Biztosan én egy kivételesen szerencsés ember vagyok (remélem ez így is marad). A mintavételem minimális (1 db.) csak azért írom le mégis, hogy ha valaki ide téved, akkor jót is olvasson. Tavaly tavasszal vettem egy 2008 E61 520D-t (120kW) 150k-val, most 167K-van benne és még semmi gondom nem volt (nem igaz: a csomagtartónál lévő kábeleket cserélni kellett a köztudott kábeltöredezés miatt)...Ennyi...
Jó is lenne, ha a létezne olyan autó, ami kényelmes, erős, halk és még költeni sem kell rá....
Én cseréltettem szívósort és vezérműláncot. Biztos 200e km 30d. A szívósorban két lapka meg volt hajolva és a beeséstől egy kemény gázfröccs választotta el őket. A vezérműláncban 3 szem már meg volt mozdulva. Mindkét hiba kivégezhette volna a motort.
A gond ott kezdődik, hogy nincs a BMW-nél arra vonatkozó utasítás, hogy a szívósort vagy a vezérműláncot x ezer km után ellenőrizni vagy cserélni kellene.
Egy prémium autógyár nem engedheti meg magának, hogy ilyen hibák előzetes figyelmeztetés nélkül előforduljanak. Ha ilyen történik egy autóval, akkor ne a tulajt hibáztassuk már, hogy minek vett prémiumnak csúfolt autót, most meg cseréljen motort, mert az ilyen autó már rég nem prémium. A prémium csúcsminőséget jelent, ez meg igen távol áll tőle.
Az elhangzottakkal maximálisan egyetértek. Tudomásul kell venni, hogy az emberek már csak ilyenek. Olcsón akar jó prémium autót venni. Nem hiszi el, hogy ilyen nem létezik.Ha meg költeni kell rá azt sajnálja, mindenki hülye: a prémium márka már nem a régi, jön a barkácsolás saját kezüleg, esetleg autószerelő aki a ladánál dácsiánál megállt a fejlődésben. Minden és mindenki összefogott ellene, csak azt nem ismeri be, hogy Ő hozott rossz döntést amikor olcsón akart prémium autóba ülni.
Azon is el kell gondolkodni a beeső örvénycsappantyúk, szakadozó vezérműláncok, stb. kapcsán, hogy a BMW vajon prémium minőségű autómárkának számít-e még?
Mert mostanra már csak egy túlárazott, eldobható 4 kerekű maradt a valaha volt fényes múltból, autószerelők és alkatrész kereskedők álomautója. A vastag számlákat önként, dalolva fizetik ki a tulajdonosaik, mert még vakon hisznek a régi fényben.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki tudja, hogy a "BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.BUSINESS.2016.DVD9.MULTiLANGUAGE-NAViGON" és a "BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.PROFESSIONAL.2016.DVD.MULTiLANGUAGE-NAViGON" között mi a különbség?
Jól vélem, hogy az említett 2 release egyaránt használható 2005-ös gyártmányú BMW 530-as gépjárműben? Melyik kiadást érdemesebb használni?
Az esetleges segítő válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm!
A búgás gondolom lehetett a kevesebb olajtól is?! mert most után töltöttem és egyenlőre abbahagyta. Eddig csak néha búgott, ezért gondolom a kevesebb olaj miatt. Bár , hogy miért távozott "hirtelen" kb 2 deci azt inkább akkor a szervizre bízom, cserével együtt. De köszönöm az infót.
szervóolaj csere ha a tartályt ki tudod venni és a csövekhez is hozzáférsz nem egy nagy cucc...
kiszívod azt ami a tartályban van, majd a visszatérő csövet leveszed és beleteszed egy 2 literes flakonba... a cső helyét ledugózod a tartály alján, majd a tartályt tele töltöd...kocsi elindít, majd megállít...Utántöltesz..indít megállít....Addig csinálod mig a töltési mennyiségnek megfelelő át nem folyt rajta.....
Ha a csövekhez nem férsz hozzá akkor bontani kell máshol....az már inkább szervizes dolog....
A búgás dettó szervizes lesz, mert baja van a szivattyúnak nagy valószínűséggel....
Üdv a következő félévben féktárcsa+ betét csere elé nézek, mennyibe fog kerülni elölre hátulra? Az I-drive valamilyen módon tudja érzékelni a kopást vagy csere után le kell nullázni és visszaszámol? Átlagos vagy kicsivel kevésbé intenzív használat mellett mennyit bír a következő cseréig? 525i
Lenne egy 2016.január 5-én vásárolt BOSCH akksim eladó. Garanciapapírral, összesen 1,5 hónapot használva (-15 fokban az izzítás hibája miatt lemerült az akksim (AGM amire az autó regisztrálva volt, az került vissza töltés után). akkor kellett vennem, utólag feleslegesen :( Az új ára 56e volt, ha érdekel valakit várom az ajánlatát....
E61 vásárlásán töröm a fejem,mert a mostani E39 25i-m már 15 éves. Semmi probléma nincs vele kivéve a kora. Újabbra szeretnék váltani. Ezért vált kézenfekvővé, hogy E61 23-25i esetleg 30i 2007-ből. Kb ez az irány. Most kézi van, de nem idegenkedek az automatától sem. Mik a buktatók ,mik a pozitívumok és a negatívumok? Mire figyeljek? Segítségeteket előre is köszönöm!
A kézi váltó jóval megbízhatóbb és a javítása is kedvezőbb mint az automata váltóé, én arra gondoltam, hogy egy e60 konfort érzetét én nem tenném tönkre egy kézi váltóval azon kívül nehezen eladható is. Szerintem ha veszel automatát, böröst, nagy navist vegyél.
mint Hófehérke és az almája...szép szép de mérgezett belül...
Most már eső után köpönyeg, de külföldön kellett volna átvizsgáltatni és véleményt kérni a javítás költségeiről...majd esetleg ha még megérte volna, aztán megvenni...
Sikerült vásárolnom egy csodaszép E60 520i-t külföldről. Tudtok ajánlani Budapesten megbízható szerelőt, aki átvizsgálná a kocsit, illetve az alapjáraton "dadogó" motorhibát orvosolná? Nem szívesen kísérleteznék szerelők között saját bundán. Előre is köszönöm válaszokat :-)
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget e60 asom van és nem emlékszem milyen meretu gumijaim voltak tavaly a 19" os felnijeimen. Hátul szelessebbek voltak de fogalmam sincs mekkora. Koszonom
Gyakori vezetéstechnikai hiba, ha valaki bekanyarodás előtt, vagy piros lámpa előtt, utolsó pillanatban veszi le lábát a gázról, és fékezéssel lassítja az autót.
Megpróbáltam visszaolvasni a fórumot ... de továbbra sem tiszta: a 231 LE-s 30D
- mennyire szaggatja a láncokat?
- a szakadás csak az eredeti láncra vonatkozik (csere után kell tartani még ettől a problémától? Azaz a gyár nyomott be egy adag selejtes láncot a rendszerbe, vagy a komplett vezérlés meghajtás van alulméretezve?)
Ha bizonyos fordulatszámon (1500-2000) között nem ingadozik a fordulatszámmérő kb 1-2mm akkor elég az olajat, olajteknőt gumi tömítéseket, szimeringet cserélni. 250-300e km után 90% fel kell újítani!
Ma a következő történt velem. Nagyon siettem ezért nem vártam meg míg a sok lámpa elalszik a műszerfalon hanem egyből indítottam. Azóta gyújtáskapcsoló hibát érzékel az autó és többszöri ráfordítással indít csak el. Járt már valaki így?
A legújabb Attraktorban elképesztő mennyiségű munka volt, ráadásul határidőre dolgoztunk, és minden az utolsó pillanatban állt össze. Az egész úgy kezdődött, hogy a HP írt nekünk egy levelet, amiből kiderült, hogy szívesen támogatnának egy videót, ami az "eredeti[...] Bővebben!Tovább »
az ajánlat minden autóra egyedi...gondolom figyelembe veszik az autó reális értékét és ahhoz, valamint a konkurens tuningcégekhez képest adnak ajánlatot..(kicsit sztem olyan hogy "gazdagabbtól" többet kérnek, "szegényebbtől" kevesebbet..nem mindenki adja oda egy olcsóbb kocsi értékének a 10-20%-át egy chiptuningra)
Nekem OFF automra (Saab 9-5) , az optimalizálásra 50 ropi-s, a "teljesítmény tuningra" 70 ropi-s ajánlatot kaptam másfél éve...
Részecskeszűrő DPF/FAP javítás, regenerálás, tisztításDPF (Diesel Particulate Filter) és a FAP egységek okozta kellemetlenségeket (a jog adta kereteken belül) megoldjuk.Az általunk készítettett megoldásnak közönhetően garanciát adunk arra, hogy:nincs szükség új szűrő vételérenincs szükség a differenciálnyomás-jeladó cseréjérenincs szükség a hőmérséklet érzékelő(k) cseréjérejavul az autó menetdinamikája és fogyasztásacsökken az autó szervizköltségemegoldódik minden DPF-fel és kiszolgáló alkatrészével kapcsolatos ügy.A beavatkozás lehet akár láthatatlan, diagnosztikai műszerrel és mechanikai vizsgálattal egyaránt.http://www.rigotech.hu/
Köszönöm a válaszokat, nyugalom nem akarok kaszkadőrködni és kiugrálni a mozgó járműből. Egy munkatársamat hordom dolgozni és a be/kiszállás annyi hogy leállok az út szélén ő kiszáll és én megyek tovább (kb 4-5 másodperc) és ezért nem akarom leállítani a motort. Tehát az I-drive rendszer a megoldás.
A segítségetek szeretném kérni. A hibajelző " Erhöhte batterientladung" feliratot ir ki néha néha. Miből adódhat ez?
