Keresés

Részletes keresés

Pitecus Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3678
Fel a fejjel Lore kolléga, lesz vasárnap ismét piac!!!
Előzmény: lore (3677)
lore Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3677
NA, mostmeg elő sem mertek jönni mi? Lustabanda! :-)
Pitecus Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3676
Vasárnap voltam gyáli piacon, de a sapkaárus nyema.Kak tü búgyis,sapkaárus? Lore újra kiirtja az australo-pitecusokat....
De sebaj, akkor nem fog sapkát kapni...:o)))
Előzmény: lore (3675)
lore Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3675
Szia,
erről a sapekról jut eszembe:
Pitecus & CYRUS!
A volvos sapekról és övről nem megfeledkezni! Különben pofon búgyet! Any váprósz?

lore a kemény

Előzmény: Pitecus (3674)
Pitecus Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3674
Szasztok!
Én is bekukk ide, mert holnap a nyaktiló alá vetem agyam tövét.
Projekt menedzsment tárgyam szorul irásbeli kifejtés alá, úgyhogy aszfaltozzatk (szurkoljatok).
(Inkább elbeszélgetnék a vizsgabiztossal egy volvó 960-ról)
:-)))
A délelött voltam a SEAT Mendénél és láttam álmaim 960-asát. A beugró összeget még csak-csak prezentálnám, de a havi törlesztése még deviza alapu hitel estén is meghaladja a családi pótlékos nettó fizumat :-(((.
Pedig 3 literes 24 szelepes volt a lelkem.
48 X 86000 Ft. Brrrrr....
Akinek van havi 86 KHUF félrerakható pénze, annak nem kell a részlet!!!
Na az aranyerem már a nyakamon dobog...
Honapi utirány:Ferihegy - Gyömrői út - Pongrác út - Hungária krt - Árpád híd - Bécsi út - GDF.
Reggel 7.30-kore indulok, aki akar csill-vill alufelnis alekot látni, az érjen utol.
Ha kell akkor a volvó sapka on, de ha meleg lesz, akkor csak a kalaptartón standby.
lore Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3673
fargo,
szijja, long time no see... :-) Hogy nem lehet észrevenni Macskát??? Egyes fiam, húzzál a helyedre! :-) Amúgy Macska se vett észre, csakhát mit várjunk a nőktől... :-)
Te tudod mi köll: ECC + kaja ohhh yeah!

Templar,
férfias tekintetek... hehe, kitűnik írásaidból, hogy a köbcentikkel akarsz pótolni valamit... :-)))))) Mondhatnám 1600-al is potensebb vagyok akárkinél vazzeg!

lore aki baromira létezik

lore Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3672
Szia IC!
Rengeteg dógom van, előbb utóbb átnézek oda is, visszaveszem kedvenceimbe. Jobbak vagyunk mint az egymást fikázók mi?? :-)))
Előzmény: Inner Circle (3670)
lore Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3671
Na, itt vattyok:

Bolas,
GRATULA!!!! Tudtam, hogy képes vagy rá és szorítottam is! Éljen-éljen!
Triznyákunk, te mikor okozol ily örömöket édesanyádnak?? Mi?? Asszem ezek a kiscsákók lassan, de biztosan legyorsulnak téged, mint T-4 a VVTi-ket vazzeg!

Compubuzik!
Mitől van az, hogy amikor tárcsáz a modem, a gép néha resetel? Na?

Autóbuherálók!
Milyen hibajelenség az, amikor alacsony fordulaton gyengébbenk érzem az autót? Nem hinném, hogy léxűrő probléma, mert a végseb tisztességes...

mingyámegint...

Inner Circle Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3670
OFF

Vazze lore hova tűntél az F1-topicból, odaát már minket akarnak Palikék helyett!!! :)))

Előzmény: lore (3669)
lore Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3669
Jó estét!

Olaszok lenyomták a belgákat.

