor, hengerfej fel lett újítva (zabálta az olajat), de ezektől független az ingadozás.

Tudnátok ajánlani egy olyan szakit, aki biztosan rájön a hiba okára és azt orvosolni is tudja (ahhoz nincs kedvem, hogy ma cseréljük ki ezt, hátha, holnap azt, hátha...)? Budapest előny lenne :) Akár állandó szerelő kiválasztás is lehetne belőle az időszakos karbantartások elvégzésére...

Előre is köszönöm!

 

pepe0419 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 273

Köszi, ma megyek a szerelőhöz a másik kocsival, akkor rákérdezek pontosan :)

Előzmény: sooty (272)
sooty Creative Commons License 2018.03.12 0 0 272

Azért nem ártana tudni, hogy pontosabban mi is kell neked.

Van olyan, hogy gyújtó trafó darabja 20ezer, vagy a drágább 30ezer.

De ha még elosztó fedeles akkor abba szoktak csak rotort, vagy házat is cserélni, ezek nagyjából filléres dolgok. Na meg gyertyakábeleket is. Elosztó fedél kevesebb mint 5000Ft.

Ha trafós már, akkor ugye az első fenti árak érvényesek. Ha mind a 4 kell, akkor valóban drága.

De valami rémlik, hogy van valami vezérlő ami 2-2 hengert lát el, és az is szokott galibát okozni. Az egyik kollégának volt korábban ilyen baja, de végül is kiderült, hogy testelési gondok voltak, igaz akkorra már sok mindent kicseréltek neki. (bár asszem az már k12-es volt)

 

Gyújtáskapcsoló betétet is lehet külön kapni, kb 15000ft.

Szóval ha tudod mi kell, keresek szívesen alkatrészt. Mondjuk egy motorkódot nézhetnél hozzá.

 

 

Előzmény: pepe0419 (271)
pepe0419 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 271

sziasztok, Feleségem K11-es, 1995-s ezres benzines Micrája a télen nehezebben indult párszor, mintha nem lett volna szikra, volt olyan is, hogy megállt menet közben. Szerelő szerint a gyújtással lehet gond (gyújtáskapcsoló, vagy tekercs már nem tudom), de azt mondta, hogy utángyártottat nem talált, csak újat, ami 100eFt körül van. A bontón kívül van valakinek ötlete, honnan lehet olcsóbban beszerezni? Köszi. Pepe

E11 CR14 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 270

Eladó kis feleségem korábbi autójából egy K&N 33-2060 sport - betét - levegőszűrő, dobozában.

 

Hibátlan, makulátlan állapot.

5.000 Ft

 

 

Természetesen tisztítva. Olajozva nincsen, azt mindig a behelyzezés előtt szoktam.

 

http://keptarhely.eu/images/2018/03/08/v00/20180308v00ntueyl.jpeg

 

 

Márka: NISSAN

 

Modell: CUBE (Z11)

Típus: 1.4

Modell: MICRA C+C III (K12)

Típus: 1.4 16V

Modell: MICRA II (K11)

Típus: 1.0 i 16V , 1.0 i 16V , 1.3 i 16V , 1.4 i 16V

Modell: MICRA III (K12)

Típus: 1.0 16V , 1.2 16V , 1.4 16V

Modell: NOTE (E11)

Típus: 1.4

JILING Creative Commons License 2018.02.17 0 0 269

Szia! Engem biztosan érdekelne... lehetneazis@gmail.com címre elküldenéd, ha szabad kérnem... Előre is köszöntem!

Előzmény: Tibor.Go (268)
Tibor.Go Creative Commons License 2018.01.28 0 0 268

Üdv Nektek, új vagyok itt.

 

Kérdezném, hogy K11 Kezelési utasítást elektronikus formában, vagy egy linket meg tudna valaki osztani? Angol is jó lenne.

(Túrtam a netet, de csak Service Manual -t találtam - ha érdekel valakit!)

Kösz előre is.

Fokt89 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 267

Közben nekünk megoldódott, egy hibás biztosíték volt a ludas mégis:)

Előzmény: Fokt89 (266)
Fokt89 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 266

Szia

Sikerült megfejteni a problémát? Pont ugyan az van nekünk is, de én még a biztosítékot sem találtam meg.

