Keresés

Részletes keresés

Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89187

Túl lihegitek a dolgot.

Én motorostam ilyen légszűrőházzal is és hibátlanul kivitt Erdélybe és vissza.

Yamaha 1vj.Hol van ehhez a ti spéci újításotok?

:))

Előzmény: Mistral1 (89186)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89186

A szenilis fejemet, mindig kavarlak benneteket WRS kollégával, hogy melyikteknek milyen vasa van :-((((

AZtán most visszakerestem, a Tiéd a 660, és WRS-é a 3AJ...

De egy fél kérdés, dupla kereklámpásod (4DW) van ugye? Vagy a régi 3YF?? A szűrő persze ugyanolyan belül.

 

Sztem ne sokat pöcskölj, kevés még ez a típus a tagok között, kevés a hekkelési tapasztalat :-)))

SZóval, én korábban azzal játszottam, hogy a fedőlap szorító karmantyúi alá tettem vastag kartont, hogy jobban ráfeszítse a szűrő szivacsát a házra.

AZtán rájöttem, hogy mekkora f@sz vagyok - merthogy ez kb a olajpálca meghosszabbításhoz hasonló tett volt :-((((

Nem azért szívott falsot (és nyomként porolta be belül a házat!!), mert nem feszült-szorult rá - hanem azért mert a papírszűrő volt eltömődve!! Vagyis kuka - és csere.

Ezt csak úgy tudod elkerülni, ha

1. sűrűbben nézegeted és amint pici porocskát is találsz belül, rögtön csere (bár lehet, hogy már ez is késő :-(

2. a papír ELÉ teszel egy vékony szivacsot

3. ugyanez a szivacs de a papírt végleg kidobod és mosható szűrőre állsz át mint én

 

Úgyhogy ne a jobb tömítésen törpölj, hanem a sűrűbb cserén :-(

 

3.5  egy kidobott szűrőről vedd le a fém-szitát - és hajtogasd rá a beömlőre. Ha netalán nyáron együtt keverednénk valahova - ott majd útközben úgyis megtudod, hogy ez miért kell, miért jó :-)   (aszfaltra nyilván fölösleges...)

Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89185

Ablakszigetelés????

Katasztrófa vagy.

Előzmény: Doomedsrac (89178)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89184

Hadtegyenmárbelemégegyszivacsothaakar:)))

Előzmény: Mistral1 (89177)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89183

Ja...

az a cikk tőlem van..valahonnan a 2006 környékéről talán...már nem emlékszem.

Előzmény: The BIG bang theory (89162)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.17 0 1 89182

Erről egyszer már volt szó...csak ott engem basztak le hogy a mindenféle kupecoskodó meg 2 hozzászólásos okaskodókat miért teszem a helyükre.

Na azóta mindenki úgy offól ahogy akar.Engem nem érdekel.

(VISZONT ZAVAR!)

Előzmény: andor28 (89161)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89181

A nyolcvanas évek elején még amatőrök is indultak szép számmal és ők viszont előszeretettel használtak (Ős)Tenerét.

A motorgyártók szériában soha nem jöttek ki olyan óriási kapacitású üzemanyagtartállyal mint az első Tenere 1983ban!

30liter!Széria gyártásban.

600km hatótáv,optkailag meg sem mondaná az ember.

Az enyémen le sem csekkolom 500-550kmig:)Kb ott rakom tartalélra.

És ez egy benzincsappal!Zseniálisan megtervezték azt a tartályt!

Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89180

A Tenere név az első 500as XT után MINDIG ott volt a Yamahánál!

A nyolcvanas években(ugyan nem az első helyet)de dobogósat azért sikerült csípni a Tenere névnek.

Nem volt széria motorkerékpár természetesen,mert a Yami a Sonauto és a motor france színeiben versenyzett szinte mindig(máig is).

Volt a 600,660,750(nem s.Tenere!!!)

Aztán jött ki a SuperTenere!

