Hali,elvileg bármilyen riasztót csak programozva lehet "ilyen" működésre rávenni és gyárilag az ilyen extra dolog hogy leállítás után automatice magától élesedik csak 1 bizonyos "menüpont" aktiválása után működik, ha nincs hozzá leírásod problémás a riasztó kezelése...
üdv mindenkinek segítséget kérnék vettem HD márkáju AV-NT898D/LJ064 típusú riasztót a gondom ajtó nyitásnál villognak az irányjelzők és leállítás után beélesedik magától adtak relét hozzá hogy ha bekötöm nem csinálja ezeket de sajna igen várom a megoldást köszi szépen
Egy Laserline 910-es riasztóm van t101v3-as távirányítóval. Akksit cseréltem az autóban, azóta nem kommunikálnak egymással. Hogyan tudnám újra párosítani őket?
Tudja valaki hogy mi ez a szerkezet? Mire kell használni?
Az slusszkulcson volt amikor megkaptam az autót, de az eladó sem tudta mire való. Azt mondta ilyere eddig nem volt szükség, de most adták a szervizes kollégák, ezért vigyem el, hátha kell.
Autó: Skoda Praktik, a riasztóra és erre a valamire az van írva :Mata System.
Az autómban egy amax 1140s típusú riasztó van. Benne volt az autóban, amikor megvettem, szóval csak neten talált leírást találtam hozzá, de az se segített.
Az a problémám vele ,hogy a leírása alapján 1-et kéne sipognia, ha zárom és 2-őt, ha nyitom. Na, nekem van hogy 3-at is jelez zárásnál és erre semmit se találtam. Nem is lenne ezzel gondom ,de határozatlan időnként többször figyelmeztető jelzést és gondolom összefügg a két dolog. Az érzékenység normál, szóval ezt is kizárnám. Elképzelhető ,hogy valamiért nem tud teljesen beélesedni és ezért jelez?
janko-feinwerkbau, a kérdésedre a válasz:Ha minden igaz akkor a fékpedálra szokták kötni azt a csatlakozást, ami indulás után lezárja a központit, ha ezt lekötöd - lekötteted akkor elvileg ez a funkció megszünik működni!
Szia, tudnál segíteni abban,egy 97-es Fiat Puntóba szerettem volna összekötni a riasztót a központi zárral és nekem sikerült elfüstölnöm a vezetékelést az 5 vezetékes motoron.
Na most azaz igazság, hogy a központizár csatijában benne hagytam a pozitív vezetéket is, nem vagyok nagy zseni, de nem tudtam eldönteni, hogy a riasztó ad e áramot a motornak vagy benne hagyjam e a saját pozitívját, így sikerült a mutatvány.
Na most lényeges az, hogy a vezeték benne maradt? Illetve lehet, hogy fel kell cserélnem valamelyik vezetéket a megfelelő működéshez? Vagy mi alapján működik az egész rendszer? Elvileg így párban vettem őket!
A segítségeteket kérném szépen, persze ha valaki már hallott ilyen lehetetlen dologról.
A kocsim egy '99-es Fiat Seicento Sporting, HD Car Alarm Sytem nt898d/lj064 típusú riasztóval.
A helyzet az, ha 100 km/h-nál többel megyek akkor kattogások sora hallatszik a műszerfal felől, és mint kiderült az irányjelzők villognak rendszertelenül össze-vissza. Hol csak egyet kattan, hol vagy 4-et baromi gyorsan egymás után. (Kicsit se néznek bolondnak az autópályán:)) 80-90 km/h-nál és alatta nem tapasztaltam. A sejtésem a riasztó lehet ugyanis kb. 1500 km-rel ezelőtt szereltettem bele ( nem rég feltörték a járgányomat:( ), és olyan ha kinyitom az ajtót, akkor kattog, és villognak az irányjelzők egy ideig vagy amíg be nem zárom az ajtót (ez a nyitott ajtó jelzés vagy mi). Na, ugyanolyan jelenséget tapasztalok amikor 100 km/h fölé megyek, pedig zárva vannak az ajtók tuti:) Lehet, hogy beteg lenne a riasztó?! Érdekes, mert nem volt még ilyen pedig a riasztó óta vagy 1000 km-t mentem autópályán 100 km/h felett pár nap alatt, de mostanság jelentkezett ez először. Előre is köszönöm akinek van erre valami épeszű magyarázata!
Szeretném kérni a segítségeteket! Vásároltam egy autót amelyben van egy riasztó. Annyi a gond vele, hogy automatikusan lezár magától és ezt szeretném át programoztatni, de sehol nem találok hozzá leírást. A távkapcsolón és a vezérlő egység dobozára is csak annyi van írva HUGESUN-I. Valami kínai gagyi lehet, de ha már benne van....
