Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

capa Creative Commons License 2008.09.13 0 0 33326
Szia fapuma25!

Íme egy példa arra, hogy a kat. szükséges az eredetileg így tervezett autókhoz! Igazság szerint bármilyen jó rá, már persze, ha odafér. A ki- ill. bemenő csövek átmérője legyen egyező a gyári csonkok átmérőjével. A bosal egy átlagos márka. Fémmagvast vagy hagyományos kerámiabetétest szeretnél? Az előző strapabíróbb, az utóbbi olcsóbb.

üdv,
capa



Előzmény: fapuma25 (33320)
micar Creative Commons License 2008.09.10 0 0 33325
Az a szivás a v6 Audinál, hogy háromszög keresztmetszetű a kat. és kilógnak alóla az utángyártottak
Előzmény: Törölt nick (33322)
JAMES Creative Commons License 2008.09.10 0 0 33324
Téged is megetettek rendesen...

Feltételezem a gyári 150 lóról a chip meg egy kipufogó az kb 153 lóerő, 6000 rpm felett.
Előzmény: puby09 (33319)
Gaijin Creative Commons License 2008.09.10 0 0 33323

Urak,

Tudom, hogy ez nem hirdetési fórum, csak egy alkatrészt dobok fel. Régről maradt egy vizes intercoolerem. Ha valakit érdekel egy emilt dobjon ide:

boczenzs@invitel.co.hu

A vágyam 25K, de törekszem a megegyezésre.

Adok hozzá egy eredetileg olajhűtőt is a víz lehtűtése oldalhoz.

Üdv,

G

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.10 0 0 33322
nézzél valami utángyártott katot, de a bosal általában jó
Előzmény: fapuma25 (33320)
micar Creative Commons License 2008.09.09 0 0 33321
Szerintem nem kapsz olyan alakú katalizátort univerzális utángyártottban.
Szerintem kellene bele a kat.
apropó, van tuningolt motorvezérlőm hozzá apróért
Előzmény: fapuma25 (33320)
fapuma25 Creative Commons License 2008.09.09 0 0 33320
Sziasztok, következő kérdésben szorulnék némi tanácsra hozzáértőktől:
93-as 2.6 v6-os audi 100-asomból eltávolították a katalizátorokat, helyükre cső került. Azóta nem akar menni az autó, és többet is fogyaszt. Janóék a távolból azt mondták, túlöblít a motor.Hogy lehet ez akkor, ha a közép és hátsódob gyári?Ezek nem adnak elég fojtást?Ja, lambda szondák a kat. előtt vannak, utána nincs semmilyen szonda.

Mit tegyek: univerzális (bosal) kat. beépítése a megoldás vagy a vezérlőelektronika hozzáigazítható a kisebb fojtáshoz?

Valakinek van tapasztalata bosal katalizátorokról?
puby09 Creative Commons License 2008.09.05 0 0 33319
     hello Aveo men.. neked milyen autod van? csak azért kérdem hogy min is dobott 6loeröt a sport légszürö.. nekem egy 2000-es injektoros 16szelepes csiptuningos 55mm-es gázgyorsitoval megspékelt sport kipufogo rendszerem van kb180-190le hozzáértök szerint,nekem nem dobott rajta 6pacit ugy hogy én dobtam a szüröt.  
Előzmény: Aveo men (33318)
Aveo men Creative Commons License 2008.09.05 0 0 33318

Oks kössz Habár az újságba nem tudom hogy lehetne belerakatni!? De amúgy te mennyire értesz a tuninghoz?

