Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Aki kimaradt volna a saját magamban beszélgetésemből és most nem érti mi történt: az első két kép barom méretben jött le mert nem figyeltem és életemben sokadszor hibáztam...
Most már rendben vannak a méretek, rendszám kitörölve stb..
Ezeket nem a volvotopikra raktam. Télleg melyik kedves klubtárs mozdult rá a site-ra? :-))
Bolas: Hát bizony, elég meleg volt/lesz.
A Virág már 7 hónapja zárva van, talán majd nemsoká' + nyitják.
Szegeden a legjobb fagyit/süteményt a Kálvária cukiban kapod, a Kálvária téren, tudom ajánlani..:-)
Triznyák:
A korai 440-460-480-októl tényleg óvnak a szakemberek (egy házban lakom egy Volvo szerelővel), és a családban megforduló 98-91 évjáratú 440 és 460-ok (2 darab) valóban rászolgáltak erre a "bizalmatlanságra".
Félreértés ne essék, NEM ROSSZ autók, de lényegesen több bosszantó hibaforrásuk van, mint a későbbi, kiforrott példányoknak. (pl.: zörgő burkolatok, kinyithatatlan motorháztető, 1 évente elszakadó gázbowden, 480-nál: békalámpák kampec stb...)
Egyébként abban egyetértünk, hogy a C70 után a lexebb autó... :-)
guruló
ps.: lore: ha küldök a találkozóról képet mailbe, akkor felrakod a topicra, mint a múltkor? Köszi...
Tennék föl képeket, de a tekercset még csak 1/3-ig lôttem el. Ha megtelik, elôhívatom. Addig is cseszegessük egy kicsit lore kartársat, ô digitális kamerával fotózott.
89-es évjárat nem túl biztató -- állítólag csak 90-tôl szabad venni, mert akkortól jobbak a motorok. Ne kérdezzétek miért, a szerelôk mondták ezt, amikor a 460-ról beszélgettünk, meg a hajdani tuningos ismeretség is. Na mindegy.
Arra lehet számítani a kora miatt, hogy lesz egy csomó költség vele. Ha nem volt nagyon törve, akkor megfontolható -- az egyik legszebb Volvo, szvsz.
Sziasztok,
Ismertetem a 480-as kedvező és kedvezőtlen tulajdonságait.
89-es évjárat, 1720ccm turbó, megy mint állat. extrák: centrál, computer, motoros ablak.
Állapot az Ivancsics szerint: hátsó szilent csere, kormánymű javítás (folyik az olaj 2éve).
Kipufogó hangos.
ami meg lesz csinálva:
szilent, kipufogó, műszaki (mert lejárt). A kormánymű (ivanics mond 50e huf) csak ha muszáj.
Szín ezüst metál, két sárvédő javításra szorul, de nem vészes.
Az ára kb 950ezer, de ez még nem fix.
Egyéb hiba: ingadozik az alapjárat (valszeg sima kontakthiba, javítható, meg lesz csinálva).
Csütörtökön tolom ki a szerelőhöz, addíg a XI ker.-ben van, utána a XVII-ben megtekinthető, ha valakit érdekel.
gurulo!
Sajnos ma vonattal voltam, de így is majdnem kihaltam..
Kemény idő volt lent!
Még a szép lányok is alig bújtak ki az utcákra..
A Virággal mi van?
Akartam betolni egy fagyit az arcomba, de be volt zárva!
Mi történt?
O.Triznyák!
Hogyé van az a 480?
Mindenki rá van izgulva te meg csak húzod az időt!
Gergőnek meg boldog névnapot!
Segítsek valamit a bejegyzéssel?
Hátha tudok valamit gyorsítani.
Volvo-mániához még egy (lehet, hogy már írtátok???): nálam legfőképpen az fordul elő, hogy ha olvasok vmilyen könyvet, újságot, stb a vo-val kezdődő szavakra automatikusan rámegy a szemem. Ez már odáig fejlődött, hogy egy teljesen teleírt lapon szinte azonnal kiszúrom az ilyeneket.
Tegnap az autómániában a manus télleg igen csak elájult az S80T6-tól, élmény volt hallgatni.
Doki,
nehogy má' ne zavazzál, én is megtettem, úgyhogy Te is légy oly jó...
VolvoKlub Magyarország:
A Sz. Gergô kínlódik a bírósággal, sokadszor dobják vissza neki az anyagot.
