Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Templar,
ad1: kefélni én keféltem, amit a doki csinált az művészet.
ad2: eme szavak külön-külön értelmesek, a hangnem nem durva szal, hogy húzom ki a gyufát? Nem értem! (szőnyegbombázás ilyesmi?) Erre válaszolj, ma úgyis szar napom van!
Bolas,
sajna be vagyok havazva, amint lehet odacsörgök. lore személyi száma 1 760322 és a család el akarja vinni esti etetésre a lore+lorené-t, úgyhogy ma este sem jó.
A nagy kép nem fog SOHA bejönni, már nem is erölködöm vele. (az index is ölég lassú).
Kösz lore nem kell megcsinálni, mivel a rendszer működik csak nem tudom mit csinál.
Szégyen nem szégyen sosem hallottam mini Haldex erőátviteli rendszerről meg gyújtócsöves olajozású kéttárcsás szinteltolásos karburátorkiszolgáló hidraulikáról, viszont az az érzésem, hogy szívatni próbálsz és az is az érzésem, hogy rövidesen kihúzod a gyufát.
doktor úr,
Szerintem jó lesz csak keféld tovább:-))
Nekem tetszik, annak ellenére, hogy lore nagyított képét nem látom.
De a képe mégis nagy..
(Húúúúú, de humoros kedvem van ma!)
Figyelj Mr.Doc!
A logokat ki fogja megtervezni?
Ez az újság tényleg jól fog kinézni.
Igényes.
Nekem leginkább a kék háttér és a fehér félkörív jön be a legjobban.
Azért ha kicsit lesz időd, akkor varázsolhatnál nekünk majd egy főoldalt is...
Az újság címén én is gondolkodom még.
lore!
Ha megnézed a nap állását, akkor kezd egyre erősebben sütni..
Tudod mire gondolok..
Szal szerintem: a tűszelepet mozgató hidraulika ugyanaz mint ami a gázcsappantyú lengéseit is csillapítja. Ha a karburator cikkszámának utolsó két jegye 56 fölötti érték akkor a hidraulika egy mini-Haldex erőátvitelen viszi át a nyomatékot a csappantyúra, ami azt jelenti, hogy gyújtőcsöves olajozású kéttárcsás szinteltolásos karburátor kiszolgáló hidraulikával van dolgod.
Ha ráérsz ma egy órakor akkor két üveg tokajiért megcsinálom.
Lore$
Ne tedd fel nagyobban, mert a szöveg csak vakszöveg, semmi értelme nincs. A lényeg meg úgy is látszik. A gyengébbek kedvéért, ez egy oldalpár, azaz a leendô sajtótermék két egymás mellett lévô, belsô oldala. Hölgyek, urak, lehet véleményezni! Tényleg, mi legyen a címe? Ötleteket várok!
Na akkor tereljük vissza a társalgást Volvo vonalra. Eleddig senki nem tudott korrekt magyarázatot adni, hogy a 244-es karburátoros (Zenith) motor porlasztójában lévő olaj utántöltésére mi szükség.
Ahogy a köcsönkapott anyagok (éljen CYRUS!) ábráit silabizálom kifele olyan mintha a főfúvóka átmérőt szabályozó tűszelepet mozgatná, vagy a lengéseit csillapítaná valamiféle hidraulikus egység.
Halihó.
Hú de magasröptűek vagytok! Ez már igen! Ezekszerint semmi más téma nem jut már nekünk? Egyébként is baromira leült a topic. Mi van már? Elvesztetek?
a doktor úr
Jó volt hallgatni a sok okostojást a tuning-berhelésről :))
Aztat monnya meg valaki, hogy melyik dízelt lehet felnyomni pár lóerővel. Mennyit számít, hogy őrvénykamra meg 2 vagy 4 szelep? (480T, erre varrjál gombot.)
Éhes disznó effekt: tegnap azt álmodtam, hogy apám közölte, unja a 440-et, és vett mellé egy 940 2,3 turbót. Belegondoltam, nem is lenne olyan csótány dolog.
480T: én nem vagyok nagy szakkönyv tuningban, de a kipufogóval nagyot lehet lendíteni, 25%-ot is akár.
Gyermekek. Kész van az újság elsô layoutja, de én buta vagyok, és nem tudom feltenni ide. Úgyhogy jelentkezôket kérnék, akihez el-csatolt-mail-hatom, aztán Ô vállalja a felrakást.
a doktor úr
Szasztok mindenki.
Itt vagyok ám, meg be-be nézek néha, de semmi hozzászólásra alkalmas téma nincsen, úgyhogy minek írjak. Ráadásul idôm sem nem van, mer' nem van. Sôt az van, hogy nem csak hogy nem van, de az is van, hogy nincsen.:-) (idézet Hofitól) Viszont dolgozom a klub logóján, és a periodikán, Ha Isten is megsegít, és a munkám is apad majd, a jövô hét elejére már tudok is mutatni valamit belôle. Szal ennyi. Na pá.
a doktor úr
Nos, hadd hemzsegjen, pár száz hozzászólással ezelőtt már fölmerült CYRUSszal hasonló gondolat és akkor fargo úr aztat mondta, hogy nem kell ám azt az offtopikot olyan komolyan venni, ha élvezzük akkor meg miért ne?
