Keresés

Részletes keresés

Landsmann_ Creative Commons License 2023.04.12 0 0 56272
Előzmény: ÁsítóSárkány (56270)
mzdude Creative Commons License 2023.04.12 0 0 56271

Szerintem kár volt az 5000 forintot megemelni. Olyan szép, kerek szám volt, lehetett vele dobálózni, hogy mi van csórókám, neked nem ér meg ötezret?

Előzmény: Landsmann_ (56269)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.04.12 0 0 56270

vagy netán szimplán régi cikkre mutatott a link?

Előzmény: Landsmann_ (56269)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.04.12 0 0 56269

A fórum tetején az autós oldalaknál cikkeket ajánlagtnak. Ott volt például a cikk, hogy: Karácsony Gergely szerint hibás döntés volt az M0-át fizetőssé tenni. Szerintem is, de most nem is erről akarok íreni. Azt írja a cikk írója, miután taglalta az M0-ás fizetős szakaszait, hogy országos pályamatricával és Pest megyei éves matricával 5000 Ft-ért igénybe lehet venni az elkerülőt. Minden bizonnyal elkerülte a cikkíró figyelmét, hogy a megyei matrica már nem 5000 Ft és ha jól emlékszek, már 2022-re sem ennyi volt, hanem egy kicsit több. Ezek szerint a cikkíró sem használ megyei matricát, különben tudta volna, majdnem 6000 Ft az az 5000.

dimelo Creative Commons License 2023.04.08 -1 0 56268

Amikor előző bejegyzésemet írtam, csak megvastagítással jeleztem, hogy lenne itt "látnivaló"

másfelé is:az M49-en a Mátészalka–Csenger (45 kilométer) szakasz 2029-re, ezt jelezte a

2022 novemberi híradás.

Alig több, mint 4 hónappal később az ország "rossz rendőre" Mr. Petike, aki már majdnem minden országot-kormányt megsértett, kimegy kedden Bukarestbe és belehazudja a román kollégája szemébe: Most a "jó rendór" vagyok, hidd el nekem:

"korábbi célkitűzéseik alapján öt évente újabb gyorsforgalmi útkapcsolatot adnak át a két ország között. Ez sikerült 2015-ben és 2020-ban is. Illetve előkészítés alatt van a 2025-ös siker is, amikorra összekötik a felek a magyarországi M3-as autópályát a Szatmárnémeti körüli gyorsforgalmi úthálózattal."

 

és nem szakadt le plafon...

 

A szatmar.rocikkének folytatásában ugyanis ott a cáfolat is: "A Magyar Építők közel egy évvel ezelőtt számoltak be arról, hogy a Szatmárnémeti felé gyorsforgalmi kapcsolatot teremtő fejlesztést az M3-as autópálya és Ököritófülpös között a Duna Aszfalt Zrt. fogja megvalósítani nettó 138 milliárd forintos, azaz jelenlegi árfolyamon több mint 365 millió eurós szerződéses értéken."

 

Tehát: 1 éve szerződést kötöttek a kivitelezővel, de még el sem kezdték. Több épített szakasz átlagában 3 év szükséges az építéshez. Már túl is lesznek a 2025, éven!

DE akkor még csak félúton lesz az építés...

 

Jelentős eltérés van a két ország építési ütemezésében is: "Cristian Pistol (CNAIR igazgató) tájékoztatása szerint egy határátkelőhely is kialakításra kerül majd, melynek 2024-ig kell elkészülnie."

 

Akár merről nézhetjük, a miniszter 4 évet "előre" hazudott.

 

 

Előzmény: dimelo (56266)
nyebojsza Creative Commons License 2023.04.07 -2 2 56267

De, de, hülyének nézik...

Az M4-et pillanatok alatt leállították az O1G ügy miatt, és nem számított, hogy 5-6-7-8 évet csúszik, nem számított, hogy mindent elölről kellett kezdeni, mert az eső elmosta, elrohant... de jóvanazúgy a 2/3-nak...

 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=154226153&t=9013571

Előzmény: csalántea (56259)
dimelo Creative Commons License 2023.04.06 -1 1 56266

Üdv mindenkinek!

 

Bár én voltam a leglelkesebb (legtürelmetlenebb), ha az M4 említésre került,

most már nem tudok lelkesedni.

