Sajna úgy veszem észre, hogy a tizenegynéhányadik szint után már olyan táposak az ellenfelek, hogy csak az a kérdés, hogy lelőnek, felrobbantanak vagy széttépnek-e. :( Van valakinek valami javaslata?
Huhh, most lott le Darth Vader engem is... jol harcol az oreg. Ott nem tudom, mi a taktika... Huhh, meg mindig tombol bennem az adrenalin... nehez 30 vadaszgepre ugyelni folyamatosan.
Szívesen! :) Mindenki azt mondja elsőre, hogy "jesszusom hogy néznek ki a karakterek"... kicsit tényleg túlkomplikálták a megrajzolásukat. De igazából miután megszokod marha jó szórakozás a játék. Bár van benne elég sok bug... :(
Érdemes letölteni a következő gámákat: http://download.theforce.net/games/starwars_thebattleofyavin_v11.exe http://download.theforce.net/games/starwars_thebattleofendor_v21.exe
Régi stílusú (amolyan X-wing és TIE fighter) játék, de nem szimulátor, hanem amolyan őőőő... lövöldözős szimulátor. Műszerfal nincs, csak lőni kell ezerrel, meg vigyázni hogy le ne lőjenek! Csak jó dolgokat tudok mondani a két játékról. Szvsz egy az egyben lejön a filmbeli hangulat, amint hihetetlen számú TIE vadász nyomul szembe az emberrel. :D
A Yavini csatában 30 géppel kezdődik a gáma, de a filmmel ellentétben itt néhány birodalmi csillagromboló (+ TIE körítés) is nemtetszését fejezi ki a lázadókkal szemben. Persze a csillagrombolók addig sérthetetlenek amíg valaki le nem lövöldözi azokat a csúnya pajzsgenerátoroknak csúfolt gömböket a tetejéről. :felvon: Szóval nem egyszerű. Ezután a Halálcsillag felszinén kell lelövöldözni a radarállomásokat (+ lézerágyú ütegek körülöttük) és persze "néhány" TIE is beleszól a dologba. Végül a halálcsillag kanyonjában kell repkedni teljes sebességgel miközben tele van akadállyal a terep és mindenfelé ágyúk vannak. Ezután már csak Vader van hátra, de én eddig csak egyszer jutottam el idáig és kb. három másodperc alatt lelőtt a mocsok. :(
Az endori csatában nem mi lőjük le a Halálcsillagot, hanem Lando + Wedge, nekünk "csak" harcolni kell. 58 harci gép, 2 mon kalamari csatacirkáló egy Nebulon-B fregatt + pár egyéb hadihajó várja velünk együtt a halálát. Biztos emlékeztek a filmben milyen hihetetlen mennyiségű TIE rontott neki a felkelőknek. Nos itt is szinte falat alkotnak a TIE vadászok tömegei. Szerencsére itt van már 6 torpedó, ami megkönnyíti a közeledő rombolók legyőzését. Ráadásul mindne 5. TIE lelövése után kap az ember egy torpedót. Szükség is van rá. Nincs más dolgunk, csak lelőni minden TIE-t, minden közeledő rombolót, míg végül az Executorral kell szembeszállni. Akár szó szerint is, a pajzsgenerátorainak a megsemmisítése utáni, ha 50% alá csökkent a páncélzata, bele lehet szállni a hídba éppúgy mint a filmben. Ez nem is nagy őrültség, figyelembe véve, hogy nagyon sok ágyú van ezen a hadihajón, ezért nehéz megközelíteni. A játék annyiból nehezebb, a yavinihoz képest, hogy vigyázni kell Millennium Falcon-ra, Wedge X-szárnyújára és a Home One-re, mert ha ezeket kilövik akkor game over. Wedge-vel sosem volt gondom, de a Falcon állandóan a legrosszabb helyen tartózkodik ezért muszáj néha segíteni neki, illetve ha nem sietünk eléggé, a Home One mon kalamári církálót végül kivégzik a csillagrombolók ha nem lőjük ki időben a pajzsgenerátoraikat.
