Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.05.01 0 0 2004
Üdv. a topikban pümpi! Egy hölgyemény a körünkben Uraim! Éljenéljen!
Klubosdi teccik pümpi?
Cetli a szélvédőm? Hmm.. az csak fargo lehetett! :-)))))

Autód paraméterei? Motor, km, évjárat, felszereltség, előélet stb.

Nick?

lore
ps: gratula a 2000-ért :)))

Előzmény: pümpi (2000)
CYRUS Creative Commons License 2000.05.01 0 0 2003
Pümpi Gratula a 2000-hez :))))

Bolas, lámpa ügyben nincs valami infod? közeledik a vizsga :)) Ja irogathatok ha te meg lelépsz franciába :))))

Volvo Rulez! (pláne a 240) :))

Előzmény: pümpi (2000)
alfa155 Creative Commons License 2000.05.01 0 0 2002
Hello pümpi!
Sajna amit a szaki megállapított az "benne van a pakliban". Az a szaki szét is szedte a motort vagy csak úgy rávágta, hogy fél autó csere? Kívülről ezt nehezen lehet megállapítani, ill. ha meglehet akkor ott tényleg nagy gond van. :)) Azért általában nem szokott ekkora kár keletkezni.
Előzmény: pümpi (1996)
keton Creative Commons License 2000.05.01 0 0 2001
pümpi szépen és csendben elvitte a 2000. hozzászólást. Hajrá Volvo!

DCs

pümpi Creative Commons License 2000.05.01 0 0 2000
Sziasztok!

Most nem akarom isteníteni a 240-est,de most hoztam el a szerelőtől a csodámat.Sima vezérműszíj csere,és ha már ott volt,lecseréltettem az olajat.Motor szebben jár,mint valaha.Tehát most már én is megerősíthetem azt a tényt,hogy a 240-es úgy van megcsinálva,hogyha kis problema befut,akkor ne legyen nagyobb baj.Valami maratásról beszéltek nekem az ismerősök.Na,ehhez mit szóltok?Egyébként nagyon aranyos,hogy ilyen segítőkészek vagytok,nagyon klassz!És ha észrevettétek,MI VOLVÓSOK a közlekedésben is összetartunk!Nekem legalábbis csak jó tapasztalataim vannak.(Pld:Kétsávos út>egyik elfogy>én pont abban a sávban vagyok>index ki>első VOLVO,ami jön,enged be.Ja,és már arra is rájöttem,hogy nem kell az E-mail címemet feltüntetni,mert látjátok,ha akarjátok.Egyébként az igazi nagy Ő számomra a 7-es volvo.A múltkor egy benzinkútnál láttam egyet rommá zúzva,valószínűleg borult volt szegényke és csak a hátulján levő 740 felirat tette nyilvánvalóvá,hogy a kedvencemet látom.Lényeg a lényeg:az utastér teljesen egyben volt,a tetőn semmi horpadás,csak a napfénytetőn levő földes fűcsomókból gondolom,hogy "bukfencezett" is.De jó,hogy rátok találtam!Egyébként lehet,hogy valaki közületek rakott múltkor egy papírcetlit a kocsim szélvédőjére,hogy:"Én is volvós vagyok,ha van kedved,hívj fel!"

Előzmény: keton (1999)
keton Creative Commons License 2000.05.01 0 0 1999
pümpi!

Teljes egyetértésben vagyok Templarral, azaz meg nem próbáld vmilyen módon beindítani a motort! Szvsz irány a szervíz

DCs

Előzmény: pümpi (1996)
Templar Creative Commons License 2000.05.01 0 0 1998
pümpi!

Ha tényleg a vezérműszíjad szakadt el akkor - MEG NE PRÓBÁLD A MOTORT BEINDÍTANI!!!
Egyrész mert nem fog beindulni, másrész - ami nagyobb baj - törni fog egy-más a motorban.
Szelepek törése, dugattyú és hengerfej sérülés várható!
Fordulj szerelőhöz, de a motort se az önindítóval, se más módon ne forgasd át!!

Templar

Előzmény: pümpi (1996)
Bka- Creative Commons License 2000.05.01 0 0 1997
Szia Bolas,

jó utat!