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.05 0 0 33317
javaslom az apróhirdetéseket, pl. express, duen, vatera, teszvesz vagy éppen a tuning-sztereo újság
Előzmény: Aveo men (33316)
Aveo men Creative Commons License 2008.09.05 0 0 33316
figy akkor meg hova rakjam fel!? Mert a nyakamon maradt 6 darab és nem tudom elpasszolni senkinek!
Előzmény: StationW:) (33315)
StationW:) Creative Commons License 2008.09.05 0 0 33315
Mert kb. 10.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000-szer lett már leírva, hogy kinőttünk má' ebből. Ezért kopogtatsz rossz helyen. A vicc az meg ahogy leírtad az egészet.... :)
Aveo men Creative Commons License 2008.09.05 0 0 33314
Mi a vicc?
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.05 0 0 33313
Na ne röhögtess; vagy ez valami vicc ?
Előzmény: Aveo men (33310)
Aveo men Creative Commons License 2008.09.05 0 0 33312
Pontosan miért is?
StationW:) Creative Commons License 2008.09.05 0 0 33311
Hát asszem rosz helyen kopogtatsz barátom...
Előzmény: Aveo men (33310)
Aveo men Creative Commons License 2008.09.04 0 0 33310
Hy all! Eladó Burkolt Sportlégszűrő! Több féle színben:Kék,FEKETE,SÁRGA,KRÓM,CARBON és PIROS  színekben van! Hozzá 3 szűkítőgyűrő (gumi) van hozzá/60mm,63mm,70mm! Bolti ára 15e ft, a mostanit megbeszélhetjük! De garit nem tudok rá vállalni mert én is onnal vettem de hát vissza már nem tudom vinni mert 3 napot adtak! Ha kell tudok hozzá szerezni olajat amivel be kell fújni hogy ne kapjon sok port! Érdeklődni msn-en lehet : t.tarnok@hotmail.com vagy Email-en: t.tarnok@hotmail.com ! Egyébként az én kocsimba van ilyen sportlégszűrő Carbon színű és semmi baja, megdobta 6 lóerővel és brutál hangja van ha nagy gázt adsz neki! Főleg 3-as ba!!
young boys Creative Commons License 2008.09.04 0 0 33309
Úgylátom mindenki benne van az autójába....
Lassan már én is...
Drót
young boys Creative Commons License 2008.09.02 0 0 33308
Én még húzom a szerelést egy kicsit...

Egyrészt kellenek az alkatrészek...másrészt van egy 25 cm-es vágás a hasamon ami még elég friss(25 napos) és nemigen tesz jót neki a blokk emelgetés...

Olyan jól akadt meg a motorom hogy 180 fokot lehet rajta mozditani azt kész...
Valami nagyon elszabadult benne...bontáskor kiderül.

Valaki tud valamit DSBEST-ről?

Dróthuszár
Előzmény: JULES (33307)
JULES Creative Commons License 2008.08.30 0 0 33307
Sziasztok, rég írtam ide (néha azért be szoktam kukkantani)
Én tegnap és ma szereltem...
Kidobtam a karbit és egy CV sort applikáltam be:
http://www.skodalista.hu/cv
Előzmény: young boys (33306)
young boys Creative Commons License 2008.08.30 0 0 33306

Mi az mindenki szerel????

Nagy a csend...

Törölt nick Creative Commons License 2008.08.29 0 0 33305
ez mi? 1300 lóerős Corvette O_O

http://www.videoriporter.hu/vr/fs?content=/vr/player/1585/date/count
highand Creative Commons License 2008.08.28 0 0 33304

Szia!

 

Először is tisztázni kellene, hogy a fordulatszám tartomány melyik részén szeretnéd erősíteni a motort.

 

A 16 szelepessel több lehetőség is adódik, de kompromisszumokat kell kötnöd.

 

Én nem javasolom, hogy tapasztalatok nélkül magad vágj a dologba. Az autó kompletten tuningolható, a futómú, a motor, a váltó. 160-200 e Ft-ra számíts, ha tényleg észrevehető eredményt akarsz. Ez a gyakorlatban 20-23% nyomaték növekedést és kb 15% teljesítmény növekedést jelent. Ez nem érhető el chip tuninggal, ilyen változásokhoz komoly gépmunka és műhelyháttér szükséges.

 

Tudok arról, hogy egyes chip tuningos "szakemberek" ekkora változásokat ígérnek szívómotoron, de hidd el nekem, ez közönséges lehúzás, igazság szerint rendőrségre tartozó téma.