Beszéltem az ügyvédemmel, hogy mi a meglátása ezügyben, mikor mondtam neki, hogy egyesületet / klubot kellene alapítani, akkor sikítva rohant el. Azt mondja, hogy nincs igazán kiforrott engedélyezési procedúra meg szabályozás az ilyen polgári szervezetekre, ezért ahányszor a süket döntéshozónak eszébe jut valami extra, mindannyiszor visszadobhatja az anyagot. Emlegetett valami egyesületet, amit az ô irodájuk kezelt *hónapokba* tellett, míg keresztülverték a jogászokon az iratokat.
Úgyhogy a helyzet csak kicsit jobb, mint reménytelen, én teljesen tanácstalan lettem, szerintem mást nem tudunk tenni, mint drukkolni a Gergônek, hogy mielôbb sikerrel járhasson.
Na sziasztok. Baromira sajnálom, hogy lemaradtam a taliról, de a júniusi összeröffenésre nagyon rá vagyok izgulva. Engedelmetekkel a logókra én nem szavaznék, az okát remélem nem kell ecsetelnem. Azért szurkolok. Már persze magamnak. :-) Egy indiszkrét kérdés az érintetteknek: megalakult már hivatalosan a VOLVOKLUB Magyarország? Kezd egy kicsit olyan lenni ez az egész mint a rétestészta, nem? Bár lehet, hogy csak én vagyok türelmetlen? A franc tudja. A talira még lehetne:
- tolatva szlalomozási verseny
- tolatva gyorsulási verseny
- szakácsverseny (így étterembe se kellene menni)
- becsukott szemmel való tárgyfelismerési verseny (alkatrészekkel, egyebekkel)
satöbbi. Egyéb hülye ötleteim is vannak még.
Csókol mindenkit
a doktor úr
Majd' elfelejtettem:
Tegnap nagy élményben volt részem: Egy haver felajánlotta, hogy kipróbálhatom az autóját. Egy Audi V8 quattrot! Nyomtam is neki az egérúton rendesen, alig tudtam kerülgetni a téglákat az úton! :-))))
Volt tegnap az autómániában az S80 T6 tesztje. A német-párti hírnevű újságíró nagyon odavolt tőle, nem is említett egy hibát sem. Fülig érő szájjal ecsetelte, hogy mennyire jól megy a gép, mekkora baromi hely van benne hátul is (19x magas a ficek!), és milyen ergonómikus minden. Télleg szép volt az a nyócvanas! Az újságíró meg is jegyezte, hogy hazánkban a német autók megítélése romlik, mert hát kik ülnek Merciben meg Bömösben. Ezzel szemben a szerény volvo főnyeremény diszkont áron! :-)
Nemtom ebben, vagy a karikakettőn volt-e, hogy hogyan szállítják az autókat. Annak az elején voltak bevágások a volvo crash testekről, volt olyan is, hogy egy újat a régi 700-assal koccantották. A szállítás útját is egy volvo páldáján követték, hát télleg rendesen be van csomagolva.
Ezt tudtam is, én láttam a negyvenest 'zsír' új állapotában, belül minden karton meg fólia volt...
Hi, Triznyák! Mit tudsz arról az eladó 480-ról? Mikori, milyen motor van benne, hányszor törték már a seggét? ( az a lexebb része)?
Ja, és hogyé' mongyák?
A guruló
Bolas: Üdv néked, remélem van a járgányodban klíma, mert ma itt legalább 30 fok + ÁFA lesz.....
Ja majd elfelejtettem,
a Porsche-val kapcsolatban.
A 480-as VOLVO sem egy eccerü kis szerkezet,
megy mint az atom. Itt áll egy az udvarban
ha valkit érdekel. ELADÓ !!!!!!!!
Hali mindenkinek,
ismét itt triznyák bácsi. Bocsesz mindenkitől az eltűnésért, csak az elmúlt időben munka mellett földesúri tehendőimet kellett gyakorolnom. Szóval van egy telkem Sóskúton a pincesoron, és már fel akartak jelenteni a gaz miatt. Most már viszont lehet terepgyakorlatot tartani a VOLVO-kal.
Más
Az enyém nem bálna (760GLE kombi csak hogy ne kelljen visszalapozni :-)), hanem tehén. De csak úgy kedvesen.
Az a baj a nyári találkozókkal, hogy én oda szívesebben megyek motorral, mint kocsival.
De azért sajnálom, hogy lemardtam a buliról.
Logo:
némelyik olyan fradi-szerű nem?
Most ennyi, de még maradok.