A 2007- utáni és korai modellű forfourokat, 60.000 km-ként javasolt kuplungozni. Tekintettel arra, hogy ezeket a szerkezeteket nem szerelték fel utánállító mechanikával, nem tud utánaállítani hézagok a kopott kuplungtárcsához. A kerületi sebességek miatt kúposra kopik a szerkezet és a lendkerék is. A kuplungmotorban lévő ék és két görgő kikoptatja a házat ami szintén okozhat problémát. Az 1,5 cdi kettőstömegű lendkerékkel szerelt, amit eddig javítottunk mindegyikben a rugó keresztül jött a nyomólapon, vagy eltörött stb, ezért úgy kellett levágni a helyéről. Quattro ne kiabálj meg, de ha jól emlékszem, 75000 ft munkadíjjal számolva és kettőstömegű+ kuplungszett + kuplungmotor csere esetén ez a buli 500K
2 éve van 454 1.5 cdi-m.Van egy visszatérő problémám, főleg hidegben bemelegedésig ránt a váltóm, de rapszódikus van hogy igen van hogy egyből simán vált.
Van tapasztalatotok ilyen téren? Valaki tanácsolta, hogy a váltórudazatot érdemes bezsírozni, azt hol találom az akksit ki kell szedni hozzá?
Parken Sie das Fahrzeug. Schlagen Sie das Lenkrad ein: nach links, wenn Sie den Scheinwerfer vorn links umstellen wollen, nach rechts, wenn Sie den Scheinwer fer vorn rechts umstellen wollen.
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a régebbi forfour-on hol van a fényszóró magasság állító csavarja? Gondolom valahol a sárvédő mögött, ahol az izzót is cserélni kell, de egyszerűen nem látom, biztos én vagyok vak. Köszi, K
Hali! Megoldódott a gondod? Nekem nem volt sárga jelzés, csak szimplán a hérom csík. Olvastam, hogy ez a 'Smart halál' vagy mi. :) Szerencsére nem az volt. Nálam a kuplung vészesen kopott voltát jelete. Utána olvastam, hogy a 3 csíkot hogyan lehet eltüntetni: 1) Az akksi saruk oldása után várni pár percet, majd vissza. Ha ez sem segít, akkor: 2) Előre-hátra tologatni a kocsit, hintáztatni üres állásban. (én ezt megelőzően is oldanám a sarukat és a tili-toli előtt visszatenni őket.
Én így haza tudtam hozni a megvet cdi-met, de azt vettem észre: a hiba nem jön elő menetközben SEM, ha kézi üzemmódban használom. Persze kuplung-csere lett a vége, azóta semmi baja, csak a pénztárcám lett igencsak keskenyebb...
Először ezt produkálta kiolvasták a hibát... A jobb hátsó ABS-t adta ki
Majd pár nap után amikor ráléptem a fékre akkor minden elkezdett világítani...
Tegnap hajnalban ahogy írtam is ez megszünt de nem volt index és féklámpa... biztosíték volt a rossz. Kicseréltem a biztosítékot... index féklámpa van, de megint világít minden amikor rálépek a fékre
a féltengelycsuklón lévő fogazott gyűrű pattan szét a rozsdától, azt kell cserélni és nem rendelős, azonnal van készleten minden nagy alkatrészesnél...
Ma hajnalban mentem dolgozni, és ez a problémám megszünt minden beavatkozás nélkül. De viszont nincs féklámpám és indexem. Ezt a kuszaságot okozhatja ABS jeladó? Már megvan rendelve csak azért kérdezem, hogy számítsak-e még valami másra.