JCO,Franco Picco mindig is a Yamahához volt hű(na jó kivéve mikor nem:)))

Én láttam soros négyes Dakar Tenerét amivel hajtottak annó Afrikában.

Előzmény: The BIG bang theory (89162)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89179

A 3aj szűrő(ha egyáltalán ilyenről van szó)Egy váz amire ráfeszíted a szivacsot.Ezt az egészet pedig egy rugós alkalmatossággal préseled a helyére.

Mindenütt tömít!

Lehetetlen a pornakmellette elosonni..

Előzmény: Doomedsrac (89154)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89178

Neked bevált, Te ezt meg is osztottad velem, persze ezt nem holnap csinálom meg, de nem tudom, hogy valaki vissza fogja-e olvasni az én posztomat ha közbe rá jön még vagy 6 oldal :) és esetleg meg osztja a saját ötletét (vagy amit használ). Már azon gondolkodtam, hogy ilyen öntapadós ablakszigetelést rakok körbe ami picit jobban rá feszül, csak abból is van pár fajta és végig kéne nyomkodni, de emlékeim szerint az "E" profilú még jó is lehetne.

Előzmény: Mistral1 (89177)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89177

Azért az XT család nagyon nagy - egy dologból még ne általánosíts :-))

A 3AJ-ken elég jól eltalálták a szivacsos (mosható) szűrőt, a következő, a 3YF-en változtattak - és csak szarabb lett :-(   Vagyis, a változtatások pont abba az irányba mentek, hogy aszfaltosabb lett, mint az előző széria :-((((((

(villaszőg, 17-es hátsó, papír szűrő, alacsonyabb vízmagasság, pörgősebb blokk - egyis sem előnyösebb vagy szükséges terepre :-((

Előzmény: Doomedsrac (89176)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89176

Na pont ilyen kis csalafinta megoldásra gondoltam :) Köszönöm meg is győztél :D ezek szerint jól éreztem, hogy nem a legjobban eltalált pontja a XT levegőszűrője.

 

Amúgy régen mikor porosabb helyeken motoroztam akkor azt ajánlották nekem, hogy húzzak a szivacsra műtős sapkát és a nagyobb porszemeket megfogja és így pár km-et többet bír a szűrő.

Előzmény: Mistral1 (89156)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89175

Ezek a tervek, ezeket kell bejárni :-)
Annyiból változik a eddigi gyakorlat, hogy már Szalontától offroad a terv, oda-vissza, nincs aszfalt.

Sőt, a határtól Berényig is off - ha az időnk engedi majd...
A sznitemelkedést már elküldtem - haááát, lesznek "érdekes" részek :-))
A jobboldali piros erősen opcionális, a Vigyázós természetvédelmi területtől függ. Az első alkalom főleg a pirosakról fog szólni, ezek az oda-vissza részek, a sárga meg a kék az ottani két nap csillagtúrája: Pünkösdi 4 nap,  a további kettő alkalom inkább csak tartalék, B tervek esetére.

 

Előzmény: sárvi (89174)
sárvi Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89174

Ezt a kiírást már láttam, ismerem.

 

Bíztam abban, hogy nem csak az első bejárásnak van "pontos" célja.

 

Bocs, hogy értetlen vagyok(már megint)  :)

 

köszi a választ!

Előzmény: Mistral1 (89164)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89173

háááát az is igaz :))

a tökéletesen gömbölyű test kialakítása nem egyszerű

Előzmény: Buchokid (89172)
Buchokid Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89172

Ronya!!
..nem a pénzre (az fontos!), hanem a dekákra gondoltam!!

