Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.16 0 0 2388

Nem tudom, hogy ki hogy van eleeresztve anyagilag és azt sem tudtam, hogy volt már ilyen felmérés.

 

Az autóbuszos ráhordás-leosztás lehetőségét tényleg érdemes vizsgálni, persze nem amatőröknek, hanem hozzáértő szakiknak kéne csinálniuk...

Előzmény: zsitvica (2386)
galervin93 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 2387

Sebes tegnap délután hazafelé 'Gutánál:

zsitvica Creative Commons License 2011.06.05 0 0 2386

A nyáron lesz majd állomás- és megállóhely-felmérés a térségben.

Felmérendők a műszaki és utasforgalmi létesítmények teljes körűen.

 

----------------------

 

Már megint ?

 

Ez nem kis munka.

 

2005-2009 között vagy háromszor mérték fel, árnyékszék telepítési ideje és alapterülete pontosságig.

Még a helyszínen található fákat is megszámolták és egyenként megsaccolták a korukat.

 

Ennyire fisssa az RKI költségvetése ?

Ilyen jól vannak eleresztve ?

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.04 0 0 2385

A nyáron lesz majd állomás- és megállóhely-felmérés a térségben.

Felmérendők a műszaki és utasforgalmi létesítmények teljes körűen, ill. vizsgálandók az autóbuszos csatlakozási pontok, beleértve az autóbuszos ráhordás-leosztás elvi lehetőségét is.

 

Végső soron az RKI szervezi, ha jól vettem ki és bevonásra kerülnek a térség civil szervezetei és önkormányzatai is.

 

Hogy lesz-e valami értelme az egésznek, az majd kiderül...

Előzmény: István Gyuri (2383)
McCsaky Creative Commons License 2011.05.25 0 0 2384
István Gyuri Creative Commons License 2011.05.17 0 0 2383

:)

Előzmény: Törölt nick (2382)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.17 0 0 2382

Látom, hogy nagyon vágod ezt a részét.

Nem dolgoztál véletlenül menetrend-szerkesztőként?...:-)

Előzmény: István Gyuri (2372)
atidas Creative Commons License 2011.05.02 0 0 2381

"Kár ünnepelni, kár akármilyen tervről beszélni, ha még a meglévő dolgokat is elveszik :(((((("

 

 

Ha hagyjuk! Tudjuk, hogy milyen drága egy-egy vonat közlekedtetése. Legalábbis ilyenkor ezt hangoztatják. Arról senki nem beszél az Ő részükről, hogy ha megfelelő menetrendet csinálnak, akkor gazdaságos lenne-e a vonal vagy az adott viszonylat üzemeltetése.

A politikai oldalra had ne térjek ki, mert ez nem a megfelelő topik erre!

 

A civil összefogás már megmentett sok vasútvonalat európa-szerte! Ha egy csoportnak fontos egy-egy viszonylat, akkor képes és tud érte harcolni, elérni valamit!

Lásd 11-es menetrendi viszonylat!

 

Jelen esetben a megszüntetett viszonylaton tényleg nem volt érdemes hosszabb távon gondolkozni, mert életképtelen.

Megoldás lehetne ha átszállás nélkül lehetne eljutni Hatvanból Fülekre, vagy Zólyomból/Losoncról  Salgótarjánba. Esetleg mindkettő egyszerre.

Ez az átszállósdi, mindig jegyetváltósdi nem működik. Az emberek egyre lustábbak, nem szerettek/szeretnek átszállogatni.

 

Összefogással lehetne valamit kezdeni ebben az ügyben, ha pl a polgármesterek partnerek ebben. Elsőnek lehetne aláírásokat gyűjteni, azután ki tudja...

Előzmény: MarkPage (2379)
gw Creative Commons License 2011.05.02 0 0 2380

Egyébként pont szerdán lesz 140 éves a Somoskőújfalu-Losonc vonal...

Előzmény: MarkPage (2379)
MarkPage Creative Commons License 2011.05.02 0 0 2379

A sors iróniája, hogy tavaly május 1-jén nagy ünneplés volt Szécsényben, mindenki a losonci kapcsolatról beszélt, idén pedig pont ugyanazon a napon szűnt meg a személyszállítás Somoskőújfalu és Fülek között.