Észrevettétek, hogy befagytak a konkrét hírek? (PR kímélős)

Egyik utolsó hír: 2022.11.23

Az állam is aktív maradhat

A koncessziós társaság mellett az állam sem áll le a fejlesztésekkel, de ennek kapcsán bizonytalanságra ad okot, hogy beruházási stop van érvényben a még meg nem kezdett projekteknél. Mindenesetre bővítés lehet az M0-s–Bicske szakaszon, amely 2027-re készülhet az M1-esen 2-szer 3 sávon. Az új építéseknél 

  • az M6-os országhatárig való meghosszabbítása 2024-re,
  • az M44-en a Szentkirály–Lakitelek (39 kilométer) szakasz 2024 és 2026-ra,
  • az M4-en a Törökszentmiklós–Kisújszállás (36 kilométer) szakasz 2026-ra,
  • az M49-en a Mátészalka–Csenger (45 kilométer) szakasz 2029-re, 
  • az M34-en a Vásárosnamény–Záhony közötti 36 kilométeres rész 2027-re várható.
  • Egy frissebb: 2023.01.20. Indul az M4 gyorsforgalmi út építése az újabb szakaszon – közölte hivatalos közösségi oldalán Kisújszállás, hamarosan elkezdődik a Törökszentmiklós Nyugat – Kisújszállás Kelet közötti gyorsforgalmi út építése. Pénteken át is adták a munkaterületet a kivitelezőnek. A kivitelezési szerződés tavaly december 23-án lépett hatályba, 36 hónap áll a kivitelező cég rendelkezésére a 34,29 km hosszúságú út építésére. A tényleges építési munkák tavasz végén, nyár elején kezdődnek a törökszentmiklósi térségben.
Előzmény: RadiX (56262)
Bombyna Creative Commons License 2023.04.05 0 1 56265
Bombyna Creative Commons License 2023.04.05 0 0 56264

Dehogy lesz. Majd 2 év múlva.

Előzmény: fjfox (56237)
rm40 Creative Commons License 2023.04.05 -1 0 56263
RadiX Creative Commons License 2023.04.04 0 0 56262

Földmunkák folynak Törökszentmiklós és Kisújszállás-Kelet között, valószínűleg még a régészeti feltárás fázisa.

 

Előzmény: marekk84 (56261)
marekk84 Creative Commons License 2023.04.04 0 0 56261

Egy ideje nem követem a témát, de akkor most az M4-es autóutat kivitelezik valamerre, vagy most nincs semmiféle kivitelezés ezzel kapcsolatban?

rm40 Creative Commons License 2023.04.04 -1 0 56260
csalántea Creative Commons License 2023.04.04 -2 2 56259

igen, pont úgy, ... nem hülyének nézik az embereket, hanem az akkor kötött KONCESSZIÓS szerződésen nem tud a kormányzat változtatni, vagy nem akarja a brutális változtatási díjat kifizetni ... azért mert eltelt 16 év, még nem járt le az akkori koncessziós szerződés, és így igen azok a felelősek, akik megkötötték ... valószínűleg megvárják a lejártát, így sokkal olcsóbb ...

Előzmény: Bosanac (56258)
Bosanac Creative Commons License 2023.04.02 0 0 56258

Értem: "Gyurcsány 2007-ben..."
Hülyének nézik az embereket - sajnos (2/3) többségében jogosan :-(

Előzmény: Gyurma73 (56257)
Gyurma73 Creative Commons License 2023.04.02 0 0 56257
Bosanac Creative Commons License 2023.04.01 0 1 56256

Kalocsa - Dunaszentgyörgy híd építése

Bosanac Creative Commons License 2023.04.01 0 0 56255
Bosanac Creative Commons License 2023.04.01 0 0 56254

Van valakinek erről több információja?


"Úgy kezdett autópályát építeni a kormány, hogy tudta, lesz majd közben egy szakasz, ahova nem építenek aszfaltos utat."

https://24.hu/belfold/2023/04/01/m6-os-autopalya-kimaradt-szakasz-aszfaltos-ut-tervezesi-hiba/

Lsd. bosznia A1 autópálya - Svilaj (HR, A5) határátkelő?

rm40 Creative Commons License 2023.03.24 -1 1 56253
rm40 Creative Commons License 2023.03.23 -1 1 56252
adiaboli Creative Commons License 2023.03.17 0 0 56251

Nemzetközi szellempálya...

Lenne, ha megvalósulna. De nem fog, mert szájkarate.

Előzmény: rm40 (56250)
rm40 Creative Commons License 2023.03.14 -2 0 56250
Bosanac Creative Commons License 2023.03.12 0 0 56249
rm40 Creative Commons License 2023.03.10 -1 0 56248
Előzmény: rm40 (56246)
rm40 Creative Commons License 2023.03.09 -1 0 56247
rm40 Creative Commons License 2023.03.07 -1 0 56246
NAR Creative Commons License 2023.03.07 0 0 56245

Addig eljutott, hogy az út hosszával leossza a balesetek számát, de addig már nem, hogy a forgalom méretével is arányosítson... Ha jól számolom, a 410 halálos balesetből 373 olyan úton történt, ahol legfeljebb 2 halálos baleset volt - ez azt sugallja nekem, hogy nem egy-egy úttal van probléma, hanem vagy az "összessel" vagy a sofőrökkel.

Előzmény: rm40 (56244)
rm40 Creative Commons License 2023.03.07 -1 0 56244
radio100jozsi Creative Commons License 2023.03.04 0 1 56243

Az a tábla pár éve minket is megtévesztett az S4-en, és igen a Kópháza irányt mutatja Győrnek.

Előzmény: NAR (56209)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!