Azon kívül pedig azt vettem észre hogy nem akar menni az autó. Olyan mint ha csak félig nyomnám le a gázpedált és a pillanatnyi fogyasztást merő óra is csak 12 literig billen ki. Mi lehet a hiba oka?
nem biztos hogy wandler, mert kvázi "üresben" nem kellene remegnie..ha meg igen, akkor alapjáraton álló helyzetben is kellene csinálnia..de egy automata váltós 2 perc alatt megmondja..
A kattanás hardy tárcsa lehet, a "gumik" elfáradtak rajta..
jól belenyúltál mert ha a legrosszabbat feltételezzük a hibákra akkor közel fél millás számlád lesz kapásból...
Most lettem egy bmw e60 525d automata tulaja. De van egy pár hibája amit szeretnék megjavítani.Esetleg valaki lenne itt aki tudna segitséget adni mi miért van.
Szóval az autó 80-90nél elkezd rázni/remegni ha kirakom N -be akkor is, ha gyorsítok kb 120 ig abbahagyja.
Elindulásnál valami hátulról nagyot kattan, olyan mintha valami kioldana de valoszínűleg ez nem normális hátramenetben ugyanez.Fejegység ujraindulgat(navi professional),bluetooth funkciót nem tudom használni de a könyöklőben van valami gyári telefon.
En beleszaladtam egy EGR magnesszelep hibaba aranylag keves km-nel. Talan 170k km-nel. De nem nagy tetel, ha jol emlekszem Steeef vmi 40-ert gyari ujra cserelte.
A segítségetek szeretném kérni. A hibajelző " Erhöhte batterientladung" feliratot ir ki néha néha. Miből adódhat ez?
Azon kívül pedig azt vettem észre hogy nem akar menni az autó. Olyan mint ha csak félig nyomnám le a gázpedált és a pillanatnyi fogyasztást merő óra is csak 12 literig billen ki. Mi lehet a hiba oka?
Mondjuk full hibátlanra tartva csak gyári alkatrészekkel 1-2milliót rákölteni,még akár rövid időn belül is egy 200-250e km-s e60 vagy f10-re nem nagy mutatvány.
Itt az F10 esetében mire gondolsz 1-2millió ráköltésre?
hát ezek a "tételek" mint a nagynyomású-injektorok és váltó ,""egeszséges"" körülmények között talán a legjobban bírják,és közük nincs a hidegjarás+140-es pályázáshoz....SZTEM
A segítségetek szeretném kérni. A hibajelző " Erhöhte batterientladung" feliratot ir ki néha néha. Miből adódhat ez?
Azon kívül pedig azt vettem észre hogy nem akar menni az autó. Olyan mint ha csak félig nyomnám le a gázpedált és a pillanatnyi fogyasztást merő óra is csak 12 literig billen ki. Mi lehet a hiba oka?
automata váltója nagyon érzékeny ezek közül bármelyik előjöhet akár egymás után is. Nem cserélem az e60 mat f10 mert a kevés km f10 megfizethetetlen számomra ezen meg már szinte minden fő darab ki van cserélve.
Mondjuk full hibátlanra tartva csak gyári alkatrészekkel 1-2milliót rákölteni,még akár rövid időn belűl is egy 200-250e km-s e60 vagy f10-re nem nagy mutatvány.
Sziasztok!!!Én teljesen új vagyok itt,és egy nagy segítséget szeretnék kérni így elsőre.Tulajdonosa vagyok 1 e60 525d bmw-nek,szerintem nem szokványos problémával kapcsolatban szeretnék tőletek segítséget kérni.mégpedig.:Világítás problémám van,nem is egy.A bal első index,és a jobb hátsó villog a többi nem,a második hiba helyzetjelző jobb világít bal nem,az utóbbi csak akkor ha meghúzom a reflektor kapcsolót és ezzel együtt kapcsolja a sárga szemöldököket.És a tompítottból is csak az egyik világít.hát így elsőre ennyi várom az ötleteket,meg a segítségeteket!!!!köszönöm
Nekem 530D e60 van 280-320e km között közel 1,5 milliót költöttem a kocsira tapasztalatom szerint 250e km után jönnek a problémák jó hír, hogy a tesztek alapján f10 -nél ez 200e indul el :(. Ha nem sajnálsz rá költeni több száz ezret évente vegyél egy e60 530 benzinest Totalcaron olvastam egy pár napja: http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2016/03/28/szivo_benzines_kombit_hatmillioig/
Üdv. egy 520i vásárlása előtt állok 3.7millió az ára 86000km-rel. Ezüst színű m csomagos. Teleket garázsban töltötte az autó egy német mérnöké volt ezelőtt. Megéri megvenni vagy előtte mindenképp nézzük meg a számítógépet mit mutat? Külsőleg is szép belső is kiváló. Szervízeléssel tisztában vagyok jó barátomnak is ilyen van. Válaszokat előre is köszönöm.
Egy hsz-t találtam ahol az 545i-ről kérdeztek, szóval megpróbálom én is mert nem leltem válaszra. Van egy nagyon szép 545i, de a kérdésem az lenne igazából, hogy ekkora köbcentinél már nem érdemesebb M5-öt venni? Az egyik 2005-ös M5-ben állítólag 130k km van.. Merész vásárlás lenne? Bedöglene? Gondolom, hogy nem sok tapasztalat van, ilyen benzintemetőkkel kapcsolatban, de hátha eltántorítotok egy rémálomtól. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/545/bmw_545i_m.head-up.xenon.komfort._uvegt-9984088 10 éves szerelem teljesülhetne be, eddig csak kisebb autóim voltak, most lenne pénzem rá végre. (alapvető-szervíz/tankolás/adók stb mindenre, de ha blokk cserére szorulna azért sírva fakadnék :D ) http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/m5/bmw_m5_automata_akcios_ar-9989761 Gondolom akinek ilyenje volt, az jól szétpörgette. Ha valaki alkotna véleményt, lehet hideg vagy meleg azt megköszönöm előre is.
szerintem 200LE+ elég a kellemes kocsikázáshoz, már ha nem akarsz mindig kilinccsel előre autózni, akkor biztosan, így a 25i-is, az úton lévő autók 85% gyengébb lesz ennél.....még annyit, hogy a barátom már menekült a 30i-től /de ez ő volt és az a konkrét autó.....pedig 140e km-el nem volt széthajtva és tip-top volt kivül is/
Köszi, ez egy nagyon jó infó volt ;) magyarán mondva elég lehet egy 25i is ha jól értem... Természetesen abból is a faceliftes változat. Esetleg valami típushiba vagy gyengébb megoldás jellemző lehet?
Bocsesz......nekem 30D van és a 20-as dízel az csak 4 henger /abból van 3 is a családban/, de valóban a benzin az 6 és nem is 2k mint a dízel, hanem 2.17k a hengerűrtartalom
Volt ám egy 320i e30-am is........öööö.... 18éve........bakker............. és az is tényleg 6 henger volt, 136Le és csak 5000-fölött ment de akkor nagyon :)
Jogos! Mindenképp kézi váltóval szeretném és szerintem a hátsókerék meghajtás is "elég" lenne. Az évjárat 2005.03 hótól vagyis a faceliftes verzióra lennék inkább kíváncsi. Menetteljesítményben nagy különbség lehet a 25 és a 30 között? Vagyis "megér a nagyobbat választani? Üdv :)
Mivel nem írtad, hogy milyen évjáratban gondolkodsz csak annyit h. E60 benzin, ez sok verziót hagy ám nyitva motor oldalon..... nem írtad, hogy összkerék vagy csak hátul "vesse a havat", sem azt h. manuális vagy automata......ezek a meghibásodási lehetőségek és azok költségei is komoly szórást mutatnak... akár milliós is.
A biztos pont h. a fogyasztásra rákérdeztél, az alapján nyilván az 520 a befutó kocsid.....mivel a menetteljesítmény a kérdésedben nem volt szempont. Szerviz szempontjából a 6 henger mindig drágább mulatság mint a 4.... ez mondjuk elemi matek.
Konkrétabb dolgokra kérdezz rá, sokan és szívesen segítenek, de kisregényt senkinek nincs kedve és ideje írni.....
Annyiban azért én is csatlakoznék az előttem szólóhoz, hogy ha a 9 vagy 12L-es fogyasztás, nem irreleváns, akkor MAX az 520-ban gondolkodj, manuális váltóval és összkerék nélkül /asszem azzal nincs is E60 20i/
Néhány adatra, információra lettem volna kíváncsi nem pedig a kioktatásra és a lehurrogásra. Valamint nem a dízelre... Nem filléres dolgokra számítok éppen ezért fontos számomra hogy milyen költségekkel lehet számolni. Azért kösz a hozzászólást...
(Kb. 1 éve olvasom a fórumot, akkor vettem meg az E61 520D-met.)
Sokan kérdeznek fogyasztásról. Nem értem. Ha valaki pl. 3000 cm3 benzines, prémium kategóriás autót (azaz biztosan nem papírból készült, tehát nem 950 kg.) akar vásárolni, ráadásul nem is abból a fajtából, aminek híresen alacsony a fenntartási költsége, akkor MIRE SZÁMÍT? "El lehet vele járni 9 literrel" válaszokra? És mi a határ? Ha valaki itt azt írja, hogy 12 liter a fogyasztás, akkor másikat választ? Persze, hogy el lehet járni 8-9 literrel, de ha ez számít, akkor miért nem egy 1.6-os "egyszerűbb" autó választ? Egyébként fogalmam sincs, hogy mennyi egy 530i-nek a fogyasztása, mert nekem dízel van, de az biztos, hogy a használattól függően a megadott értékek között +/- 50%-os eltérés lehet.
Mondjuk valami ilyesmibe. Csak aztán előjön a piros lámpa az agyamban pl. a problémával kapcsolatosan, ami a napokban is volt az F10 fórumon, hogy beszarik a pumpa és visz mindent injektorostól. :S
Nekem annyira tetszik az F10 formája, hogy simán beleülnék egy nem agyonextrázott példányba is. Persze nagynavi azért legyen benne. Ha jól néztem olyan 6 körül mennek.
