Keresés

Részletes keresés

Barbarossa Isegrim Creative Commons License 2001.09.06 0 0 163

Írtam ide vmit, de kitöröltem. Minek? Pusztába kiáltott szó.

Két megjegyzés:

1, Ezt mintha nem egészen így reklámozták volna. Aljas, szemét húzás volt.
4, Ez meg szimpla, primitív sárdobálás.

Úgy néz ki, hogy a következő ugyanilyen szarul lesz szervezve, mint ez, mert a T. szervezők semmit nem hajlandók tanulni a történtekből. Inkább mindenki másra mutogatnak.

Előzmény: Foltos (162)
Foltos Creative Commons License 2001.09.06 0 0 162

No mostmár nem tudom megállni, hogy bele ne szóljak.

1. Nem kiállítás volt, nem Tatoo "static display" kíséretében, hanem show. Tehát a Mustang sem kiállítási tárgyként szerepelt. Sorry, ez pld. Farnboroughban is sűrűn előfordul, ahol a délutáni bemutató gépeinek egy része a pálya túloldaláról gurul elő, ahová sose jut közönséges halandó.
2. A Mustang értéke 1 millió dollár.
3. A szervezők hibája volt, hogy nem tartották meg a kordont a szinpad vonalában, viszont ha már átbóklásztál arra, és a szervezők könyörgése ellenére ott mászkáltál, ahol neked nem kellett volna, talán nem kellene felháborodnod, hogy nem kukkanthattál be a gép kabinjába.
4. Ha öt méterre van a kordon, akkor azon háborodsz fel, mert az zavar a fotózásban.

Én voltam a műsorvezető. Könyörögtem sokszor, hogy ne menjenek át a kordonon, csak átmentek. Ennyire kevés önfegyelemmel és ennyire sok önérzettel kevés társaság büszkélkedhet.

Előzmény: Barbarossa Isegrim (159)
lluigi Creative Commons License 2001.09.06 0 0 161
Tavaly Svajcban nezhettem meg a Breitling Fighters bemutatojat ami a szokasos (Mark Hanna halala ota O repulte a spanyol messzert) Mustang Warhawk, Spit, Corsair felallas volt. A gepek egy resze statikus kiallitason volt (kordonnal korulveve) A bemutatora (aktiv) varo gepek a palya elott azzal parhuzamosan a nezokkel szemben alltak ket sorban. Kozottuk a gurulout. Bar kozel nem lehetett itt sem a gepekhez jutni (kiveteles szerencsemre kozelrol is fotozhattam) de a gepek ugy alltak hogy fotozhatoak voltak. A kordon megvolt a nezok elegedettek voltak. Ja belepo sem volt...

HA valakit erdekel a hetvegen a hatartol alig 150 km-re lesznek a OMFC vadaszok. Nevezetesen Klagenfurtban (ausztria). A program szerint Szombaton Szept(8) Delutan asszem 3-kor es vasarnap Szept(9) szinten ebben az idopontban.
Megy valaki?
En biztosan megnezem nagyon szepen repulnek!
Udv:lluigi

Mortuus Creative Commons License 2001.09.06 0 0 160
Helyt adok. :)
Előzmény: Barbarossa Isegrim (159)
Barbarossa Isegrim Creative Commons License 2001.09.06 0 0 159

Az egész nap folyamán ez a legközelebbi kép, amit fotózni sikerült. Oldalról, előlről, pláne kabinfotót, azt már nem. Végül is csak 6-8 órát állt a földön a gép, nem fért bele az időbe úgy látszik.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Kifizettem vonatra 2000-et, utaztam 6 órát vonaton (SNAFU by MÁV).

Erre ott áll egy faszi, aki képtelen felfogni, hogy a gép totális pusztulása és a tömegoszlatás között azért létezhetnnek átmenetek, pl. max. 3 ember fotózhat közleről, a többbiek meg várnak...

De persze csak én vagyok a rossz, aki a tökéletes szervezés ellenére idejön picsongani, másnak semmi ilyesmi problémája nem akad...

Itt egyszerűen arról van szó, hogy az illető képtelen ellátni azt a feladatot, amire odaállították. Persze a legfontosabbak (securitys poló, napszemüveg, lábak terpeszben kezek a hát mögött, kőkemény beállás) azok tökéletesen mennek. Csak épp gondolkodni nehéz egy kicsit.