Engem nem olvasol figyelmesen! Az amerikai szépség megvolt! Ellentétben a 6. érzékkel az nekem tetszett jobban. Emlékszel még mi a nap csúcspontja? Reggel, zuhanyzó stb.. :-)
Nemcsak doki és Templar hiányzik igazolatlanul hanem keton, Elwood, 850 stb.. is. Hol vagytok?
A gyorsulásira menet benyomom a szlenget. Könnyen tanulok, kérdezd csak meg Harvestert a szakzsargonról! Kezdem: kusssss Bolas! Te jössz..
lore!
A végén szinte csak a mi dumánktól hemzsög a fórum..
CYRUS!
Mi van veled?
Az oké, hogy Templar titkosügynököt játszik, de te?
Mr.Doc!
És veled?
Ja, neköm nem mögy az olyan könnyen lorö gyerök!
Honnan köllene ösmerni azt hogy te mit látsz vagy nem?
Mindenesetre ha tetszik a dumánk, akkor kitanítalak belőle, és hárman már igen értelmes beszélgetésbe kezdhetnénk, mikor az igyekvőre gyorsulunk..
vagy a gyorsulásira igyekszünk?
:-)
Szép dolog a házasélet ugye lore úr?
Nekem még az amerikai szépség is tetszett, legközelebb ezt is bevállalhatjátok.
Érdekes nem, hogy aki volvo-maniac az mennyire csak azt nézi a filmeken, hogy hol jelenik már meg a volvo...
Bánatomra azt kezdtem észrevenni, hogy amikor az amerikai filmeken karambolt tesznek be, vagy a főhős /üldözésmenekülés közben összetöri az éppen kanyarodó/odaérkező de szabályosan haladó autót, azok többnyire volvok szoktak lenni..
:-(
A jobbra feltolt volvojel a régebbi (70-es évek) volvoira volt jellemző..
Kell róluk kép modemes-lore?
Vazzz, szal ténylög nöm jártam Szegödön te kecseg. :-)))) /figyu ugye ami tréfa az megvan nem?/
Szal aszittem a hetente only monday azt jelenti, hogy egész nap! De hogy csak 2-3 óra!!!!
Látom a sorok közt olvasás nem mögy neköd Bolas:
Hazafelé láttam, hogy egy carina II úgy parkol egy volvo megött, hogyt a lökhárítója a volvoé alá van csúsztatva, pusztán erre gondoltam semmi peep showt nem rendeztem a két goldenboy miatt! A Zsi-vel semmi gond csak tod feltűnik ha két ficek így beszél:
-Szal xy dg stb.
-Kuss!
-Kuss neked! Mondom!
-Ne mondd mondom, hogy kuss öcsém!
-Tod kit kussoltass vazze!
-Kuss!
-Kuss neked!
Lehet, hogy nem szó szerint idéztem de szórakoztató volt ez a nem-de-nem-de-denem-deigen-anyád! játék! :-)))
A gyorsulásit úgy intézd, hogy ő is jöjjön, lore meg a hátsó ülésen figyelne. A bálnában elférek! Jó volt a túrós csusza?
/a valóság elferdítése a jószándékúak kíváltsága marad mindaddig míg mások ízlésének és humorának megfelel. L-lore-T./ (Bolasnak)
Ma lore megint moziba vitte lorenét (kell egy kis mentális orgazmus néha, a színház nem túl spontán és hosszabb is): Hatodik érzék. Szép, jó 'hál istennek már lore is nagyfiú, nem pisil be. A főszereplő kissrác mamájának egy 245-öse volt, krémszínű műbőrülésekkel, az ajtón textilbetéttel, dupla frontlápákkal, a hűtőmaszkon a jel a ferde vonalon jobbra felfelé volt eltolva amint láttam szériában. Most láttam először ilyet.
Lacka, te felizgattál! Világosíts fel, légy oly jó, a 460-ast illetôen. Mikor megvettem, el volt szállva benne a waste-gate szelep, magyarul nem akart leszabályozni, ezért bôdületesen sokat nyomott a motorba. Nem emlékszem az Attiláék által mért értékre, de jóval 1 bar felett volt. Másrészt a legutolsó állításoknál mértek a kocsin 1,4 bart, amibôl végül is 1,2 lett. Egészen biztos, hogy mechanikusan állítottak a turbonyomáson, elektronyikusan nem nyúltak bele. Az is biztos, hogy 1 bar felett járt a nyomás, nem volt komputeres leszabályzás.
Akkor most mit tudok rosszul, hogy 1 bar felett volt a nyomás (rossz az Ivanics műszere?), vagy hogy nincs benne komputeres leszabályzás, vagy most hogy is van ez?