BMW-GMBH: esetleg nem láttál egy szép E91-et mostanában (nagynavi, sportüllés, PDC, ülésfűtés, tempomat)?
A megoldás: LUBRIZOL 6178. Ez egy adalék a szervó olajhoz 50ml-es kiszerelésben. Nekem egy autószerelő ismerősöm szerezte be, kereskedelmi forgalomba nem igazán van, Mercikbe is rakják. Állítólag a szervó oljból ki kellet hagyni egy adalékot, ami kormánymű nyekergését idézi elő. Erről az adalékról a szervízek mélyen hallgatnak, nehogy már egy 5000 Ft-os löttyel megoldódjon a probéma. Ehelyett: kormányműcsere. Kedves! Nem? Az eljárás: álló autónál, emelt fordulatszámon, kb.: 2000-2500 a kormányt ütközésig jobbra-balra tekerve kb.10 percig. Ezidő alatt kb.100C-ra emelkedik a szervó olaj hőmérséklete. Motor leállít, adalék hozzáönt (figyelve a maximum jelzésre). Motor beindít és megint emelt fordulaton jobbra balra tekergetve a kormányt 10 percig csinálom a műveletet (elég izzasztó, úgyhogy vetkőzz neki). Mire vége, azonnal megszűnik a hang, és nem jön elő újra. Nekem bejött. Remélem egyfajta hangról beszélünk, ami inkább lassabb kormányelmozdításnál hangosabb. Tulajdonképpen álló motornál is hallatszik ha eltekered, mintha valami gumi a fémen kenetlenül nyekeregne. Sajnos jobban nem tudtam körülírni. Sok sikert.
Viszont nekem is előjött néhány napja bal oldalról valami hang. Menet közben a kanyarokban, amerre kanyarodok egy klattyanó hang egyszer. Másik irányba, megint klattyanó hang, mintha egy elszabadult tárgy ide-oda a kanyarodás irányába csapódba. Egyszerűen nem jövök rá. Ha tud valaki valamit szívesen várom.
Igaz, hogy az enyém E39 530DA, és tudtam, hogy a Tiéd E60, de az E60-ra direkt rákérdeztem anno a szerelőmnél, talán valami 2006-os évjáratig mondta a láncgondmentes 3000-es dízelt.
Persze lehet, hogy tévedek, és aki jobban tudja, remélem kijavít.
Kiss Attinak nagyon szépen köszönöm a tájékoztatását. Lehet hogy szerencsém van, hogy az én gépem az első-első e60 2013.07.havi, és ezeknél még nincs gond a vezérműlánc megnyúlásával és szakadásával. Ha a tiédben több mint 400e km van és nem nyúltál a lánchoz, remélem az enyém is ilyen jó lesz. Nem tudom a tiéd milyen évjárat? Valójában nem is értem, hogy szakadhat el egy lánc 180e km után, selejtes széria, vagy mi? A szívósort és a szíjtárcsát természetesen kicseréltem gyárira 180 e km-nél. Sajnos a porlasztóimat is kellett újítani 220 e km-nél, alapjáraton rángatózott a motor. Ez 570e Ft-os mutatvány volt. Ha valakinek hangot adna, nyiszogna a kormányműve, tudok rá megoldást, ha valaki érdekel.
Az átlag magyarnak meg az kell, hogy 5m- ból legyen neki egy F10-e.
Ennek a duplájáért sincs kint normális, valóban makulátlan múlttal rendelkező autó, amelyben van is némi extra. Az olcsó autók kint is szarok, de hát ezeket Te tudod a legjobban mert ezzel foglalkozol. :)
hogy ez még a "jó" motor, 5-600k km-t simán mennek, ha karbantartott állapotról beszélünk. ( nyilván, ha beszívja a szívósorból a lapkát, és az rendet tesz odabenn, az nem a vezérműlánc baja alapvetően, de vagy veszel rá új szívósort, vagy alternatíve "megoldod". Nyilván nem használ neki, ha 60k km-t mész vele olajcsere nélkül, stb, stb, stb).
Az enyémben majd' 400 van, nem tervezek hozzányúlni, majd vetünk rá egy gyógypillantást másfél év múlva, 500-nál.
Segítségeteket szeretném kérni. 2003-as e60 530d-m van. Mikor esedékes vezérműláncot cserélni? Az enyémben 235 e km van, még bontatlan a motorja. Semmi csörgés-zörgés nem hallatszik, de állítólag 180e-km től bármikor elszakadhat. Ha mégis kell, ajánlott gyárit belerakni, vagy jó az utángyártott, mondjuk FAI. Szeretném a jó és rossz tapasztalatokat ha megosztanátok velem.
eladó orig. BMW tetőbox (460 literes) a hozzátartozó kereszttartóval (E61/2005). 3x volt összesen a kocsin 1-1 héten keresztül nyaralások alkalmával. A box mindkét oldalról nyitható, két rögzítő spanifer van még hozzá.Ár: 130k HUF
Eladó külön-külön is: 100000 a box 30000 a tartó. Csak helyszíni átvétel lehetséges (Ajka,Veszprém megye). A kocsit már eladtam alóla...
továbbá eladó orig. BMW DVD Tablet System, 2 képernyő+ 2 infra fülhallgató praktikus hordtáskában.Talán 10x használt,teljesen hibátlan állapotban.
Slotok:
USB slot for SD/MMC/MS cards
lejátszható formátumok:
CD´s DVDs (DVD-R, DVD+R) Video files: MPEG2, MPEG4, AVI, DIV. Music files: MP3, WMA. Imagefiles: JPG.
Valaki meg tudja mondani a e61 kombi hidraulikus csomagtartó emelő motorjában milyen más olajat lehet beletenni a mi specifikációban megegyezik a gyári olajjal? és nem 30ezer ft
Új tulajként, pár napja vásárolt E61 (2007 - LCI előtti) 530D autóval kérnék segítséget.
A gép alapvetően szép állapotban van, de pár kopó-fogyó alkatrész csere érett (ezt sikeresen kiderítette az átvizsgálást végző szerviz):
- első lengőkarok
- kormány összekötő
- fojtószeleppel van probléma - emiatt nem tud regenerálni elvileg a részecskeszűrő
- futóműbeállítás (első lengőkarcsere miatt amúgy is, illetve jobb hátul nyalta a gumit)
Lengőkarokból milyen márkát érdemes vásárolni? Lemfördert vagy TRW-t tudjátok ajánlani? Az egyik szerviz mondta, hogy korábban Lemfördert építettek be, de most áttértek a TRW-re.
Pillangó szelepnél van valami probléma, arra kimondta az átvizsgáló szerelő, hogy cserélni kellene. Ebből milyet érdemes venni?
Előző tulaj kb. 6000 Km-el ezelőtt cserélt elöl féktárcsát, Brembo került fel. Én is olvastam itt korábban, illetve a szerelő említette, hogy hajlamos a típus a nem gyári tárcsát rosszul koptatni. Ez valóban így van? Kell ezzel foglalkozni komolyan, és lecserélni a szinte friss brembokat gyárira rögtön?
Szívósor ledugózásra sok vélemény van, én az elvégzése mellett tenném le a voksomat - nyugodtabb lennék ha tudom nem szippantja be a gyenge szelepet az atyaúristen is. Láttam műanyag és fém dugót is, melyik a jobb megoldás?
a kocsi bmw 530xd automata 2006. A váltó környékénél ahol a wandler található van egy kis nyitott szellőző nyílás, ahol pörög valami a váltóban. Valami iszonyatosan csúnya hangos cirregős zaj hallatszik ha "P" állásba vagy "N" állásba teszem a kocsit. Ha "R"-be vagy "D" be teszem egyből csendbe marad.
Eladó BMW E60 ra 4db 19 es,8 széles ET15, MAM alufelni 245/35-19 es gumikkal ! Szép állapotban kettőn kicsi padka nyomok láthatóak ! 2 db gumi nagyon jó állapotú 70-80% os,2db kopott kuka 0 -ás !! 140 000 ft /4db ! 06 30 4882125 !
Termosztat ? annak mi koze a fogyasztashoz ? nem ertek hozza, azert kerdezem.
amugy utanakerdeztem, es ugy indult, hogy elkezdett 20+ litereket irni, akkor mondta a tulajnak a szerelo, hogy hajtsa meg, az megtortent, visszament 8 ala, de most felment 11 fole megint.
2007es e61 525d egyik napról a másikra elkezdett 2-3 literrel többet enni, legalábbis a fogyasztásjelző szerint. 90%ban városban van használva, 8-max9 liter körül szokott alakulni, de egy ideje 11,3 at ír. Ez mitől lehet ?
Szerelő szerint "meg kéne hajtani", amit általában a részecskeszűrő hibajelzéskor javasolnak.
használtan minden kocsi lutri, ezek különösen.........ha visszaolvasol, csak erről szól ez a topik, a szummája a tanácsoknak: a kocsi árán felül minimum 500ezer az első javításokra, aztán évente hasonló összeg ha karban is akarod tartani...
Sziasztok! Egy E60-as 525d vásárláson gondolkozom. Akinek már régebb óta ilyen autója van, tudna nekem pár tanácsot adni mire figyeljek leginkább amikor megnézem az autót? A szervizelésre lennék még kíváncsi hogy mik azok amik általában meghibásodnak rajta? Végül is negatív tapasztalatokat várnék erről a típusról, a pozitívakat már tudom. Válaszokat előre is köszönöm.