Tudnál segíteni?

Köszönöm

Előzmény: Szabics_Szfv (262)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.24 0 0 265

Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket,hogy 2004 es Micra indítás után rögtön leáll,vagy nagyon alacsonyra leesik a fordulatszám.Egy kicsi gáz adásával normálisra beáll az alapjárat. Utána menet közben már nem annyira érzékelhető a hiba. Az autó szerelőnél volt előtte,mert a klíma kompresszort kellett javítani,és a javítás idejére le lett véve az akku saru,azóta van ez a hiba. Ha esetleg valaki írna valami jó ötletet,azt meg köszönném!! Sziasztok! Laci

sooty Creative Commons License 2018.01.14 0 0 264

Nem nyílik a bal hátsó ajtó a mikin. Hiába nyitom-zárom ezerszer nem akarja. Járt már valaki így? Lett megoldás?

 

Régen Creative Commons License 2018.01.14 0 0 263

Szia!

Nem lehet hogy a tolatólámpa kapcsoló vagy érzékelő ment tönkre?Ha van benne ilyen akkor azt kellene megnézni szerintem.

Előzmény: Szabics_Szfv (262)
Szabics_Szfv Creative Commons License 2018.01.02 0 0 262

Üdv.

 

Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy nem volt tolótólámpa a K12 micrán. Megcsinálva azonban a javítás után jobb oldalon elment a helyzetjelző (elöl+hátul) előtte jó volt. Hibakeresés során izzó cserélve ezt követően még egy biztosíték volt amely kiment az is cserélve, de még mindig semmi. Valakinek vmi ötlet, hogy mi lehet még? 

Régen Creative Commons License 2017.12.15 0 0 261

Sziasztok!Épp most vettünk egy 2006-os micrát.62ezer km van benne,semmit nem kellett cserélni rajta eddig a szokásosokon kívül(olaj,szűrök..).Viszont olvastam erről a fránya vezérműlánc problémáról.1.2 80le motor van benne.Hol tudok utánajárni hogy ez a hiba melyik motort illetve milyen évjáratot érintett?Vagy mindegyiknél lehet ilyen baj?Egyenlőre hiba nélkül futott az autó,családon belül volt 20e km-es kora óta...

agent.d Creative Commons License 2017.12.03 0 0 260

Üdv!
Büszke 160SR tulajok vagyunk, akik épp babavárásban vannak. Van k12 3 ajtós tapasztalat a klubban babaügyileg? 😊

Arativ Creative Commons License 2017.10.26 0 0 259

Sziasztok!

2005-ös Micránk van (K12-es) és olyan baja lenne, hogy a műszerfal nem mutat semmit: gyújtásnál vagy járó motornál a mutatók nem mozdulnak, óra nem jelez, az irányjelző sem jelez, szóval semmi, tök süket a műszerfal.

Csak az immobiliser és a töltés lámpa világít, mikor elindítom vagy leállítom a kocsit.

Valakinek valami ötlete?

Köszi!

sooty Creative Commons License 2017.10.16 0 0 258

Nekem egyszer volt egy hasonló eset. Szintén nem reagált semmire. Én a vezető oldalon jutottam be, úgy, hogy le kellett pattintani a burkolatot a kilincsről. Szintén semmi reakció. Az biztos, hogy a riasztó nem szólalt meg, de hogy volt-e belső világítás nem tudom. Kulcs szintén nem fordult, igaz nekünk inteligens kulcsunk van. Szóval fel lett töltve az aksi, és a hiba megszűnt. Az autó kb akkor volt 5 éves. Most 10 és azóta sem jött elő ilyen. Ja és az eredeti aksit is most januárban kellett kicserélni benne, vagyis majdnem 10 évet kibírt, a hibajelenség után még 5 évet.