Kár ünnepelni, kár akármilyen tervről beszélni, ha még a meglévő dolgokat is elveszik :((((((

EVM Creative Commons License 2011.04.16 0 0 2378

Egyáltalán nem lesz ez a rendezvény(sorozat) megtartva.Sajna az erre szánt pénz gondolom máshol landol(t)...

 

Úgyhogy ez a szép kezdeményezés ennyi időt ért meg.....én sajnálom nagyon...

Előzmény: MarkPage (2375)
MarkPage Creative Commons License 2011.04.16 0 0 2377

Hát ja... tavaly ilyenkor már voltak infók.

Pedig agy kár lenne ezt a hároméves hagyományt csak úgy megszakítani... :(((

Előzmény: atidas (2376)
atidas Creative Commons License 2011.04.14 0 0 2376

Tudtommal nem lesz. Különvonat biztos nem, mert senki nem rendelt semmit. Nincs pénze az önkormányzatoknak, hála a kormánynak! :(

Előzmény: MarkPage (2375)
MarkPage Creative Commons License 2011.04.12 0 0 2375

Kedves Topiktársak,

itt a tavasz, közeleg május 1-je.

Tud valaki valamit arról, hogy lesznek-e idén (immár negyedik alkalommal) szlovák-magyar vasutas napok Szécsényben, és különvonatok?

V43 1279 Creative Commons License 2011.04.04 0 0 2374

Érdekes bizony! Hova viszik még ezeket a szerencsétlen Uzsgyikat? Mert a mostani felállás is elég vicces, nyilvánvaló, hogy lyukakat tömködnek velük be.

Előzmény: galervin93 (2373)
galervin93 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 2373

Szokásos mende-monda, vagy nem zörög a haraszt...?
Jövőre (12.01.01., vagy menetrendváltás...?) 'Gyarmatról Bz-k el, helyükre Usgyik, így (jóval) kevesebb személyzet... Legalábbis ezt csiripelik a madarak... Mondjuk nem tudom hol van tizenegynéhány felesleges orosz, illetve ezek javítása etécé... hol valósulna meg (Hatvan?), de azért "érdekes".

István Gyuri Creative Commons License 2011.03.26 0 0 2372

atidas: Sztem meg kellene azt csinálni, hogy egy órával és tíz perccel korábban indítani a jelenlegi időpont helyett (16:55)!

15:45-kor a 120a-ra indul vonat, tehát ez nem lehetséges.

 

15:45-kor indított sebes esetében több utasa lenne, mint jelenleg, ugyanis ma pl és minden hétköznap a S528-as saújhelyi vonatról rengetegen szálltak át a 33516-ra, amire épp felfértek, két kocsiról lévén szó.

Add be a gyarmatiaknak javaslatként, menetrendileg a következő módon oldható meg (a 78-as érdemi módosítása nélkül):

A 33505 és 33515 "helyet cserél" (a vasárnapi 33501 miatt úgyis két szinkron szerelvény kell, kérdés, hogy ezt minden nap ki tudják-e adni, mert a 33502-ből ugye nem tudna fordulni, másként meg nem érnénk fel az korábbra hozott délutáni közvetlen vonathoz).

Az új 33505 Aszód i. 13:05, egy péceli előztetéssel Keleti é.14:05.

Az új 33504 Keleti i. 15:40, a hatvani személy mögött végigdöcögne, Aszód é. 16:34.

 

De van másik, rövidebb menetidejű alternatíva is, ehhez a 78-ason minimális módosítás kell:

Az új 33504 Keleti i. 15:55, Rákoson előzi az 528-as, Aszód 16:50/16:55.

Az acsai kereszt miatt a 33523-as is végig 5 perccel később közlekedik.

A 33513-as a magyarnándori kereszt miatt 2 perccel később indul (33504 áll félre), vagy 2 perccel korábban indul (ő áll félre a sebes elől).