:-)

 

 

Előzmény: ronya1 (89171)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89171

annyira engem se érdekelt hogy utánajárjak a dolognak

Előzmény: Buchokid (89169)
Buchokid Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89170

Ugyanmá'!!!! :-)

Előzmény: ales40 (89168)
Buchokid Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89169

..az a huszas ide vagy oda!! :P :D

Előzmény: ronya1 (89167)
ales40 Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89168
Előzmény: Buchokid (89163)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.17 0 2 89167

a tartozás maradni fog ;)

tapasztalatból tudom, pl pár éve a bálnatúra egy része simán elsumákolta a fizetést a lepényért, de végülis ennyit megért....legalább nem én ettem meg mindet, 20 dekával kevesebb hasi zsír jött össze :))

Előzmény: andor28 (89161)
Buchokid Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89166

Köszönöm!

Szedek össze egy kis leírást.

Előzmény: The BIG bang theory (89162)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.17 -2 3 89165

Köszi Andor. Hogy Allah növessze egyre nagyobbra a szakálladat!

 

Nekem is viszketett a kezem az írásra - de pont elszólított a sors másfelé - és mire visszajöttem, konszolidálódtak a reagálásnak szánt gondolataim...

A fikázóknak:  oda volt írva, hogy: "Óvatosan".  Hát b+, ez pont ezért volt, hogy fenntartásokkal kell kezelni, mint az 1.0-ás vindózt' - meg akármit.

Tehát nem számonkérni - hanem örülni, hogy van mit látni!

 

A közzétételbe valóban egy kis döccenet került - pontosan az, hogy életemben először 8-kor bedűltem a Zágyba - és reggelig... :-(  De, egybként és viszontag: itt felül van egy BOLD szöveg, ami utal az alant folyó betűfolyamra, miszerint "Yamaha TÉNÉRÉ Klub". Vagyis, ez a fórum elsősorban a klubé, másodsorban meg publikus - és szívesen látunk itt mindenkit, akivel együtt tudunk működni! A weblap amúgy is publikus... Pont arról szól, hogy a Klubról hírt vigyen a világba.


Ez a HÍR újraéledt, a tartalom pedig folyamatosan fog változni - innentől újra érdemes lesz figyelni!

(kösz, Bucho!!!  És persze mindenkinek, aki csak közreműködött a költözésben...)

 

Külön köszönet a Jobban Teljesítő Agyarisztánunk Sóhivatalainak, akik nélkül nem jött volna létre ilyen későn a weboldal - és sokkal hamarabb lehetett volna véleményt alkotni róla :-((

Előzmény: andor28 (89161)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.17 0 0 89164

Pisti! (és a többiek)
Az én idei naptáram egyelőre:

2019.05.01-05
"Tudok egy rövidebb utat az évadnyitóra" -- TET-offroad kalandozás Somogyországban
05.01    10:00, Szexárd -> Kaposvár -> Nagykanizsa (panzió)
05.02    Nkanizsa -> Őrség, Dráva-vidék -> Nkanizsa (panzió)
05.03    Kanizsa -> észak-Somogy -> Siófok  (Évadnyitó)

---------------------------------------------
3Királyok-Enduros évadnyitó
05.03-4-5    Siófok

---------------------------------------------
TOT bejárások

(A létszám körülebelül kezelendő, +1 és +2-re is írhattok, majd meglátjuk, hogy addig lesz-e lemorzsolódás meg a szállás hogyan alakul)

#1  --  Főleg az oda- és visszavezető utak
2019.05.24-26
Aki kéri, gdb-ben elküldöm a tervet!

Gyülekező:    sarkadi MOL kút    9:15
indulás tele tankkal:    9:30
Késés esetén gyere egyenesen a nagyszalontai pénzváltóhoz: az OMV kút bejáratával pont szemben van egy kis utca, ott be - és 20m múlva JOBBRA, bent az udvarban egy szimpatikus kis ház.
Innen indulás:    10:30
Szállás:    IC Ponor üdülő, félpanzió. 30% előleget kell fizetni náluk, ami nem jár vissza. Ha nem tudsz jönni és beugrik a helyedre valaki, akkor lebizniszelitek egymásközt.
 