Frigyes,
én egy csomó árlistán már nem is láttam 70-est, az utolsó szériákat is már csak a 2.4-es motorokkal árulták. Vagy használtban gondolkodsz? Ősszel jön a gyönyörű S60, ez a képeken is látszik.
A 40-es valóban szűköske, kb. mint az A4-es. A faceliftnéál azonban változik a helyzet, a tengelytávhoz is hozzányúltak.
Az 1.6-os harmatos jószág, de léxűrővel + gyertyákkal izmosítva klíma nélkül majdnem olyan volt mint a 2.0 klímával. Joyride-ét próbáltam (tényleg, hol vagy örömök lovagja? :-), és meglepődtem. Szerintem a 2.0T a nyerő, meg persze a T-4!
Szóval, hogy tervezed az Almera lecserélését? Zúzasd be a japcsit, irány a swedishstyle, ikea meg minden...

Na mindjárt jövök...

Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3668
Jó estét!

Köszönöm Mindenkinek a tanácsokat.

Azt hiszem, én az S70-re szavaznék, ha kijön úgy a lépés.
Sajnos ez nem tudom mikor lesz, mert vannak olyan dolgok,
melyek jelen pillanatban fontosabbak a jövő megalapozása
szempontjából, mint egy újabb autó. (Végül is az Almera sem rossz, bár nem egy Volvo)

Alább nem akarom adni, inább várok, amíg összejön.

Üdv

F.M.

keton Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3667
Templar jelenéséről jutott eszembe, hogy ma megint láttam egy 940 classicot, szintén svédet. Király gép. Fátyolos tekintet - OK. Álmodozzunk együtt!
Templar Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3666
Hi All,

fargo ma du. befordult a Dózsa György útról a Dembinszky utcába. Tagadásnak nincs értelme, láttam, csak tele volt a kezem hideg sörösüvegekkel, így integetés szóba sem jöhetett (az vesse rám az első követ ...)

Bolas,
haj-rá!

Zarquon,
Szerintem is a kétliteres S40 lehet a megoldás (hamár S40), annál is inkább, mert egy ismerősöm szerint 2000 köbcenti felett nem kell indexelni :-))

Templar ma ácsorgott a pirosnál az Üllői úton (mivel 2000 köbcenti felett is meg kell állni a pirosnál:-)) amidőn jobbról balra befordult egy nagyon dögös kinézetű fekete S70. Templar szinte érezni vélte a kormány tapintását, a bőrülés új illatát, a légkondi hűvös fuvallatát, férfias tekintetek fúródtak egymásba Templar összevigyorgott szerencsés (vagy nagyobb gengszter) embertársával és a jelenés tovatűnt, anélkül, hogy a többi pirosnál várakozó, kormányát izzadó tenyérrel markolászó egyéb autókat vezető tömeg megérezte volna a hangulat varázsát.
Még így a visszaemlékezés közben is elfátyolosodott a tekintetem!

fargo Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3665
Szerbusztok,

újra a felszínre bukkantam, napközben csak a jéggel töltött fürdôkádban bírok létezni. Most kissé elviselhetôb a meleg, bár a billentyűk kezdenek olvadozni és összefolyni...

Még egy hely van, ahol el lehet viselni a meleget, ez a Volvo légkondícionált utastere. Ebbôl is látszik, hogy Volvo rulezkodik. Holnap ki sem fogok szállni belôle.

Most épp nincs sok dolgom, bele kellene vágni a Klub újságjának elkészítésébe. Doki, mi a véleményed? Leülhetnénk és elcsacsoghatnánk a külcsínt és a belbecset illetôen, mondjuk egy jó kis vacsi keretében, Érden. Ideje lenne megküzdeni fél köbméter Colorado Csirkeszárnnyal, ehem...

keton Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3664
sziasztok

doki,
nem is tudtam, hogy 3ker-i vagy. (szerény személyem is itt tespedik)

Frigyes,
hogy a képek ne maradjanak le, itt van egy két S60-as:


(Ez csak egy szimuláció)



remélem elég kicsik a képek:)

DCs

Bolas Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3663
Hola!

Büszkén jelenthetem be, hogy megérkezett hősünk az déli városból, ahol szélmalmok ellen volt hivatott küzdeni..
..És ez esetben Don Quijote da la Mancha lovagja győzőtt..
..Még egy utolsó csata az útonálló haramiák ellen június 22-én és..
..Ha így folytatja, a végén még elnyeri Dulcinea del Toboso kegyeit is..