Aki ott volt, az tudja mennyire nem igaz, hogy nem volt érdeklődő, ez szimpla hazugság. Vki(k) képtelenek voltak megbírkzóni egy egyszerű szervezési feladatttal, de persze mindenki más a hibás rajtuk kívűl... nem tudom mibe került volna a gép 5 méteres körzetébe kordont vonni, nem pedig tőle 40 méterre. Nem tudom, miért nem lehetett egy egyszerű faszerkezetet, hídszerűséget építeni a szány fölé, akkor nem lépett volna senki a féklapokra vagy a szárnyakra... másutt valahogy ez nem okoz problémát, akkor vajon hol lehet a hiba?

Hamster Creative Commons License 2001.09.06 0 0 158
Tökre igazad van... Egyébként fura, de egy egyenruhás szavára inkább hallgatnak az emberek, mint egy civilre. A kordont viszont újabban mindenütt dísznek nézik, még akkor is, ha közben majd leviszi a fejüket egy-egy guruló Ancsa szárnyvége...
Előzmény: McAtti (155)
Hamster Creative Commons License 2001.09.06 0 0 157
Azért ez így egy statisztikai bűvészkedés csak, még ha jól is hangzik, nem te pengetted ki a négy milkát, vagy akármennyit is :) Azt meg én se értem, hogy miért nem alakítottak ki valami alaprajzot az egész rendezvényhez, ti. egyik rész VIP (torony környéke), másik nemVIP (a déli végek), a kettő közt meg a műszaki, forgalmi, és egyéb előtér. A gond ott volt, hogy ezt talán így képzelték, de előbb a VIP-ek kezdtek el az előtérre, illetve néha át a közönség felé közlekedni, aztán meg a közönség kezdett el befele menni, a biztonságiak pedig engedték őket, később kezdtek el kicsit erőszakoskodni, akkor is csak a tankoló környékén. Idén Budaörsön is hasonló káosz volt: az emberek elkezdtek átmenni a kordonon, előbb a gépekhez, aztán tovább a nyugati oldalon az RSZ hangárokhoz. Ez ment vagy fél óráig, mire észbekaptak a biztonságiak, akkor meg rendőrséggel fenyegetőzve hajtották volna ki azt is, aki hivatalilag oda tartozott...
Előzmény: maczilaci (152)
Hamster Creative Commons License 2001.09.06 0 0 156
Én is ott (helyesebben ott is) voltam, de annak ott üresnek kellett volna lenni, a VIP rész meg a fa étterempavilon környékén kellett volna, hogy legyen, csak hát a helyek közt közlekedni kell, meg kíváncsiak a víájpík, úgyhogy szabad járkálás lett az előtéren...
Előzmény: maczilaci (154)
McAtti Creative Commons License 2001.09.05 0 0 155
Tényleg más egy repülőnap/EB megnyitó, kedvcsináló napja, és egy honvédség által szervezett nyílt nap. Mivel ez utóbbit katonák szervezik, és vezetik, talán könnyebb betartani a programot is, meg a helyszín/gépek őrzése is hatékonyabb.
Egyébként sokkal könnyebb rendet tartani a sok tízezres tömegben, ha feszes a program, sorban jönnek a dolgok - míg ha egyszercsak nincs semmi, "addig hallgassunk egy kis zenét", akkor a tömeg (az emberek) csinál magának szórakozást.
Ez éppen így van egy kiskutyával, mint egy ezrednyi katonával. Tömören: ha nem foglalkoznak vele, elkezdi szórakoztatni magát, és baromkodik.

Az igazi érdeklődőkön kívül szvsz senki nem ment tódult volna a P51-hez, ha lett volna az égen néznivaló.

Majd Szentkirályszabadján meglátom mennyire lehet fotózni. (Bár nekem erősen nehezített a feladatom, mert három gyerekkel megyek, akik egyszerre öt-hat dolgot tudnak kérdezni, amiből egy válasz kb. fél év a műszakin.)(Ők nem másznak fel semmire, és nem nyúlnak semmihez, amíg nem "kapnak rá engedélyt".)

Attila

Előzmény: Hamster (150)
maczilaci Creative Commons License 2001.09.04 0 0 154
Hát, lehet, hogy nem ugyanarról a VIP-helyről beszélünk. Én egy újságíró ismerősöm segítségével teljesen legálisan a szinpadnál kezdődő, és a torony előtt végigfutó részen sétálgattam. Ott állt a P-51 is, a cseh L-410 mellett...
Amilyen eredményesen elhessegettek indenkit - kordon nélkül - a gép környékéről, szerintem az sem okozott volna gondot, hogy egy piros-fehér szalag mögött tartsák a népet.