 

Turbóval sokkal komolyabb változást lehet elérni ( nin 350e Ft), de az a közlekedési hatóágok előtt illegális, ne vágj bele, ha nincsen komoly ismeretséged ott, mert nem fogod tudni levizsgáztatni az autót. Arról nem is beszélve, hogy az autón semmi sincsen ekkora teljesítményhez méretezve, még féltengelyeket,  sőt a tankban az AC pumpát is cserélheted, stb....

Előzmény: nimrod79 (33286)
young boys Creative Commons License 2008.08.28 0 0 33303

Üdv mindenkinek!

 

Szeretnék segitséget kérni a tisztelt társaságtól.

 

Az izmositando motor:

Skoda S-120-as S-100 L kaszniba szerelve 5 sebességes váltóval szélesitett S-120-as futómüvel

-1174 ccm

-Oldaltvezérelt felül szelepelt.

-Dugattyú átmérő 72 mm

-Löketthossz  72 mm

-Hengerfely S-100-as

-Sürités kb. 9:1-es

-Szelepek száma 8

-Gyári teljesitmény 52 LE

-Főtengely 3 helyen csapágyazott.

 

Eddig cserélve lett a vezérmü tengely egy Gaál féle vezérmü tengelyre.

A tengelyről csak ennyit tudok.

 

Szeretném felhúzni kb. 85-90 LE-re

Mit alakitsak rajta?

CV vagy CR karbit rakjak rá?

Mekkora legyen a mérete a karbinak?

Esetleg kompresszor?

Kipufogó?Esetleg egy jó leirás kipuffra?

Elsőfék?Belsőhütésü ikerdugattyus?Vagy több?Melyik tipus lenne jó rá?

 

Előre is köszi

YB

altefnegy Creative Commons License 2008.08.27 0 0 33302
Én azt gondolom, hogy különösebb megnevezés nélküli videoriporteres linkekre nem kattintok.
Előzmény: carman7 (33301)
carman7 Creative Commons License 2008.08.26 0 0 33301
Mit gondoltok erről a kocsiról? Nekem nagyon tetszik.
Zolti Bácsi Creative Commons License 2008.08.15 0 0 33300
Tényleg combos a cucc! Grat!

jó tapadással 12 teteje szerintem, főleg, hogy az S13 elég könnyű.
Gyere el Szept.27-én Kiskunlacházára, ott a legtapadósabb a pálya.
Ha megfelel a kocsid a dragracing.hu-n megtalálható "street" előírásoknak, akkor ezzel simán a kategória győzelemre is elég az autó. De profiban sem kellene szégyenkezned.
Előzmény: Adamo_sx (33299)
Adamo_sx Creative Commons License 2008.08.15 0 0 33299

Köszönjük!

Utcára épült a gép ( ;-) ), még nem voltunk vele gyorsuláson. Talán egyszer azt is kipróbáljuk, mert azért a kíváncsiság megvan ez irányban...

Fogalmam sincs, hogy mire lehet számítani időben, talán valami 13 eleje...? Passz... Ha kiderül, megírom... :-)

Előzmény: Törölt nick (33285)
altefnegy Creative Commons License 2008.08.14 0 0 33298
Én amikor egy ismeretlen nicktől látok egy ilyen stílusú (igénytelen, semmi információ, de azér' kattintsál haver) beírást, akkor először a nevére nézek, és ha az adatlapon főleg 1-2 hozzászólásos linkajánló szerepel, akkor nem megyek tovább. Annyit sem érdemel, hogy pörögjön a számláló nála.
Előzmény: Leslie (DG) (33297)
Leslie (DG) Creative Commons License 2008.08.14 0 0 33297
escort MkIII az első elsőkerekes széria, 81-től végülis 90-ig.
még a jellegzetes ford szárny is rajta van.
ha már teleszórsz minden fórumot a bújtatott reklámos videoreporteres linkjeiddel, legalább figyelj oda, ne égesd magad a hozzá nem értéssel.
így lejáratod magad és akkor sem fog odafigyelni majd rád senki, amikor érdemes lenne.
Előzmény: njuseebe (33295)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!