Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Hello doki!
Én általában napközben is a hálón vagyok, nagyjából ua.a helyzetem mint neked, csak én nem pénzért dolgozok :-(((
Szal napközben el-el kell menni valahova de azért itt vagyok és FIGYELLEK!
Én is dolgozom mintegy barom, de én egy számítógép elôtt ülök és non-stop fent van a net (bérelt vonal meg miazmás), és miközben a gép dolgozik és nem én, akközben egy jót neteznék. Már ha lehetne. Otthon meg nincs gépem, mert akkor otthon is dolgoznék. Úgyhogy este meg én nem tudok netezni. Szar ügy így napközben nagy magányomban. Na nem baj, majd regéket meg meséket írogatok ide a topicba.
a doktor úr
Hey lore bocs egy kicsitt elvoltam tünve szoval az a posta az Árpád hid elött a pesti vagy budai oldalon van? Budai ugye? nekem az is jó biztos megtalálom majd ugy indulok hogy tuti meglegyen !!
Ja és a 3/4 10 is jó
köszike
Cyrus
fargo,
Szerintem jó a 2. változat. Annyiban Volvo2xx-nek igaza van, hogy Ivaniccsal vagy bárki más szponzorral a kölcsönös előnyöket hangoztatva érdemes megállapodni, azaz ne tekintsünk senkire úgy mint az amerikai nagybácsira akitől "csak úgy" alapon várjuk a mannát. Igenis éreztessük valamennyi tisztelt leendő szponzorral, hogy itt egy potenciális vásárlói és reklámhordozói kör megközelítésére kapnak esélyt. Ezt szerintem épeszű üzletember gyorsan belátja, de ha nem mi se erőltessük. Ezért van igazad fargo abban, hogy ne kötődjünk kizárólagosan egy céghez.
lore,
Szellemi edzőtáborba vonultam.
Bolas dögös képeivel kapcsolatban egy felvetés. Lehet, hogy célszerű lenne a feltett képeket valami közös hómpédzsen felrakni, itt meg csak a feltalálási helyet jelezni. Nekem sajnos otthonról eléggé lelassítja az ügymenetet, ha egy jelentős méretű kép van a szövegbe szúrva. Másnak ez nem gond?
Ha nem akkor persze én is kibírom, sőt nem szeretném hogy ettől Bolas úgy érezze hiába tanulta meg ilyen nagy fáradtsággal a képfelrakást :-))
Bolas: most legalább 2 db enyhén hiányos bálna fog szombaton egymásra kacsintgatni. Így nem fogom magam egyedül érezni. Azért sajnálom a dolgot. Kár, hogy mások lesz..ják azt, hogy az a verda kié, meg hogy szereti-e vagy sem. De az élet már csak ilyen.
Alaptétel: két féle ember van a világon. Az egyiknek VOLVO-ja van, a másiknak VOLVO-ja LESZ.
Igen fargo, arra az általad bepastezott 780 belsőre gondoltam, szvsz nagyon állat! Hogy én is hozzászóljak az általad (egyedül csináltad? gratula!) készített immár kettes verzióhoz. Szvsz ezt már nem kell finomítani (tudom, hogy már nem, is lehet), amennyit esetleg leheten (én nem tudom hol) az már nem oszt nem szoroz az Ivanicsnál. A lényeg, hogy lássa nem egy kitépett kockés papíron írtad a metron munkába menet (fargo metron hahahahahah :-))))))
Valent-barátok baráti társasága... :-))))))))))))
fargo, Bolas: az a kép fake? Ti nem láttátok a garázsomat! :)) Bolas te meg ne fotózz engedély nélkül, nem azért vittem ki a mezőre a kedvenceimet!
Bolas!
Tartsd meg aktivitásod, ha megvan aki betörte a hátsó lámpád akkor szólj segítek kiherélni, majd lenyeletni vele. De most irány a bontó hátsó lámpáért (és első lökhárítóért).
Ezek a képek honnan vannak? Mert nem azonos forrásból tehát furcsa. Apád nem a Volvohángerinél dógozik? Ha vannak analóg formában is akkor hozhatnál szombaton...