Mindez csak szándék, hozzáálás kérdése!!!

Előzmény: Hamster (153)
Hamster Creative Commons License 2001.09.04 0 0 153
Szerintem a többség egy repülőnapon inkább csak a látványosságot keresi, nem mind "repülésbuzik". A gép a program előtt nem a VIP-helyen parkolt, hanem a bemutatót tartó gépek során. A körbefényképezésre valamiért tényleg nem szoktak az ilyen mezei repnapokon gondolni... (Egyébként ha fotózol, előbb-utóbb átlépsz a kordonon, "naaa, csak most az egyszer" jelszóra. De ha te nem, akkor más, mint itt is: valaki fényképezni akart, nosza, kordon átlép, mások elé odagyalogol, nem baj, ha nem lát, vagy eltakarja a készülő fénykép témáját...)
Előzmény: maczilaci (152)
maczilaci Creative Commons License 2001.09.04 0 0 152
Hamster: Abban igazad van, hogy az "átlagbarom" tényleg veszélyes lehet egy ilyen gyönyörűségre!

Azonban azt az igazán egyszerűen kivitelezhető lehetőséget biztosíthatták volna, hogy a gépet
körbefotózhassuk!!
TE sem, én sem, meg a topic ovasóinak "vérével" futó emberek egyike sem arra vágyott, hogy felmászhasson, beülhessen, megtekergesse, szétszedhesse...
(No jó, titokban :-)) )

Mindössze annyit szerettünk volna, hogy szép nyugodtan körbefotózhassuk.
Hogy a hosszú téli estéken elégedetten lapozgathassuk a kandalló mellett az albumot, és egy kis kellemes nyári meleg töltse el a keblünket...

Ugyan mennyibe került volna, ha a gép köré húznak egy szalagot, mondjuk 10 méterre, és odavezénylenek - az egyébként gigantikus mennyiségű - rendőrből mondjuk 4-et, hogy csőre töltött, biztosított fegyverrel állajanak a kordonon belül, és lőjjék le, aki belép...

Azt már csak a hab a tortán, hogy ráadásul (az elvileg csak) a VIP számára elérhető részen állt a gép!!
Talán nem tévedek nagyot, ha azt mondom, hogy az ott csámborgók döntő többsége (velem együtt) kapár-kaszára kapott volna, és saját kezüleg felaprította volna azt, aki kezet mert volna emelni a gépre...

Szóval bennem bizony elég erősen bugyogott a sav, hogy az ÉN pénzemért idehozott gépet nem fotózhatom körbe...

Mert ha VAN belépő, akkor nekem senki ne jöjjön azzal, hogy azt nem én fizettem.
Ha igaz, 50-60 ezer ember fizette ki a jegyet.
Ez 3,5-4,2 millió forint, ha jól számolom.
Ha jó volt az én négy millióm, akkor hoci a látványosságot is!!

Azt írod, hogy a szponzort természetesen oda kellett engedni.
Áruld el nekem, hogy annak az x tízezer embernek akkor mi volt itt a megnevezése??
Balekok, akik kifizették a VB rendezési költségeit??

Megjegyzem, igazán silány dolog volt, hogy az egyik "fogdmeg", aki a gépet őrizte, folyamatosan azt igérgette a népnek, hogy majd a repülés után körbe lehet járni a gépet!!

