Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Szevasztok,
lenne egy koltoi kerdesem valakihez akinek 240GL kocsija van 2.3 as motorral es automata valltoval+ A/C majdnem allandoan hasznalva.
Mennyi igazabol a fogyasztas csak varosi hasznalatban??? nem az erdekel hogy mit ir a konyv meg hogy mennyit szeretned ha lenne hanem az igazi fogyasztas.
Koszi elore is
Bye
Ma láttam a KAE-ben:
Volvo V40 1,6 SE, 2000. 06. havi, 1000 km-rel, csomó extrával eladó: ára 6,2M Ft.
Alig 3 hetes demo autó, még poros sem lett a drága. Ilyesmit jó kifogni, feltéve hogy az elsô 1000 km alatt még nem törte totálra valami töketlen újságíró vagy a szalon üdvöskéje...
Ja, ez egy a nemrég futtatott akciós modellek közül: újfajta lámpák, nagy alufelnik, stb...
********
még egy érdekes darab:
1.5 éves Smart, 2.35M-ért.
Kész röhej.
Az a Garam utcai rugókészítô az nem autókba készít rugókat ujjnyi vastag acélból? Az enyémhez kb 0,4 mm-es anag kell, és az egész nem nagyobb, mint 8 mm...
Oyával majd mindjárt megmondom, mit nézetek meg, a lusta disznó 7.30 körül ígérte, hogy mindjárt jól felhív, én meg azóta is ülök itt haptákban, pedig lett volna jobb dolgom is. Néha annyira megbízható ez a youngster, mint az Alfája :-(
Kedves Fargo,
javaslatom eccerü mint én: hívd fel Órarugógerincű Felpattanót, ez az ő szakterülete:-)
golyóstoll rugó nem jó beléje? Régen volt a XIII. ker. Garam utcában egy rugókészítő... Nézesd meg Oyával, hogy ott van-e még, úgyis szokott arra járni.
Csók a topiknak, később még berondítok:-)
A múlt héten látott 245-ös az úr elmondása szerint egyedi gyártású követségi autó volt, tehát elképzelhetô, hogy nem itthoni eladású darab. A barátom 92-es 245-öse Németországból jött be annakidején...
KOLLEGÁK!
Pár hónapja Jani barátom, midôn behuppant a jobb egyes ülésbe, sikeresen eltörte egyik alkatrészének kis pöckét. Mivel a pöcköt, illetve a "kis részt" külön rendelni nem lehet, a kartámasz meg vagy 60k HUF, meg a jó öreg ÁFA, ezért gányolásra adtam a fejem, és saját hatáskörömben, némi ragasztós és csavaros segédlettel megjavítottam a pöcköt. A pohártartó remekül működik, kivéve azt az apróságot, hogy elveszett egy kis rugó, ami feszesen a helyén tartaná becsukott állapotban.
Nos, kérdésem a következô lenne: tud-e segíteni nekem valaki ezen kis rugó legyártásában? Nem egy nagy dolog, a formája ugyan kissé bonyolult, de egy alkalmatos fogóval, megfelelô rugóacél alapanyagból egyszerűen kivitelezhetô lenne. Sajna nekem sem fogóm, sem rugóacélom nincs...
Segítsetek nekem, plíz, ugye nem vennétek a lelketekre, hogy zörögjön az autóm belseje?
Azért ritka a '90 utáni 200-as, mert ekkor már leszállóágban volt a gyártás, ami 93-ban meg is szűnt :-(
Hozzánk tudomásom szerint nem kerültek be új 200-asok, kint meg elsősorban a régiektől váltak meg a tulajok.
Szóval szerintem egy '93-ban épült 200-as már valószínűleg elég drága lehet.
