Kb:1 éve vagyok Felicia tulaj.Sok okos dolgot olvastam már itt nálatok.Most én is tanácsot szeretnék kérni:Hol kell az olajat beönteni a sebválltóba,meddig kell önteni olajjal (tehát hol a nívószintjelző)? Másik kérdés még,hogy ti milyen olajat ajánlanátok? Előre is köszönöm az építőjellegű tanácsokat,és jó szerelést minden Skodás kollegának.
Azért szerszámból bőségesen szerelkezz fel, mert egy villáskulcs és csavarhúzó készlettel is meg lehet szerelni, de inkább legyen nálad 20kg felesleges, szerszám, mint hogy egy nélkülözhetetlen darab hiányozzon.
Nekem 5-6 óra volt, de ebben benne volt, hogy rossz karter tömítést kaptam, és kézzel kellett gyártanom egyet, ráadásul menet közben derült ki hogy oajat is kell cserélni, amiért Apámat ugrasztottam el, de erre is várni kellet.
Tegnap kiolvastam a vezerlot, es a kovetkezo hibakodokat talaltam:
- 00519 Intake manifold pressure sender - G71 - 00523 Intake air temperature sender - G42 - 01087 Basic setting not carried out (implausible signal)
Eddig ugy tudtam, hogy legtomegmero es "throttle position sensor" (hirtelen nem jut eszembe magyarul) van a beomlon tetejen, illetve a pillangoszeleppel egybeepitve. A hibakodolvaso viszont "legnyomasmerorol" es "leghomerseklet merorol" szamol be. A harmadikat hibakodra nem is lep semmit, ahogy latjatok.
Tundna valaki segiteni nekem a kodszamok alapjan?
Hubo doktort egy jo ideje nem latom ide irni, pedig o mar segitett ilyen ugyben. Csak nem nyaral? A kocsi egy 2000-es 1.3 MPI 50kw Classic.
Én még nem jártam így... Csak eszembejutott valami: mivel nekem központizáras az autóm, annak idején másoltattam egy "sima" kulcsot, amivel inditani nem lehet, csak ajtót nyitni. A lényeg, hogy kívülről hozzáférhető helyen el van rejtve az autón, hogy ha ilyen történne akkor ne kelljen törni-zúzni-javíttatni...;)
Sziasztok.ma a feliciamon egy hatarozott mozdulattal bevertem a bal hatso ajton levo kis haromszogu ablakot,bezartam a kulcsot :-) (jo,tudom,en vagyok a hulye).A kerdesem az lenne hogy sokba kerulhet kicsereltetni?volt mar valakinek hasonlo esete?
Én még a régi kis 5-ösömmel kerestem küszöbcsere miatt valakit. Aztán végül nem vittem sehova, mert vettem a Skodrit de árban és munkában is jót hallottam, láttam korábban róla...
A Szerémivel párhuzamosan a Kaposvár utcában (kicsi utca, ha a Trófea felöl mész jobb oldalon egy csomó autó áll elötte, na az lesz az :) )
Amikor én keresgéltem voltam vagy 10-12 műhelyben és küldtem vagy 30 e-mailt...
Itt volt a legolcsóbb és az ismerősöm kocsiját is nagyon szépen megcsinálta az itteni "öreg" lelkiismeretes, és nem drága. Amikor ott voltam alánézett a kocsinak és elmondta, hogy mennyi lesz, vagy ha a bontás után valami komolyabb baj van akkor is max egy tízes lesz pluszban, de akkor majd úgyis hív és a legkomolyabb baj esetén is olcsóbb lett volna, mint az átlag amit korábban mondtak.
Fenéklemez javítás nélkül (mivel egyedül Ő mondta azt, hogy a fenéklemeznek nincs baja, mindenki le akart húzni... )
Tud valaki olyan megbízható embert (Bp-n vagy nagyon szűk környékén), aki vállal jobb oldali küszöb cserét, üregvédelemmel és színre fújással nem horror áron, szép végeredménnyel? Ha esetleg még az elérhetőségét is megírná, nagyon megköszönném :)
Én is úgy tudom, hogy csak az év végén lehet átírni a biztosítást.
Szerintem jobban járnál, ha adás-vételit kötnél, és lekerülne a nevedről (még ha többe is kerül, mert 1-2 év után lehet, hogy megfogod bánni a spórolást). Elég kacifántos dolgok történhetnek...
Üzemben tartóival nem mondhatod fel a szerződést csak a forduló napon(dec 31 most még) és a Bonusz fokozatod is ugrik, ha a delikvens kárt okoz... Nemsokára már még 25%-os átírási illetéket is kell fizetni még pluszban!!!