Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.06.18 0 0 4069
Hö, kiscsákó-sors :-)))))
Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (4068)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.06.18 0 0 4068
Fargo
4027 azzzzzonnnal reagálj. Legalább az erölködésem akceptáld

trz
a sértődött, akit még válaszra sem méltatnak

lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4067
Lehet is kérni Ivanixos pöcsétes papírt az eddigi reparálásokról, ha tfh el akarom adni a kocsit?
Előzmény: fargo (4066)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4066
Általában ha alaposan átnézik a kocsit, akkor minden kiderül: futóműhibák, esetleges korábbi törések, meghibásodott egységek (klíma, elektromos kütyük, stb.), kuplung, váltó, fékek állapota. Ami igazándiból nem deríthetô ki, az hogy esetleg egyszer szétesett / besült / törött a motor, és azt valami sufniban újították fel olcsóért. Ilyenkor a motor állapotán még nem észlelhetô a ramaty munka, az csak pár ezer km után jön elô. Viszont szinte minden egyéb megtalálható...

Ha a tulaj lelkiismeretesen szervízeltette a Volvoját márkaszervízben, akkor minden javítás és karbantartás nyilvántartásba került...

Előzmény: fargo (4065)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4065
Állapotfelmérés:
Elsô alkalommal nagyon alapos volt, minden részletre kiterjedôen átnézték a kocsit, másfél oldalas listát kaptam.

A második alkalommal nem tudtam megítélni az alaposságot, mert a listán ugyan alig volt 2-3 dolog, viszont semmi sem maradt ki, azaz utólag nem jelentkezett hiba...

Előzmény: lore (4060)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4064
Türelem rózsát terem...

Kezdődik az F1 edzés. Volvo topikhoz méltóan a Jaguarnak drukkolok, amúgy Cipész Mihály. Legyen csak második, a tavalyi hungaroringi futam óta nem nyertek pole-ból...

F1 sakál! Volvo auch!

Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4063
Ha nem akarom magamat ámítani, akkor szerintem 1 év még kell,
de ha jó évet zárunk, minden lehetséges, ősz ki van zárva.
Mellesleg van most egy ingatlanügyem folyamatban, meg kellhet a pénz
a cégbe való beszálláshoz is. De én tudok várni, és akkor édes lesz
a győzelem.

F.M.

Előzmény: lore (4062)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4062
Nekem se szimpatikus amikor egy cég amikor csak lehet kinyög egy A6-ost...
Őszre van már rá esély?
Előzmény: Frigyes Mester (4061)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4061
lore:

A mi cégünk, bár nem kicsi, autó viszonylatában meglehetősen szerényen adja elő
a dolgokat. Nagyfőnök (tulaj) autója (nem tévedés) PUG 405, és minden autó (az enyém is)
saját keret terhére van. Azonban úgy érzem, hogy jól állnak a dolgok, hamarosan tulajdonos lehetek én is, akkor már osztalék is van, tehát több juthat autóra is. A cég szépen fejlődik, kár
lenne ezt megakasztani értelmetlen autóvásárlásokkal.

F.M.

Előzmény: lore (4058)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4060
Ez igaz. Meg ha már el mer jönni a tulaj az Ivanicshoz egy állapotfelvételre, akkor már nagy baj nem lehet. Az Ivanix mennyire alapos ilyenkor? Mit csinálnak? Ha nem tévedek, neked erről vannak tapasztalataid :-)
Előzmény: fargo (4059)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4059
Azért annyira nem lutri, Ha megvan a kellô hozzáértés vagy a kellô ismerôs, aki segít, akkor már csak egy alapos álapotfelmérés kell valamelyik márkaszervízben. Egy pár éves Volvo tipikusan nem az az autó, amivel nagyot lehet simlizni. Nem szokták széthajtani a motorját, ha totálra volt törve, az kiszűrhetô, rejtett hibáktól, ami a korból adódna, meg nem nagyon kell tartani. Ha azt mondanánk, hogy régi 5-ös BMW-t vagy E-Klasse Mercedest kellene venni, akkor azt mondanám, menjen oda, akinek 2 anyja volt, na de egy Volvo? Egy bejáratós S40-es? Attól szvsz nem kell félni...
Előzmény: lore (4056)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4058
Azért még mindig nem tiszta a volvos jövőd:
Arról van tehát szó, hogyha minden bejön a cégnél akkor egy fix összegért azt választasz amit akarsz? Tehát akár használtat is? Ez esetben jönnek ugyebár szóba a nagyok. De ha pl. 10M-ig elmehetsz majd, akkor az S60... Vagy mi a szitu?