Még valami: DOOM, the roguelike! :) A régi doom játék tipikus roguelike megvalósítása. Ascii grafika, némi rpg beütés, régi doom-os hanghatások. http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=5165
A kezdeti nehézségek (saját hülyeség) után sikerült beüzemelni VirtualPC-n és DosBox alatt is. Bár a DosBox, alapból kicsit lassabban futtatja.
Először furcsa volt a grafika, alig ismertem föl a szereplőket... Valahogy túl színes vagy olyan, mintha nagyon ki akarták volna dolgozni és átestek volna a ló másik oldalára. C64-en volt hasonló érzésem a Street Fighter 2 szereplőivel kapcsolatban.
Végül is majd hozzászokom, assz'em a 7. pályánál vesztettem először életet, addig egész jól elboldogultam az új tulajdonságaikkal + a farkas :) De ahogy látom az intró képernyőn, várnak még rám meglepetések!
Nagy erőkkel keresem a Mystic towers nevű játékot Pc-re. 1991-92 környéki game,aminek a lényege, hogy egy kis öregemberrel kellett különböző szörnyektől megtisztítani 10, vagy 12 tornyot. Akkoriban nagyon sokat játszottam vele az első 386-os gépemen. Eredeti változatát megvásárolnám reális áron (lehetőleg cd-s változatot).
mégnemtom, mingyá megnézem. de ez nem az, amire emlékszem :)
mwoegigs, vagy valalmi ilyen a 8/8, de azt tudom, hogy ahány ember, annyi féle kód = lévén a robbanáshossz, a gyorsaság, időzítő, minden bele van építve a kódba. :) ha elveszted, és úgy jutsz el a 8/8hoz, más kódot kapsz, rövid bombalánggal, stb :D
Nos én inkább Warcraft párti vagyok... :) A Sim City 2000 viszont tényleg viszi a pálmát, hihetetlen sokat játszottam vele régen. A Caesar 3-hoz nem volt szerencsém, de az első két résszel szintén sokat játszottam. Szóval nekem igazából a második rész a favorit...
Hétvégén én is előszedtem a The Lost Vikings (1)-et és találtam egy file-t, amiben benne voltak a pályakódok, amiket régebben megoldottam. Sehogy sem boldogultam az utolsó bejegyzésű MSTR kódú pályával. Utána néztem és kiderült, hogy ez az utolsó pálya, ezek szerint régen épp a cél előtt adtam fel! Nah, majd most pótolom!
A 2. részt viszont nem találom. Az mekkora? Tudnál nekem egy vészmentést vagy egy vészlinket küldeni a játékhoz? Előre is kösz!
Igazából ezt én nem tudom, anno én azon keseregtem, hogy minden kalandjátékot elkezdtek 3D-be nyomni... azóta... teljesen kiestem az egészből... kevés is az időm, és játszom a régi készlettel... az is jelentős! :)
Bocsi... de annyira leült a topik, segítséget se kért senki... szóval én ott vagyok ahol éppen hasznom látják.
Mik is voltak mostanság terítéken? Master of Orion 2 minden mennyiségben, Lode Runner: The Legend Return, sőt végre volt egy kis időm a Lost Vikings 2-vel is ismerkedni... újra elővettem a Gods-ot, mer egy havernak segítség kellett volna, nem jött rá egy trükkre, de sajna rutinom már szinte alig van hozzá, kéne gyakorolni, azonban szerencsére van egy fullos Gods oldal, ott van komplett végigjátszás, amiben elég sok trükk le van írva... az Impossible Mission 2-t is elővettem, mer az SG fórumon téma volt... jahh és végül volt egy kis KKND is a múltkor, de most elakadtam, majd még ott is gyakorlatoznom kell... sajna most nincs időm, talán majd ha vége a vizsgaidőszaknak... bár attól félek akkor meg más jön... szóval... :(
Az a baj manapság, hogy minden 3D, még az is aminek nem kéne annak lennie. Pl. az új (azt hiszem még fejlesztés alatt lévő) Civilization, Heroes 5, Sonic stb. Ha valaki játszott már például az új Soniccal és a régi Sonic 3-mal, szerintem tudja miről beszélek. A 3D-vel teljesen sikerült kiirtani a játékból minden bájt és hangulatot, ami eddig jellemezte a sorozatot.