Előzmény: Hamster (150)
Hamster Creative Commons License 2001.09.04 0 0 151
Hamster Creative Commons License 2001.09.04 0 0 150
Akármit is gondolok a szervezésről, ami nem volt valami fáintos, picit meg kell védenem a szervezőket: Az ilyen sportrepteres repnapok nem tévesztendők össze a nagy, katonai/bisznisz repnapokkal, ahol propagandacélból állítják ki a gépeket, ne adj isten, katonai személyzet által őrizve. A kisgépes repnapok itthon inkább klubnap jellegűek, kivéve azt a részt, hogy a t. látogatók olyanok tudnak lenni, mint a sáskahad: mennek, mindenre felmásznak, mindent ki akarnak próbálni, és adott esetben mindenből haza akarnának vinni egy darabot. Amíg olyan szülők bukkannak fel az ilyen rendezvényeken, akik még akkor se szólnak rá a gyerekükre, amikor az átmászik a kordonon, és elindul egy mondjuk járó motorral a tankolóra álló gép felé, addig leginkább üvegfalat kellene építeni a gépek és az emberek közé! Tapasztalatból mondom, hogy a legtöbb szülő újabban meg van győződve arról, hogy ha kifizeti a belépőt, akkor a gyerek akár szét is verheti a kiállítási tárgyat, nem szól rá akkor se, ha két kézzel tépi, lásd ferihegyi skanzen. Elég könnyen kiszámítható, hogy ha van harmincezer látogató, akkor körülbelül hány száz biztonsági őrre lenne szükség ahhoz, hogy senkinek ne jusson eszébe egy kapcsolót letörni a műszerfalról, vagy kipróbálni, hogy recseg-e a szárny, ha ugrálnak rajta. És ha nem nézi valaki azt a részét, hogy kárt okozhatnak a nem éppen túlfizetett, pénzben úszkáló repülősöknek, repülős cégeknek, akkor gondoljunk arra, hogy ha a gépen valamit tönkretesznek, akkor az később akár balesetet is okozhat! Nem csak letörni lehet dolgokat! Vagy gondoljunk arra, hogy rossz esetben egy álló motor be is ugorhat, ha valaki a légcsavart tekergeti...

Egyébként ki és hol olvasta, hogy fel lehet majd mászni a Mustangra? A Koronát talán fel lehet próbálni a Parlamentben? Pláne belépőjegy fizetése nélkül... (A szponzor cég képviselőinek odaengedése szerintem a legkevesebb, ők nem 700 forintot pengettek ki, hanem jóval többet is!) A programban résztvevő gépeket nem is nagyon szokták az emberek közelébe engedni, az itt is visszaütött, hogy az induló, majd visszaérkező Fehér Albatroszok hajtóműszele elfújta a kordont, és a mögötte állók napernyőit, stb...

Előzmény: lluigi (149)
lluigi Creative Commons License 2001.09.03 0 0 149
Hello mindenkinek!

Mult szombaton en is latogatoja voltam a repulonapanak. Igen keserves csalodas volt szamomra, es remelem ez csupan egy extrem pelda volt es nem ismetlodik meg tobbe. A lejutas nem okozott gondot 7-kor meg nem volt tomeg sehol sem. Bar furcsa volt, hogy sehol nem talaltam programot, terkepet (legalabb egy elozetes tervet!!) a neten, meg a hivatalos honlapon sem!
A megerkezeskor mar kezdtek ketsegek tamadni bennem a szervezessel kapcsolatban: Parkolas,no statikus kiallitas . Raadasul meg latni sem lehetett a gepeket a szinpadtol amit a nezok es a gepek koze epitettek. Ugy gondolom, es a korabbi tapasztalataim is azt mutatjak, hogy van egy altalanos kotta ami alapjan le lehet vezenyelni egy repulonapot. Akar EB akar nem (egyebkent nem latom a kulonbseget a repulonap es az EB kozott plane ha az elobbi az utobbi hivatalos megnyitoja!) a szervezes gyengecske volt. Pld: Ugyanaz a biztonsagi emberke 10-kor nem de 11-kor mar beengedett a gepekhez azaz a VIP reszlegbe. Hogy mitol lett valaki VIP azt nem tudom, de ugy tunik ez is igen szubjektiv volt. Mivel aki repulovel erkezett az automatice VIP lett, jegyet sem kellett vennie, es rogton a gepek kozott mozgolodott. Ha erre valaki azt mondja, hogy ok repulosok es az mas arra ellenpeldakent a veluk erkezo gyerekeket hoznam fol akik a gepek kozott szulok nelkul rohangaszatak! A masik nagy banat a Mustang. Miutan orverzesig reklamoztak gondoltom latni is lehet majd az allohelyen. Arra is gondoltam, hogy nem engednek kezkozelbe. De hogy meg latni sem lehet fel 4-ig az mar ijeszto volt. Nem miattam, hanem amiatt a sok ezer ember miatt aki csak a Mustang miatt ult autoba es jott el. Ami a gep korul folyt az tobb mint felhaborito.
Eleinte meg nyugalmas volt a helyzet: (amig meg nem erkeztek a rendfenntarto erok) csendes diszkurzus fotozas stb. A biztonsagiak nem tudni miert, de egy ido utan elkezdtek az embereket elhajtani a gep kozelebol. Persze csak szelektive mivel a gep korul mindig volt 5-10 ember. Ezutan jott a pokol. orditozas stb. A kedvencem: -Menjen mindenki a geptol, majd szunetben megnezheti mindenki! Repter veszelyes uzem stb. Valasz: Epp most van a szunet a program szerint te ........
A masik egy oltonyos uriember szajabol jott ki aki holgytarsasagban a gep mellett fotoztatta magat, mig a tobbiek tavolrol nezelodtek es kertek a biztonsagiakat, hogy engedjek oket is a gephez.
-Te f...! Majd ha te fizeted ki azt a penzt amennyibe a Mustang idejovetele kerult idejohetsz!
- No comment -