Szeged - Pádis - Bihar (félpanzió)
max 6 fő:
1. Szmuki
2. CsLacc
3. Cz
4. Pee
5. Szattis
6.


---------------------------------------------
2019.06.07-10, Pünkösd!
TOT bejárás, #2  --  elsősorban a kétnapi csillagtúra útvonalai
Szeged - Erdélyi érchegység (félpanzió)
max 5 fő:
1. DRobi
2.CsLacc
3. Hunomad
4. dZoli
5. Dzsoky

---------------------------------------------
2019.06.21-23   (kicsit még bizonytalan)
TOT bejárás, #3  -- csillagtúra + egyebek
Szeged - Erdélyi érchegység (félpanzió)
max 6 fő:
1. CsLacc
2. Pee
3. Hunomad
4. Kendi
5.
6.

---------------------------------------------
2019.07.05-07  (kicsit még bizonytalan)
TOT bejárás, #1  --  véglegesítés + egyebek
Szeged - Erdélyi érchegység (félpanzió)
max 6 fő:
1.
2.
3.
4.
5.
6.

--------------------------------------------
2019.07.15-18
TOT, Erdélyország hegyvölgyei és rengetegei

2019.07.18-20
ITM, Mezőberény "hegyvölgyei, rengeteg nélkül"

Előzmény: sárvi (89150)
Buchokid Creative Commons License 2019.01.17 0 7 89163

Sziasztok!

 

Ha valakinek valamilyen pozitív/negatív észrevétele van a honlappal kapcsolatban, nyugodtan jelezze felém.
Igaz, még én is ismerkedem a "hátsó" motorral...
Ahogy Dénes is említette..a tartalom részben marad..csak a "f@szomtuggya" mi változott a háttérben.

Egyik motorostársunk (aki nem Tenerés, (de tudom, hogy fáj rá a foga) :-) ) vette a szabadidejét/tudását/stb és segített átemelni a tartalmat. Köszönjük!
Mivel Bögölyösön (direkt nem írtam a "titkos megbeszélést") nem volt a "kolléga", így nem tudta pl. a taglistát (sem).
Reám vár a feladat, hogy "napra" készre faragjam.

Mivel ezt is szabadidőmben (más dolog kárára)csinálom, nem megy gördülékenyen.... de igyekszem!!

Ezúton is a régi honlap szerkesztését köszönöm Takinak...majd iszunk reá :-)

Szóval nyugodtan hívjatok: 30hatszáz99tíz

 

Bucho

 

 

The BIG bang theory Creative Commons License 2019.01.17 0 3 89162

Gratulálok az új TENERE oldalatokhoz!

 

Nálunk is valami  hasonló készülget, ahogy hallom, mert a BIGeknek sincs egy működő, hivatalos club oldala.

 

Tudom, hogy ez csak egy kezdeti formátum és biztos, hogy sokkal jobban ki fog bővülni, változni.....de lenne egy ötletem.....

 

A tipus történelemben is csak egy félmondat van az XTZ 750-ről és a rallytörténelmi részben is csak egy kép árválkodik Peterhansellel.

  Tekintve, hogy a Dakar-őskori (78-79) Yamaha győzelmein kívül (xt500, ami még nem Tenere) csak a Super Tenerére épített versenymotorral tudott, fényes győzelmisorozatot elérni a 90-es években a Yamaha, ami óriási hírnevet hozott a Tenere névnek. 

  Ezért hiányolom egy kicsit a felsorolásból a 750-est, ha már az 1200-es bekerült.

Bízom benne, hogy ez a későbbi verziókban benne lesz......büszkélkedjetek már, ha van mivel!😁😁

 A 90-es években 7x "oktatott" a Yamaha a Dakaron a 750-később 850-esre felfúrt verzióval.

 

Sok sikert a honlap működtetéséhez! Tetszetős.....

Előzmény: Mistral1 (89160)
andor28 Creative Commons License 2019.01.17 -2 6 89161

Tiszteletem az Uraknak!