Halihó! Van egy 525i bmw2004. Szeretném kicsit kipofozni. m-es lököt előre. passzol e rá vagy eggyáltalán rá e lehet tenni?valaki azt mondja nem valaki azt mondja igen. tudna valaki ebben segitteni aki már csinált ilyet. elöre is kösz.
ha van lehetőség ne is csukd vissza az üveget mert akkor nagyon nehéz lesz "kinyitni" , csak úgy lehet szétszedni és a kábeleket cserélni ha nyitva az üveg , most SOS csináltasd meg az átvezetéseket , elvannak törve a kábelek
Ismételten lenne egy problémám,hátha valaki már találkozott ilyennel.E61 a csomagtartó üvegének a zárja nem nyit,ha pedig kinyit nem lehet visszazárni mert egyből visszanyit.Ja és valószinüleg az aksit is leszívhatta mert reggelre se kép se hang.Kábel hiba vagy zár probléma lehet?Köszi a segítségeket elöre is.
Segítséget szeretnék kérni!Találkozott már valaki olyan problémával,hogy ropog illetve valami kopog a műszerfalba.Olyan mintha feszűlne.Már szétszedték de nem változott.Köszi előre is.
Hellóka! Látom itt vannak a nagy E60 kedvelők/ szerelők / hozzáértők! Szeretnék váltani régi E39-ről egy E60 M5-re . Milyen tanácsokkal tudtok ellátni? Tudom h nem olcsó a fenn tartása , de itt gondolok ilyenekre hogy hallani kósza híreket h Pl. pont ez a típus hajlamos 2havonta szervizbe menni mert úgy tartja a dolga. Ilyenek például elrettentő példák de tanács észrevétel, amiben tudtok. Köszönöm
Ez az en E60-am volt :-) 2 honapig arulgattam 13.000 EUR-nyi forintert itthon (nemet papirokkal), majd egy BMW markakaereskedes beszamitotta 12990 EUR-ert egy F11-be. Most egy fuggetlen kereskedes arulja 15800 EUR-ert. :-)
Helló! Találkozott már valaki a képen látható problémával? A csomagtartó felnyitó tartója eltörött, és az ajtó felnyitásakor mozog, és ezáltal az ajtó sem nyílik fel teljesen, az utolsó 10 cm-ert már kézzel kell feltolni. Hogyan lehet ezt a vékony lemezt rögzíteni az eredeti állapotába? Pont a hátsó lámpa mellett, az akkumulátor felett van, ezért gondolom a hegesztés elég gázos? Mi lehet a megoldás? Köszi!
A javitas alatt a problema megoldasat (javit, cserel, akarmi) ertem. Nyilvan bmw markaszervizbe nem akarja bevinni az ember mert nem szereti szorni a penzt, de nem fog neki gondot okozni az se ha draga a dolog csak legyen jo. Szoval ehhez erto szerelot keres.
Nem gond. A motortérben van egy plusz (piros sapi alatt) és egy mínusz csatlakozó (az csak egy fül valahol a karosszérián) pont erre a célra. Tedd rá az írt sorrendben és had töltse.
Más
Tud valaki Fehérváron olyat aki navit tud javítani (nem tudom mi baja, nem az én kocsim)?
E60 530d, lemerült akksit ha kiveszem és feltöltöm, majd utána visszarakom, kell majd újra programozni, vagy vmi hasonló művelet? Vagy csak visszarakom, és ennyi?
Nekem van egy felújított, fel nem szerelt turbom. 2004-es 525d-hez vasaroltam, csak elobb eladtam az autot, mint cserelni kellett volna a turbot, ezert megmaradt!
Sikeresen megtörtént a szívósor ledugózása, éppen időben mert nem voltak túl szép állapotban...
Viszont most kiderült, hogy ömlik az olaj a turbóból :(
Van valaki aki gyorsan és nem aranyáron felújít turbót vagy már felújítottat tud. Most szét van szedve a kocsi a szerelőnél ezért kellene sürgősen megoldás
Nekem nem volt rossz tapasztalatom a dugozassal, de abban igazad van h nem gyari megoldas. Egy munkafelvevo a Wallisnal egyszer azt ecsetelte, hogy az eldugulo DPF-ek nagy reszeert a nem megfeleloen mukodo termosztat a ludas, mert az alacsony vizhofok miatt a rendszer nem engedi regeneralni.
inkább a rossz termosztát, a túl szar befecskendező vagy a rossz turbó... de a szívósor pillangószelepe biztosan nem... mivel pl a kéziváltósban nincs is, de az is DPF-es, illetve ha jól emlékszem a facelifteseknél sincs már...
A szívósór csere előtt elgondolkodtam a szívósór ledugózásán. Kimentem az éles és makai XVIIIKer bmw szervizbe és várakozás közben szóba elegyedtem a többi ügyféllel akik elmondásuk szerint dugózás után 12e km után dugult el a másikuknak 2hónapra rá jött dpf regenerálásra aminek akkori ára 60e ft volt.
Az elmondottak alapján úgy döntöttem veszek bele újat!
Hali! E61 2009 -es 530D kombi vásárlása előtt állok. Érdekelne , hogy mire figyeljek, mik a típus hibái? 4x4 mennyire megbízható, szét szokott menni valami benne vagy maradjak a hátsó kerekesnél?
A vezérműlánc mikor szokott elszakadni mennyi km -nél kb?
Navisat akarok, ezek is tönkre mennek, mert olvastam, hogy nagy navisnak kell lennie és , hogy 8 kedvenc gomb legyen rajta, de hogy miért azt már nem írták, mekkora az a nagy navis?
A főtengelyen lévő szíjtárcsa is szét szokott menni?
Automata vagy manuális váltós a jobb? / automatával sok a gond, F1 váltókarral/
Vegyél bele újat pont egy éve cseréltem 180.000Ft volt munkadíjjal 120-160e km-ig megint nincs vele gond! Nem véletlenül van ezzel szerelve, ráadásul dugózás után meg a partikelfilter megy tönkre utána azt is ütheted ki. Én nem mókolnám ha nem muszáj!
Köszi! Tudom hogy ez mar egy elgyötört kérdés de penteken szervizbe megy az autó és jo lenne tudni mi a megoldás, hogy elkerüljük ezt a bajt? csappantyu csere vagy dugózás vagy egyszeruen vegyük ki?
Sziasztok! Tényleg igaz az hogy egy 2004-es 525D lépcsős hátú, manuális váltós autó szívósorában nincsen az eltörésre képes csappantyú csak az automatában? Vagy rosszul tudom?
Igen, ezzel egyedül vagyok, utál is érte a többi "közlekedő"...meg faterom is :D
ha jön velem valahova akkor mindig az a vége hogy"fiam, soha nem érünk oda" :D
zebráknál is megállok ha van átkelni szándékozó, azt se szeretik..kétszer ezért majdnem elütöttek pár gyalogost, mert mikor a harmadik zebránál álltam meg zsinórban, egy autós kivágott mögülem és szó szerint behajtott közéjük, másodszor meg megálltam , a barom meg előzte a sort és úgy hajtott be a gyalogosok közé vagy 60-nal....még jó hogy láttam a tükörben és dudálni tudtam a gyalogosoknak....
A 6-os úton kb egy éve megy valami csatornázási munka Budafok magasságában, sávelhúzással, 30-as táblával biztosítják. Na ott láttam olyat, hogy azóta sem hiszem el: este 11-kor a néptelen utat -ahol amúgy 70-nel lehet menni, de akár 100-at is kiad az út- MINDKÉT irányból mérték!
Ha te az ilyen esetekben is 30-cal mész, akkor gratulálok, de szerintem ezzel egyedül vagy. Persze ez egy szélsőséges példa, de tényleg vannak szemét módon elhelyezett trafik.
Abban természetesen igazad van, hogy blokkolóval sem kell száguldozni, de szerintem itt nem is erről volt szó.
Üdv! Van pár megmaradt alkatrészem 2004-2005 -ös 525d-hez ha esetleg valakinek kell olcsón vihető!! -Első gyári fékbetétek szinte újak+kopásjelző: 10.000ft/ teljes szett -Izzításvezérlő: 8.000ft -Kuplung szett +kinyomócsapágy+lendkerék(kuplung még tökéletes sok 10 ezret elmegy a lendkerék még jó de már kicsit lóg) :együtt:50.000ft kuplungszett külön 20.000ft -2db befecskendező jó értékekkel : 12.000ft/db 06203649268
Annyira lenyomták az árakat,ezekkel a lelakott,a helyszinen vagy szervizben kiderülő igencsak komoly hibás autókkal,hogy az hihetetlen... Ezek az autók jóval többet érnek..el van b*szva a piac
A piac ott van elb..szva hogy a sok lomot is a jó állapotúak árában hirdetik..aztán 3-4 hónap után kiderül a dolog, és akkor azt mondja a tulaj: inkább miért nem vettem féláron egy xart, ráköltök mégegyszer annyit és akkor van egy viszonylag jó autóm...
És inkább keresik az ilyeneket mint a kétszer annyiért a csilli villi külső alatt a lerohadt műszaki tartalmat amit laikusként, vagy első prémium márkás tulajként nem fognak tudni, mert még ott járnak hogy megnézem én, mert a Lada is jó vétel volt, azt is átvizsgáltam....Tisztelet a kivételnek..persze vannak olyanok akinek csak az számít hogy menő BMW legyen, és olcsón megvegye mert "segíjből" erre telik...
de gondolom a használtautó vételre is van külön fórum....
Nem voltam kiváncsi,hogy büntettek e már meg vagy sem.. engem igen,de gyorshajtásért akkor sem mikor nem volt blokkolóm.. Ettől ÉN nem száguldozok,de erre blokkolós témára van más fórum, vitasd meg ezt ott.
egyedüli védelmem a KRESZ tudásom, és a sebességhatárok betartása :D
most arról nem fejteném ki a véleményem hogy " biztonságos, gyors autóm van, nekem kell, muszáj gyorsabban mennem....sőt lehet gyorsan mennem, és utálom a féklámpákat nézni"
5-6éve van, nem volt büntetésem. Nem egyszer mentett meg... főleg ha hátúlról kapod,úgy,hogy nem is látod... Nem kell félni a használattól,le kell kapcsolni mikor esemény van,senki nem szól.