Ami az itt elhangzó szövegek stílusát illeti, le kell hogy szögezzem: ez NEM a Klub hivatalos gyülekezôhelye. Ez csak egy elérési pont, ahol ha valakit érdekel a Klub, akkor kapcsolatba léphet olyanokkal, akik tudnak neki bôvebb infoval szolgálni. Ez "itt" egy olyan hely, ahol pár volvo-barát szertné magát jól érezni, egymással csevegni, s ehhez nem igazán a magázódós-nyakkendôs stílust tartja kényelmesnek. Ha lesz a Klubnak végre honlapja, vagy valami "üzenôtábla" féle helye, akkor ott biztosan nagyon megfontoltak és udvariasak leszünk. De ha itt formálisra vált a hangnem, akkor meghal a topic...
Ami a kedvezményeket, stb. illeti, szerintem ez egy valamirevaló volvo-rajongónak igazán huszadlagos kérdés. Nem errôl szól a Klub. Aki kedvezményeket akar gyűjtögetni, az lépjen be a Rotaryba, vagy a Carat Clubba, vagy mit tudom én milyen erre szakosodott helyekre, biztos van az Ivanixnál lista errôl.
Továbbá, a már ezerszer citált indokok miatt (cégbíróság, stb.) egyelôre NEM tudunk tagsági igazolványokat kiadni, ami alapján kedvezményt lehetne igénybe venni. Ezen túl, tulajdonképpen még semmi jogalapunk nincs árengedményekért kuncsorogni -- jelenleg kb 40 (?) tag van, ez gyorsan felfuthatna pár százra, ha végre lépnénk valamit toborzás ügyben...
Addig is, mivel egy csomó dologban igazat kell adnom Neked, azt hiszem fel fogom rakni a netre az alakuló közgyűlésre megszületett irományt a Klub törekvéseirôl. És beszélek a nyomdával, nyomunk pár ezer kis kártyát, amit lehetne kocsikra kirakni, telefonszámmal, email címmel, web-címmel, stb.
"Félreértés ne essék,ez nem valamiféle sértődött puffogás a részemről, de nehéz úgy klubéletet organizálni, hogy bőségesen el vagyunk látva kritikai észrevételekkel, de sokkal kevésbé előremutató javaslatokkal (ez utóbbi kétségtelenül több energiát igényel). "
Ja, ez igaz. csakhogy a eppen belepni szandekozo/erdeklodo emberke azert zorog mert nem lat semmit. 'Mi tortent eddig?' Mekkora a kedvezemeny a szervizekben,bontokban ? Milyen elonyokkel jar szamomra ha belepek? etc.
Es sajna nem sokat TUDUNK mondani neki.
"Szerintem a dolog arról szól, amiről a tömeg akarja hogy szóljon."
Aha, sza ha tomeg ugy akarja elvesszuk az autodat ? ;)
Jo dolog a nyaj, de juhasznak kell vezetnie, kulonben szetfutak. ez nem tul jo hasonlat de mas nem jutott az eszembe.
A srac ott volt az utolso talin, es ott szerezte benyomasait... Lehet kitalalni ki volt az, kivancsi vagytok sikerul-e. Nem bontos,stb. total maganember. Valahogy ugy ereztem, nem igy kepzelte...
Nem uzenget,szegeny nem is tudja hogy 'megideztem'. Irtam neki a topicrol, valszeg elobb-utobb megjelenik itt.
"Ezen kívül nem hiszem, hogy a klub csak egy szűk társaságnak szólna."
Nem e? Nemreg valamelyikunk panaszkodott, hogy csak Iore, Templar,Fargo,Doki,O.T,F.M,Bolas van itt, hol vannak a tobbiek?
Ha most osszeirnak hany tag lesz/van akkor, mekkora szamot kapnank?
"Tudom, ennek a fórumnak a hangvétele nem mindig idomul egy konzervatív márkáról kialakult képhez, valószínűleg a megállapodott, idôsebb korosztály nem nagyon értékeli a sok "sakált" meg "vazzeget" meg "qsst". No de mi, itt, ilyenek vagyunk, a Klub majdan elkészülô honlapján valószínűleg nem fogunk letegezni mindenkit..."