Vegul egy ket jotanacs a legkozelebbiekre:
A rendezoknek: A kordon a gepek kore igen hatasos eszkoz a geprombolo tomegekre nezve. Hatasai: lehetove valik a fotozas, elvalasztja a tomeget a geptol. Jobban ellenorizheto.
Programfuzet!

A latogatoknak: legalabb 500 mm-es teleobjektiv, korai indulas. Turelem.
UI: Kerdes a mustangrol a kesantennan kivul mit lehet letorni? Meg a toroveg is heggesztett anyag!

Udv: lluigi

Hamster Creative Commons License 2001.09.03 0 0 148
Well said.
Előzmény: Tom24 (147)
Tom24 Creative Commons License 2001.09.03 0 0 147
Sziasztok.

Valamit szeretnék tisztázni a repnappal és a mürepülő EBvel kapcsolatban, két, egymástól nagyon különbözö eseményről van szó, csak a helyszin volt azonos. Vasárnap kezdődött az EB, ami már verseny, nem a jónép szórakoztatása miatt van. Nem lehet előre megmondani, hogy 10kor kezdeni kell, föleg nem az első napon. Amig nincs minden rendben, addig nem indulhat az első versenyző. Vasárnap háromnegyed kettőkor derült ki a főbiró azon vágya, hogy TVt (vitás esetekben a rögzitett versenyszámot vissza lehessen nézni)akar a rét közepére, aminek autómatikusan 230Vra van szüksége. Egy rét közepén. Hát ezért csúszott az első versenynap programja.

Egy megjegyzés arra aki úgy am block "leseggfejezett" mindenkit, aki nem engedte ŐT a Mustang közelébe. A pilótája du. 2kor talált meg, hgy neki el kell mennie beszélni valkivel, addig vigyázni kellene a madarára. (én voltam az egyik "seggfej", mondjuk a másikra illik ez a jelző) Hogy idézzem az öreget, "nem az a baj, hogy idejönnek, megnézik, hozzáérnek, lefényképezik, hanem az, hogy mászókának használják..."

Előzmény: Barbarossa Isegrim (143)
Hamster Creative Commons License 2001.09.03 0 0 146
Tudod mit? Az átlagos repnaplátogatót én se engedném a közelébe. Ez nem egy bolti áron reparálható valami, hanem egy ritkaság, amin nem feltétlenül két fillér megjavítani mondjuk az ívelőlapot, ha valaki rálép, vagy kicserélni valamit a műszerfalban, amit letört egy gyűjtögető kedvű arrajáró...
Előzmény: Barbarossa Isegrim (143)
Hamster Creative Commons License 2001.09.03 0 0 145
Rianna Creative Commons License 2001.09.03 0 0 144
Szeptember 1-2. Hradec Kralove - naggyon jó volt!
..mármint a szervezésben és a magyarországi (általam megtapasztalt) repnapokhoz képest meg aztán különösen!

Első nap picit nyavalygós volt, mert esett az eső, a felhők nagyon alacsonyan voltak, mégis felment jópár gép, bár töredéke a tervezettnek..
Aztán a második nap: napsütés, kék ég, felhőcskék (magasan) - MINDEN MOZDÍTHATÓT FELKÜLDTEK! Ilyen sűrű programot még nem tapasztaltam soha!
..és persze rengeteg gép kiállítva is, családias hangulat, finom kaja..

