Miért vágjanak meg? Ez céges kocsi volt- a miénk, oda vitte anyós 15 évig, 15x, mindig olajat és szűrőket cseréltek, plusz amit gonodltak.
Ha egy negyed óra alatt megoldotta, akkor az 25 euró. Ezek nagyrészt a garis kocsikkal foglakoznak, mert állítólag van elég.
De lehet, hogy csak ki kell cserélni az agyát, mert 1-1.5óra utazás után figurázik, de már írtam, hogy nagyon könnyű azt is kicserélni, mert ott van a motortérbe a tűzfal mellett jobbra, csatik ki, csavarok ki és vissza, nem kell semmi mást szétszedni.
Nem ismerem a magyar árakat ,a család összes kocsiját szakszervízbe küldöm (mindegyik VW vagy Skoda- a Pözsó már nem céges), mert ott vannak kapcsolataim. Néha megvágnak (az eredeti alkatrészek nagyon drágák), de nem érdekel, ha a kocsival nincs baj. A munkadíj pariba van bármelyik szervízzel, ami javít VW és nálunk sok van, de az újakhoz kell a gyári szerver hozzáférés.
Ezek a "nincs autó millió" alatt egyfajta "önbeteljesítő jóslatok".
Ahogyan az árak is egymást húzzák fel, mi magunk építjük a hiperinflációt.
A fuckbuk market, az meg tényleg a legalja, az a posvány, ahonnan bugyog fel a mindent elmosó trágyalé.
Mert a paraszt fenntartja a járós szarját, 2,5X áron, és nem ég a pofája, ""mer' há' mindeki ezt csinálja""..nem nagyon akarja valójában eladni, bele se gondol, mit vesz helyette, hogy lesz utána, mennyi az amennyi, de okos az nagyon-nagyon akar lenni, profitot a semmin, az nagyon erős vágyakozás ám, majd én, én okosba' "behúzom" ...!!
Itt indul a menet...majd a másik muzsik is meglátja, óó..ez ilyen állapotban ennyit ér? Jóég...!!..az enyim 5x jobb..főteszem akkor még többér'..azt tuti elviszik, lesz zsé, lesz tánc, ennek se jut el a tudatáig,.. egy másik szar, amit helyette tud akasztani, pont így fel van verve a semmire..
Aki el akar adni, mert valóban kiszállna valamiből, ami még kb rendben is van, mit lát? Csak megvillannak a $ jelek, jé, ennyi szétabált kidőlt-bedőlt szar, és ezek ennyit érnek? Hát akkor az enyém meg még többet...
A sor végén aki venne ilyesmit, csak néz, de mi ez?!?,... hát megőrült mindenki?
Ja..körülbelül.
Te meg tudtad tenni, hogy rászánsz egy gépre 3x annyit ,mint amiből hitted ,hogy kapsz egy elfogadhatót, de ez nagyon nem általános ám.
Milliós agybajról még...: amikor nyáron vettem autót, ott hallgattam a 'nappernorbi nagy pózzal előadott hihhetetlen okosságát, hogy "ő nem rak ki semmit" millió alatt, akármi is az, mer' arra rögtön jönnek a "bidámbidámok"..
Hát így,..
Voltak ott a telepen olyan ledurrant-szakadt-ótvar szarok, bele sem akartam gondolni, mennyiért lehet hirdetve, inkább foglalkoztam a saját dolgommal.
(az sem lett egy sikertörténet, de ez egy másik fejezet, saját elmebajom, a hobbiautó drága és eszetlen lutri, ez egy ilyen játék)
300e ig akartam autót tavasszal kora nyáron -évi 5eKm max használat második autónak, ha 2év múlva kidobom se fájjon, de ilyen ma nincs, na jó volt de a családi béke miatt nem vettem meg a 180eHuf hirdetett Skoda Forman kombit. Kereskedő azt mondja ebbe szervó kormány sincs. Az jó akkor nem romlik el :)
aztán a hahu-t nézegetve felmentem 500-ra majd párat megnéztem, de volt amit a kapuból meglátva legszívesebben visszafordultam volna, vagy a kereskedésbe a kulcsát nem kértem el, elég volt körbe járni
aztán 7-800e, lámpa facsavarral berakva kipuf öntvény törött elég egyértelmű volt a ráfutásos baleset gányolt eltüntetése pl.
A végén vettem egy Note-t 930e-t 300eKm-el ami az élete elejét taxiként töltötte, majd egy hölgy gazdája lehetett de rendben volt tartva és tényleg igaz volt nem Km hanem állapotot vett az ember. Persze odabent kicsit leharcolt, de műszakilag rendben van a gép.
800eHuf Pug308 mire délbe elindultam volna érte eladták 12órát nem volt hirdetve.
Akkor kérjél képet arról a hibárlan aljáról, a motortérről, az utastérről. Adidg el se indulj, amíg ez nincs és ne is foglalkozz vele komolyabban.
Merthogy a gányban épített kempert reklámozó képeken kívül semmi más fénykép nincs.
Még kipakolni, valamennyire kiporszívózni sem sikerült a fényképezéshez, mert ezt is úgy árulja, ha valami balek viszi ennyiért ,akkor ok, ha nem, akkor marad.
A "garázs" ott valamelyik putri lehet ahol le van fényképezve, bent állt valami tető alatt.
Kb az utolsó a motor lenne amiért aggódnék egy ilyen szaron, ha neked kemper kell, és ennyi lóvé van, akkor ja, ebben a pocsolyában fogsz turkálni.
Ha rendes melóskocsi vagy áruszállító, szeritnem ezt most felejtsd el, itt külön megkérik annak a tákolásnak az árát, amit legolcsóbb OSB-ből valami szemét
maradékfestékkel lekenve hederítettek az utastérbe.
Egy autónál általában szitkszó ,hogy ebben b+ "laktak", nagyon hamar lemegy valami a gányba, ha benne "élnek", egy kemper meg erről szól, mi másról.
Végtelen km, kempingek, köves utak, félreeső vidékek, legolcsóbb szükségmegoldások az út mellett, melyek 99.9% spontán "tartóssá válnak", majd eljön az "ennek má mindegy" pont, majd mikor már ez sem vigasz és próbálják a kezét elengedni a tisztelt tulajdonosok.