Már találtam egyet virtuálisan, jövő héten szeretném megnézni ASAP. '88-as 740 GLE TD generálozva, 30ekm futás a generál után. NET-es hirdetés, lehet hogy Ti is láttátok már :) Ha megoldható akkor nagyon hálás lennék egy bevizsgálási segítségért! ;)

Bka

Előzmény: Bolas (1995)
pümpi Creative Commons License 2000.05.01 0 0 1996
Sziasztok!

Segítsetek!
Tegnap du.2-6-ig a kocsimban üldögéltem.Most kivételesen nem azért,mert imádom(240-es),hanem mert elszakadt neki a vezérműszíjja(de hülyén néz ki így leírva) és vártam a megmentőmre.Közben telefonálgattam egy-két volvós ismerősnek,hogy mire számítsak.Megnyugtatott mindenki,hogy ne aggódjak,mert úgy van megcsinálva,hogyha elszáll a vezérmű,akkor sem lesz semmi baja a motornak.Erre kijött egy "szaki"és közölte,hogy dugattyúk,hengerfej,szelepek,meg minden...Most azért mondta,mert adott a szituáció:Egy nő,úgysem ért hozzá,majd jól leveszem,vagy tényleg ez van és kezdjek el gyűjtögetni?Szeretném,ha mielőbb válaszolnátok.Nem tudom,hogy látjátok-e az E-mail címem,mert én még csak most ismerkedek az Internet-tel,azért a biztonság kedvéért ideírom:juhaszga@westel900.hu
Üdv,előre is köszi:pümpi

Előzmény: keton (1945)
Bolas Creative Commons License 2000.05.01 0 0 1995
köszi Bka az együttérzést!
Sajnálom, hogy nem jön össze a 940, de hidd el egy 740/760 TD is nagyon jó. Sőt!
Keresgélj nyugodtan, ha találsz valamit akkor szólj és bevizsgáljuk!
Találkozóra jöhetsz Forddal is, a lényeg a volvo szimpátia!
"Legyél te is klubtag!"
(fargo jól csinálom?)

keton!
A 780-ban én is benne lennék!
(de fargo is tuti!
Végül is ki nem?)

Indulok Parisba ügyeket intézni..
Szerdán jövök haza.
Addig legyetek rosszak, és törjetek össze sok kisautót!

Bolas

Bka- Creative Commons License 2000.05.01 0 0 1994
Hali,

hosszas szenvedés után úgy döntöttem hogy nem adok ki két millát egy 9 éves klíma nélküli 940-esre, akármilyen jó állapotban is van. A fő ok az hogy nem szeretnék részletfizetésbe bonyolódni 2 évig egy kocsi miatt, amit ugye törnek, lopnak satöbbi... Keresek inkább egy kiváló állapotú 740-est, amely 1-2 évvel idősebb ugyan de van benne klíma. Sajnálatos módon a 740-es turbodiesel motorja gyengébb majdnem egy huszassal a 940-esénél :( Nekem fontos a diesel, mert nem ünneplő autó lesz hanem munkába járok vele, főleg autópályán.

Pár éve a Fiestám előző tulaja egy 760-ast totálra tört amikor 90km/h sebességkülömbséggel belerontott egy pótkocsiba. Kiszállt, megállapította a totálkárt és elkezdett intézkedni. Semmi baja nem lett. A következő kocsija egy 440-es volt, azt mondta azért mert a Volvo mentette meg az életét. No comment.

Bolas: nem gondolom hogy nagyon vészes eset lennél, egy 924 az 924! 400-ért...

fargo: te honnan tudtad hogy időközben meggondoltam magam és 940 helyett 740-est akarok venni? :)))

gbrl: köszi az overdrive beszámolót. Nekem is nagyon tetszett a gombnyomásos ötödik, kényelmes és halk a kapcsolása. Ha nem döglik akkor nekem sem lenne vele semmi bajom.

A 6.-ai találkózó hol lesz? Mehet egy leendő Volvo-s is, akit egy Ford fog odavinni? :)

Bka

keton Creative Commons License 2000.05.01 0 0 1993
Üdv

Bolas,
sportautó+bálna=780, hajrá!

fargo,
Nem is tudtam, hogy filmes babérokra is törsz. Tegnapelőtt láttam egy film elejét, directed by James Fargo. :-)

DCs

Bolas Creative Commons License 2000.04.30 0 0 1992
Kicsit megrendültem egy pillanatra!
Ma Zsi haverom egyik haverja átjött hozzám az új autójával!
Nem, nem volvo volt!
Porsche 924!
Nagyon jó kis gép volt!
Mentünk vele kis köröket és bizony igen megszerettem!