CYRUS,
élsz még?
Szerintetek hányan leszünk? Vagy ez kiszámíthatatlan mert nem tudni, hogy hányan jönnek a kettesklubból?
Volvo2xxx,
szerintem az Ivanics nem jó ötlet. Az ember a tapasztalatok alapján ítélkezhet, melyek ezek szerint neked nem jók, de szvsz a többségnek igen (főleg compare with Valent).
Egy-két dologban szeretnék hozzászolni a klubhoz:
1.Próbáljátok önnállóan beindítani a klubbot, mielött a szponzorokhoz fordulnátok.
Nem értem mire ez a nagy Ivanics láz, ha tudnátuk mi folyik a berkeken belül... . Az Ivanicstól elvárható lenne, hogy maga keresse majd fel a klubbot, hiszen nállatok nagyobb reklám nem létezik számára. Ha ennyire hajtjátok az Ivanicsot mindenre rá fogja rakni a kezét ( ne ti legyetek az örömlányok és ő a str....)
2. Ha tényleg ilyen sok tag verődött össze ennyi ídő alatt hamar a saját lábatokra tudtok állni és nem kell kuncsorogni a nagyképű Mr.-ek nél.
Ja és még egy kis apróság: Ki nem sza..ja le, hogy az Ivanicsnak a használt alkatrész kereskedelem mekkora bevételkiesést jelent.
Elégedjen meg az új kocsik és alkatrészek horibilis profitjával és szervízdíjaival.
Képzeljétek el mi történt!
Ma este valaki berúgta a jobb hátsó lámpámat!
Álltam a körúton (tök szabályosan, tehát senkit sem zavartam) kb 5 percet és mire kijöttem csak a bevert lámpát láttam..
Szóhoz sem jutottam!
El is ment a kedvem az egész éjszakától!
Kinek volt jó ez?
És mire?
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Inkább megyek én is szenderedni!
sajnálom, hogy nem tudsz jönni, azért kösz az infokat, megfontolandó. Én azon a véleményen voltam, hogy a használt alkatrész börze nem sérti a márkaszervíz érdekeit, lévén akinek öregebb verdája van, az valószínűleg úgysem veszi meg 40 ezerért a gyári darabot, akinek meg újabb, az meg nem jár bontóba, hanem inkább rászánja azt a bizonyos összeget, csak hogy tökéletes legyen a járgánya. Mellesleg ott van az Ivanicsnál a Bócsa Mester, hát ô direkt azzal foglalkozik, hogy az ügyfelek bontott alkatrész igényeit kielégítse.
Most elgondolkoztattál, de szerintem erre az alkatrész-börze dologra lehet, hogy vevô lesz az Ivanics is, hiszen alkalomadtán ô id kereshet rajta, ha egy-egy kurrens alkatrész árát a licitálók jól felverik, és mondjuk épp neki van ilyen raktáron. (Pl. bontott lámpák, hátsó szárnyak a 460-ra, vagy a 850R 17 colos felnije, ezeket pillanatok alatt elkapkodják.)
Mindenesetre azt hiszem, 2 variációt fogok készíteni, egyet alkatrész-börzével, egyet nélküle. Aztn alszok rá egyet, és holnap meglátjuk...
Dicseretes Fargo mester munkassaga. Sajna munka miatt (uj ugyfel virusmentesites+linux kihajitas->SBS 4.5 atallitas stb) nem tudok elmenni a szombati talcsira. Ugyhogy lecci "egypercesnemacsenddel" adozzatok azoknak akik eppen izzadnak valahol.... ;))
A klubbal kapcsolataban nehany eszrevetel,tanacs(ka):
Regebben en is probaltam szervezni egy volvo klubot. Mindenki qrva lelkes volt, de amikor konkret dolog merult fel, hirtelen senki sem ert ra. (pl. valakinek ki kellett volna cserelni a computeret, probara, mielott ujat rendel.) Senki sem vallalta. A kivagyisag, nagyotmondas viszont mindenkinek nagyon ment.(pl. az enyem ezerrel megy es csak 5 litert fogyaszt..., ilyen felni, olyan felni,stb.). Mas. Szerintem az elejen baromi sokan leszunk, de eleg hamar meg fogunk tizedelodni. a vegere csak a mag marad.