 

Jesszusom mi a f****szom folyik itt???

Jah nem... 

Allah mi a f***szom folyik itt??????

 

Gyerekek ez most komoly???
Itt szívjátok egymás vérét??? Mi van veletek, de most komolyan!!! Mintha az oviban érezném magam...

Aki nem volt a "Bögölyösön" az valami oknál kifolyólag nem volt ott...

Ha nem voltál ott akkor miért VAU VAU-zol bele?

Érdekes módon akinek ott kellett lennie az ott is volt ( jut eszembe valaki még most is tartozik nekem!!! 

Jó lenne ha megadná a tartozását , mert így korrekt!!! Remélem magára ismer az illető)

 

Azért mert nem szólok bele naponta 15x a fórumba, hogy most mekkora a guminyomás a motoromba, milyen 

olajat tettem bele stb stb attól még élek és virulok :) Szerencsére :) De lehet sokak szemébe eme levél után sajnos :)

 

Szóval amiért gondoltam, hogy megszólalok aki nem törzstag az minek VAU VAU-zik bele milyen a fórum???

Ha még pártoló tag sem vagy akkor örülj, hogy itt vagy, megoszthatod a guminyomásodat, olaj márkádat a többiekkel, de miért fikázol le mást? Más játékát, örömét miért rontod / teszed tönkre? Nézzétek már egy kicsit magatokba...

Azért mert én nem megyek fel a nagy Biharra egy keréken és jövök le onnan attól én még ugyanolyan ember vagyok mint bárki. Jah nem mellékesen Tenerém van :)

Mivel ezt ki is fejtettem, hogy senki hangsúlyozom SENKI nem kötelezhet SENKIT, hogy saját vagy motorja épségét bármilyen okból, kivagyiságból, más miatt tegye tönkre!!!! Ha az illető nem akar terepezni akkor menjen aszfalton.

Neked aki azt hiszi, hogy attól leszel Tenerés, hogy a homokba veret 70km/h el kell áruljak valamit: NEM ATTÓL LESZEL!

Mivel ezek a motorok közel 30 évesek. PL az enyém pont 30. Az alkatrész eléggé drága, ha elesel.

PL ha lebontom az oldalát az 150.000 alatt nem úsznám meg.

De Ti ezt biztosan tudjátok, hiszen mindent IS tudtok!!! Minek ócsárolni azt aki nem megy le az aszfaltról és vágja tönkre a motorját.

Ő pénze, ő motorja... MI A F***zom közöd hozzá???? Már bocsássál meg...

 

Van itt egy pár olyan ember akivel 8 éve nem találkoztam pedig igyekszem elmenni minden találkozóra az még mindig itt van?

Lehet... Itt is marad??? NEM!!! Van egy pár ember akinek garantálva látom a sorsát (egyébként ez pont téma is volt az általatok "titkos megbeszélésnek nevezett" találkozónak) 

-----Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy azon a megbeszélésen nem is ittunk!!!!!!------ :) csak utána :) :) 

 

Szóval ha észrevételetek van az ÚJ fórummal kapcsolatban és az építő jellegű akkor lehet építőjellegű kritikát írni! 

De nem fikázós hangnemben!!!!!!! Ha fikázni akarsz valamit, csinálj TE egy weboldalt és tedd ki ide a fórumba!

Garantálni tudom, hogy megoldjuk, hogy a weboldalad, fórumod le lesz majd fikázva :) :) :) 

Ha már kritika! Mistrál elárulnád, hogy miért itt a fórumon osztottad meg az új fórumot? 

Volt aki lemondott, volt aki engem megkért, hogy vegyük le az oldalról mert nem érdekli a téma stb stb...

Miért nem ment ez egy belső levelezésen keresztül? Ott eldöntjük, hogy min kell változtatni, hogy jobb legyen stb stb és többieknek akik idejárnak megbeszélni az olajnyomást és azt, hogy mekkora legyen a guminyomás a földúton, a murván, a sárba esetleg amikor mászik fel a fára , annak csak a végleges formátumot tálalni az ÚJ honlappal kapcsolatban...