Sőt egy pillanatra azt gondoltam, hogy eladom a Bálnát és veszek én is egyet!
(a srác 400E-ért!!! vette, és még 200E-t szándékozik rákölteni, hogy eredeti állapotba kerüljön. Ehhez képest én hogy állok a Bálnámmal...)

Talán engem is elkapott a sportautó-feeling?
fargon kivül megért engem valaki?
Vészes eset vagyok?

PS: a Bálnát megtartom mert a kedvencem.
De a 924-es is azzá vált. A sok többivel együtt..

Offtopic:Majd ha sok pénzem lesz, mindegyiket megveszem magamnak, hogy a kertben üldögélve (talán szivarozva is) azon morfondírozhassak, hogy melyik autómmal álljak ki a garázsból aznap...
Topic on: Bolas felébredt és visszament tanulni!
:-(

Bolas Creative Commons License 2000.04.30 0 0 1991
Templar!
A kipufogó dob előtti részen lyukadt ki?
Ha igen, azt hívják nemes egyszerűséggel "kidörrenőnek".
(bocs, nem emlékszem turbos a géped?)
Ha érdekel, lehet hogy tudok ocsóért hozni neked odavaló csövet.
De ha akarod hegesztesd meg.
(Ezzel csak az a baj, hogy ideiglenes megoldás. Nekem is előszőr hegesztve volt, majd kaptam ilyet 18E-ért! azóta semmi gondom vele!)

lore!
Nem hiszem, hogy lorené a Bálnámban kárt tudna tenni!
De jobb ha egy nagy sík térre megyünk ki vele vezetni, nehogy ártatlan embereket büntessen meg..

Na végre CYRUS!
Azt hittem lementél a térképről!

fargo!
Kiváncsi vagyok Jani barátod 740-esére.
Az enyém még nem profi, de már alakul.
Talán május közepére Bálna is rendben lesz.
(Persze ha lesz rá zsém.)

Május 6. tali akkor tuti?
Én megyek!

Előzmény: Templar (1985)
lore Creative Commons License 2000.04.30 0 0 1990
Szia,

- Gratula a szüzességed elvesztéséhez! :-)

- ORIZA TRIZNYÁK eredetére Bolas is rájött, mondta is tegnap (valami hippimacsek).

- Tali okés lehet, ilyen hosszú útra nem is mehetnék loremé nélkül! :-)))

- biztos, hogy nem lesz eladó az a 700-as?

lore

Előzmény: fargo (1989)
fargo Creative Commons License 2000.04.30 0 0 1989
Itt vagyok, megjöttem :-)

Kisimultak a ráncaim, kialudtam az elmúlt 2 hetet, elmúlt a klimaxom és feltöltôdtem. Úgyhogy teljes nyugalommal várom a kb. 2 óra múlva érkezô (Volvo buzi) barátainkat, 3 bűn rossz kölyökkel :-)))

Hatalmas élményeim voltak tegnap Zalában.

Elôször is volt szerencsém Jani barátom 740-es Volvojához, egy gyönyörű fehér 2.3-as benzines bálna, 86-os évjárat, jelenleg 74k (nem tévedés!) kilométerrel. Már regéltem róla párszor korábban, ez az a kocsi, amit egy öregúrtól vettünk át neki. Hát mit mondjak, 2 napig csorgattam rá a nyálam, úgy néz ki! (Bolas, kösd fel a gatyád, ha a legszebb bálna címre pályázol majd a májusi nagytalin!) A srác szombaton egész nap a Volvot kényeztette az öccsével, estére úgy nézett ki, mint a mesében a fehér herceg szôke lova. Aztán jött a barátnô, és az ülésre behullott-betévedt EGYETLEN DARAB 3 mm-es virágszirom láttán elkezdett nyavalyogni, hogy milyen szutykos a kocsi. Hát én azt hittem, életemben elôször némberhalált látok élôben, szegény csajszi alig úszta meg :-))))

A Jani, ha jövô hét végén nem is, de május végén mindenképpen el fog jönni a talira, (miután életveszélyesen megfenyegettem...).