Aki technikai beszámolóra, és szakszerű véleményre kiváncsi, várja meg Hamstert, illetve bárki mást, aki ott volt.. Számomra érzelmi élmény, nem szakértek.. :))

Egy dologban viszont jobbak vagyunk - ez pedig a kihelyezett WC-k száma! :))

Barbarossa Isegrim Creative Commons License 2001.09.01 0 0 143

Nem értem mit kell annyit fkázni kilitit, azért nem volt elviselhetetlenül rossz. Szarul volt szervezve, ez tény, de ennek hála belőpőt sem kellett vennem :). A repülések jók volt, csak az idegeített hogy a seggfejek nem engedtek senkit a P 51 közelébe...

AKKOR MINEK JÖTT A GÉP IDE?

Szóval szokásos kis magyar kaotikum, de a repülések kárpótoltak ezért, Diana, a Albák nagyon jók voltak, sajnos nem tudom melyik vitolázó srác olyanokat csinált 11 táján egy vitorlázógéppel hogy csak néztem. A 29-es is jó volt, szóval nem értem ezt a kötelező fanyalgást. A repülési része jó volt a programnak, a többit meg ki nem szarja le?! Nem a virsliért meg a szép kordonokért mentem le.

Bassszus Creative Commons License 2001.08.31 0 0 142
Hát, a tavalyi kecskeméti és szentkirályi program eléggé "túlértékelt" volt.
Habár állítólag a rendezőktől kapták (na ja, honnan máshonnan)...
Előzmény: Mortuus (141)
Mortuus Creative Commons License 2001.08.31 0 0 141
Na ja.:) Azért általában szokott...
Előzmény: Hamster (140)
Hamster Creative Commons License 2001.08.30 0 0 140
... és reméljük, hogy ennek lesz is némi köze a vaálósághoz :)
Előzmény: Mortuus (135)
Hamster Creative Commons License 2001.08.30 0 0 139
Alapvetően az volt a gond, hogy egy max. 2 órás programot húztak szét hat óra hosszat. Viszont szórakoztatóak voltak a nézők:

"Szakértő a stúdióban" felállás:
"-Há nekünk eftizenhatot kell venni, mert az a legjobb!
-Van annak szerinted orosz vetélytársa?
-Á, dehogy, hogy lenne!"

A szezon és a gőzeke:
(Albatrosz jön jobbról)
"-Itt a Vári! (mindenki felpattan)
-Ugye most hangsebességgel megy?"

A "Forró nyomon" egy nézője:
(Mustang éppen bukfencet vet, kezd a tetejéhez közeledni)
"-Nem bírja a motorja az emelkedést, le fog esni!!"

Előzmény: zlarin (132)
babydevil Creative Commons License 2001.08.29 0 0 138
Sziasztok!
szept.7-8-9-én Németországban, Kircheim Unter Teck-ben Hahnweide reptéren megint lesz
oldtimer repülöbemutató.Tavalyelött voltunk kint, nagyon jó programok voltak, jól megrendezett
show volt. Repült az eredeti Bleriot XI-es is, nagyon sok szép régi csotrogányt lehetett megnézni, a legtöbbel repülési bemutatót is tartottak. Idén a magyarok képviseletében egy
Zögling RRG-1 lesz jelen.
internet cimük: www.oldtimer-hahnweide.de
Sziasztok!
Jago_ Creative Commons License 2001.08.29 0 0 137
Sziasztok!

Tud valaki valami biztosat mondani arrol,hogy milyen program lesz vasarnap (2-an) Kilitin a zaron? Erdemes lemenni? Koszi!

vaki Creative Commons License 2001.08.28 0 0 136
Akit esetleg érdekel most hétvégén(szept 1-2, meg lehet h. már pénteken is) a szegedi repülőtéren ejtőernyős célbaugró verseny+repülőnap lesz. A beharangozott fellépők között a Besenyei Peti úgy igazán érdekes. Konkrét programot még nem láttam, csak plakátok vannak szerteszét a városban.
Megközelítés: bajai út(55-ös ha így könnyebb valakinek). Tömegközlekedés: 3-as villamos v. 35-ös busz, de valószínűleg lesznek céljáratok is.
Mortuus Creative Commons License 2001.08.28 0 0 135
A repulonap.hu-n pontos programleírás van.
Előzmény: maczilaci (133)
McAtti Creative Commons License 2001.08.28 0 0 134
A jetfly-on van valami, és egy újságban olvastam (kis mínuszos hírként), hogy lesz II. vh. magyar-szovjet ütközet. (Sajnos nem bővebben, pedig igen csábító lenne 1-2 Héja, Il-10, Toldi...)

Attila

Előzmény: maczilaci (133)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!