Én mostanában a Dynablastert nyomom :) Haver áthozta az A Bombert, hogy hú, milyen jó, emléxel a Dynára, na ez ugyanaz csak jobb. :) Hát, nyomtuk sokat az Abombert is, mert gyorsabb a játék, pörgősebb, két játékos módban izgalmasabb, de ha egyedül vagyok, és játszani támad kedvem, akkor Dynázom :) Még jó hogy elfut Win2000 alatt is ;)
Egyébként elgondolkodtató, hova gyorsul a világ, a Dyna a maga nemében tök jó kis játék volt, egyáltalán nem tűnt lassúnak. Az A Bomberhez képest meg kb halott csiga sebességgel gyalogol benne a kis emberke...
Kb. fél éve kezdtem el keresni a PREHISTORIK2 nevű, hiper-istenkirály játék készítőit. A teljes készítőlistáról az interneten találtam információt a programozó Eric Zmiro-ra, a designer Francis Fournier-re, valamint persze a TITUS-alapító Caen testvérekre.
A TITUS csődjével a Caen testvéreknek nem találtam e-mail címet, Fournier-ről nincs információ, viszont ERIC ZMIRO fellelhető. kb. 3 hónapja megpróbáltam kapcsolatba lépni vele, de nem válaszolt a levelemre.
Múlt héten ismét fejembe vettem, és elkezdtem kicsit részletesebben nyomozni. Mind a korábban próbált e-mail címre, mind pedig a cégének az e-mail címére küldtem levelet, és ezúttal siker koronázta próbálkozásaimat: Eric válaszolt. Úgy tűnik, esetleg hajlandó lenne a Prehistorik2 forrás publikálására.
A probléma viszont az, hogy a Pre2 windows vagy linux alá történő portolása bonyolult, lévén 10000 sornyi 100% asm kódról van szó, mindenfajta angol fejlesztői dokumentáció/komment nélkül. Én a francia kommenteket le tudom fordítani, de programozói segítségre van szükségem. Egy pre2 fanatikusra, aki tud asm-ben crossplatform [vagy akármilyen :] dolgot fejleszteni. A fejlesztés free, GNU GPL alapján a készített termék is az lenne.
Két régi játékot keresek már nagyon régen. Nagyon sok időt ráfordítottam már a keresésükre, sajnos feleslegesen. A nevük Willi's Maze és Combine. Nem tudna valaki segíteni?
Sziasztok! Egy régi játékot keresek, remélem tudtok segíteni. Jó pár éve valahol a TV-n, vagy talán valamelyik újsághoz adott CD-n láttam egy pár képkockát egy sakkjátékról. A videorészletben a király éppen agyonveri a trónjával valamelyik ellenséges bábut. Gondoltam biztos a Battlechess sorozat, de leszedtem a Battlechess 4000-et (megy emulátor nélkül), és a Battlechess I, II-t amiga fileként (.adf). Egyikben sem találtam meg a fenti jelenetet. (A Battlechess 4000 ürlényes, a BC I-ben nincs ilyen, A BC II pedíg kinai háborús). Létezik még ehhez hasonló sakkprogram? Vagy a verziók különböznek? Előre is köszi! U.I.: Amúgy nem amiatt az egy jelenet miatt keresem, csak arra emlékszem, hogy nagyon megfogott az egész kép a környezetével együtt, és emlékeim szerint viszonylag szép volt maga a játék is.