Éppen repülônap volt Zalaegerszegen, úgyhogy e tekintetben is elvesztettem a szüzességem, mert röpködtem egy kört egy AN-2-vel, sôt a Janiék még betuszkoltak egy vitorlázórepülôbe is. Külön kérésre elsuhantunk apám hétvégi telke ("A Hegy" -- ahogy Zalában nevezik) felett, kiintegettem az öregnek, az meg majd eldobta a kapát. A Góbéba csak vazelinnel meg cipôkanállal fértem be, a kiszállás külön mutatvány volt, akkorát cuppantam, hogy na!

Az AN-2 sem volt semmi, egy rendesen lepukkant öreg gépet sikerült kiállítaniuk. A pilótafülke mögött ültünk az elsô sorban hárman, a Jani, ex-tornatanárom (nem ismert meg) és én. A falból a Jani orra elôtt kilógott 2 szál vaskos kábelköteg. Mikor a pilóta indította a motort, az kicsit akadozva, köhögve indult el, a Jani meg össze-összedugdosta a kábelkötegeket, valahogy pont a motor kihagyásainak ütemére. A tornatanár olyan hullasápadt lett, meg akkorára dülledtek a szemei, hogy majd' leestünk a székrôl nevettünkben :-)

**********************************************

V70:
EZEK HÜLYÉK! (nemes egyszerűséggel...)

New Edge Design: no way. Aki ezt írta, az vagy vak, vagy segg hülye a szakmájához, vagy kifejezetten rosszindulatú. Semmi köze a V70-nek a Ford ostobi formatervéhez.

Fék: a 850-nek sem rossz a féke, de az új V70-nek annyira harapott, amikor kipróbáltam, hogy teljesen ledöbbentem, és sárga irigység fogott el -- azóta akarok a saját gépembe versenyfékeket. Szóval brutálisan jó fékei vannak az új volvonak!

Dolby ProLogic: szerintem a Volvonak a duplamagas hifijei az ergonómia és a formaterv szempontjából irányadóak lehetnének. (Lásd 1957-es hozzászólásban a kép.) Ehhez képest egy feleakkora Pio, vagy Kenwood vagy Sony hihetetlenül zsúfoltnak, kezelhetetlennek és confuse-nak tűnik. Nem tudom, hogy mit érthettek azon, hogy "szétszórt", maximum azt, hogy a 3 négyzetcentis kezelôfelülethez szokott diszkópatkány eltévedt a "fullsize" panelen...

Biztonsági öv: való igaz, hogy ha nem kapcsolom ki az övemet, akkor nem érem el a szélvédô jobb alsó sarkát (850). De csak azért, mert ahhoz, hogy elérjem, szinte le kell hasalnom, olyan messze van. Egyébként nem szűk sem az öv, sem a kocsi.

Ami a slampos minôséget illeti, hát nem tudom, a felhasznált anyagok és minôségük szerintem elsô osztályú volt, a műszerfalat a tesztpéldányon épp javították, mert zörgött benne valami, de a szerelôk elmondása szerint elôszériás volt az autó. Mellesleg megfigyeltem, hogy milyen gondatlanul bántak vele a tesztelôk, össze-vissza volt rugdosva a kárpit, lebarmolták a szemetes dobozt az anyósülésnél, szóval nem kímélték a kocsit.

Ami meg a csomagtérajtó felnyithatóságát meg a kilincseket illeti, hát szerintem ez csak pitiáner kukacoskodás. A V70 kilincsei szvsz biztonságosabbak, mint az elôzô szériáé, mert teljesen belesimulnak az ajtó síkjába. Aki meg nem tud vigyázni a fejére az ajtó alatt, az kössön rá párnát -- nekem az utóbbi majd' egy évben még nem sikerült bevernem a fejem, pedig nem különösebben figyelek oda rá.

A hallottak alapján a tesztelôk:
- vagy sík hülyék ahhoz, amit csinálnak, (Autó Plusz...)
- vagy rosszindulatúan fikázó hangulatban találta ôket a tavasz,
- vagy elfogultan Audi/BMW/MB buzik, akik semmi mást nem tudnak értékelni.