Ha valaki tudna küldeni kapcsolási rajzot vagy leírást a riasztóhoz azt nagyon megköszönném!
A segítségeteket szeretném kérni egy olyan problémámban, hogy Golf 3-masomban Enforcer riasztó van még az elmúlt évezredből. Na már most amikor 7 éve használtan megvettem az autót, kaptam hozzá 2 távkapcsolót, melyek közül az egyik alapból nem volt túlzottan működőképes. A másik kb 1 hónappal ezelöttig bírta :-(. Egyik munkatársammal kiderítettük, h ugrókódos a riasztó. Kérdésem az lenne, h nem tudtok -e vkit, vagy vmilyen céget aki tudna abban segíteni, h megnézné a távkapcsolót, vagy vhonnan rendelnék hozzá új távkapcsolót, bár vszínű a chipje romlott el ami nem tudom, h javítható-e? A nyomógombok tutti jók. A másik távkapcsba nagy nehezen tudtam még életet lehelni, csak attól félek mi lesz, ha 1-szer csak az is beadja a kulcsot? Szal, ha tud vki esetleg segíteni, kérem jelezzen! Köszi előre is! Üdv! Szabolcs
Az lenne felétek a kérdésem, hogy az 1.6-os octavia2-őmbe (2005-ös benzines) immobilizert azaz rablásgátlót szerelnék és a motortérben szakítanám meg a gyujtótekercsek biztije elötti vezetéket.
Elvileg ez nem hagy majd hibaüzenetet (már próbáltam bizti kivétellel).
Az lenne felétek a kérdésem, hogy az 1.6-os octavia2-őmbe (2005-ös benzines) immobilizert azaz rablásgátlót szerelnék és a motortérben szakítanám meg a gyujtótekercsek biztije elötti vezetéket.
Elvileg ez nem hagy majd hibaüzenetet (már próbáltam bizti kivétellel).
Van egy 2000 es Citroen Xsara Picassom és egy Gamma G950e riasztó van benne. Működik csak nem tudom, hogyan lehet opciózni. Szeretném visszakapcsolni a sziréna hangját. Németül találtam valamit ,de nem egyértelmü. A slusz kulcsot elfordítani 2 es gombot nyomvatartani stb. kiprobáltam minden lehetőséget, de nem megy. Tudna valaki segíteni? Előre is köszönöm.
Sziasztok! Viszszeretném kötni a kocsimba a leserline 910E tipúsú riasztómat. Tud valaki ehhez a tipushoz kapcsolási rajzot? Bekötési rajzot? Előre is köszönöm.
A kérdéses szálat,a generátorra kell kötni méghozzá a gerjesztő vezetékére.(A képen azt írja,hogy negatívról-pozitívra vált)Innét veszi a riasztód,hogy megy a motor.
Én is szívtam egy ilyen bekötéssel mire jó lett.
Javaslat:Én egy üresjelzőt is készítettem és csak behúzott kéziféknél és üresben lehetséges a távindítás.
Vettem egy távindítós autóriasztót a riasztó részét már brkötöttem de a távindítást nem értem teljesen tisztán.A kapcsrajzán írja hogy az egyik kábelt az elektro motorra kell kötni de mit ért elektromotor alatt?Illetve felteszem ide a kapcsrajzot és a gyujtáskapcsoló képét szeretnék segítséet kérni hogy mit hová kössek.Van sejtésem de 100%ig sajnos nem tudom bekötni.(Az 5 vastagkábel a lényegesebb.)
Megnéztem én is , azon tipusú relék ami neked is van valóban nem húz be 8V-ra. De viszont a japán autókban lévő relék egyrésze már 4,5 V-nál , de 6 V-nál már szinte 60%-a behúz,annak ellenére hogy 12 V-ak, most próbáltam ki egy párat. Ha nem találsz ilyet próbáld megnézni egy tévé rádió alkatrészüzletben mert ott lessz rá megoldás nem fontos hogy autóban használatos relé legyen. Tudod hogy a vezérlő áram 8 V a 85 és 86-os láb között. A 30 és a 87-es lábon 12 V , de ezen oldalinak nincs jelentősége a mi esetünkben. Egyik oldal sincs 600 mA-nál jobban terhelve, és elég a 4 lábas relé . De ha esetleg van tévészerelő haverod az is tud segíteni. Ő lehet hogy tud rá más bigyót is megoldásként.
Köszönöm a kapcsolást természetesen működig kipróbáltam akksiról,de az a gond hogy a 8v amit a risztó ad kevés ahoz hogy behúzza a reléket így game over....tipp??