Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pH03N1xM Creative Commons License 2022.08.23 0 0 23957

Gyari Clarion szerviz, hohe. 93x46-ban van a kod (rotalt labkiosztasu 93c46, clarion kretenseg), mint az osszes korabeli Clarionban. 30k irealis ar, 10k, max.

Előzmény: raider (23956)
raider Creative Commons License 2022.08.23 0 0 23956

Van már kettő.... 30e nagyon sok érte szerintem, főleg kód nélkül, mert a megfejtéshez gyári Clarion szerviz kell, az pedig nincsen már túl sok errefelé.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23955)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2022.08.23 0 0 23955

Biztos nem fórum tag, ilyen öreg sv24-et még nem láttam.

 

Raider, clarion rádió van most eladó a facen, kód nélkül 30e irány áron, biztos lehet alkudni, ha kell alkatrésznek.

Előzmény: raider (23954)
raider Creative Commons License 2022.08.23 0 0 23954

Nem tudok róla semmit, képek hiányában meg nem is tudom megmondani, esetleg ismerősé volt-e.

Előzmény: capa (23953)
capa Creative Commons License 2022.08.23 0 0 23953

Bedobhatok egy másik témát is, mert sajnos ehhez nem tudok hozzászólni.

Pár hónapja a hirdettek egy '90-es SV.24-et - fényképek nélkül. Tudja valaki, mi lett vele?

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2022.08.23 0 0 23952

Nem kell mást lecsavarni, csak az a két kampó tartja a fejegységet. Lehet kicsit oxidos lett a keret és a magnó, erősebbeb kell feszegetned.

Előzmény: raider (23951)
raider Creative Commons License 2022.08.22 0 0 23951

Középkonzol külső keretét nem kell levenni, ugye? Én is ezt láttam (a másik, cseredarabon), hogy csak két rugó tartja, és nem értem miért nem jön ki. Ha a két imbusszal megnyomom, akkor kihúzni külön célszerszámmal, vagy a két imbuszt kifelé feszítve érdemes szerinted?

Előzmény: nebancsa_605_sri (23949)
raider Creative Commons License 2022.08.22 0 0 23950

Néztem már korábban, de nem mertem, mert szerintem felesleges (értsd, nyuszi vagyok :) ). Azt tudom, hogy a Kárászyék nem vállalták, és nem tartom valószínűnek, hogy a gödöllőiek rendelkeznek a megfelelő technológiával.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23948)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2022.08.22 0 0 23949

Igen, az a rugó tartja csak, lehet rövid az inbusz kulcs vagy nem elég vastag.

Előzmény: raider (23947)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2022.08.22 0 0 23948

Őket nem próbáltad, elviekben ők is újítanak fel?

www.raj-lengéscsillapító.hu

Előzmény: raider (23946)
raider Creative Commons License 2022.08.20 0 0 23947

Aki szedett ki már motoros előlapú gyári Clariont (dotmárix-kijelzőset), az mondja már meg, hogyan tud megakadni? Van két kis nyílás, ahol imbuszkulccsal benyúlva a rugót kiütve kihúzható az egész, de nekem ez most sehogysem akar menni. Emlékeim szerint a fejegység nincsen csavarral rögzítve (a cseredarabon nincs is furat csavarnak), csak betolja az ember, és két kis rugó bepattanva tartja az egészet.

raider Creative Commons License 2022.08.19 0 0 23946

Maradtak az elektronikusak, nem vettem előre hagyományosat, mert nem tudtam előtte kipróbálni. Ha valakinek van egy bontott hagyományos első lengéscsillapítója, azt szívesen összehasonlítanám az enyémmel. Egyébként egy lengyel cég foglalkozik az elektronikus Kayabák felújításával, de csak az elsőket csinálják meg, nekem meg jellemzően a hátsók gyengék most. Patthelyzet.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23945)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2022.08.19 0 0 23945

Raider mire jutottál a lengéscsillapítókkal? Végül melyik típus vált be?

 

Előzmény: raider (23944)
raider Creative Commons License 2022.07.31 0 0 23944

Ha mást nem érdekel, engem érdekelne, írok majd emailt.

Előzmény: capa (23943)
capa Creative Commons License 2022.07.27 0 0 23943

Két db, fekete színű 605-ös ajtó (első és hátsó) elvihető INGYEN.

xmbela Creative Commons License 2022.03.21 0 0 23942

Igen, ott lesz.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23941)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2022.03.21 0 0 23941

Elment a fűtésem, szerencsére tél végén :)

Arra tippelek hogy az állító motor ment tönkre, jól sejtem hogy az bal oldalt helyeszkedik el a középkonzolon?

 

raider Creative Commons License 2022.02.22 0 0 23940

Egyébként úgy néz ki, hogy semmi ilyen varázslat nincs benne, egész egyszerűen ennyivel rövidebb a szára a Sachs-nak, mint az enyémnek.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23938)
raider Creative Commons License 2022.02.22 0 0 23939

Egyelőre marad az elektronikus gátló benne, mert nem folyik, és az aktiválás (gyújtás) után csillapít is.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23938)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2022.02.22 0 0 23938

Látom már vakon nem bízol az után gyártott alkatrészekben, leellenőrzöd. Érdekes ez a plusz rugó, kicsi a valószínűsége annak az élethelyzetnek, hogy teljesen kinyúlva felütődjön a lengéscsillapító nálunk. Bár ki tudja.