*************************************************

ORIZA TRIZNYÁK:
Mirr Murr nmesébôl származó figura, a szerzô kiskölke hívta így az Oriza Rizsnyákot, ami a hetvenes években (meg ma is) kedvelt (?) csecsemôeledel volt.

*************************************************

Csak nem tudom az Ádámot rávenni, hogy köszönjön be ide. Kaptam tôle egy emilt, a május 6-i találkozót (kistali) illetôen. Azt tervezik, hogy Kismaros / Királyrét viszonylatban kirándulhatnánk, Kismaroson letéve a kocsikat kisvonattal feldöcögnénk Királyrétre, ahol színes szélesvásznú lébecolás következhetne, majd egész estét betöltô vacsi. Lesz ott valami Land Roveres tali / bemutató is. Nekem tetszik a dolog, nektek mi a véleményetek?

Talira hozzatok oldalbordákat is.

*************************************************

Bka-
A 740-es persze nagy vas, de hát ez benne a lényeg: biztonságban érezheted magad benne. A Jani 2.3-asa 9 litert eszik, az utóbbi egy évben még nem kellett javítani. A srác szerelmes az autójába (Skodából ült át :-) én is csak ajánlani tudom mindenkinek.

Ha szép az autó, akkor klíma nélkül is el lehet adni semmi perc alatt -- de ki akar eladni egy szép 700-ast?!

keton Creative Commons License 2000.04.30 0 0 1988
Üdv

Templar,
Ilyen problémánk nekünk is volt még az előző géppel, az Ivanicsnál évekig heggesztgették, aztán sajna leszakadt (igazi tuning-autó hangja lett:-), és ki kellett cserélni. Szóval nem tom már mennyiért csinálták, de végülis jól megcsinálták.

DCs

Előzmény: Templar (1976)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1987
Ja mert már akkor is a neten voltam azért volt foglalt :))
Na most áthámozom magam a lemaradáson :)
Előzmény: lore (1986)
lore Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1986
Hey CYRUS! :-)))))))
Végre itt! Fél kilenctől negyed tízig próbáltalak többször hívni otthon de foglalt volt, a mobilod meg vaóban döglött... Már aggódtam. Épp azt beszéltük Bolassal, amióta ő Boszniából is képes volt bejelentkezni (0,0012 gép/hektár), azóta nem indok a távollét. De örülök, hogy újra itt vagy.
Gyorsulásin kollektíve nem vonultunk ki, nem is bánom annyira. Legközelebb jövő keddhez két hétred lesz! Akkor hacsak nem lesz megint zuhi akkor megyünk!

Templar!
Oké szivarral el van intézve. Sajna kipufogóban nem tudok segíteni, esetleg Bolassal mexerelhetjük! :-))))))))

Ja, és volt még egy eredménye a lore-service-point kihasználásának. Megígértettük lorenével, hogy legközelebb kiprószálja a Bálnát! Nem lesz semmi! Ha Bolas tudná amit én! :-)))

lore

Templar Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1985
Bolas,
Szóval ott ahol a négy csőből egy lesz mintegy 30-40cm-re hátra diszkréten körberepedt. Úgy tűnik el nem hagyom, de eléggé mutálós hangja lett az autónak, meg zörög mintazálat.

lore,
Kárpótlásul kapsz egy szivart, bár én a helyedben két évvel fiatalabbnak tetettem volna magam és a dolog meg van oldva ;-)

Előzmény: Bolas (1979)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1984
Hey skacok :)))
Itt vagyok élek és virulok :)) Csak elvoltam utazva pár napra meg a gépem is szar.....Még az F1 et is kihagytam multhétvén :(( Pár éve nem volt erre példa ::))))
Akkor nem voltatok végül is gyorsuláson?
Átküldöm majd a mobil számom mert megváltozott, ha lesz szoljatok :) de azért most már leszek gyakrabban megint:)
lore Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1983
Szívesen, én is élveztem. Leírom mi történt, bár félő, hogy az egész klub nálunk fogja szervizeltetni a gépeket. :-))))
Bálnába ködlámpák installálva (dekopírfűrésszel estem neki a műanyagnak :-))), volvo-logo felragasztva, napellenzők felrakva, elektromos tetőablak szilikonozva, új fekete hűtőmaszk teljeskörű ápolása, bal hátsó felni ápolása (többi nem, mert nem jött be :-((), hűtőfolyadék feltöltése. Szal kerrrályok vagyunk. Még van mit csinálni rajta, de megéri!!!