Nagyfőnök mit hajt? Csak nem ő is A6-ost? (Divat ez a cégeknél: kisfőnököknek kis volvo, nagyfőnököknek nagy audi. Ki is jár jól? Joyride? Ver ár jú?)

Előzmény: Frigyes Mester (4057)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4057
Én is nekik szurkoltam.

Na mindegy, Volvo sakál.

F.M.

Előzmény: lore (4055)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4056
10-20k után talán még a fényezés is tiptop. Sajna a használtautóvásárlás akkor is egy lutri marad. Volvo esetén legalább a lopott autóktól kell kevésbé félni...
Előzmény: fargo (4054)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4055
Nahhahh, nyehert Ahanglihaaa! :-)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4054
Ha kicsit utánakajtat az ember, akkor kaphat sokkal kevesebbet futott modellt is. 50-60k km tényleg szinte semmi, de ha csak 10-20k van benne, az még olyan, hogy szinte nem is lehet megkülönböztetni az újtól...
Előzmény: lore (4052)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4053
Bár még megy a meccs, én benéztem.

Talán lesz még valaki.

F.M.

lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4052
Az az 50-60e km semmi! Ezt tapasztalatból mondom, max. a bőrkápiton van egy kicsit több redőzés, semmi több. Semmi sem nyikorog, semmi sem kopott. (Bár a legelső szériák gyengébbek, lsd. joyride esete)
Előzmény: Frigyes Mester (4049)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4051
Ráadásul a volvo turbomotorjaival max. a saab turboi emlithetőek egy lapon/napon...
Előzmény: fargo (4050)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4050
Ja, valóban! Ha még nem vezettél turbos autót, akkor most elárulom, hogy nincs az a VTech / VVTi / akármi motor, ami hasonló élvezetet nyújthatna. Ráadásul ha kissé fogékony vagy az "emelt teljesítmény" iránt, akkor egy turbos motorból kompromisszum nélkül, egyszerű beavatkozással nyerhetsz háromszor annyi lóerôt, amit egy "mezei" atmoszferikus motorból csak véres verejtéket izzadva, aranyáron lehet kicsikarni...

turbo is the way to go

Előzmény: lore (4045)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4049
nullnullsieben:

Elég nehéz használt 2.0T-t találni, én láttam egyet a napokban 5M-ért, full extra,
manuális váltó, 2 éves 50-60k 1tulaj, szerintem megéri.

Most lőttek gólt az angolok!

F.M.

Előzmény: lore (4045)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4048
Na, 'szlát az F1 edzés előtt...

Shearer most lőtt gólt!!!!! ENGLANDENGLAND!!!

Előzmény: lore (4047)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4047
Ehhez képest lore vízzel főz: itt élek, dolgozom, alszom tehát tévézem, szgépezem. Ja, ohne bier :-)

Hajrá Angolok! (a Roverek is szépek, bár egy 95-ös vectra 4x4 turbóm egyszer még lesz! A 91-es kadett GSi mellett fog parkolni... :-)

lore's dreaming

Előzmény: Frigyes Mester (4046)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4046
lore: pontosan így történt.

Én egyébként a meccset a dolgozószobámban nézem, ahol a gép is van, így
egyszerre mindenhol ott tudok lenni.

F.M.

Előzmény: lore (4044)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4045
Vagy még inkább a 2.0T, ha már használtra vadásznék...