A Lajosek(Ivanics) es a tobbiek nem biztos hogy nagyon fognak orulni neki ha minden bonto, kisker,stb. publikus lesz mert gondjunk bele: kell egy uj(masik) lengokar a kocsiba. Az uj ara 34000+fa. Na most aszongyak ez az uj ara. Jo esetben felkinaljak neked, hogy van bontott is 16000+afa. Te erre felhivod a bontot es ott adnak neked 9-10000 ft-ert es nincs afa.
Na akkor ezt odaviszed, hogy tessek ocsi, szereld be. fizetsz 2000+fa munkadijjat es csa. Az o hasznuk a te zsebedben maradt. Tehat nem erdekuk, hogy tele legyel infokkal, max ha uj auto arakrol van szo. Velemenyem szerint mersekelt lesz a lelkesedesuk a volvo klubbal kapcsolatban.
Mas. Ha mar klub: Tagja vagy a Londoni Volvo Klub-nak, es kuldenek 1/4 evente "magazint". Ez a kovetkezokeppen nez ki:
eleje olvasoi levelek,
hirdetesek,
Ezutan minden tipusrol (200,300,400,700 etc) 2 oldal/tipus, helyt adnak az olvasok tapasztalatainak. Ezutan hirdetes.
Minden tipusnak van egy "register keeper"-re.
Ezek elmondjak az aktualis nyugjeiket,esetleg segitseget kernek az olvasoktol.
hirdetes.
Hiradasok a klub eleterol, mikor, hol lesz talalkozo, verseny, etc.
hirdetes.
hirdetes.
hirdetes.
Es persze vegul a : Coming Soon....
hat most csak ennyi, mek alunni...
tsok
Nos, nagyjából elkészültem, emitt látható a 2. verzió:
******************************
VOLVO KLUB MAGYARORSZÁG
Az utóbbi idôben több fórumon is felmerült az igény egy hazai Volvo Klub alapítására. Az elôkészítô megbeszélések, internetes levelezés és személyes találkozások során fény derült arra, hogy egymástól függetlenül több lelkes amatôr társaság is tervezi márkaklub indítását. Szerencsére ezek a kezdeményezések egymásra találtak, így közös erôvel láttunk hozzá a magyarországi Volvo Klub megalapításához, ehhez a márkaképviseletek illetve a vezérképviselet segítségét kérjük.
A Klub célja elsôsorban a Volvo által képviselt értékek népszerűsítése, a márka minél szélesebb körben ismertté tétele. Célul tűztük ki továbbá a klubtagok érdekképviseletét, a márkakereskedések segítését az értékesítésben, veterán Volvok felkutatását és lehetôség szerinti helyreállítását, szakmai tanácsadást Volvok vásárlásához, karbantartásához, és egyéb, a márkával kapcsolatos kezdeményezések felkarolását.
Rövid távú terveink között szerepel klubtagság toborzása, Volvo találkozók szervezése ismerkedés és tapasztalatcsere céljából, a Klub közismertté tétele a Volvo tulajdonosok, márkaképviseletek, szervízek, alkatrészkereskedések és általában az autósvilág körében.
Szeretnénk egy rendszeresen megjelenô periodikát készíteni, ahol az éppen aktuális klubeseményekrôl, értékesítési akciókról is tudósítunk. Ebben a kiadványban szóhoz jutnak az egyes márkakereskedések, bemutatjuk a Volvo által napjainkig gyártott modelleket, szakmai tanácsokkal látjuk el a tulajdonosokat járműveik üzemeltetését, karbantartását illetôen. Szakszerű információval szolgálunk az újonnan megjelent illetve fejlesztés alatt álló műszaki újdonságokról, bevezetendô illetve tervezett modellekrôl, prototípusokról. A Klub magazinjában helyet kapnak Volvot használó és a márkát támogató, ismert közéleti személyiségekkel készült interjúk is.