Tévedsz.. A cam1s amit horodznak magukkal az lézeres,a fix telepített radaros rendszer.. Van egy "etikett" a blokkolósok körében,ha betartod senki nem fog szólni érte..nem kell 200al végigblokkolva elmenni a rendőr előtt... Lehet,hogy profibbnak mondják az új lézert,de azért annyira nem az...
Ertem. Es valoban jo ra? Mentett mar meg? Szeretnek venni, mert nayon nem erezni a sebesseget ezekben a kocsikban, csak olyat keresek, amirol vannak konkret jo tapasztalatok.
volt már ilyenem, a Waze-t nem verte át ... ( inkább az a "baj", hogy sokan a sima pályakamerát is traffiként jelölték meg, így néhányszor "feleslegesen" lassítok ..)
az új fix trafik lézeresek..intelligens felismerő rendszerük is van.
Emléletileg a záróvonal átlépését , az irányjelzés elmulasztását, vagy a biztonsági öv becsatolását is tudják "nézni", amellett hogy sebességet mérnek...3-4 kamera figyel egy irányba, de különböző dolgokat...
érdemes egyáltalán blokkolóval játsznani? Sztem ha zavarják a mérést, a fix trafi rögzíti az eseményt (autó-rendszám), és bármikor kivonulhat a yard akár lakcímre is és elviteti a kocsit ellenőriztetni hogy valóban van e benne....persze addig erre kicsi az esély amíg ezt sokan nem fogják használni....
Ha nem lenne óriási meló kiszerelni akkor megtartanám,de így inkább benne hagyom..de új autóba is tenni fogok az 100.. Vagy ez a márka,Laser Interceptor vagy az Antilaser G9 .. ezt a kettőt biztosra tudom mondani,többit nem tudom hol tart :)
Sajnos minden annyit ér, amennyit a piacon adnak érte, és a külföldi romok letörték a hazai árakat. Szerintem megvan a kereslet a jobb példányokra, csak ki kell várni.
Az E60 meg "sajnos" nagyon kurrens típus, ergo az olcsókért nagyon odavannak, ami azt is jelenti, hogy a drágábbakért nem. De legalább pár éven belül tele lesz minden E60 cuccokkal a bontókban.
Annyira lenyomták az árakat,ezekkel a lelakott,a helyszinen vagy szervizben kiderülő igencsak komoly hibás autókkal,hogy az hihetetlen... Ezek az autók jóval többet érnek..el van b*szva a piac... a 3millió teljesen reális ár lenne a szebb példányokért...nem számít már az extra sem... bmw+e60 és olcsó legyen..első 20hirdetés mozog a többi autót már a por lepné,ha nem közlekednének vele... Azon gondolkodtam,hogy ha más nem lesz oda adom egy kereskedőnek,akkor inkább ő járjon jól mint az aki azt várja,hogy 1,8millió legyen..csak fáj a butaság:nem kell a jó...
Sziasztok! Megosztanám újra eladó autómat,mivel még csak hívásom sem érkezik(eltekintve 1-2"komoly"érdeklődőtől),nem hogy még aki el is jöjjön megnézni.(hátha valakit vagy valaki ismerősét pont érdekli :) Nyilván azért mert nem 1.5millióért árulom,ami az állapot és felszereltség miatt érthető is..10éve van nálam,fanatikusként mindig rohantam szervizbe ha probléma volt..
Van két szintszenzor, az első és a hátsó tengelyen is 1-1. Meg kell nézni, hátha kiakadt a rúdja. Ha rendben van, akkor gépre kell dugni, lehet valamelyik szenzor rossz.
Olyan gondom van hogy a tompított fényszóróm nagyon lefelé világít. Csinált indításnál egy tesztet a magasságállító (előtte sose vettem észre hogy csinálta volna) utána lent maradt.
Mivel a tesztet csinálta gondolom az állító motor jó, lámpa modul lehet vagy szintszabályzó? Ötlet valakinek? Hibát nem ír.
Geometriára gondoltál, mert az mozog, lehet mozgatni? Akkor nem kapcsol le a turbó, hanem elveszi vmiért, nem tudom, szerelőnél van a kocsi már, hátha rájön, h mi a baja.
Nem e60, csak E46 de hátha tud valaki segíteni nekem. 320d,150le.A jelenségem, h mentem pályán kicsit megvetettem neki füstöl is, le volt rakodva a rendszer már, sokat járok városba, azért...egyszercsak elment az ereje, lekapcsolt a turbó, félreáltam, ujra elindítottam és ment, aztán a 140-es utazot nem birta lekapcsol, egy idő után...most már 150 a vége és nem megy, 3.000 fordulat felett, meg picit erőtlen lett a kocsi, diagon turbonyomást mutatta hibának, de meg lett nézve jok az értékek, turbó is jó, nem log, nyomás is van. esetleg légtömegmérő hiba lenne? nem mutatta ki hibának, igaz, csak én gyanakszol rá...
Szia, a gumikérdés-felnikérdés topikban van néhány olyan gumis, aki jó árakkal dolgozik, illetve a facebook e60/e61fórumon keresd Radírt illetve Saving Grace kft.-t.Ők jók és nem dolgoznak elszállt árakkal.
Nyári gumi vásárlása előtt állok. 245/40 R18 defekttűrő volt rajta, és ebben a méretben keresnék 4 újat.
Ti mit ajánlanátok, ami ár -érték arányban is jó? Valahogy 60e/db most így építkezés közben nem jön túl jól,ezért keresnék valami barátibb, de jó megoldást. Köszi!
Szasztok a mai nap folyamán kicsereltem a nagy termostátot a bmw 535d gépjárműmben sikeresen tul vagyok rajta de a check lampám kivillant és a következőt irta ki: "fault affecting emissions"
Mi lehet a baj ? Es hogyan kell megszüntetni a hibajelzést ? Valaszukat előre is köszönöm !
Természetesen wandlert is újít fel. Pár éve volt hozzá szerencsém (még a 750 5HP30-át javította), én csak ajánlani tudom. Nekem sem volt annyira közel, de nem bántam meg. Gari van! Csak váltóval foglalkozik és direktben hozza az alkatrészeket a ZFtől.
adok egy másik címet...Balatonfűzfőn van a "srác" Volvó, SAAB és BMW automatákat csinált már, Volvó és az Automata váltós fórumokon dícsérik.. (Előtte Nemesvámoson volt, adatait kiírom, mert a neten is elérhető nyilvánosan, bár weboldala nincs)
Balogh Gábor , 06/70-331-5254
Balatonfűzfőn a volt Nitrokémia "Főportáján" (2-es Porta) kell bemenni, mindjárt ott van balra a műhelye..(portás útbaigazít)..Telefont ha nem veszi fel írj neki sms-t , visszahív...(mikor megvettem a kocsim vele nézettem meg a váltót hogy mit szól hozzá, javíttatni csak a hosszú javítási idő miatt nem hozzá vittem)
Próbát megér, sajna a Dunántúl nemigen van eleresztve automata szerelőkkel (Dél Dunántúl meg aztán fekete lyuk...)..Győrben van még Heidinger Autocentrum ami megbízható...
Székesfehérváron Katona Jácintot és partnereit kerüld messziről...
ismerőseim ajánlottak egy nagyon profi szerelőt, elmondásuk szerint csak azt cserél amit kell, a többi cuccot visszapakolja a váltóba... kiszerelt váltót is javít, ha rákészül akkor megvárható a dolog... (azt nem tudom hogy wandlert felújít e)... nekem messze volt a Dunántúlról, és ezért nem hozzá fordultam.
En egy ideig (kb 2 honap) pont a masik oldalrol (elado) szemleltem a szitut.
Mindenki sir-ri, hogy csak lefingott szar peldanyok vannak..... Hat persze kerem, 2M-ert tuti csak korai evjaratu, also hangon 300-400k km-t futott autok vannak. Csodak nincsenek.
Az enyem 2009es xDrive volt 190km-el, vegig BMW szerizkonyv, szamlakkal igazoltan.... de csak azt hallgattam, hogy mar 2-2,5M-ert siman van ilyen.... modtam is mindenkinek, hogy akkor azt kell megvenni.... Az, hogy kezzel mosattam mindig, legkesobb 2 havonta borapolozva volt a belseje, csak premium diesellel tankoltam...... na azt mindenki leszarta.
Mivel kulfoldon elek, itt is meghirdettem de itt meg mar csak a helyi tezsviirek, erdeklodtek a vegso ar irant....
Aztan mergemben beszamitattam egy BMW Premium Selection F11 530d xDrive-ba.
Ugyhogy nekem ennyi volt az E60 palyafutasom....
Leirom hatha valakit erdekel:
2 evet hasznaltam az autot ezalatt 70.000km-t tettem bele (123.000-193.000)
A szokasos dolgokon kivül (olajcsere, levego-, pollenszuro, fektarcsa+betet):
- olajfolyas a szivocsonel--- ez aranylag koran olyan 135k korul
- 3 izzitogyertya, de csereltettem mind a 6ot
- egy hatso lampafoglalat, mert megolvadt az egyik lab es zarlatos lett
- egy EGR szabalyzo szelep
- onszantambol es Steeef tanacsara 150k km-nel olajcsere az xDrive-ban
- sajat magam megnyugtatasara 6 havonta diagnosztika a DPF allapotara (a Chip miatt)
Szerintem ez egyaltalan nem veszes a megtett 70.000km-t figyelembe veve.
A computeres dignosztika nem mutatja ki csak a tünetekből lehet tudni a wandler problémát, ha az autóban 300ekm körül van és meg akarod tartani az autót 4-600e között áll meg a váltó felújítása.
Ez maximálisan így van..meg kell keresni az okot is hogy a wandlerben miért ment tönkre az áthidaló tgk (lock up)...mert gondolom ezért kellene felújítani..
