Íme egy példa arra, hogy a kat. szükséges az eredetileg így tervezett autókhoz! Igazság szerint bármilyen jó rá, már persze, ha odafér. A ki- ill. bemenő csövek átmérője legyen egyező a gyári csonkok átmérőjével. A bosal egy átlagos márka. Fémmagvast vagy hagyományos kerámiabetétest szeretnél? Az előző strapabíróbb, az utóbbi olcsóbb.
Szerintem nem kapsz olyan alakú katalizátort univerzális utángyártottban. Szerintem kellene bele a kat. apropó, van tuningolt motorvezérlőm hozzá apróért
Sziasztok, következő kérdésben szorulnék némi tanácsra hozzáértőktől: 93-as 2.6 v6-os audi 100-asomból eltávolították a katalizátorokat, helyükre cső került. Azóta nem akar menni az autó, és többet is fogyaszt. Janóék a távolból azt mondták, túlöblít a motor.Hogy lehet ez akkor, ha a közép és hátsódob gyári?Ezek nem adnak elég fojtást?Ja, lambda szondák a kat. előtt vannak, utána nincs semmilyen szonda.
Mit tegyek: univerzális (bosal) kat. beépítése a megoldás vagy a vezérlőelektronika hozzáigazítható a kisebb fojtáshoz?
Valakinek van tapasztalata bosal katalizátorokról?
hello Aveo men.. neked milyen autod van? csak azért kérdem hogy min is dobott 6loeröt a sport légszürö.. nekem egy 2000-es injektoros 16szelepes csiptuningos 55mm-es gázgyorsitoval megspékelt sport kipufogo rendszerem van kb180-190le hozzáértök szerint,nekem nem dobott rajta 6pacit ugy hogy én dobtam a szüröt.
Mert kb. 10.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000-szer lett már leírva, hogy kinőttünk má' ebből. Ezért kopogtatsz rossz helyen. A vicc az meg ahogy leírtad az egészet.... :)
Hy all! Eladó Burkolt Sportlégszűrő! Több féle színben:Kék,FEKETE,SÁRGA,KRÓM,CARBON és PIROS színekben van! Hozzá 3 szűkítőgyűrő (gumi) van hozzá/60mm,63mm,70mm! Bolti ára 15e ft, a mostanit megbeszélhetjük! De garit nem tudok rá vállalni mert én is onnal vettem de hát vissza már nem tudom vinni mert 3 napot adtak! Ha kell tudok hozzá szerezni olajat amivel be kell fújni hogy ne kapjon sok port! Érdeklődni msn-en lehet : t.tarnok@hotmail.com vagy Email-en: t.tarnok@hotmail.com ! Egyébként az én kocsimba van ilyen sportlégszűrő Carbon színű és semmi baja, megdobta 6 lóerővel és brutál hangja van ha nagy gázt adsz neki! Főleg 3-as ba!!
Egyrészt kellenek az alkatrészek...másrészt van egy 25 cm-es vágás a hasamon ami még elég friss(25 napos) és nemigen tesz jót neki a blokk emelgetés...
Olyan jól akadt meg a motorom hogy 180 fokot lehet rajta mozditani azt kész... Valami nagyon elszabadult benne...bontáskor kiderül.
Sziasztok, rég írtam ide (néha azért be szoktam kukkantani) Én tegnap és ma szereltem... Kidobtam a karbit és egy CV sort applikáltam be: http://www.skodalista.hu/cv
Először is tisztázni kellene, hogy a fordulatszám tartomány melyik részén szeretnéd erősíteni a motort.
A 16 szelepessel több lehetőség is adódik, de kompromisszumokat kell kötnöd.
Én nem javasolom, hogy tapasztalatok nélkül magad vágj a dologba. Az autó kompletten tuningolható, a futómú, a motor, a váltó. 160-200 e Ft-ra számíts, ha tényleg észrevehető eredményt akarsz. Ez a gyakorlatban 20-23% nyomaték növekedést és kb 15% teljesítmény növekedést jelent. Ez nem érhető el chip tuninggal, ilyen változásokhoz komoly gépmunka és műhelyháttér szükséges.
Tudok arról, hogy egyes chip tuningos "szakemberek" ekkora változásokat ígérnek szívómotoron, de hidd el nekem, ez közönséges lehúzás, igazság szerint rendőrségre tartozó téma.
Turbóval sokkal komolyabb változást lehet elérni ( nin 350e Ft), de az a közlekedési hatóágok előtt illegális, ne vágj bele, ha nincsen komoly ismeretséged ott, mert nem fogod tudni levizsgáztatni az autót. Arról nem is beszélve, hogy az autón semmi sincsen ekkora teljesítményhez méretezve, még féltengelyeket, sőt a tankban az AC pumpát is cserélheted, stb....
jó tapadással 12 teteje szerintem, főleg, hogy az S13 elég könnyű. Gyere el Szept.27-én Kiskunlacházára, ott a legtapadósabb a pálya. Ha megfelel a kocsid a dragracing.hu-n megtalálható "street" előírásoknak, akkor ezzel simán a kategória győzelemre is elég az autó. De profiban sem kellene szégyenkezned.
Én amikor egy ismeretlen nicktől látok egy ilyen stílusú (igénytelen, semmi információ, de azér' kattintsál haver) beírást, akkor először a nevére nézek, és ha az adatlapon főleg 1-2 hozzászólásos linkajánló szerepel, akkor nem megyek tovább. Annyit sem érdemel, hogy pörögjön a számláló nála.
escort MkIII az első elsőkerekes széria, 81-től végülis 90-ig. még a jellegzetes ford szárny is rajta van. ha már teleszórsz minden fórumot a bújtatott reklámos videoreporteres linkjeiddel, legalább figyelj oda, ne égesd magad a hozzá nem értéssel. így lejáratod magad és akkor sem fog odafigyelni majd rád senki, amikor érdemes lenne.