Szeretnénk felállítani egy alapot, amely a Klub saját anyagi forrásaira, illetve szponzorokra támaszkodva veterán Volvok restaurálását támogatja. Lehetôséget nyújtanánk az újjáépített autók idôszakos kiállítótermi elhelyezésére, illetve kiállításokon és egyéb rendezvényeken való szerepeltetésére.
Az internetre alapozva tervezünk létrehozni – fôként az idôsebb Volvok tulajdonosaira gondolva – egy használt alkatrész adatbázist, illetve ehhez kapcsolódó alkatrész aukciós rendszert. Ugyancsak az internetet felhasználva szeretnénk kiépíteni egy mindenki által elérhetô, a gyártott modellekre, azok felszereltségére, műszaki paramétereire, típushibáira és jellegzetességeire vonatkozó adatbázist. Úgy véljük, mindenképpen szükséges egy megfelelôen rangos internet honlap elkészítése is.
Fontosnak tartjuk a kapcsolatfelvételt az egyéb nemzetközi Volvo klubokkal, más márkák hazai szervezeteivel. A megalakuló klubot megismertetjük az autókkal foglalkozó fôbb nyomtatott és elektronikus médiákkal is.
Találkozókat elôreláthatóan kéthavonta szeretnénk szervezni. Az összejövetelekre színvonalas programokat tervezünk:
• „Svéd Napokat“, más svéd illetve skandináv cégek közös részvételével (Ikea, Scania, Saab, Ericsson, Nokia, stb.).
• Nyílt napok szervezését kereskedésekkel karöltve.
• Meghívott elôadók részvételével ismeretterjesztô elôadásokat. (Formatervezés, biztonsági méretezés, hifi, filozófia, stb.)
• Többnapos túrákat Magyarország szép tájaira, történelmi vidékeire. (Pl. bortúrák, gasztronómiai túrák, vártúrák, stb.)
• Esetleg gyárlátogatást, múzeum látogatást, részvételt külföldi Volvo találkozókon.
• Versenyeket:
- „A legtöbbet futott Volvo“ versenyt,
- Autohifi versenyt,
- Autó szépségversenyt,
- Vezetéstechnikai versenyt,
- Hibaelhárítási vetélkedôt, stb.
• Közös részvételt a Gerhard Berger Vezetéstechnikai Tanpálya tanfolyamain.
Tervbe vettük egy, a klubtagsági kártyákra épülô kedvezményrendszer kifejlesztését, a kölcsönöség elve alapján bevonva ebbe szervízeket, kereskedéseket, különbözô üzleteket, éttermeket, szállodákat, utazási irodákat, stb.
A Klub működését javarészt tagsági díjakból, ezen felül támogatók hozzájárulásaiból finanszíroznánk. A tagsági díj elôzetes kalkulációink szerint kb. évi 6000 forint lesz. További bevételt képezhetnénk a tagok számára legyártatott és kedvezményesen elérhetô reklámtárgyak (pólók, széldzsekik, kitűzôk, naptárak, baseball sapkák, stb.) értékesítésébôl.
***********************************
Találkozó Ivanics Úrral holnap 2 órakor, ha az istenek is úgy akarják. Úgyhogy addig még van idô javítani, azt hiszem "lapzártát" 11-12 között fogok csinálni. Várom a hozzászólásokat :-)
780 belülrôl? HOL??? (Vagy ez az lenne, amit egyszer régen én tettem fel? Az a kép nem nagyon jó minôségű, régóta vadászok egy éles, nagy, jól fotózott darabra...)
A hetesnek randa a köténye, a 850-esnek a felnije meg nem "volvós". Más autón lehet, hogy szép lenne, de Volvora, szvsz. nem való.
Mi a véleményetek: arra gondoltam, hogy szép lenne a 850-es tükre, ha valamilyen módon lekrómoztatnám a külsô burkolatát, olyan szép hematitos szürkés krómosra. Hogyan lehetne ilyet csinálni, (fémgôzölés?) és vajon jól nézne-e ki?
Kémfotók lore kedvencei, meg az ilyen érdekességek, meg a volvo képek, meg még szeretem a belsőről készült képeket is volvoról. Az a 780 belülről pl. állati.
Előbb utóbb a sajátok is felkerülhetnének...