Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 2024.01.06 -2 0 34630

40E ugyanez. A 188E-t csak azért nem sorolom ide, mert ugye egy vcs az alap 188-al, ami nem a pályán jár.

Előzmény: 08-73 (34623)
18-09 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 34629

A Budaörs-Gazdagrét 2022.10.31-én szűnt meg. 

Előzmény: BX 59-76 (34622)
18-09 Creative Commons License 2024.01.06 -1 0 34628

Mert a nyitvartási időhöz igazították a finanszírozott indulásokat. 

Előzmény: BuszosTonika (34614)
bm613 Creative Commons License 2024.01.06 0 2 34627

Furdalja az oldalamat a kíváncsiság, és itt biztos, hogy vannak, akik tudnak válaszolni: Hogy fordulhat az elő, hogy a kijelzőn és az appban gyakran nem ugyanannyi idő múlvára jósolják a buszt? Nem nagy különbség, egy perc szokott csak lenni, de az elég sokszor. Azt gondolnám naivan, hogy egy helyről veszik az adatokat, de lehet, hogy mégsem? Valamint a Széll K. téren olyat is sokszor láttam, hogy mutat valamit a nagy kijelző a tér közepén a 21-es buszra, majd felérek a lépcsőn a megállóhoz, és az ottani kijelzőn még egy perccel több van kiírva. Ez pláne furcsa számomra így hozzá nem értő, sima mezei utasként.

HarunBp Creative Commons License 2024.01.06 0 0 34626

A budakalászi Auchant egyaránt kiszolgálja a 204-es és a piros (vagy éppen fehér) buszok. Utóbbiakon meglehetősen kevesen utaznak, míg érthetetlen okból Újpestről és Rákospalotáról is képesek kijönni a 204-essel 'kalászra, holott Dunakeszi közelebb van, az ottani üzlet nagyobb is.

A piros/fehér buszok (1 vagy 2 Citaro és 2 Daily) Ürömre és Szentendrére is járnak, a szolgáltató a Sportbusz.

Előzmény: BX 59-76 (34622)
18-09 Creative Commons License 2024.01.06 0 2 34625

Csak az van a fővárosban. 

 

Autóbuszból közelítőleg ~4300+db (ebbe benne van a busz-troli, busz-villamos, busz-troli-villamos is), ahol menetrendszerinti forgalom van. 

Előzmény: trizs77 (34590)
08-73 Creative Commons License 2024.01.06 -3 0 34624

"Egyedül a szigetszentmiklósi járatok esetén nincsen jelentős utasmennyiség Budapesten belül. "

 

Yep, a 38-as család menetrendileg is passzolna az ottani 6xx-es családba- BKKsként meg ott a 138-, és akkor a 279/279B/280/280B jellegű bohóckodás se lett volna sose.

Előzmény: 133bp. (34591)
08-73 Creative Commons License 2024.01.06 -3 3 34623

A 172, 173, 272 már rég lehetne regionális, a budapesti szerepük kb zéró volt eddig is, mióta Kelenföldig járnak.

Előzmény: attus germanicus (34594)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 34622

A maglódi madaras tesco-busz Pécel, Gyömrő, Maglód és Rákoskertet szolgálja ki.

A soroksári Havannára megy változatlanul.

A budaörsi,ami anno gazdagrétre is felment és Békásiról nem tudok semmi, hogy léteznek-e még.

Előzmény: 08-73 (34621)
08-73 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 34621

Törökbálinton is van pl külön ingyenes Auchan-busz, szép piros C1. Láthatóan többen mennek vele a madarashoz, mint a 140-essel...

Előzmény: BX 59-76 (34619)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.01.06 0 10 34620

Én nagyon remélem, hogy a főváros a sarkára áll - és ha bekövetkezik ez a helyzet, akkor teljes mértékben ott fogja akadályozni a "külsősöket", ahol tudja.

Előzmény: Közlekedésguru (34616)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.01.06 0 4 34619

Hát 162-esen átlagban 0 és 3 közötti az utaslétszám.