Bolas, aki a szegedi prérin ma 38 fokot mért..

Zarquon Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3662
SZIVESEN.

A többieknek meg:
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉbresztő!

Bár ilyen melegben... Meg aztán úgyis lelépek.

Üdv,
Zarquon

doktor úr Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3661
KÖSZ.
a doktor úr
Előzmény: Zarquon (3660)
Zarquon Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3660
A Zay utcai (Bécsi úti Shell kútnál) Duna Interservice nemrég óta hivatalos Volvo márkakereskedésként és -szervizként is üzemel....

Biztos jó olcsó hely! :-)

Üdv,
Zarq

Előzmény: doktor úr (3659)
doktor úr Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3659
Tsókolom!!!
Előzmény: doktor úr (3658)
doktor úr Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3658
Jóreg. Az autóm éppen megjavult. Elsô, hátsó fékbetét és féktárcsa csere, fényszóró-izzó csere, zöldhártya, és egy komplett külsô-belsô ápolás, mindez közel 100E HUF. Köpni-nyelni nem tudtam. Na mindegy, a lényeg, hogy most már rendben van. Apropó: a VOLVO futóműve elôbb-utóbb némi felújításra szorul. Van ötletetek, hoyg hol érdemes mindezt megcsináltatni? Én a III. kerületben lakom, és nem ártana, ha nem a város másik végén lenne.
a doktor úr
Előzmény: Templar (3656)
Zarquon Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3657
Szerbusztok, gyermekeim!

Kedves Frigyes Mester!

Én elég sokat vezettem ilyen autókat, így talán érdemes egy-két tapasztalatomat megosztanom.

Az S40-es kezd egész kiforrott kocsi lenni, a korábbi váltó- és motorzaj-problémákat orvosolták, meg minden, de sajnos véleményem szerint kategóriájában az egyik legkisebb beltér jellemzi (hiába, biztonságérzetet kelteni nem lehet papírvékony beltéri elemekkel). Viszont nagyon jó, testreszabott kis kocsi. 2 literes szívó és T változatban érdemes elgondolkodni rajta. Az 1.6-os nem egy versenyautó, de nagy sebességnél (200 körül) is meglepően stabil és kényelmes. Az 1.8-ast felejtsétek el, alig megy jobban, mint az egyhatos és bizonyos (nekem) homályos vám- és adó-dolgok miatt sokkal drágább. A dízelt nem szeretem, a GDI-t nem ismerem.

A "régi" S70/V70 párost nagyon sajnálom, hogy levették a napirendről, mivel szerintem a legfrankóbb kocsi volt az egész palettán. Nagyon emberközeli, nagyon visszafogott, nagyon könnyen megszerethető kocsi, családi autónak pont tökéletes mérettel. Hiába szidták a vége felé a futóművét, mint a bokrot, szerintem épeszű embernek nem kell több/jobb. Mivel a már 1993-tól kifejezetten megbízható és kiforrott 850-esre épült, nem kell nagyon magyaráznom, hogy hibátlan, átgondolt kocsi. T5 motorral maga a tökély (szerintem). Az újságírók meg bekaphattyák! Az volt vele az egyetlen probléma, hogy a németek (pfuj!) által "felállított" kategóriákba nem nagyon fért be, mivel pl. az E36-os BMW-nél nagyobb volt, az E-Merdzsónál meg kisebb. De valahogy nekem végig az volt az érzésem, hogy pont ez a leguniverzálisabb, legemberközelibb kocsiméret mind közül. Na mindegy.

Az S80-as már más kategória. Igazándiból biztos van létjogosultsága, de én még legalább 20 évig nem leszek része a célközönségnek... De arra, amire kitalálták, azt hiszem, tökéletes. Nagyon halk és kényelmes. Kicsit zajos a hátsó futóműve. A motorból alig hallani valamit, ezért aztán nálam ki is esett a pixisből (meg aztán egy S80-assal nem nagyon állnak le gyorsulni, hehehe... - bár a múltkor, amikor egy T6-tal büntettem a gyanútlan városlakókat, egy elmebeteg bálna S-Mernyást véletlenül sikerült behergelnem, szégyelltem is magam rendesen, hogy meddig alacsonyodtam... :-) ).