Hat igen, tobben kifogasoltak az itt elhangzo szovegek stilusat,elsosorban tartalmat. Ami nem baj, csak lehet hogy elriaszt nehany embert.
Szvsz, inkabb hasonlit ez igy nehany barat chat-jere, mint klubra.
Fargo, nelkuled es Templar nelkul eddig sem jutottunk volna. Ez fontos. Tudom, sok idot/energiat olsz bele ebbe a dologba.
5let: a Lajoseknal minden szervizelt autoba lehet szorolapot rakni rolunk. Hamar felduzzadna a klub.
De ezt csak akkor lehet ha mar keszen vannak dolgok, mert csak 1* lehet eljatszani a klub johiret.
ma érdekes optikai csalódásnak estem áldozatul:
állunk egy közért előtt, üvegajtók, stb, észreveszek egy tükröződő Volvot. Elkezdem keresni a parkolóban, merthogy igen szép, csak nem találom, majd kb 5 perc múlva leesik, hogy saját magamat látom az ajtón. Nembaj, azért elgyönyörködtem a 7-es művészi vonásaiban:-)
Kicsit tényleg túlzó, hogy ekkora különbségek vannak az egyes modellek között. Én azon akadtam ki leginkább -- felszereltségi listákat böngészve -- hogy ugyanaz az extra sokkal több pénzbe kerül, ha egy T5-be rendeled meg, mint ha egy mezei 2.0-ba. Továbbá gyanítom, ha ugyanezeket a cuccokat késôbb rendeled meg a kocsihoz, akkor még többet kell fizetni értük...
Valószínűleg a Volvo presztízse miatt van így. Úgy gondolják, hogy ez az autó luxus. Aki nem akar luxusadót fizetni érte, az járjon "akármivel"...
csatlakoznék az elôttem szóló Templar Mesterhez, miszerint ha valaki esetleg szeretne építô jelleggel segíteni a Klubon, akkor ne a távolból üzengessen, meg morcogjon a bajsza alatt, hanem esetleg jöjjön el egy találkozóra, vagy keresse fel Elnökünket, esetleg jelentkezzen be itt, a topicban, és tegye meg észrevételeit. Amíg csak üzenget, addig nem hiszem, hogy komolyan fogjuk venni, ráadásul nem is ér el hozzánk igazán az üzenet. Szóval lehet jönni és segíteni...
Mellesleg Elnök Úrral karöltve holnap lesz jelenésünk a Volvo Autó Hungáriánál, az Ivanicsnál találkoztunk legutóbb a Cég PR-os emberével, ô invitált egy beszélgetésre.
Hamarosan el is fogjuk kezdeni a "periodika" elsô kiadásának tervezését, ugye segítesz, doki :-)
Ezen kívül nem hiszem, hogy a klub csak egy szűk társaságnak szólna. Nyilvánosságot egyelôre igazán csak itt kap (jobb híján, de nem sokáig), no meg a találkozókon. a "200-asok" nem nagyon látszanak, ha jól sejtem nincs olyan nyilvánosan nyüzsgô fórum, ahol ennyit zsezsegnének, mint mi. Tudom, ennek a fórumnak a hangvétele nem mindig idomul egy konzervatív márkáról kialakult képhez, valószínűleg a megállapodott, idôsebb korosztály nem nagyon értékeli a sok "sakált" meg "vazzeget" meg "qsst". No de mi, itt, ilyenek vagyunk, a Klub majdan elkészülô honlapján valószínűleg nem fogunk letegezni mindenkit...
Minthogy tudom, hogy te tudod, hogy én mit csináltam olyan idős koromban, mint te, ez a kijelentésed olybá tűnik, mintha azt próbálnád meg burkoltan megjegyezni, hogy ÉN nem tudom a dolgok jó oldalát felkutatni.
Jóvanna! Apropó: egy fiatalember keres 24?-es VOLVO-t '90-es évjáratút, vagy fiatalabbat. Sok jóban nem reménykedhet, de hátha. Jelkezni: nálam.
a doktor úr