Emellett ott van minden áruháznál az Auchan busz, ami ingyenes, így az utasnak mégjobban "kézre esik"

Előzmény: 08-73 (34617)
toto92 Creative Commons License 2024.01.06 0 9 34618

Az áruházas buszokkal önmagában semmi baj, a probléma ott van, hogy az áruhazaknál lévő szakaszon a kihasználtságuk sokszor a nullához közelít...

 

Sokszor meg lett már énekelve hogy amióta minden sarkon van egy négybetűs német diszkontáruház, azóta minimális azok száma akik kibuszoznak a világ végére nagybevásárolni.

Előzmény: 08-73 (34617)
08-73 Creative Commons License 2024.01.06 -2 0 34617

Nyilván az Auchan dolga, de azért lehet, felül kéne vizsgálniuk, hová kérjenek viszonylatokat. Az áruházas buszokkal önmagában semmi baj, a probléma ott van, hogy az áruhazaknál lévő szakaszon a kihasználtságuk sokszor a nullához közelít...

Előzmény: BX 59-76 (34615)
Közlekedésguru Creative Commons License 2024.01.06 0 9 34616

Értelmezd, amit írt.

 

A megállásért fizetnie kellene a Volánnak, mivel egyetlen megálló sem üzemel költségmentesen, takaríttatni kell, a szemetet elszállíttatni, utasváró - ha van - költségei, magyarul ezért igenis lehet pénzt kérni. Ha túlárazzák, akkor vagy nem áll meg, vagy építtet saját megállót, de arra is kitől kell engedély? Pont onnan...

 

Amúgy ez az egész nem vezet sehová, de én már amikor átadták az agglomerációtnláwtam előre, hogy utóbb ebből még bajok lesznek. Az integrációt pont nem így kellett volna megoldani, mert nem a szolgáltató a lényeg, a jogszabályoknak kéne minden szolgáltató felé ugyanazokat tartalmazni. Pl. A hév korábban miért nem kapta meg ugyanazokat a pénzeket, amit a nagyvasút? Ennek megoldása nem a szolgáltatóváltás kellett volna legyen elsődlegesen, hanem eleve ugyanazok a jogok megillették volna, mert nem a hárombetűs szolgáltató mikéntje lenne a lényeg. De itt az egymással kib..... a lényeg, nem az, hogy jó legyen. Ha jól emlékszem a franciáknál van úgy, hogy városhatáron belül más a szolgáltató a RER-nél, mint a külső szakaszokon. Működik ez személyzetváltással is, megállapodás kérdése.

 

A Volán egyszerűbb, de ott is eleve visszás a kötelezettség. Egy önkormányzat miért nem döntheti el mitnes hogyan csinál? És a piros vonal miért szab meg bármit is? Ami a múltban sem okozott problémát, az most miért is? Csak. Az egész egy választások előtti figyelemfelkeltés, a kérdés meg merik-e lépni a valóságban? Mert ezt egyik szolgáltató se szeretné. A Volán se. Lehet spórolnak néhány buszt, meg járművezetőt, de a bevétel is kevesebb lenne, a vármegyebérletekkel eleve szív a MÁV és a Volán, ettől minimálisan lenne több eladott bérlet, cserébe nem lenne nagyságrendekkel kisebb kiadásuk. Ugyanúgy buknának rajta.

 

Várom a szappanopera folytatását.

Előzmény: bz79 (34605)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.01.06 -1 0 34615

Gyanítom a utaslétszám túlzottan alacsony a finanszírozási összeghez képest. 

Előzmény: BuszosTonika (34614)
BuszosTonika Creative Commons License 2024.01.06 0 0 34614

Sziasztok!

Esetleg valaki tudja, hogy némelyik Auchanos-járat (92, 104, 138, 162) miért ritkul, illetve miért csak reggel 7 órától mennek be a buszok az Auchanhoz?

nonick7 Creative Commons License 2024.01.06 -1 3 34612

Az az óriási probléma, hogy az emberünknek pont a fórumozás a hobbija.

Előzmény: 133bp. (34609)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2024.01.06 -1 8 34607

Azért azt a tartozást is meg kellene egy kicsit boncolgatni, lehet, hogy érdekes dolgok jönnének elő. Amúgy a Volán által befizetett extra 2 Milliárd forint megállópénzből ki lehet fizetni az általa pluszban követelt 2 Milliárdot. A főváros meg igen hülye lenne, ha lenyelné az ÉKM szórakozásait egy kis kölcsönkenyér visszajár nélkül.