Tudna nekem valaki segíteni hogy, 2004-es évjáratú professional dvd-re melyik legújabb navi dvd futtatható? jelenleg 2012-es van bennt de az pl ausztria nem utcaszintű. ezért akarom újabb verzióra cserélni amit még elvisz
El tudom képzelni, kb semmit nem adtak alapáron...
Ezzel együtt valószínűbbnek tartom, hogy nem váltócserés, hanem egy 30d megkotlott motorja helyett megkapta egy 35d-jét.
Én sem szeretem az automatát, így ha jól meg van csinálva, tényleg kemény gép lehet...
Emlékszem a korabeli gyári kommünikékre, hogy a 35d-nek akkora nyomatéka van, hogy "a biztonság érdekében" csak automatával adják, kb hogy akkorát bólintana gyorsuláskor, hogy az a biztonság rovásár menne, meg a hajtásláncnak is nagy terhelés lenne pár durvább kuplungolás.
Ha el akarod tenyleg adni, akkor sokkalta hatekonyabb lenne ha hirdetned.
Ugy emlekszem te benzinest szerettel volna helyette, en meg dizel parti vagyok, igy lett a E60 25d-bol ( szinre, felazereteltsegre kb pont olyan mint a tied), eloszor rovid ideig egy alapfelszereltsegu 25d majd egy jol felszerelt 30d f10.
Az autod egyebkent valoban ritka jo allapotu, nem akartam az ellenkezojet sugallni a hozzaszolasommal.
A miértre a válasz, hogy nem hirdetem sehol, ha itt látom, hogy keres valaki bedobom a köztudatba...F10-re pályázom én is de még nem találtam megfelelőt :) te mire váltottál? Az autóm amúgy hibátlan, kopp-kopp-kopp...:D
Üdv! Kérem valaki segítsen nekem abban hogy hol találom a fűtőventillátor előtét ellenállást /SÜNI/ BMW E61-en.Pontosan írja le mert nem találom pedig már a műszerfalat is megbontottam de rendesen.A neten nem találtam videót.Köszönöm szépen!
Amit masfel eve arulsz es nem veszik meg... Miert? Mielott E60-at vettem volna szerettem volna megnezni, de nem jartam sikerrel... Mar F10-zel jarok, neked meg mindig megvan :)
A masik az "ezt az autot erdemes megvenni, vagy sem" kerdeshez: barmit meg lehet venni ami nem volt porratorve, csak legyen kb egy misid a bajokra. Ha nincs, akkor lehet nezegetni a Honda Civiceket, azoknal nem kell tartalek. Egy 10 eves -az uj ara otodebe kerulo- BMW-re kell locsolni a zset rendesen, ezt fogadjuk el!
Nekem ugyanez az évjárat és felszereltség van 530d-ben! A kilométer közel ugyanennyi nekem is egy kollégámtól vettem aki újonnan vette, tehát ha magyarországi az autó akár valós is lehet a km-állás. Az autó szépnek tűnik és az m-packet és a felnik is gyáriak ,minden képen nézesd át BMW márkaszervizben 300km-nél igen sok probléma felmerülhet ami több százezres kiadás.
turbó,váltó (wandler), szívósor, partikelfilter,aktív kormánymű,motor csapágyak kopása, vezérműlánc nyúlása és szakadása ennél az évjáratnál jellemző a láncszakadás minden előjel nélkül. A vezérműlánccserén és a csapágyak cseréjén januárban estem túl.
Sziasztok! BMW 525 d szeretnék vásárolni: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525d_gyari_m-packet-9812271 Mire figyeljek oda igazán, ezt az autót érdemes-e megnéznem esetleg? Szervízkönyves, de ez nem jelent semmit míg nem láttam gondolom, meg azt sem ,hogy meddig van vezetve. Kivülről elég jól néz kí így képeken.Segítsetek nekem légyszives.
Hogyan is van ez akkor? Az autóban lévő kijelzőhöz miként lehet csatlakoztatni valamilyen külső eszközt? Fizikailag milyen csatlakozó van a kijelzőn? Pl. HDMI, USB, CANBUS, Komposit video, stb. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Jól gondoltad hogy a fő kérdés a csatlakozás helye. Mivel én 1-2 éve kértem rá ajánlatot így tudom hogy kell ehhez egy multimedia interfész is , annak már kellemetlenebb az ára.
7500-10000 között írtam Kínából a HDMI csatlakozós verziót..nem véletlenül írtam utána hogy a kérddés hogy itt mivel csatlakozik a kocsi multimédiájához......azért gondolom nem túl drága 25 ezerért Kínából egy ilyen...Magyarországon mennyi?50-70 ezer?
ennek az eszköznek a kínai gyári fél ára is több mint 20 ezer !! amiről te beszélsz azok használhatatlanok soha nem tudod frissíteni és azok nem működnek IOS 9 el ! valmint egy IOS frissítés után kidobhatod, nem tud USB felületet kezelni, persze lehet próbálkozni de kicsi az esély hogy jót kapsz :)
Na így kell fogadni egy tanácsot(ami nem irigységből,vagy rosszindulatból született)!Ha az ember ismeri képességei és eszközei határát kisebb a rizikó!
Szia! Én 30D-vel tudok szolgálni,neked,aminek 2.tulaja vagyok már 10éve,tehát eléggé jártas vagyok az e60ban,magyar autó,eléggé magas felszereltségű, nincs szétülve,szétkopva.. nem olcsó,de nem véletlenül,nem kell mindjárt szervizbe hordanod,hogy ez nem működik,az nem működik... ha gond volt,mindjárt rohantam a szervizbe,mai napig szerelmese vagyok :) Ha esetleg érdekel,keress nyugodtan.. (nyári kerek nélkül is vihető) :)
Akkor feltenném így estére, újra a kérdést... milyen töltöt használtok, diagra, kódolásra, amivel nem merül le a kocsi. Kaptam egy linket már délután, de sajnos nem beszerezhető... valakinek egy olyan ötlete amit meg tudnék venni holnap, és nem kell várni rá heteket..... köszönöm előre is....
Sziasztok! Számos autó kipróbálása után eldöntöttem, hogy BMW-t veszek. 520d, 520i, illetve 525D sedan változatában gondolkodom. Semmiképp nem szeretnék neppertől vásárolni, ezért hozzátok fordulnék. Van valakinek, vagy ismerősének eladó, megbízható, szervizelt kocsija?
Andras520D köszönöm, ismerem ezt a megoldást én is, nekem mondjuk Iphone van ugyan az a program, de egy ELM wifivel, az is jó bár van pár funkció amit nem enged, ott azt kapom üzenetnek, hogy vegyem meg a 2. generációs originál adaptert. Neked ez hogyan van összerakva hogy engedi az összes funkciót? Hogyan csatlakoztál a tabletra? van usb? Nekem usb-s a Dcan kábel.
Én is Dcan kábelt használtam kódolásra, diagnosztikára, de ezekre a pár perces műveletekre inkább járattam a motort. A modulok firssitéséhez ami több órás tényleg komoly töltő kell. Amit én most használok egy androidos tablet és a Carly for BMW program mindent tud amit kell, bele értve a kódolást akksi regisztrálst, dpf regen stb.
Köszönöm szépen a választ, de esetleg lenne másik ötlet is ami fogható? ezt sajnos csak rendelni lehet.
Az intelmet, figyelmeztetést is köszönöm, de szeretem a kihívásokat, a tanulási vágyam mindig is csillapítatlanan volt, így 2 diplomával, nyugodtan állítom, hogy tanulni mindig kell, és a tapasztalt szakértőktől kapott tanácsokat, mindig nagyon tudtam értékelni, és megbecsülni. Nagyon körültekintő leszek minden alkalommal, de nagyon érdekel ez a jármű diagnosztikai világ....ez számomra egy új terület, és ezek mindig is vonzzák az embert.
Veszélyes jégre merészkedsz!Szerintem okosabb ha műkedvelőként nem turkálod az autót!Mondom ezt úgy,hogy szerelő vagyok és nagyjából érzem mekkora káoszt lehet így csinálni!Neked is jobb (és olcsóbb) ha hozzáértő mond diagnózist,vagy hobbi diagnosztaként találgatsz!
hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon :D
"Az elzárás hatására gyorsabban eléri üzemhőmérsékletét, kevesebbet fogyaszt és tisztábban működik a motor. Mihelyt aztán hűtésre van szükség, önműködően kinyílik"
Segítséget kérnék tőletek. Nemrég megtudtam venni a régen áhított E60 530D autómat. Van rajta, benne pár apró hiba, természetesen, mivel már sajnos nem új. Próbáltam összeszedni információkat, a diagnosztikát illetően, vettem egy kábelt, (k+dcan) hozzá programot (virtuális gép alatt DIS) beállítottam, tökéletes,kiolvassa a hibákat, stb, de kb 20-30 perc mulva már nem volt hajlandó beindulni a kocsi mivel gyujtáson volt.... Olvasgattam tovább, van valami újabb okosabb software amit a "nagyok" használnak, de ott még nagyobb a baj ebből a szempontból, olvastam, hogy 13v alá nem eshet a feszültség mert akkor összeomlik a rendszer és esetleg egy két vezérlő tégla lesz. Az szeretném kérdezni töletek, milyen töltöt használtok ahhoz hogy esetleg órákon keresztül gyújtáson maradhasson a kocsi, és ne merüljön le az aksi. Nem akarok, és nem is tudnék konkurencia lenni senkinek, nekem nem ez a szakmám, csak nagyon érdekel, és érdekesnek tartom ezt a diagnosztika, codolás, történetet, és a sajátomat szeretném magamnak megjavítani, stb.. Segítenétek? üdv mindenkinek Lali..
Szerintem az a légellenállás csökkentése miatt van nem a gyorsabb melegedés miatt, van egy Efficient dynamics 118d-m azon is van de nem melegszik gyorsabban mint az e60 amin nincs.
de emberek most tényleg a 40éve tervezett benzines lada házi tuningja lesz a megoldás??