Tényleg nem értem...

 

Próbáljunk már meg egy kicsit gondolkodni emberségesebbnek lenni!

Nem mindig csak szapulni és ócsárolni a másikat... a másiknak a weboldalát!

Annyi fórum van még. Amennyiben nem tetszik akkor séta tovább

és valahol téged is tárt karokkal fognak várni!

 

Zárszóként:

Mindenkinek a szabadideje a legdrágább!

Ha valaki vagy szerencsés esetben valakik az idejüket megosszák Veled egy motorostalálkozón, egy összejövetelen, légy hálás, mert a legdrágább ajándékát adja számodra!

A SZABADIDEJÉT!!!

 

Örülök, hogy végigolvastátok!

Allah kísérjen Titeket!

Mistral1 Creative Commons License 2019.01.17 -1 0 89160

A klubtagságok "nyirbálásáról" is döntött a klub. A bentmaradásért is tenni kell, nem csak a "bejutásért".

A weblap frissítését meg írtam az előbb :-)

 

Gyúrjál a meghosszabbított évadnyitóra!!!

05.01    10:00   Szexárd -> Kaposvár -> Nagykanizsa (panzió)
05.02    Nkanizsa -> Őrség, Dráva-vidék -> Nkanizsa (panzió)
05.03    Kanizsa -> észak-Somogy -> Siófok  (Évadnyitó)

05.03-4-5 Siófog, Évadnyitó

 

Az még nincs lefutva, hogy reggel szaladunk-e Szekszárdra vagy már ott alszunk, de valsz a szaladás lesz.

SZögedön vagy egy alvós helyed, ott elférsz, hogy ne kelljen erősen korán kelned! :-)

Előzmény: ales40 (89159)
ales40 Creative Commons License 2019.01.17 -1 3 89159

NEM vagyok klub tag (még pártoló tag sem, kb 3 éve kértem, hogy töröljetek és rakjatok nyugodtan Sztív mellé) ezért nem voltam ott. Ahova nem hívnak oda egyébként sem szokásom menni.

A Román túrán nagy volt a "hőzöngés" , hogy mekkorát fogtok változtatni....... biztos csak a jó pálinka hatott rátok ennyire, attól volt mindenki "kurva okos".

 

 

A weblapokhoz nem értek és nem is érdekel a mögöttük lévő faszomtudja mik.

Ugyan azt látom mint eddig. Olyanok képe virít ott akiknek SEMMI KÖZE NINCS A TÉNÉRÉ klubhoz.

 

Részemről ennyi.

 

 

Előzmény: Mistral1 (89158)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.17 -1 1 89158

Ki ígérgetett nektek a weblapon nagy változást??
A weblap mögötti back-office, nna, az, az qrva nagyot változott, valóban. De a költözés akkor jó, ha kifelé ebből pont nem látszik semmi - hiszen a feladat pont az volt, hogy a régi egyazegyben' (lehetőség szerint) kerüljön át.

"csak" a webmotor, a tárhelyszolgáltató meg a név-cím feloldó változott a háttérben... Vagyis gyakorlatilag MINDEN. Most még az is nagy eredmény, hogy egyáltalán már látszik rajta valami...

 

Ez egy 1.0-ás verzió. Még meleg. Egy kiindulási állapot. De legalább megvan végre.

Ezt fogjuk faragni - a saját képünkre. A beérkező javaslatokat figyelembevéve...
A frissítés folyamatos - és még el sem kezdődött.

 

-

A "nagy és titkos" megbeszélésen megszereltük többek között az igazhitre áttért Andorunk elszakadt kuplung-bowdenjét.

--

Kis kíváncsi! Ha ott lettél volna, akkor tudnád, hogy mennyien voltunk :-)

Előzmény: ales40 (89157)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!