Előzmény: bz79 (34605)
JPeto Creative Commons License 2024.01.06 0 9 34606

A megállókat a közútkezelő kezeli, a megállókat jelenleg a BKK hozzájárulásával használja a Volánbusz, valószínűleg ez is része a megállapodásnak. Amennyiben megegyezés híján nem járulnak hozzá a közös használathoz, ekkor a Volánbusznak gondoskodnia kell saját megállókról, ez mostanában bonyodalmas, hosszú procedúra (engedélyeztetés, esetleg tervezés, kiépítés stb.), nem csak egyszerűen lerakjuk az oszlopot.

Előzmény: trizs77 (34590)
bz79 Creative Commons License 2024.01.06 -18 2 34605

A főváros tartozik a máv-volánnak,nem fordítva.Amúgy ti bkk alkalmazottak vagytok hogy ennyire véditek azt a szart?

 

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (34600)
nonick7 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 34604

Az elmélet nem mindig tükrözi hitelesen a valóságot.

Előzmény: bz79 (34602)
bz79 Creative Commons License 2024.01.06 -10 0 34603

Miért hiszitek hogy a megállók a bkk tulajdonai?

Megvették őket?Mikor?Kitől?Mennyiért?Linkeld már be...

Előzmény: JPeto (34601)
bz79 Creative Commons License 2024.01.06 -16 0 34602

Nem az utasokat akarják szivatni,hanem a fővárost,meg a bkk nevű" kompetens" sz..halmot..

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (34600)
JPeto Creative Commons License 2024.01.06 -1 0 34601

Keresztúron nincs a volánnak önálló megállója.

Előzmény: bz79 (34597)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2024.01.06 -1 9 34600

Nem, azok a fővárosi önkormányzat tulajdonában vannak. Ha kell még 2 milliárd a költségvetésbe, akkor fizessen a Volán a megállásokért, vagy nem állhat meg. Az utas, aki meg nem a végállomásra utazik, majd szépen leszáll a városhatárnál, és vesz BKK bérletet, majd felül a párhuzamos BKK járatra, csak hogy még jobban szívjon. Ha kavarják a jelenlegi rendszert, az utasok mindenképpen szívni fognak, a kérdés az, hogy ki mekkorát.

Előzmény: bz79 (34592)
bz79 Creative Commons License 2024.01.06 -8 1 34599

Na,megint megbuknak,2010 óta már hanyadszor is?:D Jó naiv vagy.

Előzmény: MXP--1991 (34598)
MXP--1991 Creative Commons License 2024.01.06 -3 11 34598

Azért arra a március 1 re kíváncsi leszek, amikor a csepeliek a HÉV re nem vesznek dupla bérletet, és megrohamozak a 148/151/79 es buszokot, na az igen izgalmas reggel lesz, már nagyon várom, szórakoztató műsor lesz, szerintem az újságírók és tévések is nagyon várják, este nem lennék Lázár és a kormány helyében. 

bz79 Creative Commons License 2024.01.06 -9 1 34597

169e-t lenne a legegyszerűbb megoldani a volánnak.Pécelen adottak a megállók,utána Rk vk-n van volánbusz megálló,örsön megállna ahol a monoriak lepakolnak,és tovább vinnék a stadionokhoz akár.Pesten belül egy fővárosi megállót sem használna.Amennyit a keresztúri öt-hat (?) megállós potyogtatást oldja meg a bkk a 97e-vel.

133bp. Creative Commons License 2024.01.06 -1 4 34596

Igen, amúgy a szabályozás is nagyon vicces ebből a szempontból. Kelenföld vasútállomás és Sasadi út között hivatalosan Budapest-bérlet kell, mert ott a környéki termékek nem érvényesek, különben pótdíjazhatna az ellenőr. Nyilván a 90+%-nak van eleve, mert az M4-re vagy bármi másra kell a fővárosi utazásához, csak arra az 1 szem megállóra nyilván senki nem váltana külön, inkább sétálna. 

Előzmény: attus germanicus (34594)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!