Az új 33516 Aszód i. 18:00, a 33513-assal a keresztje marad Acsán (mint jelenleg a sebesnek), aztán ÍGy megy tovább mind a kettő, csatlakozások nem sérülnek sehol. (Feltételezve, hogy jelenleg a 33513-at nem várja meg a 3036-os...)

 

Hogy mennyi haszna lenne ennek, azt nem tudom - én továbbra is a palóc IC-k megszüntetésének a pártján vagyok... (Egy Bzmot + gázolaj megtakarítás, minimális utassérelem mellett.)


Előzmény: atidas (2368)
atidas Creative Commons License 2011.03.25 0 0 2371

Menj azzal máskor ingyen. Mi rövidebb idő alatt (mert nem állunk meg csak 2-3 helyen) érünk fel és jó programmal és finom ebéddel leszünk ellátva. Talán az idő sem romlik el akkor még...

Előzmény: _nyunyuka (2370)
_nyunyuka Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2370

Köszi. Korábban mintha nagyobb szerelvényről lett volna szó...

 

Bözönnyel mehetek arra máskor is - ingyen.

Előzmény: atidas (2369)
atidas Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2369

Bzmot+Bzx+Bzmot

Előzmény: _nyunyuka (2367)
atidas Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2368

A 33506-os nem lehetne megint 33504? Itt arra gondolok, hogy jó lenne korábban indítani, mint néhány éve volt. Sőt, én olyanra is emlékszem '98-ból, hogy 16:12-kor indult Aszódról Gyarmatra! Most meg, majdnem akkor érkezik a 33505-ös! :((

 

Sztem meg kellene azt csinálni, hogy egy órával és tíz perccel korábban indítani a jelenlegi   időpont helyett (16:55)!  15:45-kor indított sebes esetében több utasa lenne, mint jelenleg, ugyanis ma pl és minden hétköznap a S528-as saújhelyi vonatról rengetegen szálltak át a 33516-ra, amire épp felfértek, két kocsiról lévén szó.

 

Sokkal hatékonyabb lenne, ha "visszacsinálnák" a régi menetrendet.

 

_nyunyuka Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2367

230 fő kéne rá legalább, eddig csak kb. 80-an jelentkeztek. Mi lesz a szerelvényösszeállítás?

Előzmény: atidas (2366)
atidas Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2366

Nyugtával dícsérd a napot!  Tartja egy ismerős mondás.  Én még semmilyen visszajelzést (lemondást) nem kaptam!

Előzmény: _nyunyuka (2365)
_nyunyuka Creative Commons License 2011.03.20 0 0 2365

AG infó: a kevés érdeklődő miatt valószínűleg elmarad...

Előzmény: Lovrin (2357)
MV.hu Creative Commons License 2011.03.20 0 0 2364

Pénteken Ipolytarnócon:

sajnos csak telefonos


zsitvica Creative Commons License 2011.03.18 0 0 2363
gw Creative Commons License 2011.03.17 0 0 2362

Ha minden igaz ezen a héten szombaton is lesz szénvonat Kishalomról, mégpedig magánvasúti gépekkel, 2 vagy 3 darab zöld 740-essel.

V43 1227 Creative Commons License 2011.03.09 0 0 2361

Nagyszerű, köszönöm!:)

Előzmény: gw (2360)
gw Creative Commons License 2011.03.09 0 0 2360

Hétfőn van, kedden nincs. Reggel 8-ra ér a reggeli vonat Kishalomra, Nagykürtösre csak akkor megy tovább, ha van oda is valami (ha van, akkor kb. fél 9-kor megy tovább és 10 körül vissza).

Kishalomról változóan, vagy kora, vagy késő délután indul vissza (amikor éppen nincs személyvonat Nógrádszakál és Ipolytarnóc között).

Előzmény: V43 1227 (2359)
V43 1227 Creative Commons License 2011.03.09 0 0 2359

Sziasztok!

 

Nagykürtösre mennyire gyakori a tehervonat? Jövő héten hétfőn-kedden van esetleg esélyem fotózni?

Ugyanez a kérdésem a Somoskőújfalunál ki/belépő teherekkel kapcsolatban: mikor szoktak közlekedni?

 

Előre is köszi a válaszokat!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!