Amúgy a szűkösséghez: az S40-et nehéz felülmúlni szűkösségben, sajna az accordank/156nak/A4nek(itt csak hátul) sikerült. Ráadásul egy szupertitkosügynök általában szép szál legény :-)

lore aki szintén szép szál legény :-)

Előzmény: fargo (4043)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4044
Na? Frigóhoz sörért el?
Előzmény: lore (4042)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4043
Üdv körünkben, Ügynökök Gyöngye :-)

Honda:
Szerintem a Honda iránti rajongáshoz mindenképpen elszánt fanatizmus kell. Ami pozitívumot a Honda mellett említeni lehet, az:
1: a sportos, üveghangon produkáló motorja,
2: a kategóriában (de nem a Volvoval szemben) kiemelkedô biztonsága,
3: viszonylag jó minôsége.

Ezekrôl a következô a véleményem:
1: Egy olyan motorral, ami csak akkor dinamikus, amikor a felsô tűréshatáron pörgeti az ember, csak rövid ideig élvezetes az autózás, hosszú távon szerintem fárasztó...
2: Az S40 biztonsága meghaladja az Accordét. Fôleg a nyári facelift után, hogy széria benne a 6 légzsák. Mondjuk ez nálam nem mérvadó szempont...
3: Manapság rossz autókat nem gyártanak. A minôségbeli eltérések nem igazán mérhetôek ezért elhanyagolhatóak. Nálam ez sem szempont a választásban, inkább a szívemre hallgatok.

A Hondáról
Manapság a Hondának nem igazán van mivel dicsekednie, (ld fent), ráadásul a formatervezésük is hanyatlóban van, a kilencvenes évek eleje óta a kocsijaik egyre rondábbak. Az 1.6-os motorral (ez ugye nem a 160 lovas VTech?) szerintem kissé alulmotorizált, belül szűknek mondják. Ha elromlik, vagy megzúzod és alkatrészt kell venni, akkor egy vagyon a javítása, legendásan drága a Honda szervízelése.

A Volvoról
A Volvonak az utóbbi idôben elég jó az image-e, s ami nagyon pozitív, hogy szinte egyeltalán nem lopják. Ha már a kis Volvon gondolkodsz, akkor akár meg is fontolhatnád a V40-est is. Szerintem nagyon szép a formája, szebb mint a limuzin, egyeltalán nincs odatapasztott puttony érzete a hátuljának, ráadásul nagyobb a csomagtere is. Nekem a magam 187 centijével és 120+ kilójával az S40 kissé szűkös. Az 1.6-os motor itt is kissé gyengus, de talán nyomatékosabb. A fenntartása egyik Volvonak sem olcsó, de az S/V40 ebbôl a szempontból kissé jobb mint a többi.

Általánosságban
Én személy szerint a Volvot választanám, mert még mindig érezni benne valamit a régi klasszikus Volvok varázsából. A Hondában ez a feeling nincs meg, a "vérbeli" Hondások csak arról tudnak áradozni, hogy amikor 6000 felett pörög a motor, akkor milyen sirály érzés benne ülni. Hát nem nekem.

Viszont ha már Volvoról beszélünk, akkor én megfontolnám hogy inkább egy 1-2 éves, keveset futott példányt vegyek jobb motorral és felszereltséggel. Nem olyan régen hirdettek egy S40 2.0 literes gépet, 7000 km-rel, kicsit kevesebbért, mint egy új, fapados 1.6-os. Sôt, ha igazi Volvo feelingre vágysz, akkor ugyanennyiért hozzájuthatsz egy S/V70-hez is, motorizáltságtól függôen 2-5 éves példányhoz.

Tudom, tudom, a legjobb az új autó, de szerintem ugyanazért a pénzért nagyobb élvezethez, komforthoz, jobb autóhoz is juthatsz, és egy jól karbantartott Volvonak az elsô pár év meg sem kottyan. Csak jól kell kiválasztani a megfelelô példányt.

lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4042
De itt vagyok, tudtam, hogy a szünetben benézel :-)
Előzmény: Frigyes Mester (4041)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4041
Mi van!

Nincs itt senki?

F.M. (a magányos)

Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4040
Jó estét!

lore: Eddig még száraz vagyok, de nem sokáig.

F.M.

Előzmény: lore (4035)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!