Előzmény: Apaszive (257)
Apaszive Creative Commons License 2017.10.15 0 0 257

A rejtvényt megoldottam, sikerült kinyitnom az utas oldali ajtót és bejutottam a kocsiba. Riasztó megszólalt, majd elhallgatott. Kulcs nem fordítható el a gyújtáskapcsolóban, nem értem miért, hiszen eredeti kulcs. Persze a kormányzár lezárt. Belső világítás nincs, féklámpa,- vészvillogó sem világít. Semmi. Olyan, mintha az akku teljesen lemerült volna. Akku teszt, próbalámpa... világít, de nem valami fényesen. Nem tudom mi a probléma. Holnap majd feltöltöm az aksit, de gyanítom nem ez a probléma ....

Előzmény: Apaszive (256)
Apaszive Creative Commons License 2017.10.15 0 0 256

Szükségem lenne egy kis segítségre. Három hetet ált a kocsi a garázsban (2 ajtós C+C), ma szerettem volna menni vele, de a kulcs távirányítóra nem reagált. Zárva minden. Előzőleg semmi probléma nem volt, a kulccsal simán nyitottam/zártam. Most semmi. Kicseréltem a kulcsban az elemet, de semmi. A műszerfalon a piros kis led sem villog. Az utas oldali ajtó kilincsnél van egy kulcs piktogram és alól egy nyílás, gondolom mechanikusan lehet nyitni az ajtó valahogy. Próbáltam a kulccsal, de nem megy bele. Kérdésem: hogy lehet mechanikusan kinyitni az ajtót? Dúrom a netet, de egyenlőre nem találok megoldást. Segítséget köszönettel veszem!

DannyEl666 Creative Commons License 2017.10.13 0 0 255

A tegnapi kommentemhez szeretném hozzátenni, hogy most találtam egyet eBayen annyi különbséggel, hogy 1.2-es 1987-es Micra K10-ből lett bontva és az enyém 998 köbcentis, szerintetek belepasszolna és megrendelhetem bátran? http://www.ebay.com/itm/Carburettor-dfc306-46-NISSAN-MICRA-K10-1-2-40KW-54ps-Year-bj-1987-1992-/253202167480?hash=item3af40676b8:g:hCgAAOSwna1Z3LeI#shpCntId

horg75 Creative Commons License 2017.10.13 0 0 254

Sziasztok! Segítsetek légyszi nekem,hogy mi lehet a baj?A héten kicseréltem a bal első izzót a kocsiban.(Nissan Micra 2004) Pár nap múlva csak harmadik nekifutásra tudtam beindítani a kocsit mert egyből lefulladt.Ma jöttem haza a munkából a km óra megállt 40- nél majd egy idő után újra elindult.A rádiómat reggel alíg bírtam bekapcsolni majd hazafele jövet magától bekacsolt.Van összefüggés az izzócserével vagy mi lehet a baja az autómnak?Tudtok e jó és megbízható elektronikai szerelől a XIV-XV-XIV kerületben?Köszönöm!

DannyEl666 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 253

Sziasztok!

 

Van egy 1985-ös K10-es Nissan Micrám amin előjöttek a karburátor gondok, sokszor lefullad és a szerelő azt mondta keressek egy karburátor szakértőt vagy esetleg egy új karburátort, tud esetleg valaki segíteni? :)

Monoron lakom és jó lenne, ha a közelben tudnék ilyesmi lehetőséget, előre is köszönöm a segítséget.

Gépeti Creative Commons License 2017.10.12 0 0 252

Szia!

Köszönöm, végül én is ebay-ról rendeltem, már csak meg kell  várnom míg ideér :).

Előzmény: bolisz57 (251)
bolisz57 Creative Commons License 2017.10.11 0 0 251

Szia! Mi No.-ban élünk,ezért én nem tudom ,hogy te otthon honnan tudod beszerezni,de én a német Ebay-on vettem!  23€ az ára... mellékelem a linket,hátha segít!

 

http://www.ebay.de/itm/Widerstand-f-Gebl%C3%A4semotor-f%C3%BCr-Nissan-Micra-K11-Schr%C3%A4gheck-1-0-1-3-1-4-1-5/301813401172?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Előzmény: Gépeti (250)
Gépeti Creative Commons License 2017.10.11 0 0 250

Szia!

Meg tudnád mondani hol vetted (és mennyiért) az előtét ellenállást? K11-es Micra, égen földön nem találok (de leht, hogy csak én vagyok béna...)

Köszi!

Előzmény: bolisz57 (248)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!