Na jó. Remélem azért némi értékelhető információt is sikerült összehoznom.

Üdv mindenkinek, megyek tanulni.
Zarquon

Templar Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3656
Kedves Mester!

Sajnos én is eltűnök nemsokára, de azér még elmondok egyet mást.
Sajna nem nagyon vannak tapasztalataim az S40-el, külsöleg nekem teccik, egyszer mentem egy kört a parkolóban lore anyukájának autójával. Kellemes volt, bár gázadásra nem ugrott úgy ahogy korábban elképzeltem.
Az S70-et még ilyen szinten se ismerem, de nagyon bele vagyok esve, miután nem tartozom a Volvórajongók kombiimádó ágazatához (bár a V70 se rossz). Az S80 túl arisztokratikus külsejű az én egyszerű lelkemnek, az S70 viszont jól megtartotta a 850 karakteres vonásait. Ha csak ezen múlna szerintem S70-nel próbálkoznék.

Az S60-ról semmit nem tudok, de estig ez is változhat.

Előzmény: Frigyes Mester (3655)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3655
Punny, punny !

Kedves Templár!

Bár most józan vagyok, ennek ellenére beszélgethetnénk.
Pl. Miért szidják sokan az S40-est?
A ráncfelvarrás kijavította-e ezeket a hibákat?
Érdemes-e S70-est venni?
Milyen lesz az S60, mekkora, mit tud majd?

F.M.

Templar Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3654
Öcsém, ez a punnyadás ...
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.14 0 0 3653
Jó reggelt Mindenkinek!

Már megint dolgozom, és az istennek sem kerülök közelebb a
reménybeli Volvomhoz.
De nem adom fel, egyszer összejön.

Ez talán nem volt annyira off.

Üdv

F.M.

Templar Creative Commons License 2000.06.13 0 0 3652
fargo,
A meghibásodásokon nem kell csodálkozni. Tudomásul kő venni, hogy a tárgyak önálló életet élnek és ma így jött ki a lépés:-)

Egyébként örvendetes, hogy a doktor úr még megtisztel minket megjegyzéseivel, nyilvánvalóan minden rendben van vele, hiszen 1000 év után beoffol egy biológiaórával a levéltetűszarról és el is húz. Te is hiányoztál nekünk doki!! :-)

Más:
Máma egy Kápolnásnyék-Fonyód-Zalakaros-B.almádi-Budaörsibenzinkút útvonalon az országutak sokak által méltán megcsodált kék királya, négy emberrel 380km-es távon 8,4 L/100km fogyasztást bírt produkálni :-)
lore kedvéért elmondom, hogy a mérést teletankolással, majd rátankolással végeztem, utazósebesség: autópálya:120-130, egyéb út: 90-100
Mindez nem jöhetett volna létre Rajt Géza volvószerelő autóversenyző hathatós (ámde jól megfizetett) támogatása nélkül.

Templar
aki ma hányta a fittyet

macska007 Creative Commons License 2000.06.13 0 0 3651
Bocs Fargo,de nekem csak az járt a fejemben,hogy:"-De gyönyörű ez a 850-es,csatlakoztatni kellene a klubbhoz,meg aztán rohantam is dolgozni,meg nem akartam leállni dumcsizni,mert jön az asszony,aztán kaptál volna a fejedre....
Előzmény: fargo (3648)
macska007 Creative Commons License 2000.06.13 0 0 3650
Sajnos még holnap jönnek dugulás elhárításra.De utána tuti!Kagyló ülés meg minden.A minap részt vettem volna egy konferencián a korai mag.....ről.Öt perccel korábban értem oda,de már mindenki elment.....
Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (3647)
fargo Creative Commons License 2000.06.13 0 0 3649
A guano igenis károsítja a Volvok fényezését is :-(

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!