Nem, viszont egyre több gyártó csinál belülről elektronikával zárható hűtőmaszkot (főleg a dízeleknél) ...
sztem ők is hülyék :D (a Totalcar válaszát nem kommentelném..miért? keress rá a neten a pl arra hogy a tej egészséges, majd utána hogy a tej egészségtelen...mindre találsz pro és kontra véleményt...de mit mond a gyakorlat?
én nem keverném össze a fűtő és a hűtő radiátorokat, sem helyileg sem funkciójukban nem igazán tartoznak össze, ha esetleg a termosztát által elzárt kis vízkörben benne van a fűtőradiátor és csak a vízhűtőt zárja el, akkor talán még fagyoskodni sem kell hiszen a folyamatosan melegedő víz oda még eljut, ellentétben a radiátorral.... nekem ez így logikus....
szerintem a ladákra sem azért tették a maszkot, hogy gyorsabban melegedjenek, ha megnézed ezeket a régi autókat gyakorlatilag átfúj rajtuk a menetszél a motor hőmérséklet szabályozása sem nevezhető precíziósnak, a mostaniakhoz képest, ott lehet hogy volt helye mókolásnak............de emberek most tényleg a 40éve tervezett benzines lada házi tuningja lesz a megoldás??
/remélem látszik a link mert szarakodik valamiért, ha nem, akkor keress rá a totalcaron a Kartonpapír a hűtő elé szavakar/
szerintem ha 10km alatt nem melegszik fel a kocsid, akkor valamelyik termosztát, ha meg felmelegszik de te kevesebbet mész, akkor reggel indulás előtt 10 percel kapcsold be az állófűtést, vagy fűtött garázsból indulj...
Nem világít! Nem jelezz semmi hibát! Kivétel, h valamiért laposnak érzékeli az egyik kereket! Pedig nem is.... Turbó? Ha gépre teszük kell hoznia a hibát?
Vásároltunk egy törött e60-t 2004-est! A következő a jelenség! Szépen össze lett rakva, de 3-4000 fordulatig az autó nem akar menni! Lepadlozható alig alig vánszorog, majd jöN a 3000 fordulat és iszonyat megindul, bár nem maradsz az ülésbe! Szerintetek mi lehet a gond? Életünk első bömbije ☹
gondolod végig a vízkör működését, akkor rájössz, hogy a letakarás semmit nem old meg: ha jó a termosztát nem enged semmit a radiátorba, csak ha már elérte a 89 fokot /az van ráírva ugyanis/, ha rossz, akkor meg cserélni kell és nem takargatni...a probléma okát szüntesd meg, ne az okozatot.
gyáááá :D ezt gondold végig még egyszer :D
csak pár példa:
addig akkor nem is fúj meleget az utastérbe a ventillátor amíg nem lesz 89 fokos a víz? (akkor lehet fagyoskodni 20 km-en keresztül, majd hirtelen a forró levegőt benyomatni)
azért észrevetted hogy 1-2 perc után már langyos levegőt fúja kocsi nem?
tudom hogy nem Lada, vagy régi Opel, Skoda stb...
de azoknál vajon miért volt gyári hűtőtakaró? mert jól nézett ki? :D
rövid távon nyugodtan le lehet takarni, semmi baja nem lesz a "teknikának"
gondolod végig a vízkör működését, akkor rájössz, hogy a letakarás semmit nem old meg: ha jó a termosztát nem enged semmit a radiátorba, csak ha már elérte a 89 fokot /az van ráírva ugyanis/, ha rossz, akkor meg cserélni kell és nem takargatni...a probléma okát szüntesd meg, ne az okozatot........letakarástól gyorsabban nem melegszik fel az tuti, rakd sportba és pörgesd jobban, akkor esetleg gyorsabban melegszik, de hidegen meg jobban kopik........nem erre való ez a vas
2 hete vagyok tulajdonosa egy 520D típusú autónak.Az eddigi tapasztalataim pozitívak,kivéve azt a tényt hogy
valami meríti az akkumat. Meg tudná valaki mondani mekkora áramot vehet fel az autó,ha a központi zár be
van zárva, és az autó nyugalmi helyzetben van. Én 350mA mértem, ami kb.4w-os fogyasztást jelent.Esetleg valakinek van ötlete azzal kapcsoltban, mi használhat 4 wattot.
Tudna nekem segíteni valaki tolatóradar ügyben.Szerintem nem működik.De nincs külön kapcsolója és az Idrive menüjében sincs PDC menü ,pedig a könyvében benne van ha hátramenetbe teszem nem csipog és a kijelző sem mutatja az autó "alakját".
Minden kerékcsere után újra resetelni kell a keréknyomás ellenőrző rendszert. Kerékcsere után, álló helyzetben követed a videó utasításait, majd elindulsz és a rendszer menet közben beméri a mostani állapotot, és ezután az új beállításhoz fogja viszonyítani.
Az előzőleg elmentett értékhez képest ellenőrzi. Ha kisebb kerék megy fel, vagy alacsonyabb nyomásra állítod a gumikat, akkor resetelni kell a menüben a guminyomás ellenőrző rendszert .
Utána jártam a problémának sajnos nem a motorfelújítás miatt ingadozik a teljesítmény hanem 100% wandler (konverter, turbina)probléma aminek a cseréje munkadíjjal kb 180.000ft a problémát 85% megoldja de ha meg akarod tartani a bömöst érdemes felújítani a váltót kb 400.000ft és 150-200e km biztos nem lesz gond a váltóval viszont a wandler cserénél 10-20e km után újra elő szokott jönni a probléma!
A szerelő javaslatára sportban használom az autót így megszűnik a fordulatszám ingadozása mert megfelelő lesz az olajnyomás igaz 2-3dl többet fogyaszt az autó .
Valós 317.000Km! Ha szorgalomból kicseréled a láncokat érdemes a csapágyakat is cserélni! Havi több csapágyas autó érkezik a műhelyükbe ahogy láttam nemcsak ötösök.
Sziasztok.egy 2006 os 530d be szereltem be 2009 es hátsó ledes lámpát balos szépen működik a jobbos irányjelzője gyorsan villog elméletileg ellenállás kellene bele vagy a lcm et kellene frissiteni 25.01es verziora ki az aki meg tudná nekem csinálni?kihez forduljak?vagy mit csináljak hogy működjön rendben?
Igen. De ha kisebb kereket teszek fel? az átmérő akkor is változik, vagy mihez képest érzékeli. Csak mert nekem folyamatosan írja ki a hibát és azt az információt kaptam eddig, hogy azért van mert nincs "beültetve" a szenzor a szelephez. Csak szeretnék utána járni ennek, hogy végül is mi is a igazság
Ezeket a tüneteket okozhatja beállítási probléma is? Mivel pénteken hoztam el az autót a szerelőtől láncszakadás miatt hengerfej, vezérműtengely, csapágycsere lánc láncvezető stb? Előtte nem volt probléma, most meg bizonyos fordulatnál 1500-2000 80-100km/h 1cm le,fől jár a fordulatszám mérő időnként és a teljesítmény is ingadozik.
Nekem a végösszeg 650.000Ft! Az ilyenkor szükséges alkatrészeken felül bontott hengerfej és vezérműtengelyek, csapágyak is cserélve lettek. A vezérműtengely, hengerfej és csapágyak nem minden esetben mennek tönkre teljesen nélkülük 420.000Ft lett volna.
A Converter áthidaló tengelykapcsoló zárásának az ellenőrzése (Lock up funkció) :
Általánosságban a következőket tapasztaljuk egy kifogástalanul működő Lock-Up esetében: Üzemmeleg állapotban a legfelső fokozatban 80-100Km/h sebességgel haladjon. Ezek után a terhelést növelve / gázpedál óvatos lenyomásával/ fokozatosan gyorsuljon. Zárt Kifogástalanul működő Lock-Up tgk esetében a motor fordulatszámának az emelkedése arányos a sebesség növekedésével. / mint ahogy egy hagyományos mechanikus váltóval szerelt jármű esetében tapasztalható / Gyors pedál elmozdulás esetében a Lock-Up oldása nem rendellenes.
A Lock-Up rendellenes működésére utalhat , ha az előbb említett üzemi viszonyok között fordulatszám ingadozás , és/ vagy vibráció érezhető a karosszérián / utastérben/
A rossz hír az egészben hogy a converter áthidaló tgk tönkremenetelét ki kell vizsgálni, mert ez a végkifejlet.Ennek volt egy oka is... (ha szerencsés vagy akkor csak simán elkopott, és nem egy hidraulikus vezérlés, vagy a váltóban mechanikus kopás miatti nyomásvesztés tett pontot a végére...)
Ez a tengelykapcsoló egy hasonló tárcsás "kupplung" mint ami a kézi váltókban van, ugyan úgy elkopik, vagy le tud égni is akár...
A fórumot visszaolvasva ezt találtam egyik bajtársunktól aki már túl van rajta!
KrisszK7
Ha menet közben a fordulatszám hullámzik, akkor szerintem a wandler (konverter, turbina) hibásodott meg, egy egyszerű teszttel kiderítheted, hogy tuti az-e a hibás: indulás előtt lépj erősen a fékre, hogy a kocsi ne tudjon elindulni és maradjon végig álló helyzetben, majd fokozatosan a gázra, a fordulatszámmérő nem mehet 2000.-es fordulat fölé, ha jó a wandler.
Nálam ugyan ez a probléma áll fen! És tegnap előtt voltam túl egy láncszakadás javításán (BMW530D) most jöhet a váltó:(
Sziasztok van egy 535d-m és a következőt tapasztaltam de ezt csak videón tudom megmutatni .. a fordulatszám mérőm ingadozik 2 féle képpen kicsit és és valamikor kileng nagyobb mértékben és ez érződik is az autón hogy hirtelen gázt ad majd elveszi.
Simán lehet MAP szenzor hiba is (szerintem az lesz...nem lehet hogy elnéztétek a MAP-ot MAF-nak?) , de kellenének a hibakódok, és eredeti angol nyelven típusspecifikusan megnézni...