Asszem felhívom C-ügynököt, így nemszoktak lelépni...

lore

Előzmény: Bolas (1982)
Bolas Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1982
Hálás köszönet lore!

Üdv mindenkinek!

Megyek tanulni!
:-((((((((

Majd holnap!

C-Agent!
Hol vagy?

gbrl Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1981
szevaszok.......overdrive.....
volt egy 760 gle -s volvo-m kb 4 éve...
1997-ben adtuk el, 2,5 évet volt nálunk. eladáskor 596.000 nem tévedés 596.000km volt benne!!!! overdrive-os volt, és semmi baja nem volt az overdrive-nak.
mi kb 180.000-t tettünk bele, egy ismerőstől vettük. nagyon jól muzsikált, auztán végülis lecseréltük egy 940 -re.....
szóval jó dolog az az overdrive........
nekem főleg az teccett, ha falvakon mentünk kjeresztül, nem kellett beérkezéskor kuplung- vissza, csak gombnyomás, és 4-esben vidámon 40-50.... aztán a faluvégén ujra gombnyomás és vidáman 110-120..... :))))))
Előzmény: keton (1967)
gbrl Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1980
szijjóka... bka......
a nepper haverodnak kicsit igaza is van, kiscit nem is....
az ilyen évjáratú autók klímával és klíma nélkül is szinte egy árban futnak... következésképpen a vevő próbálja kivárni a klímásat....azonban, ha nem hiányzik nked a klíma és nem is akarod eladni aokáig... - és jó, vedd bátran...
....de a klímahiányt gondold át kétszer is (!!)
sok sikert: gbrL
Előzmény: Bka- (1973)
Bolas Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1979
lore!
Már indulok is!

Templar!
A kipuff melyik része lyukadt ki?

Előzmény: lore (1978)
lore Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1978
Micsodaaaa??? Egy rohadt kipuff miatt csúsztam le a 76-ról??? Most szólt ide Bolas, hogy siessek ő volt a 75-ös, készültem is beírni, hogy:
....73, 74, 75, 1976 Zseni született!

Erre Te!
:-))))

Na gyere Bolas, szereljünk, akkor lehiggadok.

lore

Előzmény: Templar (1976)
Templar Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1977
Na bumm most jól belenyúltam. Bocs lore!
Előzmény: Bolas (1975)
Templar Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1976
Help!

Heggeszteni kell a kipufogómat (pontosabban a Volvóét he-he).
Nekem viszont sosem kellett még Nagy-Budapesten kipufogót heggesztetni, úgyhogy teljes a tanácstalanság.
Tud valaki aranykezű mesterembert aki szakmájának szerelmese?

Bka-,
Ha otthonérzed magad az autóban vedd meg!

Templar

Bolas Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1975
lore!

Örülök, hogy feleségednek is tetszik a 740-es!
Ma délután lesz ideje megcsodálni a Bálnát ha otthon lesz.
A P/W miatt bocs, de mostanság nem sok időm volt gépre mászni!

Minden összecsúszott..
Bosznia után rögtön befogtak mindenhova.
Csütörtökön kéne mennem Szögedre, mert beszámolóznom kell 2 tárgyból!
Ráadásul hétfőn mennem kell Parisba.
(ez nem önsajnálat, hogy milyen szar nekem, örülök neki, mert imádom Parist, de most nem jött jókor..)

Állati jó idő van!
Levágtam a fűvet a kertben.
:-)
Tegnap belraktam a hátsó fejtámlákat!
(friss szerzemények. Színben királyul passzol.)
Délelőtt befigyelt az elektromosság a sibedába!
Rendben van dolog.
Ma délután pedig az első ködlámpákra gyúrunk rá lore gyerekkel.

Lassan tényleg fullos gépem lesz.
Habár már nincs sok pénzem.
:-(

Vigyázat: 1976 loreé!

Előzmény: lore (1961)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!