 

 

 

Előzmény: raider (23937)
raider Creative Commons License 2022.02.22 0 0 23937

Úgy néz ki az a gond, hogy a kétcsöves újabb lengéscsillapítók tartalmaznak egy felülésgátló rugót belül, emiatt a szár hossza manuálisan kihúzva akár 50mm-rel is rövidebb. Ld. pl ezt a leírást:

 

https://www.autoresource.co.uk/resources/advice-and-insights/kyb-technical-tip-rebound-springs/

 

https://www.kyb.com.au/support_zone/internal-rebound-springs-faqs/

 

A Sachs-nál csak ez a leírás ad vmi támpontot:

https://aftermarket.zf.com/remotemedia/si-service-informations/si-service-information-sachs-136134/si-shock-absorber-1-136433/si-cars-2-137145/si-englisch-8-138067/si-kein-modell-50-138775/si-si-sx-stossdaempfer-mit-zuganschlagfeder-en.pdf

 

Ennek egy magyarázata az, hogy ezzel stabilabb az autó (igazából a keresztstabilizátort akarják az új autókban kispórolni ezzel a megoldással, ha jól értem):

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2007-01-2545/

 

Mondjuk eszerint az autó saját mozgása tudja kihúzni a lengéscsillapítót, és ez sokkal jobb, mint a hagyományos, de nem nagyon tetszik nekem, ráadásul a beszereléshez is egy olyan célszerszám kell, ami a belső rugót kellően összenyomva kihúzza a szárat.

A Sachs-ot megnéztem, és gyári cikkszám szerint jó a 605-höz, a hagyományos és elektronikus vezérlésű felfüggesztés esetében pedig a rugókban nincs különbség, tehát a gátló szárhosszában sem lehet.

Előzmény: capa (23936)
capa Creative Commons License 2022.02.21 0 0 23936

Szia raider!

 

Én nem csináltam ilyet, de a francia fórumon nézelődtem.

Sok katalógus becsapós, mert azt írják, hogy minden modellhez jó, de sokkal kisebb betűvel / piktogrammal, hogy kivéve az elektronikus vezérlésűhöz. ld. pl. kayaba katalógus. tehát ezek a cikkszámok nem jók a 605-öshöz (az exc.-es piktogram miatt).

Persze valaki azt is írta, hogy a 441088 mégis jó hátra legalábbis. 

 

Volt valaki, aki ilyen bilsteineket tett be (sajnos már ez is 15 éve történt, cikkszám nincs, kb. B090 a vége a feliratnak) a vezérelt helyére:

 

Ehhez ez a legközelebbi, amit találtam: https://www.autoalkatreszek24.hu/bilstein-633301.html Van mellette gyári szám is, az még segíthet, ha ugyanaz.

 

üdv,

capa

Előzmény: raider (23935)
raider Creative Commons License 2022.02.21 0 0 23935

Esetleg van valaki itt vonalban, aki elektronikusan vezérelt lengéscsillapítót cserélt hagyományosra? Most éppen ebben a cipőben járok, és az a lengéscsillapító, ami cikkszám szerint 605-öshöz való (Sachs 230397), és amit megvettem, az kb 45 mm-rel rövidebb (és egyébként kisebb átmérőjű) szárral rendelkezik, tehát tuti nem tehető be az elektromos gyári Kayaba helyére (amely utóbbi már nem kapható). Lehet, hogy a lengéscsillapító gyártója ad rossz katalagósszámú/cikkszámú gátlót, vagy tényleg van ekkora eltérés a hagyományos és elektromos vezérlésű között? Pls help.

raider Creative Commons License 2022.01.17 0 0 23934

Ha ez nem működne, akkor pedig komplett bontott ajtót keress, ott biztosan lesz kárpit is hozzá. Szerintem a 406-hoz még találhatsz azért dolgokat.

Előzmény: homerx (23933)
homerx Creative Commons License 2022.01.17 0 0 23933

koszi szepen!

Előzmény: capa (23932)
capa Creative Commons License 2022.01.16 0 0 23932
Előzmény: homerx (23931)
homerx Creative Commons License 2022.01.16 0 0 23931

hm, az magaban cserelheto alkatresz? jo otlet, koszi, utanajarok. nem tudjatok, hogy a kerepesi uton velo peugeot bolt hova koltozott?

Előzmény: raider (23930)
raider Creative Commons License 2022.01.16 0 0 23930

Ajtókárpit cseréjével nem lehetne megoldani?

Előzmény: homerx (23929)
homerx Creative Commons License 2022.01.16 0 0 23929

a 406-osban hiaba erdeklodok, megprobalom itt. az ajtokarpitok kezdenek levalni a kilincs kornyeken. tudtok valami megbizhato karpitost valahol pest kornyeken? vagy hol erdeklodjek?

Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2022.01.15 0 0 23928

20 eve nincs de KB 18 az tutti...

lassan mi is elfogyunk nem csak a verda

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!