Van egy 535d-m (aut) valtolaj csere volt benne termeszetesen szurovel egyutt. A szervizbol (fuggetlen) elhozva kb 30-40m utan a auto lefulladt es megallt, nem lehetett ujra inditani, azota semmi. Visszavittek a szervize ahol termeszetesen nem az o hibajuk es nem tudjak mi lehet vele. Az olajat leeresztettek belole, mert meg akartak bontani a motort, de ezt mar nem engedtem nekik. A kerdesem az lenne, hogy volt e mar valakinek hasonlo tapasztalata illetve van e valakinek otlete, hogy mi tortent a motorral? Tudom, hogy igy nem igazan lehet pontos diagnozist felallitani, de sajnos az auto egyenlore eleg tavol van miden szakertelemtol.
Sziasztok!uj vagyok a forumon.Vettem egy bmw e61 530xdt automata.Elotte egy e39 530d automatam volt.A valtommal van szerintem valami gond.Alapjaraton valami ercesebb zummogosebb hangot hallok a valto felol.Ha D be teszem teljesen megszunik a csatlakozas hatasara.Ha ismet uresbe teszem vagy parkoloallasba akkor ismet hangossa valik valami.Elvileg 219 ezernel valtofelujitason esett att.Most van benne 333 ezer.Neha erzem hogy finoman rant is egyet ha sebessegbe teszem r vagy d- be. Vagy ritkan ha valt 2-3 vagy 1-2 fokozat kozott. .Fordulatok jok.kik down, lok up funkcio tesztelesre megfeleloen reagal.Egyenlore csak a zorges zavar a tobbit elfogadom a kopotsag miatt.Valakinek valami ötlete? Tanacsa....elore is koszonom: zsolti
Nos, az ilyen autószerelők miatt van a rossz hírneve a használt E60-nak. Ezek az "autószerelők" rontják az E60-ak és más márkájú autók hírnevét. Milyen E60 javítási munkát lehet rábízni az ilyenekre? Olajcserét? Talán még azt sem.
Nekem turbófelujjítás után párezer km-rrel kezdett hasonlókat produkálni állandóan,amire a turbó vezérlő elektronikát piszkálták-forrasztgatták-cserélték(bontottra) ,de később belefáradtam és eladtam az autót.
Ha jól tudom nincs semmilyen szenzor a kerekeknél ( ha lenne, amúgy is a felniben lenne ) . Az ABS szenzor érzékeli a kerekek fordulatszámát. Ha defektes lesz a kerék , kisebb lesz az átmérője, r-go gyorsabban forog mint a többi. Ezt érzékeli hibának a rendszer : ilyenkor jelez be.
Donorból (e60 520D 2007 n47m2) megmaradt egy rakat cuccom nincs sem helyen, sem időm árulgatni, olyan valakit keresnék aki alkatrészekkel foglalkozik és egyben elvinne mindent. Természetesen jóval piaci ár alatt. Komoly érdeklődés esetén listát tudok adni... (elektronikák, kéziváltó, befecskendezők, modulok, vezérlők, pdc, stb...)
Szia! Magáról a kocsiról nem tudok semmit, de az eladótól már vett a baráti társaságom autót. Akkor ott egyenes volt és elmondta amit nem biztos hogy mások is elmondanának. Mivel a hirdetésben nem írja, hogy valós a km (pedig bele szokta ha tudja, szoktam nézni a hirdetéseit) így tuti hogy volt tekerve.
írnál árat E39 facelift Touring bal hátsó lámpatest csomagtartóba szerelhető részére? Égen-földön nem találok gyári bontottat, depo-s utángyártott meg nem érdekel ( kínai sem)
Sziasztok! Nekem egy e60 525D 2005/11 havi bmw van és olyan problémám lenne, hogy a napokban cseréltem benne akkumlátort (gyárit vettem bele regisztráltuk is) és azóta minden indításnál újra be kell állítani az időt és még a km számláló is nullázódik (az óra beállítás menünél be van pipálva az óra mentése)
Tudtok ebbe segíteni, hogy mi lehet a gond és hogy lehetne ezt megoldani?
a 35 D-m hasonlóan viselkedik 206 E km-el vettem, most 310
80-100 között kissé vitorlázik a fordulatszám mérő
alatta fölötte nem, 140-nél pedig tökéletes
én megszoktam így, a nyomatékátadással nálam nincs probléma
a váltóban most cseréltünk olajat, de azóta nem sokat mentem még, de szerintem ettől nem változott..
én így használom, és ha egyszer letérdel, vagy elromlik, majd akkor javítom
a hűtőidet viszont mindenképpen takaríttasd ki, úgy hogy ki is veszik őket, közel van a klíma, víz, olajhűtő egymáshoz, iszonyatos mennyiségű koszt összeszednek, és nincs rendes hűtés, hengerfej veszély... és a termosztátokat is cseréltesd
Vásároltam egy hónapja egy Bmw e60 535d tipusú autót.
Azt a hibát tapasztaltam hogy a fordultatszám ingadozik.
Tegyük fel 80-90 km/h között megyek vele ,akkor a fordultat 1500 és 2000 fordulat körött járkál.
Én váltó problémára gyanakszom mert kigyorsításkor sem úgy viselkedik ahogyan kellene mint hogyha a nyomatékkal nem stimmelne valami. A válaszukat előre is köszönöm.
Tudnátok segíteni? E60 2004 dec 530d ben mi érzékeli az emelkedőt?az autó emelkedőn de már egy kicsin is hatalmas nyomateékkal rendelkezik also tartományon 1600-2100, viszont síkúton nyomatéktalan(szerintem rossz valtoprogram van rajta mert modositottak de nem nálam).udv bmwsek
ez a terv hogy inkább lecseréltetném de a szerelőm jövő hét végén ér csak rá,addig is arra gondoltam mi van akkor ha kiszippantom a tartályból és úgy töltöm jelzésig vissza?
Köszi a segítséget! Akkor tulajdonképpen bármilyen atf dexron II jó ilyen esetben ha utána akarok tölteni? Igazából épphogy minimum alatt van egy picivel,csak zavar :(
rátölteni akartam igazából de kicsit elbizonytalanodtam se piros,se zöld,erre fogalmam nincs melyiket tölteném :( inkább le kéne cserélni azon gondolkodok
Sziasztok! kormányszervó tartályba milyen olaj kell pontosan tudna valaki segíteni? Az oké hogy ATF,de gondolom nem mehet bármilyen...próbáltam utána olvasni de elakadtam,van zöld,piros,dextron III stb... :((köszi
Srácok segítsetek, csomi beázás után nem akar működni a légrugó, kompresszor búg , de csak halkan , és nem emel semmit. A végén cisszen egyet, ennyi. Mikor észre vettem a beázást akksi saru le, most vissza. Áramtalanitás után esetleg kellene vmit csinálnom? A csomi behuzó motor sem megy azóta ,és trailer indicator left/right check hiba üzenet van
Pedig volt benne meló nekem is, hogy megtaláljam a videót, de nem ment.......
Mostmár csak a többi kérdésemre kellene válasz, de majd csak segít nekem valaki.
Az a baj,hogy igy még hozzá értő szakihoz sem tudok/merek elmenni.
Szoktam olvasgatni a fórumot, de segítséget most először kértem azt hiszem(biztosra nem merem mondani , mert 2008 óta van meg a vas) , és sok jóságot olvastam már itt, többek között ezért lett 2.5d , és nem 3d, ami jó döntés volt, de tényleg :)
Ezen a videón rajt van hol kell keresni a szabadba vezető lefolyót. Nekem is zárva volt a tetőablak, mégis ázott. A dugót kivéve kifolyt nálam vagy fél liter víz :) Viszont azt már nem tudom, hogy mindkét oldalon van-e ilyen
316km van valósan az autóban. A lánccserére minden kötelező alkatrész cserével 320e mondtak pár éve! Így utólag megérte volna megcsináltatni csak még a Wallis-ban is azt mondták nem szokták cserélni ha meg megnyúlik úgy is hallani fogom, hát én nem hallottam semmi gyanúsat.
Egy 2005-ös E60-as 525D-nek mennyi idő alatt kell felmelegednie a víznek? nekem 75fokig ment fel városban de jó lassan. Valami támpontot tud valaki adni, hogy le tudjam tesztelni így a termosztátomat.
Igen van panoráma tetőm , működik is , de ha nem volt nyitva akkor is annak a túlfolyója okozhatta?
Keresgettem a neten , de semmit nem találtam róla. Egy linket meg köszönnék, légrugó fog működni kiszáradás után? Nem merem kipróbálni még vki aki ért hozzá nem mond valamit. Köszönöm előre is
Most regeltem a fórumra mert egy E60-as tulaj lettem. 2003-as 520i sorhatos kéziváltó mellet döntöttem.
Meg vagyok elégedve az autóval csak lenne egy -két kérdésem.
A belső levegő keringető ventilátorom cicereg, emelem az intenzitását és emelkedik a zaj is. mintha csapágyas lenne vagy csak koszos? A kérdés pedig : könnyen cserélhető?
A nagyobb hidegekben előfordult párszor , hogy a gyújtás ráadása után nem állnak alaphelyzetbe a mutatók , csak valamilyen relé kattogás hallatszik a műszerfalból. 6-8s után abbamarad és minden OK.
Ezzel mi a helyzet???
Sajnos csak egy alap bussiness fejegységem van, 6.5coll kijelzővel. navihoz pedig nincsen lemezem
csak egy régi nyugat európai. A fejegység meg nem is tud MP3 így lassacskán a cserén gondolkodom.
A kérdés: a csere előtt kell -e a komplett SW frissités? Van -e veszélye ? Kell-e valamilyen egység még ehhez vagy csak a 8.8 kijelző és a fullos fejegység? Illetve ehhez művelethez és a frissitéshez kellene egy BP környéki szakember.